De omgeving bekijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef cerror het volgende:
Wat denk je wat er te doen is?
Zuipen, neuken en bakken.
quote:
Daar kwamen wij als laatste met de jeepsafari nog ff ja. Mooi uitzicht daarquote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Pakspul het volgende:
Ben er dit jaar voor eerst geweest en ben naar die burcht geweest en daarna vanaf daar weer terug naar beneden gelopen, best de moeite waard
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef cerror het volgende:
Wat denk je wat er te doen is?
Zuipen, neuken en bakken.
Tja, het is daar dan wel gezellig denk ik ('s-avonds). Overdag is het gewoon té warm. Je merkt dat ook wel aan het personeel dat vaak sjacharijnig schijnt te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat we in het hoogseizoen wilden gaan
Vorig jaar was kreta niet veel koeler hoor
In de schaduw ook 38 graden....
en daarnaast omdat 3 van de 6 alleen vakantie konden krijgen in die periode
Ben er een week geweest, en 1 keer aan het strand. Vooral omdat de hoteleigenaar ons waarschuwde voor diefstalquote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Myers het volgende:
Is het Kleopatra-strand echt zoveel mooier dan het ooststrand? Dat is nu een beetje waar de keuze vanaf hangt.
Hoi,quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Myers het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen hotel Eftalia Aytur en Hotel Euro. Eftalia ziet er wat beter uit, mooier zwembad etc. Qua eten zal deze ook wel iets beter zijn. Het zwembad bij Euro is waardeloos, maar het hotel ligt dan wel aan het Kleopatra-strand. Eftalia ligt dus aan het ooststrand.
Is het Kleopatra-strand echt zoveel mooier dan het ooststrand? Dat is nu een beetje waar de keuze vanaf hangt.
Dat lukt je echt wel als je niet te dure gerechten neemt. Je betaald voor een hoofdgerecht ongeveer 10 lira en voor een drankje 2. Hierdoor kun je voor 12 euro met z'n tweetjes uit eten. Bij de opgang naar de kaap (kale) zit een zaak die broodjes verkoopt voor één euro. Als je hier twee van neemt met een drankje lukt dit wel.quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef Myers het volgende:
Hm, we hebben niet echt het budget ervoor om elke avond uit eten te gaan, of het moet echt heel goedkoop zijn (lees: 10 euro per avond).
Ik zit dan denk ik trouwens toch liever aan het Kleopatra-strand, alleen wel jammer dat ik dan wel een leuk en ruim zwembad moet opofferen, die van het Euro passen echt maar vijf personen in lijkt het. Maar uiteindelijk is het strand toch belangrijker.
Discotheken in het centrum sluiten om 3 uur, maar die net buiten de stad niet, en deze zijn ook veel leuker.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een baggerstad
Het vuilnis ligt overal op straat in het centrum, in de Nederlandse kroegen is niemand en wordt er Turkse (live)muziek gedraaid. In de discotheken en kroegen is het pas vanaf een uur of 1 druk, terwijl ze om 2 uur dichtgaanDaarbij is het allemaal openlucht en willen ze elkaar allemaal overstemmen met hun geluid dus het is een grote teringherrie en in elke kroeg/disco wordt je genaaid door het personeel, dus vraag eerst even wat iets kost want je krijgt gegarandeerd te weinig wisselgeld terug.
En dan heb je ook nog al die irritante Turken (ja echt, het zijn er veel en nee, ik ben geen racist) die het nodig vinden ongevraagd aan vrouwen te gaan zitten.
Nooit meer Alanya
Ja die barmannen van Robin Hood zijn teringleiers. Als je niet vaak genoeg drinkt gooien ze je eruit als mannen. Kreeg nog ruzie daar met een barman omdat ik met een meisje aan het praten was, dat liep nog uit de hand ook. Sterker nog moest nog rennen voor me leven omdat de beveiliging het op ons gemunt had.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:52 schreef Elckiebone het volgende:
[..]
Discotheken in het centrum sluiten om 3 uur, maar die net buiten de stad niet, en deze zijn ook veel leuker.
Dat het personeel je wilt naaien is wel zo waar, en als vrouw goed opletten want de barmannen doen nog weleens een pilletje erin. Vorig jaar 2x meegemaakt incl mijn nichtje die ik naar huis kon dragen.![]()
Beide keren was dit bij de Robin Hood.
goed hotel, neuken neuken en nog eens neuken..quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:05 schreef sjoerdz89 het volgende:
Op 3 juni ga ik 8 dagen naar Hotel Grand Kaptan. Iemand ervaringen met dit hotel?
Ja, dat heeft vast aan t hotel gelegen!quote:Op zondag 29 juni 2008 14:10 schreef italia11 het volgende:
[..]
goed hotel, neuken neuken en nog eens neuken..
Doe even z'n posthistory checkenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja, dat heeft vast aan t hotel gelegen!
Idd, dit verklaart een hele hoop.quote:
die onderste heeft een slipje aan..quote:Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef mrcool het volgende:
Hier even wat fotootjes van toen ik in Alanya was.
Strand:
[ afbeelding ]
Auditorium:
[ afbeelding ]
In t hotel tegenover dat van ons speelden de meisjes met zichzelf:
[ afbeelding ]
En in ons hotel konden de meisjes niet echt tegen onze Vodka:
[ afbeelding ]
Nu we t toch over Turkije hebben verkies ik Bodrum boven Alanya en ook boven Marmaris.
Nee echt waar joh?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef YvesLaRock het volgende:
[..]
die onderste heeft een slipje aan..
Ben ik ook geweestquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik ben ook vorige week terug gekomen van 2 weken Alanya, zat zelf niet aan het Kleopatra strand, maar net aan de andere kant van de berg met die burcht eropHotel Panorama.
Heel erg bevallen, mooi land, aardige mensen. Ik ga zeker nog eens terug
Ik ben zelf 7/8 jaar geleden naar Pamukkale geweest. Het viel mij toen erg tegen, omdat de hotels die aan de boulevard stonden al het water opvingen, waardoor er bijna niets meer in de "witte bakken" kwam, die daardoor helemaal bruin werden. De overheid was toen al bezig om alle hotels die vlakbij stonden af te breken waardoor er weer water (en dus kalk) in de bakken kon stromen. Ik ben dus erg benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:13 schreef Crystal_Mind het volgende:
Een echte aanrader is de excursie naar Pamukkale. Het is écht supermooi daar. Ik zal hier nog wel wat fotootjes opgooien
Klopt, ik loop ook altijd met een portomonee met Lira's en Euro's. De dagelijkse zaken zoals eten, boodschappen etc. betaal je met Lira's. De echte touristische zaken zoals autohuur, dagtripjes, boottochten en soms het eten en drinken op de supertouristische locaties betaal je met euro's.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef dapluiz het volgende:
Wat wij ervaren hebben is dat als het in Lira's staat je het beste met lira's kan betalen en andersom
Want als ze moeten omrekenen van lira's naar euro's dan rekenen ze altijd in hun voordeel
De weg is inderdaad niet moeilijk als je het een keer weet, alleen degene die er voor het eerst komt zal zich onzeker voelen, bang dat het ineens in iemand's tuin komt te staan.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef dahei het volgende:
Klopt, het is inderdaad leuk om de dokken van de seltjoeken te bekijken. De weg is niet zo moeilijk. Ga linksom de rode toren en ga daar gelijk linksaf. Klim daar rechts van het hek, de muur op en loop naar rechts. Met een klein beetje puzzelen en heen en weer lopen (links van de muur, recht van de muur en op de muur) kom je er wel! Wel oppassen bij het betreden van de dokken, de stellage bij de deur is heel erg verroest.
We zijn ook een keer vanaf de stadswallen op "kale" naar beneden gelopen via de rotsen, dit was ook erg leuk om te doen, ook best spannend, want op sommige plekken is het best steil.
Een andere aanrader is de Dimgrot, de Dimrivier en de dam die inmiddels af zou moeten zijn. Vorig jaar hebben we voor de laatste keer het gebied achter de dam kunnen bezoeken. Als het goed is zou deze mooie plek nu moeten vol lopen met water (al duurt het waarschijnlijk nog wel even voordat het gevuld is). Bijna alle huizen in dit gebied zijn dusdanig gesloopt dat er alleen nog maar steen ligt, alle losse materialen zijn zo veel mogelijk verwijderd om er voor te zorgen dat de turbines straks niet verstopt raken.
http://www.alaturka.info/(...)lanya/dim-river.html
welk hotel in Alanya zat jij dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef mrcool het volgende:
Hier even wat fotootjes van toen ik in Alanya was.
Strand:
[ afbeelding ]
Auditorium:
[ afbeelding ]
In t hotel tegenover dat van ons speelden de meisjes met zichzelf:
[ afbeelding ]
En in ons hotel konden de meisjes niet echt tegen onze Vodka:
[ afbeelding ]
Nu we t toch over Turkije hebben verkies ik Bodrum boven Alanya en ook boven Marmaris.
Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Nesle het volgende:
Ik zat er van 5 - 16 juni en ik heb het ontzettend naar mn zin gehad. Alles lekker goedkoop (behalve de drank) en prima uitgaan.
Een tip, ga overdag naar de Havana Beach Club (free pick up service en ook weer terugbrengen), heerlijk vertoeven daar, goedkoop (LEKKER) eten en drinken en zwembad/zee/strand in één. Je kunt er heerlijk relaxen op de grote kussens of gewoon op strandbedje.
Robin Hood vond ik een hel om uit te gaan maar Havana Club was erg nice!
In dat appartement heb ik vorig jaar gezeten. Wel relaxt plekje voor een goede prijs.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef norich het volgende:
Ik ga in Augustus ook naar Alanya voor 8 dagen en zit in appartement Amber Rose. Heb er zin in.
Volgens mij zit alles wat betreft uitgaan aan het ooststrand. (bij de haven)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:
[..]
Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?
Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervarenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:
[..]
Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?
alleen de eerste keer??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervaren
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervarenEn de Beach Club ligt aan het Kleopatrastrand.
Ja alleen de eerste keer, ze houden er namelijk van als je terug komt en er de hele dag vertoeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:01 schreef matarazi het volgende:
[..]
alleen de eerste keer??![]()
je hebt toch niet de keren daarna in natura betaald..
Ik ben ook benieuwd, ik heb ook wat vakantie beoordelingen gekeken; een boel hoge waarderingen gevolgd door ineens een aantal ultra lage waarderingen. Geen lijn op te trekken dus. Het lijkt er op dat iemand daar een minder goede vakantie heeft gehad en dit onder verschillende pseudoniemen meerdere keren wilde duidelijk maken. Dus maak je niet druk!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Patrickfovic het volgende:
Ik ga 12 augustus naar Alanya in appartement Baronessa, ben zeer benieuwd
ik vlieg morgenochtend vroeg naar Alanya, Baronessaquote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Patrickfovic het volgende:
Ik ga 12 augustus naar Alanya in appartement Baronessa, ben zeer benieuwd
* Patrickfovic is jaloersquote:Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik vlieg morgenochtend vroeg naar Alanya, Baronessa
Bedankt voor de tip, weet je toevallig ooj een adresje voor b.v. scooter verhuur? En wat voor prijzen kan ik verwachten als ik uit eten ga?quote:Op maandag 13 juli 2009 03:36 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, ik heb ook wat vakantie beoordelingen gekeken; een boel hoge waarderingen gevolgd door ineens een aantal ultra lage waarderingen. Geen lijn op te trekken dus. Het lijkt er op dat iemand daar een minder goede vakantie heeft gehad en dit onder verschillende pseudoniemen meerdere keren wilde duidelijk maken. Dus maak je niet druk!
Tip! ga eens richting de rode toren in de haven... daarnaast ligt een heerlijk restaurant/ lounche cafe... daar kun je heerlijk uren zitten en wegdromen bij het uitzicht!
Die stadsbusjes? Graties!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef Loontjah het volgende:
Ik vlieg morgenavond naar Antalya, en dan richting Alanya.
Horizon ApartHotel gaan we pitten... En wie weet nu wat de prijs van een Dolmus is ?
boven de chauffeur hangt meestal de prijslijst..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef Loontjah het volgende:
Ik vlieg morgenavond naar Antalya, en dan richting Alanya.
Horizon ApartHotel gaan we pitten... En wie weet nu wat de prijs van een Dolmus is ?
Graag gedaan!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:27 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, weet je toevallig ooj een adresje voor b.v. scooter verhuur? En wat voor prijzen kan ik verwachten als ik uit eten ga?
Nog meer zomerhitsquote:Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef jOPIUM het volgende:
En weer terug nl na een super vakantie!
Aanraders om te stappen is zeker Havana, Robin hood en murphie's. Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
En met een beetje geluk heb je ook nog een toffe taxishaufeur te pakken. Nr. 1 was ... die met een joint op zn lip en een fles wiskey naast zich ons heel chill naar het appartement bracht![]()
En nr. 2 die in 10min tijd 200x fuck heeft gezecht muhaha.
Zomerhits zijn Inna - hot
Remady - No superstar
Alexander Rybak - Fairytale
Ben ik alleen nog op zoek naar een turks house nummer met turkse deuntjes ertussen (blazers?) met de tekst "disco disco ......". Dus als iemand hem weet erg graag!
Ik duik mn nest weer in
Haha, ja Robin Hood... daar werkte twee jaar geleden (of misschien nog; werkt) een sexy barvrouw, eind twintig of begin 30 lijkt in de verte wel een beetje op Gloria Estefan... en als ze je echt leuk vond dan werd je volledig verwend.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef jOPIUM het volgende:
Aanraders om te stappen is zeker Havana, Robin hood en murphie's. Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
En met een beetje geluk heb je ook nog een toffe taxishaufeur te pakken. Nr. 1 was ... die met een joint op zn lip en een fles wiskey naast zich ons heel chill naar het appartement bracht![]()
Remady - No superstar
Ben ik alleen nog op zoek naar een turks house nummer met turkse deuntjes ertussen (blazers?) met de tekst "disco disco ......". Dus als iemand hem weet erg graag!
Ik duik mn nest weer in
En als je niet wilt, wordt je er uit gebonjourd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:24 schreef Nesle het volgende:
Voor vrouwen is de Robin Hood echt een hel, die turken staan meteen met 5 man om je heen om te vragen of je een drankje wilt.
Ja dat bestaat nog, maar volgens de locals en de mensen die daar vaker waren geweest zeiden dat tegenwoordig Summergarden veel leuker is. Ben ook alleen daar maar paar keer geweest maar ik vond het daar echt te duur voor woorden, doe mij maar The Doors en Havana.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:01 schreef mrcool het volgende:
Bestaat Auditorium nog? Zo ja, ga dan allen daarheen.
Summergarden ken ik ook nog wel, was iets verder weg geloof ik. Voordeel van Auditorium was weer wel dat je er gratis heen werd gebracht en voor Summergarden zul je toch een taxi nodig gaan hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja dat bestaat nog, maar volgens de locals en de mensen die daar vaker waren geweest zeiden dat tegenwoordig Summergarden veel leuker is. Ben ook alleen daar maar paar keer geweest maar ik vond het daar echt te duur voor woorden, doe mij maar The Doors en Havana.
Voor 8 dagen ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Loontjah het volgende:
Vorige week geweest voor een lousy 270 euro in een 3 sterren hotel
De Turkse sterren zijn vaak iets anders dan de Europese sterren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga toch maar 8 dagen naar Side toe
all in uiteraard, veel plezier op het forum jongens !
Iemand hier wel eens in Side geweest ?
Nog geen 500 euro 8 dagen 3***
Veel zal ik er niet van verwachten maar hey voor die prijs, beter dan hier wat zitten
Oja, vergeet het onbeperkte zuipen. All in betekent doorgaans dat de maaltijden gratis zijn inclusief de sapjes die worden geserveerd tijdens de maaltijden. Bier valt hier niet onder, noch frisdranken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor 8 dagen ?
Maar was het ook all in ofniet ? Het relaxe van all in, onbeperkt zuipen ( vodka en bier) het eten hoeft niet eens heel goed te zijn > uiteten kost ook neit veel
Okay, dan weet je al ongeveer wat je kunt verwachten.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben al vaker in turkije op vakantie geweest hoormaar dan naar 4* of 5* hotels.
En er stond: non - en alcoholistische dranken inbegrepen (bij de all-in).
Ik ben altijd vriendelijk tegen die mensen en dat zijn ze ook naar mij dan, meestal als ik naar de bar ging wisten ze precies wat ik wilde hebbenin tegenstelling tot die arrogante russen
die iedereen afkaffen
Toch zou ik ze in Turkije kopen (of pinnen). Maar goed, als je net op jouw vakantie adres bent aangekomen, kun je het beste even langs meerdere wisselkantoren gaan om de koersen te vergelijken. Na 4 of 5 wisselkantoren heb je vaak wel een goed beeld van de prijzen. Wel even kijken of er ook een bordje hangt dat er geen commissie wordt gevraagd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:30 schreef Nesle het volgende:
Liras.... met de Euro kan je nog wel eens genaaid worden. Zo hebben wij het ervaren in ieder geval
Misschien Disco Disco Partizani van Shantel?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef jOPIUM het volgende:
Remady - No superstar
Ik duik mn nest weer in
Wij hebben 3 jaar geleden ook in dat hotel gelegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga komende woensdag met mijn vriendin maar Alanya, Hotel Kayha****. Zal wel aardig warm zijn maarja. We zitten All-in dus de hele dag bij het hotel vertoeven en 's avonds uit ofzo. Wat is trouwens verstandiger? Van de een hoor ik dat je contant geld mee moet en de ander zegt weer pinnen... Ik neem denk ik 300 mee voor terrasjes en evt. wat kleren...
Je bent een held!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef marcusa het volgende:
[..]
Misschien Disco Disco Partizani van Shantel?
Schuintegenover Kahya zit een pin hokje waar je lira's, euro's en dollars kunt opnemen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga komende woensdag met mijn vriendin maar Alanya, Hotel Kayha****. Zal wel aardig warm zijn maarja. We zitten All-in dus de hele dag bij het hotel vertoeven en 's avonds uit ofzo. Wat is trouwens verstandiger? Van de een hoor ik dat je contant geld mee moet en de ander zegt weer pinnen... Ik neem denk ik 300 mee voor terrasjes en evt. wat kleren...
Tof, berichten waren ook wel positief en de ligging lijkt me perfect. Ik neem trouwens weinig contant geld mee, de rest pin ik gewoon daar in lira's denk ik. Heb er aardig veel zin in ondanks het hete weerquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wij hebben 3 jaar geleden ook in dat hotel gelegen
Erg goed hotel( in ieder geval toen )
sowieso fucking FAILquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef The_Hives het volgende:
nog een paar weekjes en dan naar Turgutreis Turkije (vlak bij Bodrum).
Voor diegenen die nog gaan: zorg dat je niet alleen lira's maar ook euro's bij je hebt. Je visum moet je namelijk in euro's betalen
* Hives heeft dus voor niets van te voren bij de bank Liara's besteld![]()
Ik kon afgelopen herfst m'n visum anders gewoon in euro's betalen. Nog nooit van iemand gehoord dat ze die in lira's moesten betalen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef The_Hives het volgende:
nog een paar weekjes en dan naar Turgutreis Turkije (vlak bij Bodrum).
Voor diegenen die nog gaan: zorg dat je niet alleen lira's maar ook euro's bij je hebt. Je visum moet je namelijk in euro's betalen
* Hives heeft dus voor niets van te voren bij de bank Liara's besteld![]()
dat zeg ik toch juistquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:38 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik kon afgelopen herfst m'n visum anders gewoon in euro's betalen. Nog nooit van iemand gehoord dat ze die in lira's moesten betalen.
fucking failquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef marcusa het volgende:
[..]
sowieso fucking FAILom die liras van te voren te bestellen.. gewoon daarzo pinnen uit een automaat of inwisselen bij die kantoortjes..
Excuse me. Gevalletje 'nog-niet-helemaal-wakker'.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat zeg ik toch juistik dacht dat ik ze in lira's moest betalen maar kwam er dus achter dat het in euro's moest.
Kadikale Resort, wtf, dat resort ligt echt fucking afgelegen.. ergens aan de westkust van het schiereilandje boven Turgutreis.. maar jij komt zeker nooit je hotel uit..quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef The_Hives het volgende:
Royal Vikingen was ook 1 van mijn opties. goede keuze. Schijnen wel veel Russen enzo te zitten. Ik ga naar Hotel Kadikale Resort.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef marcusa het volgende:
[..]
Kadikale Resort, wtf, dat resort ligt echt fucking afgelegen.. ergens aan de westkust van het schiereilandje boven Turgutreis.. maar jij komt zeker nooit je hotel uit..
Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is.quote:Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
Helemaal gelijk.quote:Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is.Hotelpersoneel misschien, maar ben je überhaupt naar Barstreet geweest?
320 euro voor 2 weken.. get the fuck out of here.. in het laagseizoen in de winter met minus 10 graden zeker of minus vlucht..quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef illusions het volgende:
Ik zat voor 320 euro 2 weken in Marmaris, half-pension. Is het zo duur geworden dan, dat jullie 500 euro voor een week een koopje vinden? Voor dat geld boek je soms last-minutes naar Brazilië joh. Staar je ook niet blind op dat all-in gebeuren, zou je het nou echt leuk vinden om daar dagelijks gebruik van te maken?
Lekker elke dag in een hotel vertoeven, leuk. Je kan ook flink wat boodschappen doen bij de C1000, verwarming lekker hoog zetten en 8 dagen de deur niet uit komen.
[..]
Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is.Hotelpersoneel misschien, maar ben je überhaupt naar Barstreet geweest?
Get zelf the fuck out of hier.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:48 schreef marcusa het volgende:
[..]
320 euro voor 2 weken.. get the fuck out of here.. in het laagseizoen in de winter met minus 10 graden zeker of minus vlucht..
Nee, juist ideaal. We vlogen om 6u sochtends dus nog een ruime dag toen we daar waren en vlogen terug om 22u savondsquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef The_Hives het volgende:
hebben/hadden jullie ook van die waardeloze vliegtijdenOp dag 1 kom ik om kwart voor 12 in de avond op het vliegveld aan
. Zal wel uur of 3 pas in hotel zijn
dag 1
Transavia. terug vlieg ik om 1300 uur. Dat is op zich niet erg. Als je dan 's avonds vliegt en je bijvoorbeeld om 10 uur al uit het hotel moet zit je eigenlijk ook maar de hele dag te wachten totdat je gaat vliegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, juist ideaal. We vlogen om 6u sochtends dus nog een ruime dag toen we daar waren en vlogen terug om 22u savonds![]()
Waar vlieg je mee dan?
Joh, savonds vliegen is niet zo erg. Beetje liggen en luieren op het strand en in de meeste hotels mag je je spullen nog gewoon laten staan. We hadden terug wel 3 uurtjes vertraging, dat welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Transavia. terug vlieg ik om 1300 uur. Dat is op zich niet erg. Als je dan 's avonds vliegt en je bijvoorbeeld om 10 uur al uit het hotel moet zit je eigenlijk ook maar de hele dag te wachten totdat je gaat vliegen.
Nu zit ik op de vertrek dag ook de hele dag thuis terwijl je zoals bij jou eigenlijk rond de middag al op je vakantiebestemming had kunnen zijn.
Pff kan me het nog goed herrinderen dat e vorig jaar met 4 man bij de burgerking gingen eten, we waren 80 euro kwijtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Nesle het volgende:
[..]
Joh, savonds vliegen is niet zo erg. Beetje liggen en luieren op het strand en in de meeste hotels mag je je spullen nog gewoon laten staan. We hadden terug wel 3 uurtjes vertraging, dat welen vliegveld Antalya is donders duur.
deze misschien..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef pkpique het volgende:
Weet iemand trouwens welk turks nummer er nog meer gedraait werden. Het was ook een up tempo nummer, waarbij je ook al die turkse (fluiten) hoorde. Dit nummer hoorde je vooral in de winkels en op de boot.
Dum tek tek van Hadise had ik al, maar ik kan die andere niet vinden.
Groet!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef Maikuuul het volgende:
Dit jaar was de vliegtuigmaatschappij die ik had Sky-Airlines.
Erg fijne maatschappij, ik kon gewoon languit liggen in de stoel en raakte de stoel voor mij niet aan ( probeer dat maar eens bij transavia).
Kregen 2x iets te drinken en een broodje gezond met een chocolade cake.
Gewoon gratis
En de heenweg was al helemaal fijn zaten we bij de nooduitgang en dan hebje nog meer beenruimte want 1 rij stoelen is weg
Transavia
Ik was naar Side geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:17 schreef marcusa het volgende:
[..]
![]()
Maikuuul in Alanya, hoe kan ik jou niet tegengekomen zijn..
welk hotel zat je?
daar ben ik uitgeweest, in Club Athena..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was naar Side geweest
Maar aangezien er geen Side topic is post ik hier maar in
Hotel van ons heette Sertkaya
Ik ben 2 jaar geleden met mijn vriend naar Troy Aqua en Dolphinarium geweestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Eggos het volgende:
ik heb gisteren geboekt naar Alanya samen met m'n vriendin!
we gaan 18 september voor 8 dagen naar Hotel Paradiso all-in!
heb er veel zin in. heb veel goede recencies gelezen over dit hotel.
kan iemand mij meer vertellen over wat voor excursies er te doen zijn? ik heb ook gehoord dat je mee kan op een boot om haaien te vangen! lijkt me heel gaaf!
jeep safari lijkt me ook wel leuk inderdaad! Dolphinarium hoef ik niet naar toe, ik woon zelf bij Harderwijk namelijk...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden met mijn vriend naar Troy Aqua en Dolphinarium geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebben wij een jeep safari geboekt waarbij je naar het binnenland trekt. Hierbij kregen wij de mogelijkheid om een moskee te bezoeken en een frisse duik te nemen in een berg rivier.
Hotel paradiso, of Club paradiso? Dit laatste ben ik namelijk geweest, die 1e wat je zegt ken ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Eggos het volgende:
kan iemand mij meer vertellen over wat voor excursies er te doen zijn? ik heb ook gehoord dat je mee kan op een boot om haaien te vangen! lijkt me heel gaaf!
Moet je doen (volgens mij zusje die er een half jaar was, ik heb het zelf niet gedaan)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:59 schreef Eggos het volgende:
iemand ervaring met een excursie naar Cappedocie??
Club Paradiso inderdaad! hebben ze daar trouwens ook cocktails in de all-in formule??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:52 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Hotel paradiso, of Club paradiso? Dit laatste ben ik namelijk geweest, die 1e wat je zegt ken ik niet.
in Harderwijk volgens mij niet inderdaad, in turkije wel dan?? dan word het wel weer wat interessanter!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen (volgens mij zusje die er een half jaar was, ik heb het zelf niet gedaan)
Mocht je daar niet met dolfijnen zwemmen? in Harderwijk toch niet neem ik aan?
haha uhm dat durf ik je niet te vertellen heb er niet naar gevraagd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef Eggos het volgende:
[..]
Club Paradiso inderdaad! hebben ze daar trouwens ook cocktails in de all-in formule??
ik had inderdaad al heel veel zeer positieve verhalen gelezen op zoover.nl!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha uhm dat durf ik je niet te vertellen heb er niet naar gevraagd.
Je gaat in ieder geval wel een mooie vakantie tegemoet want het is een heerlijk hotel![]()
Als je specifiek nog vragen hebt hoor ik het graag.
In die tijd dat ik er was hadden ze dat wel en had ik niks te klagen over het eten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:09 schreef Eggos het volgende:
[..]
ik had inderdaad al heel veel zeer positieve verhalen gelezen op zoover.nl!
nog wat specifieks, hebben ze ook broodjes kebab?
ik heb er goed zin, ff een weekje lekker niks doen!
Met dat haaien vangen lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Eggos het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef maickeltje het volgende:
[..]
In die tijd dat ik er was hadden ze dat wel en had ik niks te klagen over het eten.
Zwembaden zijn goed en mooi schoon.
Had er toen mensen leren kennen die een penthouse hadden..dat was abnormaal groot.
De gewone kamers zijn goed en niet verouderd of vies.
Het enigste nadeel is dat je met een hotelbus naar het strand moet.
dat is een beetje jammer inderdaad, als dat zo is ben ik er snel klaar mee!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met dat haaien vangen lijkt me wel leuk.
Maar ongeveer 10 jaar geleden gingen wij exact hetzelfde doen in Spanje, we dachten dat ze de haaien gingen vangen en weer teruggooien, niks was minder waar ze werden gewoon doodgeknuppeld waar je bij stond
Altijd leuk als je pas 10 jaar oud bent
Als je van berg beklimmen houd is het wel te doen...anders is het met die warmte niet te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef Eggos het volgende:
[..]
klinkt goed allemaal! ik heb een gewoon 2 persoons kamer! hets strand is toch maar 900 meter ofzo? is wel goed te lopen dacht ik zo dan? of is die berg echt heel stijl?
Informeer voordat je gaat of de dieren ook worden doodgemaakt aan boord.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:26 schreef Eggos het volgende:
[..]
dat is een beetje jammer inderdaad, als dat zo is ben ik er snel klaar mee!
Daar mocht je inderdaad wél met dolfijnen zwemmen, het enige nadeel is dan (vonden wij dan) als je niet met de dolfijnen wil zwemmen moet je wachten op de mensen die wél met de dolfijnen willen zwemmen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen (volgens mij zusje die er een half jaar was, ik heb het zelf niet gedaan)
Mocht je daar niet met dolfijnen zwemmen? in Harderwijk toch niet neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |