Nee echt waar joh?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef YvesLaRock het volgende:
[..]
die onderste heeft een slipje aan..
Ben ik ook geweestquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik ben ook vorige week terug gekomen van 2 weken Alanya, zat zelf niet aan het Kleopatra strand, maar net aan de andere kant van de berg met die burcht eropHotel Panorama.
Heel erg bevallen, mooi land, aardige mensen. Ik ga zeker nog eens terug
Ik ben zelf 7/8 jaar geleden naar Pamukkale geweest. Het viel mij toen erg tegen, omdat de hotels die aan de boulevard stonden al het water opvingen, waardoor er bijna niets meer in de "witte bakken" kwam, die daardoor helemaal bruin werden. De overheid was toen al bezig om alle hotels die vlakbij stonden af te breken waardoor er weer water (en dus kalk) in de bakken kon stromen. Ik ben dus erg benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:13 schreef Crystal_Mind het volgende:
Een echte aanrader is de excursie naar Pamukkale. Het is écht supermooi daar. Ik zal hier nog wel wat fotootjes opgooien
Klopt, ik loop ook altijd met een portomonee met Lira's en Euro's. De dagelijkse zaken zoals eten, boodschappen etc. betaal je met Lira's. De echte touristische zaken zoals autohuur, dagtripjes, boottochten en soms het eten en drinken op de supertouristische locaties betaal je met euro's.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef dapluiz het volgende:
Wat wij ervaren hebben is dat als het in Lira's staat je het beste met lira's kan betalen en andersom
Want als ze moeten omrekenen van lira's naar euro's dan rekenen ze altijd in hun voordeel
De weg is inderdaad niet moeilijk als je het een keer weet, alleen degene die er voor het eerst komt zal zich onzeker voelen, bang dat het ineens in iemand's tuin komt te staan.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef dahei het volgende:
Klopt, het is inderdaad leuk om de dokken van de seltjoeken te bekijken. De weg is niet zo moeilijk. Ga linksom de rode toren en ga daar gelijk linksaf. Klim daar rechts van het hek, de muur op en loop naar rechts. Met een klein beetje puzzelen en heen en weer lopen (links van de muur, recht van de muur en op de muur) kom je er wel! Wel oppassen bij het betreden van de dokken, de stellage bij de deur is heel erg verroest.
We zijn ook een keer vanaf de stadswallen op "kale" naar beneden gelopen via de rotsen, dit was ook erg leuk om te doen, ook best spannend, want op sommige plekken is het best steil.
Een andere aanrader is de Dimgrot, de Dimrivier en de dam die inmiddels af zou moeten zijn. Vorig jaar hebben we voor de laatste keer het gebied achter de dam kunnen bezoeken. Als het goed is zou deze mooie plek nu moeten vol lopen met water (al duurt het waarschijnlijk nog wel even voordat het gevuld is). Bijna alle huizen in dit gebied zijn dusdanig gesloopt dat er alleen nog maar steen ligt, alle losse materialen zijn zo veel mogelijk verwijderd om er voor te zorgen dat de turbines straks niet verstopt raken.
http://www.alaturka.info/(...)lanya/dim-river.html
welk hotel in Alanya zat jij dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef mrcool het volgende:
Hier even wat fotootjes van toen ik in Alanya was.
Strand:
[ afbeelding ]
Auditorium:
[ afbeelding ]
In t hotel tegenover dat van ons speelden de meisjes met zichzelf:
[ afbeelding ]
En in ons hotel konden de meisjes niet echt tegen onze Vodka:
[ afbeelding ]
Nu we t toch over Turkije hebben verkies ik Bodrum boven Alanya en ook boven Marmaris.
Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Nesle het volgende:
Ik zat er van 5 - 16 juni en ik heb het ontzettend naar mn zin gehad. Alles lekker goedkoop (behalve de drank) en prima uitgaan.
Een tip, ga overdag naar de Havana Beach Club (free pick up service en ook weer terugbrengen), heerlijk vertoeven daar, goedkoop (LEKKER) eten en drinken en zwembad/zee/strand in één. Je kunt er heerlijk relaxen op de grote kussens of gewoon op strandbedje.
Robin Hood vond ik een hel om uit te gaan maar Havana Club was erg nice!
In dat appartement heb ik vorig jaar gezeten. Wel relaxt plekje voor een goede prijs.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef norich het volgende:
Ik ga in Augustus ook naar Alanya voor 8 dagen en zit in appartement Amber Rose. Heb er zin in.
Volgens mij zit alles wat betreft uitgaan aan het ooststrand. (bij de haven)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:
[..]
Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?
Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervarenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:
[..]
Die Beach club hoeveel entree betaal je daarvoor en waar zit het aan het Cleopatrastrand of Ooststrand?
alleen de eerste keer??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervaren
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Entree is gratis, en de eerste keer dat je er bent betaal je 1,50 euro voor een ligbed en parasol. De dagen daarna is het gratis, zo hebben wij en meerderen het namelijk ervarenEn de Beach Club ligt aan het Kleopatrastrand.
Ja alleen de eerste keer, ze houden er namelijk van als je terug komt en er de hele dag vertoeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:01 schreef matarazi het volgende:
[..]
alleen de eerste keer??![]()
je hebt toch niet de keren daarna in natura betaald..
Ik ben ook benieuwd, ik heb ook wat vakantie beoordelingen gekeken; een boel hoge waarderingen gevolgd door ineens een aantal ultra lage waarderingen. Geen lijn op te trekken dus. Het lijkt er op dat iemand daar een minder goede vakantie heeft gehad en dit onder verschillende pseudoniemen meerdere keren wilde duidelijk maken. Dus maak je niet druk!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Patrickfovic het volgende:
Ik ga 12 augustus naar Alanya in appartement Baronessa, ben zeer benieuwd
ik vlieg morgenochtend vroeg naar Alanya, Baronessaquote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Patrickfovic het volgende:
Ik ga 12 augustus naar Alanya in appartement Baronessa, ben zeer benieuwd
* Patrickfovic is jaloersquote:Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik vlieg morgenochtend vroeg naar Alanya, Baronessa
Bedankt voor de tip, weet je toevallig ooj een adresje voor b.v. scooter verhuur? En wat voor prijzen kan ik verwachten als ik uit eten ga?quote:Op maandag 13 juli 2009 03:36 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, ik heb ook wat vakantie beoordelingen gekeken; een boel hoge waarderingen gevolgd door ineens een aantal ultra lage waarderingen. Geen lijn op te trekken dus. Het lijkt er op dat iemand daar een minder goede vakantie heeft gehad en dit onder verschillende pseudoniemen meerdere keren wilde duidelijk maken. Dus maak je niet druk!
Tip! ga eens richting de rode toren in de haven... daarnaast ligt een heerlijk restaurant/ lounche cafe... daar kun je heerlijk uren zitten en wegdromen bij het uitzicht!
Die stadsbusjes? Graties!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef Loontjah het volgende:
Ik vlieg morgenavond naar Antalya, en dan richting Alanya.
Horizon ApartHotel gaan we pitten... En wie weet nu wat de prijs van een Dolmus is ?
boven de chauffeur hangt meestal de prijslijst..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef Loontjah het volgende:
Ik vlieg morgenavond naar Antalya, en dan richting Alanya.
Horizon ApartHotel gaan we pitten... En wie weet nu wat de prijs van een Dolmus is ?
Graag gedaan!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:27 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, weet je toevallig ooj een adresje voor b.v. scooter verhuur? En wat voor prijzen kan ik verwachten als ik uit eten ga?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |