De omgeving bekijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef cerror het volgende:
Wat denk je wat er te doen is?
Zuipen, neuken en bakken.
quote:
Daar kwamen wij als laatste met de jeepsafari nog ff ja. Mooi uitzicht daarquote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Pakspul het volgende:
Ben er dit jaar voor eerst geweest en ben naar die burcht geweest en daarna vanaf daar weer terug naar beneden gelopen, best de moeite waard
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef cerror het volgende:
Wat denk je wat er te doen is?
Zuipen, neuken en bakken.
Tja, het is daar dan wel gezellig denk ik ('s-avonds). Overdag is het gewoon té warm. Je merkt dat ook wel aan het personeel dat vaak sjacharijnig schijnt te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat we in het hoogseizoen wilden gaan
Vorig jaar was kreta niet veel koeler hoor
In de schaduw ook 38 graden....
en daarnaast omdat 3 van de 6 alleen vakantie konden krijgen in die periode
Ben er een week geweest, en 1 keer aan het strand. Vooral omdat de hoteleigenaar ons waarschuwde voor diefstalquote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Myers het volgende:
Is het Kleopatra-strand echt zoveel mooier dan het ooststrand? Dat is nu een beetje waar de keuze vanaf hangt.
Hoi,quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Myers het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen hotel Eftalia Aytur en Hotel Euro. Eftalia ziet er wat beter uit, mooier zwembad etc. Qua eten zal deze ook wel iets beter zijn. Het zwembad bij Euro is waardeloos, maar het hotel ligt dan wel aan het Kleopatra-strand. Eftalia ligt dus aan het ooststrand.
Is het Kleopatra-strand echt zoveel mooier dan het ooststrand? Dat is nu een beetje waar de keuze vanaf hangt.
Dat lukt je echt wel als je niet te dure gerechten neemt. Je betaald voor een hoofdgerecht ongeveer 10 lira en voor een drankje 2. Hierdoor kun je voor 12 euro met z'n tweetjes uit eten. Bij de opgang naar de kaap (kale) zit een zaak die broodjes verkoopt voor één euro. Als je hier twee van neemt met een drankje lukt dit wel.quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef Myers het volgende:
Hm, we hebben niet echt het budget ervoor om elke avond uit eten te gaan, of het moet echt heel goedkoop zijn (lees: 10 euro per avond).
Ik zit dan denk ik trouwens toch liever aan het Kleopatra-strand, alleen wel jammer dat ik dan wel een leuk en ruim zwembad moet opofferen, die van het Euro passen echt maar vijf personen in lijkt het. Maar uiteindelijk is het strand toch belangrijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |