abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56347831
Hey allemaal,

2 vrienden van me en ik gaan naar Alanya dit jaar.
We vroegen ons af wie er nog meer dit jaar gaat en wat er allemaal te doen is?
Vorig jaar zijn we in Salou geweest en daar hebben we echt wel een paar dagen over gedaan om een paar leuke tenten te vinden om uit te gaan.
dus zijn er nog mensen met tips zodat we weten welke tenten leuk zijn om uit te gaan in Alanya ?.
Wij verblijven in het hotel panorama van 15 juli t/m 31 juli.
Laat weten als je er dan ook bent
  zondag 27 januari 2008 @ 20:46:47 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56347900
Wat denk je wat er te doen is?
Zuipen, neuken en bakken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_56348330
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef cerror het volgende:
De omgeving bekijken

nee ik ben geen 50+
pi_56348418
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:06 schreef Pakspul het volgende:

[..]

De omgeving bekijken
Heb er 2 jaar geleden ook een jeepsafari gedaan, zeker doen

De kroegen liggen bijna allemaal naast elkaar, dus dat moet geen probleem zijn
Ga je met GoGo ofzo, kun je kroegentocht doen. Weet je gelijk waar alles is
pi_56348468
Ben er dit jaar voor eerst geweest en ben naar die burcht geweest en daarna vanaf daar weer terug naar beneden gelopen, best de moeite waard
pi_56348533
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Pakspul het volgende:
Ben er dit jaar voor eerst geweest en ben naar die burcht geweest en daarna vanaf daar weer terug naar beneden gelopen, best de moeite waard
Daar kwamen wij als laatste met de jeepsafari nog ff ja. Mooi uitzicht daar
pi_56366448
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef cerror het volgende:

Leuke redenen om op vakantie te gaan laat me raden jij gaat dit jaar naar Salou anders is het wel een aanrader voor jou
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:35:42 #8
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_56386018
teveel hakans uit de bergen daar!!
pi_57711043
WIj gaan a.s. dinsdag voor de derde keer naar Alanya. Twee weken naar Appartementen Horizon.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  maandag 31 maart 2008 @ 12:13:45 #10
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_57734507
Ik ga 24 juli met 5 vrienden naar Alanya naar appartementen Globus, ff 11 dagen buiten het dagelijks leven

Ben al eens eerder in Turkije geweest maar toen all-inclusive in Kusadasi

Afgelopen 2 zomers ben ik naar Kreta geweest (Koutouloufari, vlakbij chersonissos). Is Alanya een klein beetje vergelijkbaar met Kreta ?
Wat zijn gave dingen om daar te doen ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_57736451
Ik ben niet in Koutouloufari geweest, maar wel in Chersonissos. Ik kan nu wel zeggen dat het wel lijkt op Chersonissos, maar ik denk dat je het achteraf niet met me eens bent
Ik zie Chersonissos echt als een feeststad. Alanya is ook een gezellige stad waar net zo veel te doen is (eigenlijk zelfs meer), maar Turkije is toch een ander land met andere gewoontes. Zo is Den Haag ook geen Rotterdam terwijl er wel een hoop gelijkenissen zijn.
Als ik terugkom zal ik weer eens wat foto's en tips plaatsen. Één tip die ik nu al kan geven: Ga eens naar de Dimrivier (op eigen houtje). Je gaat je daar zeker vermaken!

Waarom ga je eigenlijk op 24 juli? Dan is het daar echt BLOEDVERZIEKEND heet, het zal zo'n 40 tot 50 graden zijn!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  maandag 31 maart 2008 @ 17:36:37 #12
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_57740732
Omdat we in het hoogseizoen wilden gaan
Vorig jaar was kreta niet veel koeler hoor
In de schaduw ook 38 graden....

en daarnaast omdat 3 van de 6 alleen vakantie konden krijgen in die periode
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_57742522
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat we in het hoogseizoen wilden gaan
Vorig jaar was kreta niet veel koeler hoor
In de schaduw ook 38 graden....

en daarnaast omdat 3 van de 6 alleen vakantie konden krijgen in die periode
Tja, het is daar dan wel gezellig denk ik ('s-avonds). Overdag is het gewoon té warm. Je merkt dat ook wel aan het personeel dat vaak sjacharijnig schijnt te zijn.
Veel plezier!
pi_58189192
Ik zit te twijfelen tussen hotel Eftalia Aytur en Hotel Euro. Eftalia ziet er wat beter uit, mooier zwembad etc. Qua eten zal deze ook wel iets beter zijn. Het zwembad bij Euro is waardeloos, maar het hotel ligt dan wel aan het Kleopatra-strand. Eftalia ligt dus aan het ooststrand.

Is het Kleopatra-strand echt zoveel mooier dan het ooststrand? Dat is nu een beetje waar de keuze vanaf hangt.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_58189245
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Myers het volgende:
Is het Kleopatra-strand echt zoveel mooier dan het ooststrand? Dat is nu een beetje waar de keuze vanaf hangt.
Ben er een week geweest, en 1 keer aan het strand. Vooral omdat de hoteleigenaar ons waarschuwde voor diefstal
Wij zaten aan het ooststrand, en dat was gewoon een normaal, goed strand
Al ligt het mooiste strand nog steeds in Nederland
pi_58189391
Aanrader is de club 'Auditorium' net buiten Alanya, er rijden gratis bussen heen vanuit t centrum van Alanya. Echt een goede club in de buitenlucht waar je kunt feesten tot de zon weer opkomt en je beseft hoe gaar je bent.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_58190552
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Myers het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen hotel Eftalia Aytur en Hotel Euro. Eftalia ziet er wat beter uit, mooier zwembad etc. Qua eten zal deze ook wel iets beter zijn. Het zwembad bij Euro is waardeloos, maar het hotel ligt dan wel aan het Kleopatra-strand. Eftalia ligt dus aan het ooststrand.

Hoi,

WIj zijn net terug van Appartementen Horizon. Hotel Euro schijnt wel leuk te zijn. Eten kun je beter buiten de deur doen (is leuk en niet duur in Alanya).
Het Kleopatra strand is zeker mooier, bijna geen keien en een vrij diep strand. Je zit wel aan de drukke kant van de stad. Het oosttrand is ook wel goed hoor, maar gewoon wat minder diep en veel rotsen.
pi_58190679
Even alvast een leuke eet-tip. Als je naar de kaap/berg gaat van Alanya ("Kale"). Dan vind je direct na de tweede stadsmuur waar je doorgeen rijdt/loopt een restaurant aan je linkerhand. Bij deze tent kun je pikniken (Turks voor BBQ'en). Lekker gemarineerd vlees voor een redelijke prijs. Kost ongeveer 30lira per kilo vlees inclusief salade en kooltjes. Reken op ongeveer 1 1/2 kilo voor twee personen (beetje afhankelijk van het vlees (met botjes of zonder)).
pi_58191171
Hm, we hebben niet echt het budget ervoor om elke avond uit eten te gaan, of het moet echt heel goedkoop zijn (lees: 10 euro per avond ).

Ik zit dan denk ik trouwens toch liever aan het Kleopatra-strand, alleen wel jammer dat ik dan wel een leuk en ruim zwembad moet opofferen, die van het Euro passen echt maar vijf personen in lijkt het. Maar uiteindelijk is het strand toch belangrijker.
pi_58255553
27 juni ga ik met me vriendin 2 weken naar Alanya, in hotel Panorama. Ligt bij het centrum dus als we all inclusive zat zijn kunnen we altijd nog in het centrum gaan eten
pi_58257622
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef Myers het volgende:
Hm, we hebben niet echt het budget ervoor om elke avond uit eten te gaan, of het moet echt heel goedkoop zijn (lees: 10 euro per avond ).

Ik zit dan denk ik trouwens toch liever aan het Kleopatra-strand, alleen wel jammer dat ik dan wel een leuk en ruim zwembad moet opofferen, die van het Euro passen echt maar vijf personen in lijkt het. Maar uiteindelijk is het strand toch belangrijker.
Dat lukt je echt wel als je niet te dure gerechten neemt. Je betaald voor een hoofdgerecht ongeveer 10 lira en voor een drankje 2. Hierdoor kun je voor 12 euro met z'n tweetjes uit eten. Bij de opgang naar de kaap (kale) zit een zaak die broodjes verkoopt voor één euro. Als je hier twee van neemt met een drankje lukt dit wel.
Er zijn ook andere leuke alternatieven, bij de Carrefour supermarkt verkopen ze ook gegrilde kippen voor weinig, koop er twee met een keukenrol en je kunt heerlijk eten op je hotelkamer.
Hou er echter rekening mee dat je ook 'smiddags moet eten, dat kost ook wat.
pi_58303117
Vier jaar geleden ben ik ook naar Alanya geweest met een vriendengroep en we hebben het er soms nog steeds over, echt super vermaakt! We hadden via een reisbureau een huisje gehuurd (er zijn daar enorm veel mensen die de bovenverdieping van hun huis ombouwen tot appartement ofzo) dus niet met GoGo gegaan of iets dergelijks maar dat hoeft ook niet want die mensen kom je vanzelf tegen. Zo zijn we gewoon een kroeg binnengegaan en toen kwamen we allemaal mensen tegen die de kroegentocht van GoGo deden. Beetje aan de praat geraakt met paar mensen en toen achter iedereen aan gehobbeld. Heb goede/leuke ervaring met de Robin Hood bar maar ze zitten daar op een rijtje dus je kan ze zo allemaal aflopen
pi_58986320
Op 3 juni ga ik 8 dagen naar Hotel Grand Kaptan. Iemand ervaringen met dit hotel?
pi_59614139
Ik ga volgende week, kan niet wachten
  maandag 23 juni 2008 @ 09:57:47 #25
217349 Dyob
One world, one dream
pi_59619807
Alanya is echt goed te doen qua stappen. Nu al 2 keer geweest. Robin Hood ed is erg goed . Bij de haven. Ook auditorium op buitenplaats is wel oke. Alleen betaal je je wel scheel aan de prijzen. Je wordt niet snel dronken daar... Of je moet die smerige raki lusten.

Grote tegenvaller: Russen & Opdringerige verkopers voor de rest top daar
pi_59630608
Vrijdag vertrek ik
pi_59630794
Ben er in de mei vakantie geweest. Waar je bij uitgaan heel erg op moet letten is dat het wisselen niet in euros gebeurd. En dat je met euros meer betaald voor je biertje, en ze je proberen te verneuken met wisselgeld. Verder zijn de russen erg lastig en altijd zat, maar als je ze kent zijn het wel aardige gasten.(Zat met nog 1 gezin uit nl in een door russen overspoeld hotel, wel erg gezellig gehad)

Voor biertje betaalde je ongeveer 3 euro, en je moet goed kijken wat ze er tappen. elfis bier(oid.) is goed te doen, maar de rest vond ik niet te zuipen, meestel hebben ze in 1 tent meerdere soorten tap namelijk.
Verder heel erg veel detectie poortjes. Bijna alles is openlucht.

Ooohja, ik zat in Club Insula, iets voor Alanya, beviel geweldig!

Dat was wel zon beetje wat ik er van weet, Oohja, "piratentocht" met de boot is dus echt geen zak aan, absolute afrader.
pi_59637853
Wat een baggerstad

Het vuilnis ligt overal op straat in het centrum, in de Nederlandse kroegen is niemand en wordt er Turkse (live)muziek gedraaid. In de discotheken en kroegen is het pas vanaf een uur of 1 druk, terwijl ze om 2 uur dichtgaan Daarbij is het allemaal openlucht en willen ze elkaar allemaal overstemmen met hun geluid dus het is een grote teringherrie en in elke kroeg/disco wordt je genaaid door het personeel, dus vraag eerst even wat iets kost want je krijgt gegarandeerd te weinig wisselgeld terug.

En dan heb je ook nog al die irritante Turken (ja echt, het zijn er veel en nee, ik ben geen racist) die het nodig vinden ongevraagd aan vrouwen te gaan zitten.

Nooit meer Alanya
pi_59673495
Ik ben vorig jaar met mijn vriend naar hotel Panorama geweest, was echt super, zou zo terug gaan
Mijn zus is ook met haar vriend geweest, die is met het animatie team op stap geweest, alleen durf zo 1-2-3 niet te zeggen waar dat was, helaas.
Wat ik me zo kan herinneren kun je via de hostes in het hotel een kroegentocht boeken

Als je verder nog iets over het hotel wilt weten vraag het maar
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_59702531
Ik ga komende dinsdag met een maat. Heb er zeker zin in.
We verblijven in Amber Rose. Iemand ervaring mee?
pi_59749981
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een baggerstad

Het vuilnis ligt overal op straat in het centrum, in de Nederlandse kroegen is niemand en wordt er Turkse (live)muziek gedraaid. In de discotheken en kroegen is het pas vanaf een uur of 1 druk, terwijl ze om 2 uur dichtgaan Daarbij is het allemaal openlucht en willen ze elkaar allemaal overstemmen met hun geluid dus het is een grote teringherrie en in elke kroeg/disco wordt je genaaid door het personeel, dus vraag eerst even wat iets kost want je krijgt gegarandeerd te weinig wisselgeld terug.

En dan heb je ook nog al die irritante Turken (ja echt, het zijn er veel en nee, ik ben geen racist) die het nodig vinden ongevraagd aan vrouwen te gaan zitten.

Nooit meer Alanya
Discotheken in het centrum sluiten om 3 uur, maar die net buiten de stad niet, en deze zijn ook veel leuker.

Dat het personeel je wilt naaien is wel zo waar, en als vrouw goed opletten want de barmannen doen nog weleens een pilletje erin. Vorig jaar 2x meegemaakt incl mijn nichtje die ik naar huis kon dragen.

Beide keren was dit bij de Robin Hood.
pi_59752251
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:52 schreef Elckiebone het volgende:

[..]

Discotheken in het centrum sluiten om 3 uur, maar die net buiten de stad niet, en deze zijn ook veel leuker.

Dat het personeel je wilt naaien is wel zo waar, en als vrouw goed opletten want de barmannen doen nog weleens een pilletje erin. Vorig jaar 2x meegemaakt incl mijn nichtje die ik naar huis kon dragen.

Beide keren was dit bij de Robin Hood.
Ja die barmannen van Robin Hood zijn teringleiers. Als je niet vaak genoeg drinkt gooien ze je eruit als mannen. Kreeg nog ruzie daar met een barman omdat ik met een meisje aan het praten was, dat liep nog uit de hand ook. Sterker nog moest nog rennen voor me leven omdat de beveiliging het op ons gemunt had.
bier
pi_59771507
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:05 schreef sjoerdz89 het volgende:
Op 3 juni ga ik 8 dagen naar Hotel Grand Kaptan. Iemand ervaringen met dit hotel?
goed hotel, neuken neuken en nog eens neuken..
pi_59771895
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:10 schreef italia11 het volgende:

[..]

goed hotel, neuken neuken en nog eens neuken..
Ja, dat heeft vast aan t hotel gelegen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_59771911
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:30 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ja, dat heeft vast aan t hotel gelegen!
Doe even z'n posthistory checken
pi_59771931
Heeft de gemeente in Alanya nog steeds de touwtjes in handen daar? Een aantal jaar geleden was ik er eens en toen sloten alle discotheken in t centrum rond 02:30 geloof ik. Kwam door de gemeente aldaar. Moesten we iedere nacht noodgedwongen uitwijken naar Auditorium.
pi_59771939
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Doe even z'n posthistory checken
Idd, dit verklaart een hele hoop.
pi_59772096
Hier even wat fotootjes van toen ik in Alanya was.

Strand:

Auditorium:

In t hotel tegenover dat van ons speelden de meisjes met zichzelf:

En in ons hotel konden de meisjes niet echt tegen onze Vodka:

Nu we t toch over Turkije hebben verkies ik Bodrum boven Alanya en ook boven Marmaris.
pi_59772128
Nog een kleine tip: als je dan toch naar Turkije gaat zorg er dan voor dat je niet met Onur Air vliegt. Heb hier 2 keer mee gevlogen en dan kunnen ze me wel eten geven aan boord maar zit toch liever bij een andere maatschappij in het vliegtuig, dan maar zonder eten.
pi_59784811
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef mrcool het volgende:

Strand:
[ afbeelding ]

Auditorium:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu we t toch over Turkije hebben verkies ik Bodrum boven Alanya en ook boven Marmaris.
die onderste heeft een slipje aan..
pi_59784913
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef YvesLaRock het volgende:

[..]

die onderste heeft een slipje aan..
Nee echt waar joh?
pi_60170933
Ik ben net een weekje terug van 12 dagen Alanya en het is echt heel goed bevallen. Turkije is ook echt een mooi land (althans het gedeelte dat ik er van gezien heb)

Een echte aanrader is de excursie naar Pamukkale. Het is écht supermooi daar. Ik zal hier nog wel wat fotootjes opgooien

Ook leuk is de boottocht van Manavgat naar Side en de burcht op een van die bergen.

Ik zat aan het rustige gedeelte van het Kleopatrastrand en dat is erg goed bevallen; Hotel Fatih. Heel tof personeel ook

Uitgaan in het centrum betekende vooral cocktailbars voor mij. Alleen moet je echt oppassen met die barlui daar, je reinste manwhores die op jacht zijn...

Verder prima allemaal
You're like the water, which when it becomes ice, splits every rock
pi_60177191
Ik ben ook vorige week terug gekomen van 2 weken Alanya, zat zelf niet aan het Kleopatra strand, maar net aan de andere kant van de berg met die burcht erop Hotel Panorama.
Heel erg bevallen, mooi land, aardige mensen. Ik ga zeker nog eens terug
pi_60182197
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik ben ook vorige week terug gekomen van 2 weken Alanya, zat zelf niet aan het Kleopatra strand, maar net aan de andere kant van de berg met die burcht erop Hotel Panorama.
Heel erg bevallen, mooi land, aardige mensen. Ik ga zeker nog eens terug
Ben ik ook geweest
pi_60182449
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:13 schreef Crystal_Mind het volgende:
Een echte aanrader is de excursie naar Pamukkale. Het is écht supermooi daar. Ik zal hier nog wel wat fotootjes opgooien
Ik ben zelf 7/8 jaar geleden naar Pamukkale geweest. Het viel mij toen erg tegen, omdat de hotels die aan de boulevard stonden al het water opvingen, waardoor er bijna niets meer in de "witte bakken" kwam, die daardoor helemaal bruin werden. De overheid was toen al bezig om alle hotels die vlakbij stonden af te breken waardoor er weer water (en dus kalk) in de bakken kon stromen. Ik ben dus erg benieuwd naar de foto's!
pi_60703779
Hoe zat het nou ook alweer met betalen in Turkije, dat kan je het beste met Turks geld doen toch? Wissel je je euro's dan om bij een bank of kan je gewoon Turks geld uit de muur pinnen?
pi_60717844
Wat wij ervaren hebben is dat als het in Lira's staat je het beste met lira's kan betalen en andersom
Want als ze moeten omrekenen van lira's naar euro's dan rekenen ze altijd in hun voordeel
pi_60724588
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef dapluiz het volgende:
Wat wij ervaren hebben is dat als het in Lira's staat je het beste met lira's kan betalen en andersom
Want als ze moeten omrekenen van lira's naar euro's dan rekenen ze altijd in hun voordeel
Klopt, ik loop ook altijd met een portomonee met Lira's en Euro's. De dagelijkse zaken zoals eten, boodschappen etc. betaal je met Lira's. De echte touristische zaken zoals autohuur, dagtripjes, boottochten en soms het eten en drinken op de supertouristische locaties betaal je met euro's.
Je kunt bij ongeveer de helft van de banken euro's en lira's pinnen.
  zondag 29 maart 2009 @ 03:13:26 #49
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_67511351
Alanya, en dan niet alleen het Cleopatrastrand en de oude stad (of de kasteel)... nee het mooiste plekje ligt net na het einde van de haven (achter de rode toren: een restaurant annex lounche cafe met uitzicht op het eeuwenoude bootshuis (en de heuvel waarop het kasteel ligt.

Is het overdag al prachtig, maar wanneer de lichten in het oude bootshuis (niet meer toegankelijk voor toeristen behalve als je de juiste personen of de juiste weg weet )... aangaan, dan heb je weinig anders meer nodig dan een lekker drankje en je kan er een hele avond op uitkijken en je bijna in 1001 nacht wanen.

(foto is ongeveer 50 meter meer naar rechts genomen dan het beste uitzicht)
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_67512622
Klopt, het is inderdaad leuk om de dokken van de seltjoeken te bekijken. De weg is niet zo moeilijk. Ga linksom de rode toren en ga daar gelijk linksaf. Klim daar rechts van het hek, de muur op en loop naar rechts. Met een klein beetje puzzelen en heen en weer lopen (links van de muur, recht van de muur en op de muur) kom je er wel! Wel oppassen bij het betreden van de dokken, de stellage bij de deur is heel erg verroest.

We zijn ook een keer vanaf de stadswallen op "kale" naar beneden gelopen via de rotsen, dit was ook erg leuk om te doen, ook best spannend, want op sommige plekken is het best steil.
Een andere aanrader is de Dimgrot, de Dimrivier en de dam die inmiddels af zou moeten zijn. Vorig jaar hebben we voor de laatste keer het gebied achter de dam kunnen bezoeken. Als het goed is zou deze mooie plek nu moeten vol lopen met water (al duurt het waarschijnlijk nog wel even voordat het gevuld is). Bijna alle huizen in dit gebied zijn dusdanig gesloopt dat er alleen nog maar steen ligt, alle losse materialen zijn zo veel mogelijk verwijderd om er voor te zorgen dat de turbines straks niet verstopt raken.

http://www.alaturka.info/(...)lanya/dim-river.html
  maandag 30 maart 2009 @ 08:09:23 #51
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_67537257
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef dahei het volgende:
Klopt, het is inderdaad leuk om de dokken van de seltjoeken te bekijken. De weg is niet zo moeilijk. Ga linksom de rode toren en ga daar gelijk linksaf. Klim daar rechts van het hek, de muur op en loop naar rechts. Met een klein beetje puzzelen en heen en weer lopen (links van de muur, recht van de muur en op de muur) kom je er wel! Wel oppassen bij het betreden van de dokken, de stellage bij de deur is heel erg verroest.

We zijn ook een keer vanaf de stadswallen op "kale" naar beneden gelopen via de rotsen, dit was ook erg leuk om te doen, ook best spannend, want op sommige plekken is het best steil.
Een andere aanrader is de Dimgrot, de Dimrivier en de dam die inmiddels af zou moeten zijn. Vorig jaar hebben we voor de laatste keer het gebied achter de dam kunnen bezoeken. Als het goed is zou deze mooie plek nu moeten vol lopen met water (al duurt het waarschijnlijk nog wel even voordat het gevuld is). Bijna alle huizen in dit gebied zijn dusdanig gesloopt dat er alleen nog maar steen ligt, alle losse materialen zijn zo veel mogelijk verwijderd om er voor te zorgen dat de turbines straks niet verstopt raken.

http://www.alaturka.info/(...)lanya/dim-river.html
De weg is inderdaad niet moeilijk als je het een keer weet, alleen degene die er voor het eerst komt zal zich onzeker voelen, bang dat het ineens in iemand's tuin komt te staan.
Ook de andere door jou genoemde plaatsen zijn aanraders. Overigens wie van Alanya nog een uurtje richting het oosten rijdt komt dan in een prachtig gebied vanwaaruit je de zee vanuit een bergweg ziet. Daar is het uitzicht ook magnifiek.
pi_70444367
Zijn er nog mensen die naar Alanya gaan deze zomer, zo ja wanneer, hoe lang en welk hotel?
pi_70447910
Je hebt tenminste een echt vakantie gevoel in Turkije. In Albufeira of Spanje (op veel plaatsen) niet m.i.

Zoals eerder gemeld, de jeeptocht is geweldig. De hele dag door de bergen rijden met tussenstops in een nomadentent, watervallen. Vlakbij robin hood heb je een strip met toeristische restaurants. Je betaald iets meer maar het eten is bovengemiddeld. De gezelligheid is ook iets minder. De verkopers zijn irritant, negeer ze gewoon of loop om. Wij verbleven een paar weken voor het hoogseizoen maarik heb het idee dat het toerisme over zijn hoogtepunt heen is in Alanya: te veel winkels op te weinig mensen. Verder leuk gehad.
pi_70448268
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef mrcool het volgende:

Strand:
[ afbeelding ]

Auditorium:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

welk hotel in Alanya zat jij dan?
pi_70474199
Weet iemand of er ook dolmusbussen rijden naar Dimcay ik wil daar lekker forel gaan eten.. Auto huren doe ik niet en taxi wordt je genaaid en is duurder. Dus kan iemand me vertellen of er ook dolmusbussen je daar naar toe kunnen brengen?
pi_70479621
Ik ga in Augustus ook naar Alanya voor 8 dagen en zit in appartement Amber Rose. Heb er zin in.
Turn the world into your dance floor.
pi_70502294
Ik zat er van 5 - 16 juni en ik heb het ontzettend naar mn zin gehad. Alles lekker goedkoop (behalve de drank) en prima uitgaan.
Een tip, ga overdag naar de Havana Beach Club (free pick up service en ook weer terugbrengen), heerlijk vertoeven daar, goedkoop (LEKKER) eten en drinken en zwembad/zee/strand in één. Je kunt er heerlijk relaxen op de grote kussens of gewoon op strandbedje.
Robin Hood vond ik een hel om uit te gaan maar Havana Club was erg nice!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_70502449
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Nesle het volgende:
Ik zat er van 5 - 16 juni en ik heb het ontzettend naar mn zin gehad. Alles lekker goedkoop (behalve de drank) en prima uitgaan.
Een tip, ga overdag naar de Havana Beach Club (free pick up service en ook weer terugbrengen), heerlijk vertoeven daar, goedkoop (LEKKER) eten en drinken en zwembad/zee/strand in één. Je kunt er heerlijk relaxen op de grote kussens of gewoon op strandbedje.
Robin Hood vond ik een hel om uit te gaan maar Havana Club was erg nice!
Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?
pi_70509365
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef norich het volgende:
Ik ga in Augustus ook naar Alanya voor 8 dagen en zit in appartement Amber Rose. Heb er zin in.
In dat appartement heb ik vorig jaar gezeten. Wel relaxt plekje voor een goede prijs.
Reken er wel op dat je nog iets van 50 euro voor airco moet betalen (En geloof me, dat wil je)
Nadeel is dat er een drukke straat achter langs loopt, maar als je geluk hebt zit je aan de zwembadzijde.
Ga vooral eens eten bij de turks/nederlandse buurman. Lekker eten en een super aardige vent.
Doe hem maar de groeten van die blonde jongen uit Amsterdam
Voor de rest is het zo'n 5 minuten van het strand en 10 minuten van het stadscentrum.
pi_70509439
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:

[..]

Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?
Volgens mij zit alles wat betreft uitgaan aan het ooststrand. (bij de haven)
pi_70509949
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:

[..]

Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervaren
pi_70510000
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Nesle het volgende:

[..]

Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervaren
alleen de eerste keer??
je hebt toch niet de keren daarna in natura betaald..
ben je ook dimcay geweest.
pi_70510003
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Nesle het volgende:

[..]

Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervaren En de Beach Club ligt aan het Kleopatrastrand.
pi_70510048
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:01 schreef matarazi het volgende:

[..]

alleen de eerste keer??
je hebt toch niet de keren daarna in natura betaald..
Ja alleen de eerste keer, ze houden er namelijk van als je terug komt en er de hele dag vertoeft
En het ligt niet aan het feit dat wij meisjes waren want een groep jongens had precies hetzelfde.
pi_70510218
Nesle welk hotel zat je en was het relaxed?
pi_70510729
Ik zat in Elite Orkide en het was superchill, personeel ook hartstikke aardig. Het personeel duwt je zo in het zwembad en andersom is het ook geen probleem Het is 5 min lopen naar het strand maar wij gingen dus altijd met de free pick up naar de beach club omdat het daar gewoon lekker vertoeven was met zwembad etc erbij met de taxi ben je binnen no time in het uitgaanscentrum wat rond de 3,50 euro kost, maar lopend is het ook goed te doen. Tegenover het hotel zat een supermarkt waar je brood en beleg kocht voor nog geen euro, dus veel goedkoper dan in het hotel zelf (en ook lekkerder vonden wij).
Het hotel is wel beveiligd, wat wil zeggen dat er geen buitenstaanders het hotel binnenkomen, enkel en alleen hotelgasten. Al met al vonden wij het daar super relaxed en ik zou er zo weer heen gaan!
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:06:34 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70579293
TVP
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70919137
Ik ga 12 augustus naar Alanya in appartement Baronessa, ben zeer benieuwd
  maandag 13 juli 2009 @ 03:36:27 #69
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_70923630
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Patrickfovic het volgende:
Ik ben ook benieuwd, ik heb ook wat vakantie beoordelingen gekeken; een boel hoge waarderingen gevolgd door ineens een aantal ultra lage waarderingen. Geen lijn op te trekken dus. Het lijkt er op dat iemand daar een minder goede vakantie heeft gehad en dit onder verschillende pseudoniemen meerdere keren wilde duidelijk maken. Dus maak je niet druk!
Tip! ga eens richting de rode toren in de haven... daarnaast ligt een heerlijk restaurant/ lounche cafe... daar kun je heerlijk uren zitten en wegdromen bij het uitzicht!
  maandag 13 juli 2009 @ 09:39:31 #70
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70925552
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Patrickfovic het volgende:
ik vlieg morgenochtend vroeg naar Alanya, Baronessa
pi_70930023
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

ik vlieg morgenochtend vroeg naar Alanya, Baronessa
* Patrickfovic is jaloers laat me weten wat je er van vond hoeveel dagen ga je?
pi_70930077
Dubbel
pi_70930084
quote:
Op maandag 13 juli 2009 03:36 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd, ik heb ook wat vakantie beoordelingen gekeken; een boel hoge waarderingen gevolgd door ineens een aantal ultra lage waarderingen. Geen lijn op te trekken dus. Het lijkt er op dat iemand daar een minder goede vakantie heeft gehad en dit onder verschillende pseudoniemen meerdere keren wilde duidelijk maken. Dus maak je niet druk!
Tip! ga eens richting de rode toren in de haven... daarnaast ligt een heerlijk restaurant/ lounche cafe... daar kun je heerlijk uren zitten en wegdromen bij het uitzicht!
Bedankt voor de tip, weet je toevallig ooj een adresje voor b.v. scooter verhuur? En wat voor prijzen kan ik verwachten als ik uit eten ga?
  maandag 13 juli 2009 @ 21:06:09 #74
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_70945916
Ik vlieg morgenavond naar Antalya, en dan richting Alanya.
Horizon ApartHotel gaan we pitten... En wie weet nu wat de prijs van een Dolmus is ?
Sappig !!
pi_70947534
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef Loontjah het volgende:
Horizon ApartHotel gaan we pitten... En wie weet nu wat de prijs van een Dolmus is ?
Die stadsbusjes? Graties!
pi_70948540
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef Loontjah het volgende:
boven de chauffeur hangt meestal de prijslijst..
pi_71066396
Ik ben vorig jaar 2 weken geweest, en ga misschien dit jaar weer als ik niks anders kan vinden, want Turkije is erg goedkoop.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:07:36 #78
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71088759
Doe de jeepsafari en raften is ook wel leuk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 19 juli 2009 @ 04:20:01 #79
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_71110860
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:27 schreef Patrickfovic het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, weet je toevallig ooj een adresje voor b.v. scooter verhuur? En wat voor prijzen kan ik verwachten als ik uit eten ga?
Graag gedaan!
Prijzen voor uit eten gaan zijn doorgaans goed betaalbaar, maar afhankelijk van waar je gaat eten.
Bij de haven of bij het strand is het al gauw 15 tot 25 euro per persoon voor een 2 gangen menu met drankjes.
Iets verder van het toeristische gedeelte is het al snel de helft hiervan.

Huren van scooters of auto's; regel dit vanuit Nederland via de reisaanbieder.
En zelfs als je dit doet... fotografeer het voertuig bij aanvang, bij voorbaat met degene die je helpt, en als je helemaal zeker wilt zijn ook met een krant van die dag.

Doorgaans kun je Turken wel vertrouwen, maar sommige beroepen trekken niet altijd de meest betrouwbare mensen aan. Door ook te boeken via een Nederlands gecertificeerd reisbureau scheidt je het meeste kaf al van de koren betreft aansprakelijkheid (voor zover het huur betreft)... maar zelfs dan is het zinvol alle deuken in een scooter of auto vooraf te fotograferen.
Zelf heb ik mijn ouders hierdoor een claim van duizenden euro's mee weten te voorkomen.

Alvast een fantastische vakantie gewenst!
  maandag 20 juli 2009 @ 10:01:34 #80
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_71141707
Lieve fok!kerts/achterblijvers om 11:30 vetrek ik naar schiphol muuahahahahah. Veel plezier met het weer hier in NL . Alvast een vooruitblik

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_71148750
En weer terug nl na een super vakantie!

Aanraders om te stappen is zeker Havana, Robin hood en murphie's. Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
En met een beetje geluk heb je ook nog een toffe taxishaufeur te pakken. Nr. 1 was ... die met een joint op zn lip en een fles wiskey naast zich ons heel chill naar het appartement bracht
En nr. 2 die in 10min tijd 200x fuck heeft gezecht muhaha.

Zomerhits zijn Inna - hot
Remady - No superstar
Alexander Rybak - Fairytale

Ben ik alleen nog op zoek naar een turks house nummer met turkse deuntjes ertussen (blazers?) met de tekst "disco disco ......". Dus als iemand hem weet erg graag!

Ik duik mn nest weer in

[ Bericht 0% gewijzigd door jOPIUM op 21-07-2009 18:53:07 ]
pi_71245974
Lol, ben net 2 dagen uit Turkije.
Weer was lekker, maar in de zon ging het richting de 50 graden.
We hebben niet veel gedaan, en zijn ook niet uitgeweest. Ik werd al gek van de marktmannen op de Bazaar. Het eten is volgens mij nog goedkoper, rond de 10-15 euro. Tis maar wat je wilt eten natuurlijk. Ik mis de Lavas nu al. Veel plezier voor de mensen die nog moeten gaan.
Sappig !!
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:35:04 #83
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71246615
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef jOPIUM het volgende:

Aanraders om te stappen is zeker Havana, Robin hood en murphie's. Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
En met een beetje geluk heb je ook nog een toffe taxishaufeur te pakken. Nr. 1 was ... die met een joint op zn lip en een fles wiskey naast zich ons heel chill naar het appartement bracht

Remady - No superstar

Ben ik alleen nog op zoek naar een turks house nummer met turkse deuntjes ertussen (blazers?) met de tekst "disco disco ......". Dus als iemand hem weet erg graag!

Ik duik mn nest weer in
Nog meer zomerhits

1234 uno dos tres quarttro

The doors moet je ook es heengaan. Makkelijk scoren daar...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 04:25:34 #84
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_71307750
quote:

Remady - No superstar

Ik duik mn nest weer in
Haha, ja Robin Hood... daar werkte twee jaar geleden (of misschien nog; werkt) een sexy barvrouw, eind twintig of begin 30 lijkt in de verte wel een beetje op Gloria Estefan... en als ze je echt leuk vond dan werd je volledig verwend.
Hahaha, na haar de eerste keer ontmoet te hebben ben ik er de rest van de vakantie maar niet meer geweest (tot de laatste nacht)... omdat het gewoon te goed klikte (en ik mijn vriendin niet wilde bedriegen).
pi_71310085
Voor vrouwen is de Robin Hood echt een hel, die turken staan meteen met 5 man om je heen om te vragen of je een drankje wilt.
pi_71310386
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:24 schreef Nesle het volgende:
Voor vrouwen is de Robin Hood echt een hel, die turken staan meteen met 5 man om je heen om te vragen of je een drankje wilt.
En als je niet wilt, wordt je er uit gebonjourd.
Sappig !!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:14:31 #87
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71310978
Wij zijn een half uurtje in Robin hood geweest en daarna gelijk weer weg. The Doors etc zijn veel chiller
pi_71311933
Bestaat Auditorium nog? Zo ja, ga dan allen daarheen.
pi_71312065
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:01 schreef mrcool het volgende:
Bestaat Auditorium nog? Zo ja, ga dan allen daarheen.
Ja dat bestaat nog, maar volgens de locals en de mensen die daar vaker waren geweest zeiden dat tegenwoordig Summergarden veel leuker is. Ben ook alleen daar maar paar keer geweest maar ik vond het daar echt te duur voor woorden, doe mij maar The Doors en Havana.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:09:08 #90
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71312091
Ik ga toch maar 8 dagen naar Side toe

all in uiteraard, veel plezier op het forum jongens !

Iemand hier wel eens in Side geweest ?

Nog geen 500 euro 8 dagen 3***

Veel zal ik er niet van verwachten maar hey voor die prijs, beter dan hier wat zitten

[ Bericht 39% gewijzigd door Maikuuul op 25-07-2009 15:18:08 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71312106
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:08 schreef Nesle het volgende:

[..]

Ja dat bestaat nog, maar volgens de locals en de mensen die daar vaker waren geweest zeiden dat tegenwoordig Summergarden veel leuker is. Ben ook alleen daar maar paar keer geweest maar ik vond het daar echt te duur voor woorden, doe mij maar The Doors en Havana.
Summergarden ken ik ook nog wel, was iets verder weg geloof ik. Voordeel van Auditorium was weer wel dat je er gratis heen werd gebracht en voor Summergarden zul je toch een taxi nodig gaan hebben.
pi_71314486
Summergarden ben ik ook geweest! Supermooie tent van een dacht ik Nederlandse vent. Het is ook echt een "tuin" zoals de naam al zegt. Een hele dikke maar is wel dat de turken daar echt verschrikkelijk waren! We hadden een paar vrouwen bij ons en we hebben fulltime alle turken kunnen wegwerken omdat ze het nodig vonden ertussen te springen..

Vraag ik me alleen af waar The doors zat? Nog niet gezien/gehoord
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:52:53 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71314558
The Doors is gewoon in de haven. Zit echter alleen boven, dus je moet via een smal trappetje tussen de winkels naar boven. Gewoon veel omhoog kijken
pi_71318478
Vorige week geweest voor een lousy 270 euro in een 3 sterren hotel
Sappig !!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:04:10 #95
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71318585
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Loontjah het volgende:
Vorige week geweest voor een lousy 270 euro in een 3 sterren hotel
Voor 8 dagen ?

Maar was het ook all in ofniet ? Het relaxe van all in, onbeperkt zuipen ( vodka en bier ) het eten hoeft niet eens heel goed te zijn > uiteten kost ook neit veel
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71353173
Turkije is zooo
nog een weekje ga ik ook!
  maandag 27 juli 2009 @ 02:37:50 #97
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_71355859
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga toch maar 8 dagen naar Side toe

all in uiteraard, veel plezier op het forum jongens !

Iemand hier wel eens in Side geweest ?

Nog geen 500 euro 8 dagen 3***

Veel zal ik er niet van verwachten maar hey voor die prijs, beter dan hier wat zitten
De Turkse sterren zijn vaak iets anders dan de Europese sterren.
Maar je instelling is goed, dus zal het je vast niet tegenvallen.
Voor die sterren krijg je een degelijk maar geen heel luxe hotel. Maar goed, het hotel is om te overnachten en niet om er 24 uur te zijn.

Tip; als er een fooi potje staat, gooi er dagelijks iets in (omgerekend rond de 1 euro is genoeg), je zult er geen spijt van krijgen. En wees vriendelijk, groet het personeel minstens eens per dag... en je kunt altijd bij hen terecht. Als je helemaal een top service wilt, moet je hun namen onthouden. Kortom zelf ook vriendelijk zijn met een glimlach. Het is een trots volk als je waardering toont, dan zit je gebeiteld.
Onthoud dit en je hebt een onvergetelijke vakantie.
  maandag 27 juli 2009 @ 02:42:07 #98
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_71355884
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Voor 8 dagen ?

Maar was het ook all in ofniet ? Het relaxe van all in, onbeperkt zuipen ( vodka en bier ) het eten hoeft niet eens heel goed te zijn > uiteten kost ook neit veel
Oja, vergeet het onbeperkte zuipen. All in betekent doorgaans dat de maaltijden gratis zijn inclusief de sapjes die worden geserveerd tijdens de maaltijden. Bier valt hier niet onder, noch frisdranken.
Meestal is het jus d'orange en aanverwante vruchtendrank.
  maandag 27 juli 2009 @ 09:12:02 #99
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71357256
Ik ben al vaker in turkije op vakantie geweest hoor maar dan naar 4* of 5* hotels.

En er stond: non - en alcoholistische dranken inbegrepen (bij de all-in).

Ik ben altijd vriendelijk tegen die mensen en dat zijn ze ook naar mij dan, meestal als ik naar de bar ging wisten ze precies wat ik wilde hebben in tegenstelling tot die arrogante russen die iedereen afkaffen

[ Bericht 2% gewijzigd door Maikuuul op 27-07-2009 09:25:52 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:55:01 #100
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_71384742
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben al vaker in turkije op vakantie geweest hoor maar dan naar 4* of 5* hotels.

En er stond: non - en alcoholistische dranken inbegrepen (bij de all-in).

Ik ben altijd vriendelijk tegen die mensen en dat zijn ze ook naar mij dan, meestal als ik naar de bar ging wisten ze precies wat ik wilde hebben in tegenstelling tot die arrogante russen die iedereen afkaffen
Okay, dan weet je al ongeveer wat je kunt verwachten.
Mja, als het erbij stond over die dranken, dan zal het wel kloppen (dan heb je wel een hele goede deal).

Wie goed doet, wie goed ontmoet inderdaad. Ach ja Russen en nieuw geld... slechte combinatie.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:46:59 #101
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_71385988
Wij kregen bijl inclusive ook al gratis drank, maar je zag niemand "zuipen", gewoon lekker biertje wijntje bij het avondeten.
Sappig !!
pi_71519823
Ik ga komende woensdag met mijn vriendin maar Alanya, Hotel Kayha****. Zal wel aardig warm zijn maarja. We zitten All-in dus de hele dag bij het hotel vertoeven en 's avonds uit ofzo. Wat is trouwens verstandiger? Van de een hoor ik dat je contant geld mee moet en de ander zegt weer pinnen... Ik neem denk ik 300 mee voor terrasjes en evt. wat kleren...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:45:35 #103
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71519909
300 wat? Je kunt het best met lira's betalen..
pi_71529904
Liras.... met de Euro kan je nog wel eens genaaid worden. Zo hebben wij het ervaren in ieder geval
  zondag 2 augustus 2009 @ 02:48:48 #105
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_71530028
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 02:30 schreef Nesle het volgende:
Liras.... met de Euro kan je nog wel eens genaaid worden. Zo hebben wij het ervaren in ieder geval
Toch zou ik ze in Turkije kopen (of pinnen). Maar goed, als je net op jouw vakantie adres bent aangekomen, kun je het beste even langs meerdere wisselkantoren gaan om de koersen te vergelijken. Na 4 of 5 wisselkantoren heb je vaak wel een goed beeld van de prijzen. Wel even kijken of er ook een bordje hangt dat er geen commissie wordt gevraagd.
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:35:04 #106
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71549015
quote:

Remady - No superstar

Ik duik mn nest weer in
Misschien Disco Disco Partizani van Shantel?
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:13:32 #107
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71556659
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga komende woensdag met mijn vriendin maar Alanya, Hotel Kayha****. Zal wel aardig warm zijn maarja. We zitten All-in dus de hele dag bij het hotel vertoeven en 's avonds uit ofzo. Wat is trouwens verstandiger? Van de een hoor ik dat je contant geld mee moet en de ander zegt weer pinnen... Ik neem denk ik 300 mee voor terrasjes en evt. wat kleren...
Wij hebben 3 jaar geleden ook in dat hotel gelegen

Erg goed hotel ( in ieder geval toen )
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71564891
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef marcusa het volgende:

[..]

Misschien Disco Disco Partizani van Shantel?
Je bent een held!
pi_71571835
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Spaulding het volgende:
Schuintegenover Kahya zit een pin hokje waar je lira's, euro's en dollars kunt opnemen...
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:49:27 #110
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71572702
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:54 schreef jOPIUM het volgende:

[..]

Je bent een held!

graag gedaan..
pi_71596444
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:13 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Wij hebben 3 jaar geleden ook in dat hotel gelegen

Erg goed hotel ( in ieder geval toen )
Tof, berichten waren ook wel positief en de ligging lijkt me perfect. Ik neem trouwens weinig contant geld mee, de rest pin ik gewoon daar in lira's denk ik. Heb er aardig veel zin in ondanks het hete weer
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:59:22 #112
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_71688292
nog een paar weekjes en dan naar Turgutreis Turkije (vlak bij Bodrum).

Voor diegenen die nog gaan: zorg dat je niet alleen lira's maar ook euro's bij je hebt. Je visum moet je namelijk in euro's betalen

* Hives heeft dus voor niets van te voren bij de bank Liara's besteld
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:41:02 #113
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71692791
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef The_Hives het volgende:

Voor diegenen die nog gaan: zorg dat je niet alleen lira's maar ook euro's bij je hebt. Je visum moet je namelijk in euro's betalen

sowieso fucking FAIL om die liras van te voren te bestellen.. gewoon daarzo pinnen uit een automaat of inwisselen bij die kantoortjes..
pi_71706941
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef The_Hives het volgende:

Ik kon afgelopen herfst m'n visum anders gewoon in euro's betalen. Nog nooit van iemand gehoord dat ze die in lira's moesten betalen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:15:15 #115
50936 The_Hives
pi_71727435
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:38 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik kon afgelopen herfst m'n visum anders gewoon in euro's betalen. Nog nooit van iemand gehoord dat ze die in lira's moesten betalen.
dat zeg ik toch juist ik dacht dat ik ze in lira's moest betalen maar kwam er dus achter dat het in euro's moest.
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:16:20 #116
50936 The_Hives
pi_71727458
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef marcusa het volgende:

[..]

sowieso fucking FAIL om die liras van te voren te bestellen.. gewoon daarzo pinnen uit een automaat of inwisselen bij die kantoortjes..
fucking fail

ja, wat een fail als mensen van te voren anticiperen. Ik dacht dat ik dus meteen in lira's moest betalen. Was niet zo. So what?
Fok! Federatie
pi_71729785
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:15 schreef The_Hives het volgende:

[..]

dat zeg ik toch juist ik dacht dat ik ze in lira's moest betalen maar kwam er dus achter dat het in euro's moest.
Excuse me. Gevalletje 'nog-niet-helemaal-wakker'.
Aanstaande woensdag ga ik naar Alanya, eerste keer. Ben benieuwd hoe 't is.
We zitten in Konakli, het Royal Vikingen Resort.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:49:00 #118
50936 The_Hives
pi_71730015
Royal Vikingen was ook 1 van mijn opties. goede keuze . Schijnen wel veel Russen enzo te zitten. Ik ga naar Hotel Kadikale Resort.
Fok! Federatie
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:59:27 #119
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71732548
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef The_Hives het volgende:
Royal Vikingen was ook 1 van mijn opties. goede keuze . Schijnen wel veel Russen enzo te zitten. Ik ga naar Hotel Kadikale Resort.
Kadikale Resort, wtf, dat resort ligt echt fucking afgelegen.. ergens aan de westkust van het schiereilandje boven Turgutreis.. maar jij komt zeker nooit je hotel uit..
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:10:22 #120
50936 The_Hives
pi_71734757
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef marcusa het volgende:

[..]

Kadikale Resort, wtf, dat resort ligt echt fucking afgelegen.. ergens aan de westkust van het schiereilandje boven Turgutreis.. maar jij komt zeker nooit je hotel uit..

hoe kom ik anders bij de Pool Bar
Fok! Federatie
pi_71736160
Ik zat voor 320 euro 2 weken in Marmaris, half-pension. Is het zo duur geworden dan, dat jullie 500 euro voor een week een koopje vinden? Voor dat geld boek je soms last-minutes naar Brazilië joh. Staar je ook niet blind op dat all-in gebeuren, zou je het nou echt leuk vinden om daar dagelijks gebruik van te maken?

Lekker elke dag in een hotel vertoeven, leuk. Je kan ook flink wat boodschappen doen bij de C1000, verwarming lekker hoog zetten en 8 dagen de deur niet uit komen.
quote:
Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is. Hotelpersoneel misschien, maar ben je überhaupt naar Barstreet geweest?
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:26:03 #122
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71745348
3 personen 1 week naar Alanya geweest.

(Kosten ??? rond de 600 euro, niet all-in)

Geweldig. App. Maren beach.com
Top lokatie (al waren we bang wakker te worden van de moskee, maar dat viel mee)
ze doen daar verder alles om het naar je zin te maken.

Geweldige vakantie. (10 juli terug gekomen)
Voor mij en het gezin, we gaan absoluut terug.

Havanabeach is idd top. Goed, goedkoop en helemaal place.
Aanrader.
pi_71745709
quote:
Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is. Hotelpersoneel misschien, maar ben je überhaupt naar Barstreet geweest?
Helemaal gelijk.

Het hotel personeel is geweldig! Evenals bij de restaurantjes en op het strant. Ze brengen je biertjes of wat je ook wil je wilt hebben in het zwembad etc. We hebben ook als enigste van het 20jarig bestaan van het appartement vast in de lift gezeten. max 3 personen dus met zn 6en was het snel afgelopen.. Al het personeel met waaiers en dienbladen aan het waaien om ons een beetje cool te houden

Op barstreet is het inderdaad vreselijk maar dan ben je (als je goed bezig bent) toch al zo ver heen dat je het niet door hebt
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:48:36 #124
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71748207
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef illusions het volgende:
Ik zat voor 320 euro 2 weken in Marmaris, half-pension. Is het zo duur geworden dan, dat jullie 500 euro voor een week een koopje vinden? Voor dat geld boek je soms last-minutes naar Brazilië joh. Staar je ook niet blind op dat all-in gebeuren, zou je het nou echt leuk vinden om daar dagelijks gebruik van te maken?

Lekker elke dag in een hotel vertoeven, leuk. Je kan ook flink wat boodschappen doen bij de C1000, verwarming lekker hoog zetten en 8 dagen de deur niet uit komen.
[..]

320 euro voor 2 weken.. get the fuck out of here.. in het laagseizoen in de winter met minus 10 graden zeker of minus vlucht..
pi_71749367
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:48 schreef marcusa het volgende:

[..]

320 euro voor 2 weken.. get the fuck out of here.. in het laagseizoen in de winter met minus 10 graden zeker of minus vlucht..
Get zelf the fuck out of hier. Voor 2 weken, 18 juli t/m 1 augustus 2007 heb ik 320 betaald. Half-pension, dus alleen ontbijt. Ik was met een vriend van me, en we hadden 2 hotelkamers geboekt en dus ieder een 2-persoonskamer voor 320 pp. Ja, inclusief vlucht.

Het was nog pal aan het strand ook. Vanaf Long Beach richting Barstreet heb je tussen de boulevard en de gebouwen een weg voor auto's zitten, maar de andere kant op, richting Long Beach dus, splitst die weg opeens van de boulevard en staan de hotels recht aan het strand: Hotel, 3 meter boulevard, strand. Op het moment waar de boulevard van de weg splitst, bij het kleine bruggetje, zaten wij. Hotel Konak Beach.

Het jaar daarvoor was overigens nog 20 euro goedkoper, omdat we toen met z'n 3en in een 3-kamer appartement verbleven, ook half-pension 2 weken lang in het hoogseizoen - maar iets dieper het dorp in (nog wel loopafstand van alles).

Was via SpeedTravel, een organisatie die niet lang daarna overigens failliet is gegaan maar ben voor die tijd 3 keer via hun op vakantie geweest en altijd perfect bevallen.

Overigens wordt het in de winter geen minus 10 graden, misschien 10 plus maar dat is al sporadisch.
pi_71790687
Weet iemand trouwens welk turks nummer er nog meer gedraait werden. Het was ook een up tempo nummer, waarbij je ook al die turkse (fluiten) hoorde. Dit nummer hoorde je vooral in de winkels en op de boot.

Dum tek tek van Hadise had ik al, maar ik kan die andere niet vinden.

Groet!
pi_71944301
Vorige week terug gekomen uit Alanya; prima vakantie gehad.
In het Centrum is De Murphy's het leukst.
Bistro Bellman (Veel Locals) en Robin Hood zijn ook prima.

Deze hit hoor je daar overal, wel een vet lekker nummer:

Zat btw in hotel Alanya Princess, 1 km van het centrum, 200 meter van het Ooststrand.
Prima Hotel, Goeie kamers, Heerlijke bedden en gezellig personeel.
Er word elke dag schoongemaakt en ze willen veel voor je regelen (excursies e.d.)

[ Bericht 14% gewijzigd door Pablo88 op 17-08-2009 11:22:59 (toevoeging.) ]
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:25:43 #128
50936 The_Hives
pi_71962626
hebben/hadden jullie ook van die waardeloze vliegtijden Op dag 1 kom ik om kwart voor 12 in de avond op het vliegveld aan . Zal wel uur of 3 pas in hotel zijn dag 1
Fok! Federatie
pi_71966060
Vrijdag nacht terug komen uit Alanya met mijn vriendin.

We hebben ons echt prima vermaakt. Zaten in een goed hotel, Kayha Hotel aan het Kleopatra strand, en lekker vlakbij het centrum. Hotel was dus prima verzorgd met airco en kluisje en al, alleen jammer dat het eten niet erg afwisselend was en ook niet bijster lekker. Paar keer dus ook uit eten geweest oa. bij Bistro Floyd, wat een Nederlands tentje was. Ook het oude kasteel bezocht op de berg, vonden we ook wel de moeite waard. Taxi heen en lopend terug wat te doen was. Ook nog een keer bij een Aqua Park geweest vlakbij Antalya, was ook leuk.

Leuke vakantie gehad maar ik ga niet snel weer terug naar Turkije.
pi_71968754
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef The_Hives het volgende:
hebben/hadden jullie ook van die waardeloze vliegtijden Op dag 1 kom ik om kwart voor 12 in de avond op het vliegveld aan . Zal wel uur of 3 pas in hotel zijn dag 1
Nee, juist ideaal. We vlogen om 6u sochtends dus nog een ruime dag toen we daar waren en vlogen terug om 22u savonds
Waar vlieg je mee dan?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:31:59 #131
50936 The_Hives
pi_71971760
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:28 schreef Nesle het volgende:

[..]

Nee, juist ideaal. We vlogen om 6u sochtends dus nog een ruime dag toen we daar waren en vlogen terug om 22u savonds
Waar vlieg je mee dan?
Transavia. terug vlieg ik om 1300 uur. Dat is op zich niet erg. Als je dan 's avonds vliegt en je bijvoorbeeld om 10 uur al uit het hotel moet zit je eigenlijk ook maar de hele dag te wachten totdat je gaat vliegen.

Nu zit ik op de vertrek dag ook de hele dag thuis terwijl je zoals bij jou eigenlijk rond de middag al op je vakantiebestemming had kunnen zijn .
Fok! Federatie
pi_71975572
Wij hadden ook van die kuttijden incl. vertraging op de heen en terug reis.

Op de heenreis zouden we eigenlijk kwart voor vijf 's middags vliegen, werd uiteindelijk half acht. Aangekomen in het hotel was het half vier 's nachts, dus weg eerste dag. Op de terugreis zouden we 12 uur 's nachts vliegen, dit werd een uurtje later. Had het liever andersom gehad maarja.
pi_71987998
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Transavia. terug vlieg ik om 1300 uur. Dat is op zich niet erg. Als je dan 's avonds vliegt en je bijvoorbeeld om 10 uur al uit het hotel moet zit je eigenlijk ook maar de hele dag te wachten totdat je gaat vliegen.

Nu zit ik op de vertrek dag ook de hele dag thuis terwijl je zoals bij jou eigenlijk rond de middag al op je vakantiebestemming had kunnen zijn .
Joh, savonds vliegen is niet zo erg. Beetje liggen en luieren op het strand en in de meeste hotels mag je je spullen nog gewoon laten staan. We hadden terug wel 3 uurtjes vertraging, dat wel en vliegveld Antalya is donders duur.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:49:48 #134
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_72092024
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Nesle het volgende:

[..]

Joh, savonds vliegen is niet zo erg. Beetje liggen en luieren op het strand en in de meeste hotels mag je je spullen nog gewoon laten staan. We hadden terug wel 3 uurtjes vertraging, dat wel en vliegveld Antalya is donders duur.
Pff kan me het nog goed herrinderen dat e vorig jaar met 4 man bij de burgerking gingen eten, we waren 80 euro kwijt
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:21:32 #135
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_72120946
Vorig jaar in Alanya geweest, hotel Grand Okan, ligt aan het Kleopatra strand. Echt superleuke vakantie gehad, veel gezien maar ook veel gerelaxed natuurlijk...heerlijk op het strand, waar je je lekker kunt laten bedienen Vond het alleen wat minder dat de zee niet echt geleidelijk afliep, zodra je in het water was, was er opeens niks meer onder je voeten
Hoogtepunt van de vakantie vond ik toch wel het raften, in Antalya, op de Koprulu Kanyon. Mooie natuur om je heen!
Hotel was ook een aanrader, superschoon, leuk personeel en lekker eten.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:18:03 #136
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72122840
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef pkpique het volgende:
Weet iemand trouwens welk turks nummer er nog meer gedraait werden. Het was ook een up tempo nummer, waarbij je ook al die turkse (fluiten) hoorde. Dit nummer hoorde je vooral in de winkels en op de boot.

Dum tek tek van Hadise had ik al, maar ik kan die andere niet vinden.

Groet!
deze misschien..
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:14:47 #137
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72138188
Dit jaar was de vliegtuigmaatschappij die ik had Sky-Airlines.

Erg fijne maatschappij, ik kon gewoon languit liggen in de stoel en raakte de stoel voor mij niet aan ( probeer dat maar eens bij transavia ).

Kregen 2x iets te drinken en een broodje gezond met een chocolade cake.

Gewoon gratis

En de heenweg was al helemaal fijn zaten we bij de nooduitgang en dan hebje nog meer beenruimte want 1 rij stoelen is weg

Transavia
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:17:10 #138
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72138260
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef Maikuuul het volgende:
Dit jaar was de vliegtuigmaatschappij die ik had Sky-Airlines.

Erg fijne maatschappij, ik kon gewoon languit liggen in de stoel en raakte de stoel voor mij niet aan ( probeer dat maar eens bij transavia ).

Kregen 2x iets te drinken en een broodje gezond met een chocolade cake.

Gewoon gratis

En de heenweg was al helemaal fijn zaten we bij de nooduitgang en dan hebje nog meer beenruimte want 1 rij stoelen is weg

Transavia

Maikuuul in Alanya, hoe kan ik jou niet tegengekomen zijn..
welk hotel zat je?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:58:27 #139
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72139603
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:17 schreef marcusa het volgende:

[..]

Maikuuul in Alanya, hoe kan ik jou niet tegengekomen zijn..
welk hotel zat je?
Ik was naar Side geweest

Maar aangezien er geen Side topic is post ik hier maar in

Hotel van ons heette Sertkaya
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:06:12 #140
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72139840
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik was naar Side geweest

Maar aangezien er geen Side topic is post ik hier maar in

Hotel van ons heette Sertkaya
daar ben ik uitgeweest, in Club Athena..
pi_72166247
ik heb gisteren geboekt naar Alanya samen met m'n vriendin!
we gaan 18 september voor 8 dagen naar Hotel Paradiso all-in!
heb er veel zin in. heb veel goede recencies gelezen over dit hotel.
kan iemand mij meer vertellen over wat voor excursies er te doen zijn? ik heb ook gehoord dat je mee kan op een boot om haaien te vangen! lijkt me heel gaaf!
pi_72166630
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Eggos het volgende:
kan iemand mij meer vertellen over wat voor excursies er te doen zijn? ik heb ook gehoord dat je mee kan op een boot om haaien te vangen! lijkt me heel gaaf!
Ik ben 2 jaar geleden met mijn vriend naar Troy Aqua en Dolphinarium geweest

Ook hebben wij een jeep safari geboekt waarbij je naar het binnenland trekt. Hierbij kregen wij de mogelijkheid om een moskee te bezoeken en een frisse duik te nemen in een berg rivier.
pi_72167160
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef LieveJuf het volgende:

[..]

Ik ben 2 jaar geleden met mijn vriend naar Troy Aqua en Dolphinarium geweest

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook hebben wij een jeep safari geboekt waarbij je naar het binnenland trekt. Hierbij kregen wij de mogelijkheid om een moskee te bezoeken en een frisse duik te nemen in een berg rivier.
jeep safari lijkt me ook wel leuk inderdaad! Dolphinarium hoef ik niet naar toe, ik woon zelf bij Harderwijk namelijk...
iemand ervaring met een excursie naar Cappedocie??
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:52:32 #144
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_72168397
quote:
Hotel paradiso, of Club paradiso? Dit laatste ben ik namelijk geweest, die 1e wat je zegt ken ik niet.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:56:28 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72168482
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:59 schreef Eggos het volgende:

iemand ervaring met een excursie naar Cappedocie??
Moet je doen (volgens mij zusje die er een half jaar was, ik heb het zelf niet gedaan)

Mocht je daar niet met dolfijnen zwemmen? in Harderwijk toch niet neem ik aan?
pi_72168570
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:52 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Hotel paradiso, of Club paradiso? Dit laatste ben ik namelijk geweest, die 1e wat je zegt ken ik niet.
Club Paradiso inderdaad! hebben ze daar trouwens ook cocktails in de all-in formule??
pi_72168605
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:56 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Moet je doen (volgens mij zusje die er een half jaar was, ik heb het zelf niet gedaan)

in Harderwijk volgens mij niet inderdaad, in turkije wel dan?? dan word het wel weer wat interessanter!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:05:48 #148
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_72168712
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef Eggos het volgende:

[..]

Club Paradiso inderdaad! hebben ze daar trouwens ook cocktails in de all-in formule??
haha uhm dat durf ik je niet te vertellen heb er niet naar gevraagd.
Je gaat in ieder geval wel een mooie vakantie tegemoet want het is een heerlijk hotel
Als je specifiek nog vragen hebt hoor ik het graag.
pi_72168818
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:05 schreef maickeltje het volgende:

[..]

haha uhm dat durf ik je niet te vertellen heb er niet naar gevraagd.
Je gaat in ieder geval wel een mooie vakantie tegemoet want het is een heerlijk hotel
Als je specifiek nog vragen hebt hoor ik het graag.
ik had inderdaad al heel veel zeer positieve verhalen gelezen op zoover.nl!
nog wat specifieks, hebben ze ook broodjes kebab ?
ik heb er goed zin, ff een weekje lekker niks doen!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:11:46 #150
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_72168867
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:09 schreef Eggos het volgende:

[..]

ik had inderdaad al heel veel zeer positieve verhalen gelezen op zoover.nl!
nog wat specifieks, hebben ze ook broodjes kebab ?
ik heb er goed zin, ff een weekje lekker niks doen!
In die tijd dat ik er was hadden ze dat wel en had ik niks te klagen over het eten.
Zwembaden zijn goed en mooi schoon.
Had er toen mensen leren kennen die een penthouse hadden..dat was abnormaal groot.
De gewone kamers zijn goed en niet verouderd of vies.

Het enigste nadeel is dat je met een hotelbus naar het strand moet.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:18:32 #151
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72169031
quote:
Met dat haaien vangen lijkt me wel leuk.

Maar ongeveer 10 jaar geleden gingen wij exact hetzelfde doen in Spanje, we dachten dat ze de haaien gingen vangen en weer teruggooien, niks was minder waar ze werden gewoon doodgeknuppeld waar je bij stond

Altijd leuk als je pas 10 jaar oud bent
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72169213
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef maickeltje het volgende:

[..]

In die tijd dat ik er was hadden ze dat wel en had ik niks te klagen over het eten.
Zwembaden zijn goed en mooi schoon.
Had er toen mensen leren kennen die een penthouse hadden..dat was abnormaal groot.
De gewone kamers zijn goed en niet verouderd of vies.

Het enigste nadeel is dat je met een hotelbus naar het strand moet.

klinkt goed allemaal! ik heb een gewoon 2 persoons kamer! hets strand is toch maar 900 meter ofzo? is wel goed te lopen dacht ik zo dan? of is die berg echt heel stijl?
pi_72169226
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Met dat haaien vangen lijkt me wel leuk.

Maar ongeveer 10 jaar geleden gingen wij exact hetzelfde doen in Spanje, we dachten dat ze de haaien gingen vangen en weer teruggooien, niks was minder waar ze werden gewoon doodgeknuppeld waar je bij stond

Altijd leuk als je pas 10 jaar oud bent
dat is een beetje jammer inderdaad, als dat zo is ben ik er snel klaar mee!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:28:55 #154
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_72169289
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef Eggos het volgende:

[..]

klinkt goed allemaal! ik heb een gewoon 2 persoons kamer! hets strand is toch maar 900 meter ofzo? is wel goed te lopen dacht ik zo dan? of is die berg echt heel stijl?
Als je van berg beklimmen houd is het wel te doen...anders is het met die warmte niet te doen.
Ik heb het nog nooit iemand zien lopen iedereen ging gewoon met de bus, het is wel goed geregeld maar je bent een beetje gebonden aan tijden dat is jammer.
Van het strand moet je gewoon niet al te veel verwachten.
De rest van het hotel is perfect !
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:03:10 #155
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72170278
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:26 schreef Eggos het volgende:

[..]

dat is een beetje jammer inderdaad, als dat zo is ben ik er snel klaar mee!
Informeer voordat je gaat of de dieren ook worden doodgemaakt aan boord.

Als je eenmaal aan boord zit kan je natuurlijk niet zo snel uitstappen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72193447
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:56 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Daar mocht je inderdaad wél met dolfijnen zwemmen, het enige nadeel is dan (vonden wij dan) als je niet met de dolfijnen wil zwemmen moet je wachten op de mensen die wél met de dolfijnen willen zwemmen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:16:10 #157
263873 marcusa
Love Sex Magic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')