quote:Op zondag 27 januari 2008 20:18 schreef akveor het volgende:
19 min COS
Sorry geen OP: Volg: DGK[COS#3226] Alweer een saaie zondag? als je wil weten wat er gebeurt is.
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???quote:Op zondag 27 januari 2008 20:24 schreef Dark het volgende:
Ze willen vanavond WEER film gaan kijken
Ze vinden dat ze genoeg geleverd hebben.............zucht
Zo'n halfzachte discussie noemen ze nu al leveren
Nee, gisterenavond wel vet veel baco's naar achteren getikt als ik Huub moet geloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:28 schreef Dark het volgende:
DGK_REDACTIE koopt een PSP voor Mikey...............en Brian gaat ermee vandoor
Bij de weg............heeft brian nog vet hard getraind vandaag?
Ik weet niet hoor..ik krijg bij Amanda altijd het gevoel dat het bij haar echt is..niks geen tv...of zou ze zo goed kunnen acteren..?????quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Het wordt ook sreeds doorzichtiger, ze mogen een film kijken omdat ze genoeg geleverd hebben.
Amanda tegen Claire : Je moet dit niet persoonlijk opvatten he, dit is het spel ( tv )
Ach, Jurriaan Frenkel Frank heeft vroeger bij de 5 uurshow gewerkt, daar wist hij ook altijd iets van te maken!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???
Knap hoor om er dan 6 dagen uitzending mee te vullen
Ze zullen het vertrek van Lieke wel uitmelken.En die idioten in huis denken echt dat ze goede tv hebben geleverd.Nou ik vond er deze week geen klap aan.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???
Knap hoor om er dan 6 dagen uitzending mee te vullen
Mike gaat morgen werken/stage lopenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik heb de vorige COS teruggelezen maar ik kom Mike daar amper tegen, wat doet hij eigenlijk nog in DGK?
Zet je PSP aanquote:Op zondag 27 januari 2008 20:37 schreef Lady-night het volgende:
Brian met de PSP, daar kun je ook internet mee krijgen??????
Saaie streams, get used to it.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:stream 1 en 2 close-up schaken Mike en Jaap
stream 3 en 4 close-up Brian met de psp
Wat is dit...?!
Dus waarom mag hij daar dan meezitten??quote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ga terug naar je beginscherm
Ga naar de internetbrowser
Ga naar Bestand - adresitem en geef je webadres is (vb. google.be)
druk op start
Je PSP probeert nu te verbinden met het netwerk
Als de PSP het verkeerde netwerk neemt, dan druk je op rondje en selecteer je het juiste netwerk
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
bron: eerlijk gejat...( of het werkt weet ik niet...![]()
AAAAAHHHHHAAAA!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zet je PSP aan
Ga naar Instellingen - Netwerk bijwerken
Kies "Verbinding 1" en druk op driehoekje (opties)
Kies dan voor Bewerken
Geef de gewenste naam in voor het netwerk of doe gewoon verder door op door naar rechts te klikken
Op het volgende scherm kies je voor Scannen
Nu gaat je PSP alle beschikbare draadloze netwerken zoeken
Kies jou favoriet eruit (minstens 40 % signaalsterkte)
Loop alles verder door
Sla alles op
Ga terug naar je beginscherm
Ga naar de internetbrowser
Ga naar Bestand - adresitem en geef je webadres is (vb. google.be)
druk op start
Je PSP probeert nu te verbinden met het netwerk
Als de PSP het verkeerde netwerk neemt, dan druk je op rondje en selecteer je het juiste netwerk
bron: eerlijk gejat...( of het werkt weet ik niet...![]()
Flens verkeerd geland met haar bezem, op het SLknopje???????????quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Kaleddis het volgende:
SL ?????
tja...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Dus waarom mag hij daar dan meezitten??
Geheimtaal, mochten wij niet horen natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 20:43 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap vraagt of hij Mike schaakles zal geven, SL....
Schiet mij maar lek
Huub en Claire zaten samen met Luc , Selene en Amanda aan de eet tafel, gewwon te kletsenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef akveor het volgende:
Waren Huub en Claire niet naar achter? Of waren ze gewoon niet op de streams?
Ze waren achter, maar vlak voor de SL zaten ze met Luc en Amanda aan tafel.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef akveor het volgende:
Waren Huub en Claire niet naar achter? Of waren ze gewoon niet op de streams?
Is dat zo, nou daar gaan we dan.quote:
Nou..die zijn al een tijdje weg hoor..(Huub en Claire)..zie mijn post 20.27 uur...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub en Claire zaten samen met Luc , Selene en Amanda aan de eet tafel, gewwon te kletsen
foutjequote:Op zondag 27 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou..die zijn al een tijdje weg hoor..(Huub en Claire)..zie mijn post 20.27 uur...
Heeft ie nu ook al de douchecabine verkracht?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, nou daar gaan we dan.
Vuiile RAT, gore wifebeater, douche cabine verkrachter, achterbakse schijnheilige klootzak, anaalridder enz.
Aangepast. Dat krijg je ervan als je zo boos bent op die RAT, wil teveel dingen ineens zeggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft ie nu ook al de douchecabine verkracht?![]()
Voor de rest ben ik het er mee eens....
En over wat Natasja zei over Amanda en Brian, verplicht dekken van Amanda door Brian om Amanda in hun kamp te krijgen maar dat zegt hij niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
Amada is bij Brian gaan zitten. Ze hebben het over ...Huub
Voorbereiding PP? Na het debacle van de stemming in de afgelopen week.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aangepast. Dat krijg je ervan als je zo boos bent op die RAT, wil teveel dingen ineens zeggen.
Waarom in godsnaam nog steeds een SL?
Verplicht tv maken voor A en B?![]()
Selectief geheugenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En over wat Natasja zei over Amanda en Brian, verplicht dekken van Amanda door Brian om Amanda in hun kamp te krijgen maar dat zegt hij niet.
Amanda mag van het hokje de ceepees van Lieke verdelen, omdat ze dat zoooo goed en onpartijdig kanquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Voorbereiding PP? Na het debacle van de stemming in de afgelopen week.
Ik probeer ook maar wat te bedenken.
Zo dom is hij nu ook weer niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En over wat Natasja zei over Amanda en Brian, verplicht dekken van Amanda door Brian om Amanda in hun kamp te krijgen maar dat zegt hij niet.
Keine ahnung. Ik verwacht de PoPo eigenlijk wel vanavond, zal tijd worden dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
Voorbereiding PP? Na het debacle van de stemming in de afgelopen week.
Ik probeer ook maar wat te bedenken.
Brian zei net - Oh shit!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:03 schreef Lady-night het volgende:
Moet die gek niet trainen ipv PSP_en....lees stikum internetten
Vervolgens krijgt ze geen bijval van Amanda en loopt weg, stom wijf.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef Dark het volgende:
Selene - Huub viel vooral mij aan de hele tijd!
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vervolgens krijgt ze geen bijval van Amanda en loopt weg, stom wijf.
Och, gelukkig leeft ze nog.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef Dark het volgende:
Selene - Huub viel vooral mij aan de hele tijd!
Moest tie ff wat te drinken inschenken?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian zei net - Oh shit!
Denk dat de verbinding met FOK! even wegviel
Het leven van een pimp vereist veel denkwerkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef Lady-night het volgende:
Hij zit regelmatig te lezen....zonder zijn vingers te bewegen
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef Margo37 het volgende:
Moest tie ff wat te drinken inschenken?
Misschien omdat de RAT het niet als een PSP spel ziet maar realiteit voor de toekomst?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:21 schreef Meganog1 het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat B&A ook op de PSP het verschil tussen realiteit en spel niet helemaal scherp zien...
Dan krijgen ze dus geen ruzie, Amanda wacht gewoon slaafs af tot haar pimp tijd voor haar heeftquote:Op zondag 27 januari 2008 21:29 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat A en B ruzie krijgen over de PSP? Amanda wil duidelijk aandacht, maarja, Brian mot nog ff een Ho ophalen
zoals we van Lieke gewend zijn zekerquote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef riri het volgende:
Amanda zegt dat ze Lieke binnenkort gaat uitnodigen in de villa....zou wel lachen zijn als die gastspeelster wordt
kan ze eens lekker mensen op hun plek neerzetten
Preciesquote:Op zondag 27 januari 2008 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zoals we van Lieke gewend zijn zeker
Skattie, ik maak graag zelf uit wie ik wel en geen aandacht geefquote:Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
Preciesbtw, geef dat geval geen aandacht want miss obsessed doelt natuurlijk weer eens op Huub.
Ik schoot in de lachquote:Op zondag 27 januari 2008 21:19 schreef pullup het volgende:
Brian: Ohoh een van die klanten liep weg zonder te betalen.
Amanda: Word je nu helemaal para ?
Brian: Zo, ik heb hem overreden
Amanda: Goede oplossing
En Huub vindt dat dom. Een mogelijkheid om Huub voor joker te zetten door de vader van Claire.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Ziet het volgende:
brian zegt idd nee
Ik ook hoorquote:
Is ook zoquote:Op zondag 27 januari 2008 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Skattie, ik maak graag zelf uit wie ik wel en geen aandacht geef
Hij voelt zich na het pimpje spelen op de PSP een echte Gangstaquote:
Beetje opgefokt van zijn pimp-spelletje op de PSPquote:
Lekker toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is Brian opgefokt zeg.....
Als hij zich daarmee diskwalificeert, wel....quote:
Ja daarom gooien ze gauw de film erin.Voordat Brian nog meer af gaat.Stelletje sukkels daar.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is Brian opgefokt zeg.....
Dat ging er over dat Brian zei: "skattie wil je honing" tegen Amanda.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:48 schreef riri het volgende:
Brian zit voortdurend Huub uit te dagen
Brian:...Huub,heb je geen zin in mannen? Om een paar mannen uit te nodigen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat ging er over dat Brian zei: "skattie wil je honing" tegen Amanda.
Daarop reageerde Huub ook.![]()
Opvallend...Brian en Amanda gingen naar de Private om tv beneden aan te vragen. En gelijk zit Huub weer te lullen over Brian.Best triest als je er net al op gewezen bent dat je laf bent en achter z'n rug om zit te lullen.
Stoer he, riri?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef riri het volgende:
Brian:...Keihard in d'r gezicht...pijpslet....
No fucking merci.....
Vind ik ook, maar wat moet je dan zeggen als het om waarheid gaat.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:49 schreef neehe het volgende:
Huub reageerd helemaal niet op Brian ??
Wat zwak.
Ik denk niet dat Claire dat durft. Ik denk dat ze hem zelf al overal gehad heeft, waar een gat in zit....quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat Claire Brian voortaan maar anaalridder moet noemen en Amanda is dan de anaalslet . Niveau is het niet, maar het is waarschijnlijk wel iets wat aankomt bij rat en z'n hoer.
volledige verhaal is, dat Huub zei dat ze er goed over moest nadenken of ze haar familie in het spel wilde betrekken; omdat het geheid t.v. zou worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Huub zijn bekkie is toch altijd nog sneller als zijn verstand. Hij begint al weer aardig terug te trekken en zegt tegen Claire, je moet er wel heel erg goed over na denken. Volgends mij knijpt hij hem toch wel een beetje.
Als in dank je wel of merci dat jij er bent?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef riri het volgende:
No fucking merci.....
Zo is Amanda zelf de grootste pijpslet, helaas mis je het puntquote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Claire dat durft. Ik denk dat ze hem zelf al overal gehad heeft, waar een gat in zit....
Moet ze niet doen. En ze zouden stinkrat Brian eens hard moeten aanpakken wanneer hij alweer familieleden erbij haalt. Stel je eens voor dat Huub, Claire en Jaap Netty er ook weer bij mogen halen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
volledige verhaal is, dat Huub zei dat ze er goed over moest nadenken of ze haar familie in het spel wilde betrekken; omdat het geheid t.v. zou worden.
Ookquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
Hebben Brian en Amanda een status aparte dat ze op de slaapkamer tv mogen kijken?
Klopt, maar in eerste instantie was hij weer heel snel met zijn beslissingen. Hij zet Claire eerst onder druk door het samen met Jaap voor te stellen en daarna gaat hij er pas weer over nadenken. Dat doet hij met alles, vandaar dat hij ook steeds op zijn beslissingen terug komt of ze probeerd recht te paten.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
volledige verhaal is, dat Huub zei dat ze er goed over moest nadenken of ze haar familie in het spel wilde betrekken; omdat het geheid t.v. zou worden.
Heb net een kaarsje van Pater Karel Bid voor Ons aangestoken...........het helpt?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet dat ik er mis, maar is Selene opgerot ???
Nee hoor ik mis niets maak je gen zorgen. Alleen als Amanda en Brain sex hebben dan zij nhet konijnen. Als Huub sex heeft wordt er geschreven er is niks mis met sex....quote:Op zondag 27 januari 2008 22:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo is Amanda zelf de grootste pijpslet, helaas mis je het punt
Ik ben bang dat dit inderdaad de streams voor de komende tijd zijn, aangezien Huub en Brian niet meer samen op hoeven te treden en ze dus niet de schijn meer op hoeven te houden, om de boel een beetje rustig te houden zullen ze er wel regelmatig voor de tv gezet worden, net als lastige kleine kinderenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop niet dat dit de streams zijn voor de komende weken .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zei niet eens bedankt? Jeetje, Claire is wel slecht opgevoed zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef riri het volgende:
No fucking merci.....
Ik heb het idee dat je net binnen komt wandelen hier en niet de moeite hebt genomen even de vorige pagina's door te lezen. Wat je nu schrijft is niet aan de orde.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moet ze niet doen. En ze zouden stinkrat Brian eens hard moeten aanpakken wanneer hij alweer familieleden erbij haalt. Stel je eens voor dat Huub, Claire en Jaap Netty er ook weer bij mogen halen.
Psies, als het nodig is kunnen ze nog boven op elkaar gaan liggen ook op die bank...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ook, maar heeft er ook mee te maken dat de bank erg vol zit als ze er allemaal op moeten.
Nu liggen ze wat langer uit allemaal.
Ach ..... dat geouwehoer over sex......quote:Op zondag 27 januari 2008 22:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor ik mis niets maak je gen zorgen. Alleen als Amanda en Brain sex hebben dan zij nhet konijnen. Als Huub sex heeft wordt er geschreven er is niks mis met sex....Kan iemand de klokken van Arnemuiden (Huub) nog eens posten.....
![]()
Als jij nou even de vorige pagina's doorneemt, zul je zien dat ik niet net binnen kom wandelen. Woorden van Brian, zo ongeveer: Claire's vader en moeder zouden zich diep moeten schamen, want Claire is een pijpslet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je net binnen komt wandelen hier en niet de moeite hebt genomen even de vorige pagina's door te lezen. Wat je nu schrijft is niet aan de orde.
Mee eens.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach ..... dat geouwehoer over sex......
Ik konijn, hij konijnt en wij konijnen.......voorlangs, achterlangs, boven of onder............wat maakt het uit!
Denk dat de commentaren meer volgen op de opmerkingen van Brian en Huub over sex en ze bij elkaar proberen uitspraken te ontlokken.
Brian heeft het sinds vannacht toch tig keer over Claires ouders gehad?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je net binnen komt wandelen hier en niet de moeite hebt genomen even de vorige pagina's door te lezen. Wat je nu schrijft is niet aan de orde.
Sorry, maar jij quote op desii en dat had niets te maken met wat je nu schrijft, een beetje verwaring dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij nou even de vorige pagina's doorneemt, zul je zien dat ik niet net binnen kom wandelen. Woorden van Brian, zo ongeveer: Claire's vader en moeder zouden zich diep moeten schamen, want Claire is een pijpslet.
Veel triester kan het met rat niet worden, of toch wel
Is dat frustratie omdat Amanda dat niet doet of is Amanda eigenlijk ook een pijpslet?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij nou even de vorige pagina's doorneemt, zul je zien dat ik niet net binnen kom wandelen. Woorden van Brian, zo ongeveer: Claire's vader en moeder zouden zich diep moeten schamen, want Claire is een pijpslet.
Veel triester kan het met rat niet worden, of toch wel
De toegevoegde waarde is op dit moment minimaal idd, ben ik met je eens. Wat ik minder vind is dat mensen zelfs om een nekschotje gaan lopen vragen zoals hier: Selene verdient een nekschot. Ik dacht dat daar zelfs een ban op stond (doodverwensingen), maargoed. Zal wel weer.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas, ze is er nog .... toch mogen deze twee gastspelers van mij snel opzouten.
[ afbeelding ]
Ik quote op wie? Lees je eigen bagger eens terugquote:Op zondag 27 januari 2008 22:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry, maar jij quote op desii en dat had niets te maken met wat je nu schrijft, een beetje verwaring dus.
Dat laatse. De frustratie is het onzinnig laag en inspiratieloze 'beigen' van Brian en Amanda.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Is dat frustratie omdat Amanda dat niet doet of is Amanda eigenlijk ook een pijpslet?
Wie weet hoeveel vrouwen zich hier nu aangesproken voelenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Is dat frustratie omdat Amanda dat niet doet of is Amanda eigenlijk ook een pijpslet?
Zo praten 'mannen' onder elkaar nog wel eens. Vrouwen onder elkaar doen dat gelukkig niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel vrouwen zich hier nu aangesproken voelen
Ik weet wel dat ik het smerig, a-sociaal en ver beneden peil vind van een man die uit grootsdoenerrij roept dat zijn vrouw/vriendin zo lekker pijpt. Ik had hem de volgende keer eraf gebeten en gevraagd....zo, hoe lekker is dit
Je mag niet praten met je mond volquote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het smerig, a-sociaal en ver beneden peil vind van een man die uit grootsdoenerrij roept dat zijn vrouw/vriendin zo lekker pijpt. Ik had hem de volgende keer eraf gebeten en gevraagd....zo, hoe lekker is dit
Aangesproken omdat Brian dat zo noemt? Sex is heel normaal en het is Brian die van pijpen iets vulgairs of abnormaals maakt door Claire zo te noemen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig doet Brian zelf niet aan sex... kan hij ook nix vulgairs doenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Aangesproken omdat Brian dat zo noemt? Sex is heel normaal en het is Brian die van pijpen iets vulgairs of abnormaals maakt door Claire zo te noemen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Aangesproken omdat Brian dat zo noemt? Sex is heel normaal en het is Brian die van pijpen iets vulgairs of abnormaals maakt door Claire zo te noemen.
Sommige vertellen dan welke smaak ze geproefd hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo praten 'mannen' onder elkaar nog wel eens. Vrouwen doen dat onder elkaar gelukkig niet.
Ik ben het volledig met je eens, maar dit geldt dan toch ook voor Amanda en Brain. En dat mis ik dan weer. Zodra die sex hebben is er weer zoveel commentaar, dat vind ik hypocriet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Sommige vertellen dan welke smaak ze geproefd hebben.
Dit is duidelijk frustratie omdat Amanda het niet of niet goed doet. Wat een big deal over gepijp, er lopen heel wat pijpsletten rond.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat Brian een rat isquote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, maar dit geldt dan toch ook voor Amanda en Brain. En dat mis ik dan weer. Zodra die sex hebben is er weer zoveel commentaar, dat vind ik hypocriet.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Brian over het respect wat Claire zou moeten hebben..
http://www.clipser.com/watch_video/79535
Het is altijd grappig om te zien hoe Amanda masseert. Ze doet maar watquote:Op zondag 27 januari 2008 23:02 schreef Dark het volgende:
Aha, Amanda is haar pricefighter lekker aan het masseren
Met 1 oog op de TV, dat dan weer wel !
Dat verklaart ook waarom ze niet pijpt natuurlijk...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is altijd grappig om te zien hoe Amanda masseert. Ze doet maar wat
Dat valt mee, hun momentjes worden in de COS soms even benoemd, maar verder zo goed als genegeerd.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, maar dit geldt dan toch ook voor Amanda en Brain. En dat mis ik dan weer. Zodra die sex hebben is er weer zoveel commentaar, dat vind ik hypocriet.
Ik zat de vergelijking net ook al door te trekken ...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom ze niet pijpt natuurlijk...
Brian vond het al buitengewoon smerig en raar dat Lieke poeptequote:Op zondag 27 januari 2008 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig doet Brian zelf niet aan sex... kan hij ook nix vulgairs doen
Volgens mij zit heel Fok een film te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
Hoe laat is de film die ze kijken afgelopen?
Ze hebben in de villa toch nooit commentaar op de sexuele escapades van Brian en Amanda?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian vond het al buitengewoon smerig en raar dat Lieke poepte
quote:
Maar Amanda weet als geen ander waar hij 'm allemaal insteekt, dus toch wel weer te begrijpen dan.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je ik denk dat Brian buitengewoon jaloers is op het feit, dat Claire pijpt, ik denk dat hij dat mist bij Amanda.
Brian is toch de pimp. Als zijn HO niet doet wat hij wil dan... Oh nee, dat is de PSPquote:Op zondag 27 januari 2008 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je ik denk dat Brian buitengewoon jaloers is op het feit, dat Claire pijpt, ik denk dat hij dat mist bij Amanda.
En terecht..... Brian heeft waarschijnlijk al z'n wereldwijsheid van FOK! en er staan hele KLB en ONZ topics vol met het feit dat vrouwen niet poepenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian vond het al buitengewoon smerig en raar dat Lieke poepte
De eerste 5 minuten van het gesprek.........bijzonder respectvolquote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Brian over het respect wat Claire zou moeten hebben..
http://www.clipser.com/watch_video/79535
Oja ? vertelquote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef Lady-night het volgende:
Huub doet het slim
Niet te hardquote:
Volgens mij toch LL. Ik zag het net met hoofdlettters op zijn voorhoofd staan.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef petraa het volgende:
L: ik ben niet iemand die gaat lopen stoken dat kan ik niet
Ben ik nu gek of is het LL
Nou niet helemaal, zoals Huub al zegt, als je tegen Selene gaat, dan krijg je er Amanda gratis bij en dientengevolge Brian ookquote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef pullup het volgende:
Slecht plan natuurlijk weer om alle ballen op Selene te willen mikkenJe wint er geen reet mee om die weg te krijgen
I know, karma is a bitch.........and be careful what you wish for........quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet te hard![]()
Huub probeert hem nu aan een verhaallijn te helpen (tegen Selene) om hem langer te laten blijven
Dat klopt dan wel weer maar waarom dan niet direct je daarop richten ?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, zoals Huub al zegt, als je tegen Selene gaat, dan krijg je er Amanda gratis bij en dientengevolge Brian ook
Mag Mike nog wel eens spelen op de PSP? Of heeft Brian hem een verbod opgelegd, vanwege zijn gedrag van donderdag? Psp-restrictie!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Owjee, ipv neuken gaat Brian weer PSP-en....
Dat gaat Amanda niet leuk vinden
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten van het gesprek.........bijzonder respectvol![]()
B - Oh, dat gaan we opvoeren.........jij met je dronken vriendje.....
B tegen C - Huub is weer weggeloodst!
Iemand - Is Huub dronken?
B - Jaaaaaaaaa, hij is helemaal lam, hij komt niet eens meer uit zijn woorden, net aan tafel........lullen
B - Shit op andere dingen gooien............SCHANDE! Hij probeert alles goed te praten.
L - Ik heb hem niet gedwongen, B ook niet, om te kussen met andere vrouwen!
A - Het is een volwassen vent, dat ie een keer eindelijk verantwoording neemt voor zijn dingen......
B - Toen ie de eerste keer ging zoenen stond de camera niet eens op hem, maar op mij.
B - Dus ik draai me om en zeg....WOOOOOOOOOOO en toen gingen ze Huub filmen.
B - Even later staan ik, H, L, bij elkaar, camera is uit, gewoon mannen onder elkaar, zegt Huub, Claire is gewoon voor de heb, voor de time being!
A - Jullie zijn de poort nog niet uit en hij vertelt al dat zij hem heeft afgezogen!
B - Huub trekt z'n batterij eruit..........dat weet ik niet eens zeker.........
B - Luc, wat zei Huub? Zij kan pijpen! Binnen 5 minuten had ze hem 2x afgezogen! Waar is je respect naar Claire toe dan?
B - Ik vind het prachtig! Claire, je zet jezelf zwaar voor schut!
C - Jullie ook!
B - Pik het vooral! Vandaag was je de stinkhoer op het podium! Echt waar! Dat je gewoon met Huub gaat ballen, focking skank ben je dan!!!!!
B - Dan kan je trippen in je kortstondige liefdes, maar je moet echt een gesprek met je vader gaan hebben.
C - Hou m'n vader erbuiten, Brian.
B - Fok dat, dan moet je oprotten ja, dan moet je oprotten!
B - Ik lach me helemaal plat!
Dat mag dan weer niet. Maar een gastspeler tegen een andere gastspeler opzetten, daar kan de FEBO toch geen bezwaar tegen hebben, hoop ikquote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weer maar waarom dan niet direct je daarop richten ?
Van wie is dat ding nou eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Owjee, ipv neuken gaat Brian weer PSP-en....
Dat gaat Amanda niet leuk vinden
Hey! Wie heeft er nu voor die PSP betaald? En wie heeft er nu voor gezorgd dat Mikey in de villa is en WIE heeft er voor gezorgd dat Mikey morgen aan het werk gaat. Almighty pimp Brian hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag Mike nog wel eens spelen op de PSP? Of heeft Brian hem een verbod opgelegd, vanwege zijn gedrag van donderdag? Psp-restrictie!
Mikequote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van wie is dat ding nou eigenlijk?
Nou..........Huub kan het een keer proberen, eens kijken hoe snel de plasma isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Ik snap er trouwens geen ruk van dat Brian uberhaupt mag spelen. Lijkt me sterk dat de anderen urenlang met een koptelefoon op stommetje mogen spelen.
Dan wordt het tijd dat die snackbar hem dat ding afneemt.quote:
jawel..... Huub legt het net uit wat de bedoeling isquote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef pullup het volgende:
Slecht plan natuurlijk weer om alle ballen op Selene te willen mikkenJe wint er geen reet mee om die weg te krijgen
Ik ben benieuwd hoor en het klinkt wat aannemelijker, maar blijf het ver gezocht vindenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
jawel..... Huub legt het net uit wat de bedoeling is
Als Luc, Selene op de kast krijgt.... hopen ze dat Amanda of Brian een kant kiest en zo frictie tussen Brian en Amanda te creeeren
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:12 schreef BlaatGraag het volgende:Waar heeft Selene het over met Claire dan?
En toen ik op die streams ging leek het alsof ik moest betalen ofzo?
Een tellertje geloof ik, is het gratis?
Hebben ze nou nog niet door dat die 2 allebei heel basaal reageren?? Die blijven altijd achter elkaar staan, je krijgt ze alleen uit elkaar door één van twee iets onvergeeflijks tegen de ander te laten doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
jawel..... Huub legt het net uit wat de bedoeling is
Als Luc, Selene op de kast krijgt.... hopen ze dat Amanda of Brian een kant kiest en zo frictie tussen Brian en Amanda te creeeren
vond Huub ook... het is een long shotquote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoor en het klinkt wat aannemelijker, maar blijf het ver gezocht vinden
chufi, onderschriftje onder de caps zou wel aardig zijn, ik heb geen idee waar ze het over hebbenquote:
Das niet helemaal waar.... Amanda reageert (zeker met drank op) echt niet zoals Brian het hebben wil...quote:Op maandag 28 januari 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog niet door dat die 2 allebei heel basaal reageren?? Die blijven altijd achter elkaar staan, die krijg je alleen uit elkaar door één van twee iets onvergeeflijks tegen de ander te laten doen.
Brian en Amanda komen zelf niet verder dan het uitnodigen van vreemdgangers voor hun tegenspelers, maar hun tegenspelers doen dat niet terug... terwijl dat een breekpunt in de Brian & Amanda relatie zou zijn.
Maar daar komen ze nuchter iedere keer weer overheen....quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef Desii het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.... Amanda reageert (zeker met drank op) echt niet zoals Brian het hebben wil...
Ja, vroeger.... toen het voor niks was waren de streams ook veel leuker.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef BlaatGraag het volgende:
[..]
Zooi..weet nog wel dat ik er toen gewoon op kon.
das waar......... maar ze motten toch watquote:Op maandag 28 januari 2008 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar daar komen ze nuchter iedere keer weer overheen....
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
En Amanda ligt gedwee te wachten totdat Brian al z'n Ho's heeft opgehaald.
Ruud, ik ook niet en eigenlijk interesseerd me dat ook heel weinig.. (ene oor in andere weer uit). Maak gewoon ff een overzichtje van de huidige beelden voor de niet streamers ... in de hoop dat er andere zijn die het een en ander verduidelijken..quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
chufi, onderschriftje onder de caps zou wel aardig zijn, ik heb geen idee waar ze het over hebben
Okee. Toch bedankt voor de caps. Die zijn in ieder geval scherper dan mijn streamsquote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ruud, ik ook niet en eigenlijk interesseerd me dat ook heel weinig.. (ene oor in andere weer uit). Maak gewoon ff een overzichtje van de huidige beelden voor de niet streamers ... in de hoop dat er andere zijn die het een en ander verduidelijken..
Als ik iets zinnigs opvang dan probeer ik dat er meestal wel ff bij te zetten , maar kom net binnen en er is volgens mij de hele dag geen ruk meer gebeurd , behalve wat bashen van Claire tijdens diner of zo
Nee, Huub is weer aan het verkondigen dat Luuk in al die maanden dat hij er is nog nooit iets slechts over Brian tegen hem heeft verteld en ook niks slechts over hem tegen Brian...zucht..quote:
Dank voor het onderschrift.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire luistert naar Huubs uitleg hoe hij L&S probeert te bespelen om tegen A&B te spelen
Volgens mij heeft AH helemaal geen gerechten van Lonny meer in de schappen liggenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
Aman vraagt zich af wat ze nu met die kok gaan doen..
S: Lonny Lonny
Echt niet..het is precis hetzelfde nummer en Huub speelt hem hetzelfde..hij moet oefenen want morgen heeft hij weer les...quote:Op maandag 28 januari 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Claire weg en de piano wordt weer zachter door Huub bespeeld
[ afbeelding ]
Zou ie zich vanwege een bezoek aan DGK teruggetrokken hebben van het AH imago mandjes syndroom?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AH helemaal geen gerechten van Lonny meer in de schappen liggen
Het klonk zonet toch echt harder volgens mij of heb ik inmiddels mn geluid zachter ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Echt niet..het is precis hetzelfde nummer en Huub speelt hem hetzelfde..hij moet oefenen want morgen heeft hij weer les...
je moet niet overdrijven..... dat stuk wat hij speelt moet juist harder en zachter worden afgewisseld.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Claire weg en de piano wordt weer zachter door Huub bespeeld
[ afbeelding ]
Toch heb ik altijd genoten van de tv die Lonny maakte ergens in een kampong. samen met dat schatje ... Masmeier (hoe heette ze ook alweer?)quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie zich vanwege een bezoek aan DGK teruggetrokken hebben van het AH imago mandjes syndroom?
Die zien we de hele dag niet meer,, pas tegen 6 terug en helemaal kapot... Wie gaat er trouwens voor Dilana zorgen ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben benieuwd of Mike morgen echt gaat werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |