Bijgaand filmpje is 18 +.quote:Voor Huub blijft De Gouden Kooi een groot seksparadijs. Nadat de Oldenzaler zich eerst maanden tussen de lakens vermaakte met Lieke, is hij sinds izijn vertrek gevallen voor de niewue bewoonster van de Miljonairsvilla, Claire. Vrijdagnacht belandde ze samen voor het eerst in bed. En dat beviel blijkbaar, want Huub en Claire gingen afgelopen nacht vrolijk verder met de ontdekkingstocht van elkaars lichamen. Dat resulteerde dit keer in anale seks voor de camera's.
Is Bart echt weer terug in de kooi geweest, samen met Lesley???quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waarom Huub het meeste contact heeft met oud bewoners, op zijn jaarfeest waren Bart en Lesley, Ylona, Eric en Syl zou ook komen.
Zegt mij toch wel iets.
(Huub 1 jaar in DGK, 11 december, 8 uur vieren metquote:Op zondag 27 januari 2008 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Is Bart echt weer terug in de kooi geweest, samen met Lesley???
In dat stukje staat dat hij Claire lastig vielquote:Op zondag 27 januari 2008 13:40 schreef BarryK het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_gaat_los_in_go.html
Stukje over carnaval feestje afgelopen week
En ondertussen weet Claire precies waar ze aan toe is en vind ze het allemaal wel best, ze laat zich niet uit de tent lokken door Brian en doet gewoon haar ding, dit is nu precies waar die rat niet tegen kan, mensen waar hij geen vat op heeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Domme, domme Huub. Wat is het toch een onnozel mannetje af en toe, hoe dom kan je zijn om tegen Brian te zeggen dat Claire zo lekker kan pijpen. Dan is hij ook nog eens zo dom om teveel te zuipen en te zoenen met een ander meisje (of waren het er twee?).
Natuurlijk is en blijft Brian een rat, maar het is natuurijk te verwachten dat hij tegen Claire doorverteld dat Huub met iemand heeft gezoend, dat zou Huub andersom precies hetzelfde doen.
Mooi om te zien was wel dat Claire zich er allemaal niets van aantrok
(Alleen van de verhalen , ik was er niet bij)quote:Op zondag 27 januari 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Domme, domme Huub. Wat is het toch een onnozel mannetje af en toe,
hoe dom kan je zijn om tegen Brian te zeggen dat Claire zo lekker kan pijpen.
Dan is hij ook nog eens zo dom om teveel te zuipen en te zoenen
met een ander meisje (of waren het er twee?).
Mooi om te zien was wel dat Claire zich er allemaal niets van aantrok
Dit filmpje staat al in de OP, waarom nog een keer plaatsen?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef riri het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-2005/
Huub gooit zijn naam te grabbel waar ie bijstaat en Claire helemaal...haar ouders zullen na deze beelden helemaal enthousiast zijn...hoe kan je zo dom zijn...naam voor altijd kapot.
Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef riri het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-2005/
Huub gooit zijn naam te grabbel waar ie bijstaat en Claire helemaal...haar ouders zullen na deze beelden helemaal enthousiast zijn...hoe kan je zo dom zijn...naam voor altijd kapot.
>>>>>>>>>quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
<<<<(Familie bij optredens)
Verder zat het Huub dwars dat Brian zijn broer en moeder Nettie de lange reis wel hadden gemaakt
om Brian te zien en veel met elkaar spraken en zijn broer er niet was.
Broer van Huub, Joris die op 100 meter vanaf het optreden woont in Apeldoorn
er niet was, want volgens Huub was Joris al terug van een bruiloft op het eiland Bonaire.
Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat Claire, na een jaar dgk streams en uitzendingen gezien te hebben, eerst toekijkt hoe haar voorgangster de deur uit geblaft wordt en dan vrijwillig als volgend slachtoffer hopeloos in love with Huub valt.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ondertussen weet Claire precies waar ze aan toe is en vind ze het allemaal wel best, ze laat zich niet uit de tent lokken door Brian en doet gewoon haar ding, dit is nu precies waar die rat niet tegen kan, mensen waar hij geen vat op heeft.
Heel goed, laat hem maar aan het werk gaan om te proberen Claire uit de tent te lokken, hopelijk wordt hij dan zo para dat hij domme dingen doet, Lieke werd er van beschuldigd passief agressief te zijn, Claire is daar imho veel beter in, die laat Brian wel lullen en lacht er gewoon om, wat mij betreft 10 punten voor haar.
Spijker op zijn kop. Ik weet dat Huub verantwoordelijk is voor zijn eigen drinkgedrag maar er was de hele dag nog geen tv gemaakt en dit was een mooie gelegenheid om door het zuiggedrag van Brian Huub over de rooie te helpen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef tuinfluiter het volgende:
(Productie was op de hoogte van de sfeer in de villa en Huub die dronken terug kwam.)
Het drinken werd vorige week tegen gehouden door een telefoontje van de producente
naar de begeleiders bij het optreden, Huub had er vannacht al 5 op,
mocht niet meer drinken en stribbelde tegen........
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:03 schreef riri het volgende:
Die beelden blijven voor altijd bestaan...waarom denkt zo'n kind niet na?
En die redaktie die het gewoon vol in beeld brengt...?
Krijg je straks weer een Huub die als ie de beelden achter ziet zich de ogen uit zijn kop schaamt....
en het is voortdurend die alcohol waardoor hij gewoon niet meer goed oplet...
met dit soort beelden niet maar ook niet in het spel.
Je kan vinden van Brian wat je vindt...ik moet hem ook niet maar Brian speelt het scherp en Huub slaapt voortdurend,heeft niets door...Huub let gewoon totaal niet op ....hij beschouwde Luc als zijn grote vriendterwijl het voor iedereen al duidelijk was dat ie Brian zijn vriend is.
alcohol maakt meer kapot dan je lief is...
Het is wel seks met Huub.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.
Ook al had ie 24 uur per dag sex...i don't give a fuck...maar hij is niet alleenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.
Zij heeft toch niets te maken met Lieke?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:01 schreef Py het volgende:
[..]
Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat Claire, na een jaar dgk streams en uitzendingen gezien te hebben, eerst toekijkt hoe haar voorgangster de deur uit geblaft wordt en dan vrijwillig als volgend slachtoffer hopeloos in love with Huub valt.
Maarja, aan de andere kant blinkt ze ook niet uit in intelligentie.
Dat maakt het inderdaad wat minder jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |