Toch zou ik ze in Turkije kopen (of pinnen). Maar goed, als je net op jouw vakantie adres bent aangekomen, kun je het beste even langs meerdere wisselkantoren gaan om de koersen te vergelijken. Na 4 of 5 wisselkantoren heb je vaak wel een goed beeld van de prijzen. Wel even kijken of er ook een bordje hangt dat er geen commissie wordt gevraagd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:30 schreef Nesle het volgende:
Liras.... met de Euro kan je nog wel eens genaaid worden. Zo hebben wij het ervaren in ieder geval
Misschien Disco Disco Partizani van Shantel?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef jOPIUM het volgende:
En weer terug nl na een super vakantie!
Aanraders om te stappen is zeker Havana, Robin hood en murphie's. Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
En met een beetje geluk heb je ook nog een toffe taxishaufeur te pakken. Nr. 1 was ... die met een joint op zn lip en een fles wiskey naast zich ons heel chill naar het appartement bracht![]()
En nr. 2 die in 10min tijd 200x fuck heeft gezecht muhaha.
Zomerhits zijn Inna - hot
Remady - No superstar
Alexander Rybak - Fairytale
Ben ik alleen nog op zoek naar een turks house nummer met turkse deuntjes ertussen (blazers?) met de tekst "disco disco ......". Dus als iemand hem weet erg graag!
Ik duik mn nest weer in
Wij hebben 3 jaar geleden ook in dat hotel gelegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga komende woensdag met mijn vriendin maar Alanya, Hotel Kayha****. Zal wel aardig warm zijn maarja. We zitten All-in dus de hele dag bij het hotel vertoeven en 's avonds uit ofzo. Wat is trouwens verstandiger? Van de een hoor ik dat je contant geld mee moet en de ander zegt weer pinnen... Ik neem denk ik 300 mee voor terrasjes en evt. wat kleren...
Je bent een held!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef marcusa het volgende:
[..]
Misschien Disco Disco Partizani van Shantel?
Schuintegenover Kahya zit een pin hokje waar je lira's, euro's en dollars kunt opnemen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga komende woensdag met mijn vriendin maar Alanya, Hotel Kayha****. Zal wel aardig warm zijn maarja. We zitten All-in dus de hele dag bij het hotel vertoeven en 's avonds uit ofzo. Wat is trouwens verstandiger? Van de een hoor ik dat je contant geld mee moet en de ander zegt weer pinnen... Ik neem denk ik 300 mee voor terrasjes en evt. wat kleren...
Tof, berichten waren ook wel positief en de ligging lijkt me perfect. Ik neem trouwens weinig contant geld mee, de rest pin ik gewoon daar in lira's denk ik. Heb er aardig veel zin in ondanks het hete weerquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wij hebben 3 jaar geleden ook in dat hotel gelegen
Erg goed hotel( in ieder geval toen )
sowieso fucking FAILquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef The_Hives het volgende:
nog een paar weekjes en dan naar Turgutreis Turkije (vlak bij Bodrum).
Voor diegenen die nog gaan: zorg dat je niet alleen lira's maar ook euro's bij je hebt. Je visum moet je namelijk in euro's betalen
* Hives heeft dus voor niets van te voren bij de bank Liara's besteld![]()
Ik kon afgelopen herfst m'n visum anders gewoon in euro's betalen. Nog nooit van iemand gehoord dat ze die in lira's moesten betalen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef The_Hives het volgende:
nog een paar weekjes en dan naar Turgutreis Turkije (vlak bij Bodrum).
Voor diegenen die nog gaan: zorg dat je niet alleen lira's maar ook euro's bij je hebt. Je visum moet je namelijk in euro's betalen
* Hives heeft dus voor niets van te voren bij de bank Liara's besteld![]()
dat zeg ik toch juistquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:38 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik kon afgelopen herfst m'n visum anders gewoon in euro's betalen. Nog nooit van iemand gehoord dat ze die in lira's moesten betalen.
fucking failquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef marcusa het volgende:
[..]
sowieso fucking FAILom die liras van te voren te bestellen.. gewoon daarzo pinnen uit een automaat of inwisselen bij die kantoortjes..
Excuse me. Gevalletje 'nog-niet-helemaal-wakker'.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat zeg ik toch juistik dacht dat ik ze in lira's moest betalen maar kwam er dus achter dat het in euro's moest.
Kadikale Resort, wtf, dat resort ligt echt fucking afgelegen.. ergens aan de westkust van het schiereilandje boven Turgutreis.. maar jij komt zeker nooit je hotel uit..quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef The_Hives het volgende:
Royal Vikingen was ook 1 van mijn opties. goede keuze. Schijnen wel veel Russen enzo te zitten. Ik ga naar Hotel Kadikale Resort.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef marcusa het volgende:
[..]
Kadikale Resort, wtf, dat resort ligt echt fucking afgelegen.. ergens aan de westkust van het schiereilandje boven Turgutreis.. maar jij komt zeker nooit je hotel uit..
Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is.quote:Net als in Marmaris is het personeel, barmannen/vrouwen etc superaardig en zorgen ze ervoor dat je een supervakantie hebt.
Helemaal gelijk.quote:Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is.Hotelpersoneel misschien, maar ben je überhaupt naar Barstreet geweest?
320 euro voor 2 weken.. get the fuck out of here.. in het laagseizoen in de winter met minus 10 graden zeker of minus vlucht..quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef illusions het volgende:
Ik zat voor 320 euro 2 weken in Marmaris, half-pension. Is het zo duur geworden dan, dat jullie 500 euro voor een week een koopje vinden? Voor dat geld boek je soms last-minutes naar Brazilië joh. Staar je ook niet blind op dat all-in gebeuren, zou je het nou echt leuk vinden om daar dagelijks gebruik van te maken?
Lekker elke dag in een hotel vertoeven, leuk. Je kan ook flink wat boodschappen doen bij de C1000, verwarming lekker hoog zetten en 8 dagen de deur niet uit komen.
[..]
Je kan veel zeggen over Marmaris, sommigen verafschuwen het en anderen vinden het geweldig maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het barpersoneel superaardig is.Hotelpersoneel misschien, maar ben je überhaupt naar Barstreet geweest?
Get zelf the fuck out of hier.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:48 schreef marcusa het volgende:
[..]
320 euro voor 2 weken.. get the fuck out of here.. in het laagseizoen in de winter met minus 10 graden zeker of minus vlucht..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |