quote:Op zondag 27 januari 2008 20:18 schreef akveor het volgende:
19 min COS
Sorry geen OP: Volg: DGK[COS#3226] Alweer een saaie zondag? als je wil weten wat er gebeurt is.
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???quote:Op zondag 27 januari 2008 20:24 schreef Dark het volgende:
Ze willen vanavond WEER film gaan kijken
Ze vinden dat ze genoeg geleverd hebben.............zucht
Zo'n halfzachte discussie noemen ze nu al leveren
Nee, gisterenavond wel vet veel baco's naar achteren getikt als ik Huub moet geloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:28 schreef Dark het volgende:
DGK_REDACTIE koopt een PSP voor Mikey...............en Brian gaat ermee vandoor
Bij de weg............heeft brian nog vet hard getraind vandaag?
Ik weet niet hoor..ik krijg bij Amanda altijd het gevoel dat het bij haar echt is..niks geen tv...of zou ze zo goed kunnen acteren..?????quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Het wordt ook sreeds doorzichtiger, ze mogen een film kijken omdat ze genoeg geleverd hebben.
Amanda tegen Claire : Je moet dit niet persoonlijk opvatten he, dit is het spel ( tv )
Ach, Jurriaan Frenkel Frank heeft vroeger bij de 5 uurshow gewerkt, daar wist hij ook altijd iets van te maken!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???
Knap hoor om er dan 6 dagen uitzending mee te vullen
Ze zullen het vertrek van Lieke wel uitmelken.En die idioten in huis denken echt dat ze goede tv hebben geleverd.Nou ik vond er deze week geen klap aan.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???
Knap hoor om er dan 6 dagen uitzending mee te vullen
Mike gaat morgen werken/stage lopenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik heb de vorige COS teruggelezen maar ik kom Mike daar amper tegen, wat doet hij eigenlijk nog in DGK?
Zet je PSP aanquote:Op zondag 27 januari 2008 20:37 schreef Lady-night het volgende:
Brian met de PSP, daar kun je ook internet mee krijgen??????
Saaie streams, get used to it.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:stream 1 en 2 close-up schaken Mike en Jaap
stream 3 en 4 close-up Brian met de psp
Wat is dit...?!
Dus waarom mag hij daar dan meezitten??quote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ga terug naar je beginscherm
Ga naar de internetbrowser
Ga naar Bestand - adresitem en geef je webadres is (vb. google.be)
druk op start
Je PSP probeert nu te verbinden met het netwerk
Als de PSP het verkeerde netwerk neemt, dan druk je op rondje en selecteer je het juiste netwerk
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
bron: eerlijk gejat...( of het werkt weet ik niet...![]()
AAAAAHHHHHAAAA!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zet je PSP aan
Ga naar Instellingen - Netwerk bijwerken
Kies "Verbinding 1" en druk op driehoekje (opties)
Kies dan voor Bewerken
Geef de gewenste naam in voor het netwerk of doe gewoon verder door op door naar rechts te klikken
Op het volgende scherm kies je voor Scannen
Nu gaat je PSP alle beschikbare draadloze netwerken zoeken
Kies jou favoriet eruit (minstens 40 % signaalsterkte)
Loop alles verder door
Sla alles op
Ga terug naar je beginscherm
Ga naar de internetbrowser
Ga naar Bestand - adresitem en geef je webadres is (vb. google.be)
druk op start
Je PSP probeert nu te verbinden met het netwerk
Als de PSP het verkeerde netwerk neemt, dan druk je op rondje en selecteer je het juiste netwerk
bron: eerlijk gejat...( of het werkt weet ik niet...![]()
Flens verkeerd geland met haar bezem, op het SLknopje???????????quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Kaleddis het volgende:
SL ?????
tja...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Dus waarom mag hij daar dan meezitten??
Geheimtaal, mochten wij niet horen natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 20:43 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap vraagt of hij Mike schaakles zal geven, SL....
Schiet mij maar lek
Huub en Claire zaten samen met Luc , Selene en Amanda aan de eet tafel, gewwon te kletsenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef akveor het volgende:
Waren Huub en Claire niet naar achter? Of waren ze gewoon niet op de streams?
Ze waren achter, maar vlak voor de SL zaten ze met Luc en Amanda aan tafel.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef akveor het volgende:
Waren Huub en Claire niet naar achter? Of waren ze gewoon niet op de streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |