abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 13:08:49 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_56338051
Vervolg op: [COS # 3225] Saai, saaier, saaist........*gaap*

Na het optreden van Huub, Luc en Brian volgen de ruzies elkaar razend snel op, zie hier de filmpjes.

Brian vertelt aan Claire dat Huub gezoend heeft. Volgens Brian is Claire een stinkhoer en een pijpslet.

http://forum.headliner.nl/topic-2000/

Huub boos op Luc omdat hij gezegd heeft: Fock Claire. Er ontstaat een ruzie en een korte SL.

http://forum.headliner.nl/topic-2002/

Huub heeft het toch naar zijn zin gehad vannacht. Dit bericht staat op ZIJONLINE.

+VIDEO - HUUB EN CLAIRE SEKSPERIMENTEREN ER VROLIJK OP LOS!
quote:
Voor Huub blijft De Gouden Kooi een groot seksparadijs. Nadat de Oldenzaler zich eerst maanden tussen de lakens vermaakte met Lieke, is hij sinds izijn vertrek gevallen voor de niewue bewoonster van de Miljonairsvilla, Claire. Vrijdagnacht belandde ze samen voor het eerst in bed. En dat beviel blijkbaar, want Huub en Claire gingen afgelopen nacht vrolijk verder met de ontdekkingstocht van elkaars lichamen. Dat resulteerde dit keer in anale seks voor de camera's.
Bijgaand filmpje is 18 +.

http://forum.headliner.nl/topic-2005/

Hier geven wij Commentaar op Streams niet op users.

Op dit moment zijn alle wannabees nog in diepe rust alleen Mikey is wakker en leest in zijn theorieboek.

Game on.

[ Bericht 51% gewijzigd door beequeen op 27-01-2008 15:14:59 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 27 januari 2008 @ 13:11:02 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56338103
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij af waarom Huub het meeste contact heeft met oud bewoners, op zijn jaarfeest waren Bart en Lesley, Ylona, Eric en Syl zou ook komen.
Zegt mij toch wel iets.
Is Bart echt weer terug in de kooi geweest, samen met Lesley???
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 januari 2008 @ 13:14:34 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56338190
Het jaarfeest wordt nooit in de kooi gehouden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 27 januari 2008 @ 13:17:32 #4
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56338267
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:11 schreef scanman01 het volgende:

Is Bart echt weer terug in de kooi geweest, samen met Lesley???
(Huub 1 jaar in DGK, 11 december, 8 uur vieren met
300 mensen, oudbewoners, fans, familie, buren......)

Dat was half december in Oldenzaal en werd door de
een van de broers van Huub georganiseerd,
op de site van nowlive liep zelfs een SMS-actie
om als VIP aanwezig te mogen zijn, SMS.....naar voor ...per SMS.
pi_56338829
pi_56338847
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_gaat_los_in_go.html

Stukje over carnaval feestje afgelopen week
pi_56338857
pi_56339621
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:40 schreef BarryK het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_gaat_los_in_go.html

Stukje over carnaval feestje afgelopen week
In dat stukje staat dat hij Claire lastig viel
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator zondag 27 januari 2008 @ 14:20:59 #9
184769 crew  Deisyy
pi_56339839
Domme, domme Huub. Wat is het toch een onnozel mannetje af en toe, hoe dom kan je zijn om tegen Brian te zeggen dat Claire zo lekker kan pijpen. Dan is hij ook nog eens zo dom om teveel te zuipen en te zoenen met een ander meisje (of waren het er twee?).

Natuurlijk is en blijft Brian een rat, maar het is natuurijk te verwachten dat hij tegen Claire doorverteld dat Huub met iemand heeft gezoend, dat zou Huub andersom precies hetzelfde doen.

Mooi om te zien was wel dat Claire zich er allemaal niets van aantrok
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56340163
Ik moet echt mn ritme gaan aanpassen.
Als ik kijk slapen ze en als ik slaap gebeurt het.

Ik lees het wel als er beweging is bij de soapies
  zondag 27 januari 2008 @ 14:40:56 #11
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56340309
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Domme, domme Huub. Wat is het toch een onnozel mannetje af en toe, hoe dom kan je zijn om tegen Brian te zeggen dat Claire zo lekker kan pijpen. Dan is hij ook nog eens zo dom om teveel te zuipen en te zoenen met een ander meisje (of waren het er twee?).

Natuurlijk is en blijft Brian een rat, maar het is natuurijk te verwachten dat hij tegen Claire doorverteld dat Huub met iemand heeft gezoend, dat zou Huub andersom precies hetzelfde doen.

En ondertussen weet Claire precies waar ze aan toe is en vind ze het allemaal wel best, ze laat zich niet uit de tent lokken door Brian en doet gewoon haar ding, dit is nu precies waar die rat niet tegen kan, mensen waar hij geen vat op heeft.
Heel goed, laat hem maar aan het werk gaan om te proberen Claire uit de tent te lokken, hopelijk wordt hij dan zo para dat hij domme dingen doet, Lieke werd er van beschuldigd passief agressief te zijn, Claire is daar imho veel beter in, die laat Brian wel lullen en lacht er gewoon om, wat mij betreft 10 punten voor haar.
be nice or go away
pi_56340527

Huub gooit zijn naam te grabbel waar ie bijstaat en Claire helemaal...haar ouders zullen na deze beelden helemaal enthousiast zijn...hoe kan je zo dom zijn...naam voor altijd kapot.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 27 januari 2008 @ 14:50:24 #13
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56340532
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Domme, domme Huub. Wat is het toch een onnozel mannetje af en toe,
hoe dom kan je zijn om tegen Brian te zeggen dat Claire zo lekker kan pijpen.
Dan is hij ook nog eens zo dom om teveel te zuipen en te zoenen
met een ander meisje (of waren het er twee?).

(Alleen van de verhalen , ik was er niet bij)
Wat ik heb begrepen dat Huub gelijk in de auto op weg
naar Venlo en Apeldoorn aan Brian vertelde hoe lekker Claire Huub kan pijpen.
Na terugkomst heeft Brian dit gezegd tegen Claire. Dat het een pijpslet is.
(Hoe zal Brian geluisterd hebben in de auto naar de stoere pijp-praatjes van Huub? )

(Familie bij optredens)
Verder zat het Huub dwars dat Brian zijn broer en moeder Nettie de lange reis wel hadden gemaakt
om Brian te zien en veel met elkaar spraken en zijn broer er niet was.
Broer van Huub, Joris die op 100 meter vanaf het optreden woont in Apeldoorn
er niet was, want volgens Huub was Joris al terug van een bruiloft op het eiland Bonaire.

(Zoenen met meisjes)
Volgens Huub zoende hij meerdere malen met 1 meisje en ook later met een ander meisje wat dicht
bij het podium stond, dit aangemoedigd door Brian en Danny (de tour-manager, begeleider)
en de cameraman er ook nog bovenop----Danny is de man, die ook 3 keer eerder opriep
welk meisje er bij Huub zou willen slapen..................

(Productie was op de hoogte van de sfeer in de villa en Huub die dronken terug kwam.)
Het drinken werd vorige week tegen gehouden door een telefoontje van de producente
naar de begeleiders bij het optreden, Huub had er vannacht al 5 op,
mocht niet meer drinken en stribbelde tegen........
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 14:57:50 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_56340689
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef riri het volgende:

Huub gooit zijn naam te grabbel waar ie bijstaat en Claire helemaal...haar ouders zullen na deze beelden helemaal enthousiast zijn...hoe kan je zo dom zijn...naam voor altijd kapot.
Dit filmpje staat al in de OP, waarom nog een keer plaatsen?
BTW: Wat is er mis met sex?
― Mark Twain
pi_56340713
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef riri het volgende:

Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56340714
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

<<<<(Familie bij optredens)
Verder zat het Huub dwars dat Brian zijn broer en moeder Nettie de lange reis wel hadden gemaakt
om Brian te zien en veel met elkaar spraken en zijn broer er niet was.
Broer van Huub, Joris die op 100 meter vanaf het optreden woont in Apeldoorn
er niet was, want volgens Huub was Joris al terug van een bruiloft op het eiland Bonaire.
>>>>>>>>>

In dit filmpje zegt Huub dat hij het niet meer zeker weet wanneer Joris zou gaan......http://www.clipser.com/watch_video/79474
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56340782
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef kahaarin het volgende:

[..]

En ondertussen weet Claire precies waar ze aan toe is en vind ze het allemaal wel best, ze laat zich niet uit de tent lokken door Brian en doet gewoon haar ding, dit is nu precies waar die rat niet tegen kan, mensen waar hij geen vat op heeft.
Heel goed, laat hem maar aan het werk gaan om te proberen Claire uit de tent te lokken, hopelijk wordt hij dan zo para dat hij domme dingen doet, Lieke werd er van beschuldigd passief agressief te zijn, Claire is daar imho veel beter in, die laat Brian wel lullen en lacht er gewoon om, wat mij betreft 10 punten voor haar.
Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat Claire, na een jaar dgk streams en uitzendingen gezien te hebben, eerst toekijkt hoe haar voorgangster de deur uit geblaft wordt en dan vrijwillig als volgend slachtoffer hopeloos in love with Huub valt.
Maarja, aan de andere kant blinkt ze ook niet uit in intelligentie.
pi_56340813
Die beelden blijven voor altijd bestaan...waarom denkt zo'n kind niet na?
En die redaktie die het gewoon vol in beeld brengt...?
Krijg je straks weer een Huub die als ie de beelden achter ziet zich de ogen uit zijn kop schaamt....
en het is voortdurend die alcohol waardoor hij gewoon niet meer goed oplet...
met dit soort beelden niet maar ook niet in het spel.
Je kan vinden van Brian wat je vindt...ik moet hem ook niet maar Brian speelt het scherp en Huub slaapt voortdurend,heeft niets door...Huub let gewoon totaal niet op ....hij beschouwde Luc als zijn grote vriend terwijl het voor iedereen al duidelijk was dat ie Brian zijn vriend is.

alcohol maakt meer kapot dan je lief is...
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 15:06:39 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_56340853
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef tuinfluiter het volgende:

(Productie was op de hoogte van de sfeer in de villa en Huub die dronken terug kwam.)
Het drinken werd vorige week tegen gehouden door een telefoontje van de producente
naar de begeleiders bij het optreden, Huub had er vannacht al 5 op,
mocht niet meer drinken en stribbelde tegen........
Spijker op zijn kop. Ik weet dat Huub verantwoordelijk is voor zijn eigen drinkgedrag maar er was de hele dag nog geen tv gemaakt en dit was een mooie gelegenheid om door het zuiggedrag van Brian Huub over de rooie te helpen.
Jammer dat we dat omgekeerd nooit zien. Als Brian dronken is weten ze niet hoe snel ze hem moeten afvoeren, KUTFEBO.
― Mark Twain
pi_56340901
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:03 schreef riri het volgende:
Die beelden blijven voor altijd bestaan...waarom denkt zo'n kind niet na?
En die redaktie die het gewoon vol in beeld brengt...?
Krijg je straks weer een Huub die als ie de beelden achter ziet zich de ogen uit zijn kop schaamt....
en het is voortdurend die alcohol waardoor hij gewoon niet meer goed oplet...
met dit soort beelden niet maar ook niet in het spel.
Je kan vinden van Brian wat je vindt...ik moet hem ook niet maar Brian speelt het scherp en Huub slaapt voortdurend,heeft niets door...Huub let gewoon totaal niet op ....hij beschouwde Luc als zijn grote vriend terwijl het voor iedereen al duidelijk was dat ie Brian zijn vriend is.

alcohol maakt meer kapot dan je lief is...
pi_56340902
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Borga het volgende:

[..]

Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.
Het is wel seks met Huub.
Goedemorgen :W
pi_56340916
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Borga het volgende:

[..]

Ook al had ie 24 uur per dag sex...i don't give a fuck...maar hij is niet alleen
hij heeft voortdurend geroepen dat je zo niet op beeld moet komen met elkaar...Nadia heeft hij daar tig malen op aangesproken hoe ze door de hele natie te zien zou zijn...nadia was nog netjes vergeleken bij hem...hij denkt totaal niet aan Claire met zijn dronken kop...
pi_56340930
Huub's klotsende ballen hadden mij bespaard mogen blijven
  zondag 27 januari 2008 @ 15:15:00 #24
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56341027
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:01 schreef Py het volgende:

[..]

Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat Claire, na een jaar dgk streams en uitzendingen gezien te hebben, eerst toekijkt hoe haar voorgangster de deur uit geblaft wordt en dan vrijwillig als volgend slachtoffer hopeloos in love with Huub valt.
Maarja, aan de andere kant blinkt ze ook niet uit in intelligentie.
Zij heeft toch niets te maken met Lieke?
Als zij Huub leuk vindt en met hem naar bed wil is dat haar zaak, dat staat imho los van alles wat er eerder is gebeurd,
Lieke is weg en voelt zich naar eigen zeggen keigoed, ze wil niet eens meer met Huub praten na de kooi, Claire is misschien geen rocket-scientist maar wel slim genoeg om zich niet te laten opnaaien door Brian.
Ik vind het slim van de febo om er een meisje zoals zij in te doen, nu moet het kamp Kubats weer aan de slag om haar weg te krijgen, zoals ik al eerder schreef, ik denk dat ze aan haar meer werk krijgen dan aan Lieke, Claire is net als Amanda gewoon niet slimmer, wel een stuk rustiger, ik denk dat Huub aan Claire heel veel heeft, als dekking en om te dekken.
be nice or go away
pi_56341037
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:09 schreef blomst het volgende:

[..]

Het is wel seks met Huub.
Dat maakt het inderdaad wat minder ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: