Als het een act zou zijn net als terror Jaap was het misschien wel komisch geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef Desii het volgende:
Selene is cool.....
Geen baan, geen vrienden en haar familie is ook al niks. Daarom huilt ze ook bij elk feest, ze raakt gewoon overstuur door gezelligheid. Dat kent ze niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:20 schreef musicfreakyme het volgende:
Heeft Selene trouwens geen baan of studie of zo dat ze zo lang in de gouden kooi kan zitten?
Dat geen vrienden-gedeelte kijk ik niet van op...quote:Op zondag 27 januari 2008 10:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen baan, geen vrienden en haar familie is ook al niks. Daarom huilt ze ook bij elk feest, ze raakt gewoon overstuur door gezelligheid. Dat kent ze niet.
Ik hou niet van negatieve mensen, ik vind dat ze best wel onder dat kopje valt, om het even mild te zeggen....quote:Op zondag 27 januari 2008 10:35 schreef ruby het volgende:
Mij ook niet, met dat afstotelijke gedrag van 'r.
Ze had wel vrienden maar toen hadden ze het gore lef om haar badspullen te geven voor haar verjaardag. Toen was ze zo teleurgesteld dat ze nu wel wist wie haar vrienden waren en wie niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:32 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat geen vrienden-gedeelte kijk ik niet van op...
Gordon wilde ook iemand die meedeed aan Idols een nekschot geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |