abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56391909
Wie weet trouwens waarom de rijen voor de toegangspoorten de laatste tijd zo abnormaal lang zijn?
pi_56391987
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie weet trouwens waarom de rijen voor de toegangspoorten de laatste tijd zo abnormaal lang zijn?
Ik moest de laatste paar keer mijn ID bewijs laten zien waarna ze een hele lijst nakijken of je naam erop voorkomt, en dit doen ze bij iedere bezoeker, plus nog een aangescherpte fouilleringsmethode.

Maar ik zit op vak VV - ingang 13 t/m 18 (?) ofzoiets, dus kan bij andere poortjes weer andere oorzaken hebben dat weet ik niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 29 januari 2008 @ 18:49:53 #253
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56392109
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef don-diablo het volgende:
Bahia doet het niet eens zo slecht dit seizoen
bahia is kut,speelt kut
quote:
29-01-2008 16 PERSONEN VERVOLGD NAAR AANLEIDING VAN GOOIEN VOORWERPEN/VLOEISTOFFEN

Feyenoord zal zestien personen vervolgen naar aanleiding van het gooien van voorwerpen of vloeistoffen richting het veld tijdens de duels met PSV, FC Twente en FC Groningen. De helft van de personen werd tijdens Feyenoord-FC Twente van de tribune geplukt. Vijf personen werden later op basis van videobeelden herkend en alsnog meegenomen voor verhoor. Ook tijdens de wedstrijd tegen FC Groningen maakten nog eens drie personen zich schuldig aan het gooien van voorwerpen of vloeistoffen. Een deel van deze personen zal bij de KNVB voorgedragen worden voor een landelijk stadionverbod en een geldboete, in andere gevallen zal Feyenoord zelf een sanctie opleggen.

Onder de voor verhoor meegenomen personen was ook de man die tijdens Feyenoord-FC Twente een aansteker richting een Twente-speler wierp. Tijdens Feyenoord-FC Groningen zijn er bovendien nog eens twee wedstrijdbezoekers van de tribune geplukt in verband met het afsteken van een fakkel op vak X en het gooien van vuurwerk in de gracht vanuit vak W. Ook is er tijdens de fouillering bij een persoon knalvuurwerk aangetroffen in een pakje sigaretten. Feyenoord zal al deze personen bij de KNVB aanmelden voor een stadionverbod.

Feyenoord hecht er aan nogmaals te melden dat de club het gooien van voorwerpen of vloeistoffen zeer zwaar opneemt.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 18:57:24 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56392287
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef De.Kromme het volgende:
'Niet eens zo slecht' doe je maar bij Heerenveen of Groningen, bij Feyenoord moet het gewoon goed.
Kan je lang wachten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56392294
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
terecht

wel belachelijk dat je ook SV krijgt voor een fakkel
  dinsdag 29 januari 2008 @ 18:59:13 #256
139407 jorienvdherik
pi_56392329
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:57 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

terecht

wel belachelijk dat je ook SV krijgt voor een fakkel
al die aanstekers slaat idd nergens op

goede actie van Feyenoord
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:05:19 #257
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56392461
Inderdaad ja, tegen PSV ook gezien.

Zit daar een fotograaf met een laptop achter de goal, gooien een paar debielen een beker bier over die laptop.
Die fotograaf ging vervolgens zijn laptop afvegen met een doekje en er kwam een steward bijstaan.

Na een kwartier ging de steward weg, en ja hoor: weer een beker bier over die laptop.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56392576
'Bier' op de spelers moet gewoon kunnen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:26:05 #259
139407 jorienvdherik
pi_56392956
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad ja, tegen PSV ook gezien.

Zit daar een fotograaf met een laptop achter de goal, gooien een paar debielen een beker bier over die laptop.
Die fotograaf ging vervolgens zijn laptop afvegen met een doekje en er kwam een steward bijstaan.

Na een kwartier ging de steward weg, en ja hoor: weer een beker bier over die laptop.
triest, kan je gelijk weg gooien die laptop
pi_56393387
quote:
omdat er een aantal succes fans vanuit alkmaar tegenwoordig een scc voor feyenoord hebben

en idd IDcontrole enzo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:48:35 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56393492
Ik vind dat Vak X gewoon stoelnummering moet krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_56393631
quote:
Van Geel: "Ik ben niet slim geweest"

dinsdag 29-01-2008- Technisch directeur Martin van Geel van Ajax betreurt zijn uitlatingen over de overgang van Denny Landzaat van Wigan Athletic naar Feyenoord. ,,Ik heb geen handige dingen geroepen. Dat heb ik Peter Bosz van Feyenoord ook telefonisch laten weten.''

Van Geel verklaarde onder meer dat Ajax niet wilde voldoen aan de hoge salariseis van de middenvelder. ,,Als het gaat om zulke bedragen, dan haken wij af'', zei de technisch directeur van Ajax. Feyenoord nam zondag in een persbericht afstand van de uitspraken van Van Geel. ,,Daarna heb ik Peter Bosz gebeld'', aldus Van Geel. ,,Alle problemen zijn nu weer uit de wereld. Ik ben niet slim geweest.''

Van Geel: ,,We wilden een paar weken geleden Landzaat naar Ajax halen. Wigan liet weten dat het Denny niet liet vertrekken. Ik ken Denny al heel lang. Ik heb toen met hem afgesproken dat hij zou bellen wanneer er dingen zouden veranderen. Dat heeft hij niet gedaan en daar was ik boos over.''

Van Geel benadrukt dat Landzaat al voor zijn komst naar Feyenoord niet meer welkom was in Amsterdam. ,,Na het vertrek van Maduro hebben we onze koers moeten veranderen. We zijn toen naar een verdedigende middenvelder gaan zoeken en bij Rasmus Lindgren uitgekomen. Met Landzaat hebben we voor het vertrek van Maduro gesproken.''

RTV RIJNMOND.
pi_56394169
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

pi_56394667
Morgen naar De Kuip
pi_56394831
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Geen interesse meer hebben in Landzaat, maar wel nog een bod uitbrengen terwijl hij al getekend had bij Feyenoord
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:26:29 #266
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_56395844
quote:
Van Gaal: 'Niet raar als AZ verliest van Feyenoord'

29/01/2008 19:27

AZ kan tegen Feyenoord weer beschikken over Kew Jaliens, Mounir El Hamdaoui en Simon Poulsen. Het drietal ontbrak afgelopen vrijdag nog tijdens de 3-0 nederlaag, die de Alkmaarders opliepen bij Willem II.

Jaliens was destijds geschorst, terwijl Poulsen (hamstring) en El Hamdaoui (knie) geblesseerd waren. 'Die zijn gisteren fit bevonden en hebben vandaag met de groep meegetraind. Daardoor heb ik meer keuzes, dat is positief', vertelde coach Louis van Gaal, die het wel moet doen zonder de geschorste Barry Opdam.

De terugkeer van deze spelers geeft Van Gaal de gelegenheid zijn jonge aanwinst Héctor Moreno vooralsnog buiten zijn selectie te laten. 'Ik wil hem nog niet brengen in deze situatie. Dan breek je een speler af. De lange termijn is voor mij altijd belangrijker dan de korte termijn. Ik breng spelers als ik denk dat ze er klaar voor zijn.'

Van Gaal denkt dat AZ er beter voorstaat dan in de voorbereiding op Willem II. 'Ik denk dat we er mentaal meer klaar voor zijn dan voor de uitwedstrijd tegen Willem II. Er zitten nu namelijk meer dagen tussen de wedstrijden en mijn spelers hebben een dag rust gehad. Maar de kans dat je tegen Feyenoord de mindere prestaties kan kantelen, is minder groot dan tegen Willem II.'

'Het zou natuurlijk wel heel mooi zijn als we winnen. Maar ik heb mijn jongens ook verteld dat we de afgelopen twee jaar in De Kuip, tijdens de gouden periode, ook niet hebben gewonnen van Feyenoord. Dat heb ik gezegd om de druk wat bij ze weg te halen. Er wordt denk ik niet raar opgekeken als we verliezen.'
pi_56396418
Makje voor Feyenoord. 3-0.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:55:34 #268
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56396663
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen interesse meer hebben in Landzaat, maar wel nog een bod uitbrengen terwijl hij al getekend had bij Feyenoord
Van Geel is gewoon een leugenaar en een debiel.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:58:20 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56396747
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Makje voor Feyenoord. 3-0.
Neuh, 1-0 achter komen in de eerste helft. Tweede helft komt Feijenoord op stoom en schieten ze er vijf in.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:00:37 #270
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_56396813
Als we maar winnen morgen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_56396855
Ik ben er juist bang voor dat Feyenoord uitgerekend tegen zo'n ploeg uit vorm onderuit gaat
pi_56396944
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:02 schreef Irrem het volgende:
Ik ben er juist bang voor dat Feyenoord uitgerekend tegen zo'n ploeg uit vorm onderuit gaat
Ik ook, al moet het geen probleem opleveren als Az net zo speelt als tegen Willem II.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:10:26 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56397029
Het middenveld is aanzienlijk verbeterd met Landzaat erbij. Zou geen problemen mogen opleveren, maar je weet het nooit. Het is AZ en ze hebben een talentvolle selectie..
Elite
Tegen TTIP
pi_56397077
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Neuh, vroeg achter komen en vervolgens 5 seconden voor rust een goedkope gelijkmaker. Tweede helft komt Feijenoord op stoom en schieten ze er 4 in.
Believe.
pi_56397103
Het zou echt iets voor AZ zijn om net tegen Feyenoord weer een wereldwestrijd te spelen
pi_56397188
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Happel het volgende:
Het middenveld is aanzienlijk verbeterd met Landzaat erbij. Zou geen problemen mogen opleveren, maar je weet het nooit. Het is AZ en ze hebben een talentvolle selectie..
Een talentvolle selectie misschien maar geen één steunpilaar in het team. Dat is ook het probleem met dit AZ. Vorig seizoen hadden ze nog Shota, maar dit seizoen is er geen echte leider binnen het team. Dembele is totaal geen schim meer van wat hij vorig seizoen was, de verdediging wankelt zo verschrikkelijk en die twee mooiboys voorin bakken er geen hol van. Gewoon erop klappen en prijs schieten maar.

Enige speler van AZ waar ik nog gecharmeerd van ben is De Zeeuw. Die moeten we in de zomer maar eens overnemen.
pi_56397246
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Enige speler van AZ waar ik nog gecharmeerd van ben is De Zeeuw. Die moeten we in de zomer maar eens overnemen.
we?
pi_56397311
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:18 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

we?
Van Geel dan.
pi_56397350
als De Zeeuw net bij een andere club getekend heeft?
pi_56397363
Ik wou jullie eigenlijk nog succes wensen, maar ik vraag me af of dat uberhaupt wel van toepassing is

Ik zou zeggen, doe het rustig aan en laat ons een beetje heel
pi_56397422
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef ruud_fr het volgende:
als De Zeeuw net bij een andere club getekend heeft?
Hij tekent straks gewoon in Amsterdam.

Ontopic maar weer
pi_56397484
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik wou jullie eigenlijk nog succes wensen, maar ik vraag me af of dat uberhaupt wel van toepassing is

Laat AZ De Cler ook heel?
pi_56397687
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Laat AZ De Cler ook heel?
Waarom niet? Misschien dat men Perez wat pissig aankijkt i.v.m. spelen voor allerlei ex-concurrenten (aangezien we zelf inmiddels zijn afgehaakt) en op 1 of andere manier er een haat en nijd blijkt te zijn tussen Ajax en AZ figuren, maar bij de Cler?

Ik had velen van hen graag nog bij ons gezien. De Cler doet het prima, Perez is een goede speler, Koevermans (geen uitleg nodig), Huysegems doet het goed.
pi_56398295
quote:
Wij kregen zondag een telefoontje dat er op de gele secor streng gecontroleerd werd op ID en er en drugshond stond, maar toen wij 14.25 naar binnen gingen konden we zo door lopen net als altijd.
pi_56398337
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Wij kregen zondag een telefoontje dat er op de gele secor streng gecontroleerd werd op ID en er en drugshond stond, maar toen wij 14.25 naar binnen gingen konden we zo door lopen net als altijd.
wij waren er rond 13.15, nergens last van
pi_56398761
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]
Huysegems doet het goed.
Volgens mij doet hij het helemaal niet zo goed hoor.

Over de wedstrijd, ik hoop dat Feyenoord het weet te winnen. Ik vind het erg jammer dat Feyenoord zo'n goed middenveld heeft en dan voorin buiten Makaay weinig kwaliteit heeft rondlopen, maar daar balen jullie zelf nog het meest van waarschijnlijk. Podolski erbij zou ik ieder geval niet verkeerd zijn.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:10:40 #287
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56398816
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef xFriendx het volgende:

Beetje vertrouwen in je club, al is dat momenteel moeilijk.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:20:35 #288
139407 jorienvdherik
pi_56399096
Nieuw Feyenoord nummer !
http://www.fr12.nl/index.php?comm_start_from=50&archive=&subaction=showcomments&id=1201634248&ucat=35&

haha

maar goed,morgen moeten we gewoon winnen.
Heel de dag vrij, ik heb er zin in

En dat ajax mag winnen van psv
pi_56399307
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:

maar goed,morgen moeten we gewoon winnen.
Heel de dag vrij, ik heb er zin in

En dat ajax mag winnen van psv
Een gelijkspel is echt het beste hoor. Dan verspelen beide concurrenten punten, en bovendien hebben we dan wat marge als we zondag naar amsterdam afreizen. De kans dat we daar verliezen is namelijk zeer reeël en dan kun je beter met een punt voorsprong naar amsterdam afreizen dan met een punt achterstand.

Moeten we wel zelf winnen van Az natuurlijk.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:30:51 #290
139407 jorienvdherik
pi_56399341
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een gelijkspel is echt het beste hoor. Dan verspelen beide concurrenten punten, en bovendien hebben we dan wat marge als we zondag naar amsterdam afreizen. De kans dat we daar verliezen is namelijk zeer reeël en dan kun je beter met een punt voorsprong naar amsterdam afreizen dan met een punt achterstand.

Moeten we wel zelf winnen van Az natuurlijk.
Ach, 1 punt schiet je ook niets mee op.

Laten we zondag maar naar ajax toe gaan met 1 punt achterstand en 3 achter op psv.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:46:38 #291
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56399733
Nahh, in de titel geloof ik niet meer. Laat PSV dus maar lekker kampioen worden.
  woensdag 30 januari 2008 @ 08:07:45 #292
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56402485
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nahh, in de titel geloof ik niet meer. Laat PSV dus maar lekker kampioen worden.
Ja, en dan lekker weer tegen Ajax in de play-offs .
pi_56403268
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 08:07 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ja, en dan lekker weer tegen Ajax in de play-offs .
Inderdaad, voor Feyenoord kan ajax beter kampioen worden

Tegen psv hebben we tenminste een kans in die play offs...
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:20:44 #294
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56403294
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:18 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Inderdaad, voor Feyenoord kan ajax beter kampioen worden

Tegen psv hebben we tenminste een kans in die play offs...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_56403393
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik verwacht dat jij wegblijft van de Coolsingel, mochten we er ooit belanden in de tijd dat van Marwijk trainer is.

Vind het overigens vrij triest dat je blijft kijken naar hoe hij in het verleden heeft gepresteerd.
Alsof we ooit nog op de coolsingels staan met een huldiging... Dan heeft opeens het balkon weer een restauratiebeurt nodig waardoor de festiviteiten helaas in het stadion plaats zullen moeten vinden (ik zie ze er echt voor aan)

En ik vind het helemaal niet raar dat ik kijk naar het verleden. Zeker niet nu hij weer op dezelfde weg verder gaat. Ik denk dat we over een tijdje op dezelfde manier over hem praten als bij z'n vorige periode. Al die argumenten, die nu iedeeen vergeten lijkt te zijn, komen dan ook wel weer over tafel. Geen progressie, te lang wachten met wisselen, altijd terugvallen op de "ervaren" krachten, geen nieuwe dingen proberen, schuld bij de spelers leggen, al die terugspeelballen etc.

Ik hoop echt van harte dat ik het mis heb maar je ziet het nu al enigzins gebeuren helaas.
pi_56403510
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wij waren er rond 13.15, nergens last van
OK, ik heb er ook nog geen 1x last van gehad
pi_56403546
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Bruins, de Guzman, Sahin, Wijnaldum etc.. spelen anders gewoon onder Bert.

Maar je doelt waarschijnlijk over Robin van Persie. Die jongen was gewoonweg niet te handhaven, en dat lag zeker niet aan Bert.
Dat lag zeker niet aan Bert? Hoe weet jij dat?

Natuurlijk heeft die jongen fouten gemaakt. Grote ook waarschijnlijk maar je runt wel een voetbalclub met een van de beste spelers ter wereld in je selectie. En wat doen ze mee? Niks.

Hoe zou jij het vinden als je weet dat wanneer je in het centrum speelt je het beste tot je recht komt maar daar gewoonweg geen kans krijgt? Ik zou daar ook gefrustreerd van raken. Van Persie kon beter voetballen dan wie ook in dat elftal, en dat wist ie. Zulke spelers willen belangrijk zijn, of dat nou goed is of niet, je moet er maar mee omgaan. En dat kon Bert blijkbaar niet. En daardoor zijn wij nu een van de beste spitsen ter wereld kwijt die het potverdomme op die positie nooit heeft mogen proberen, het is gewoon lachwekkend.

Hij moest toendertijd dingen aannemen van spelers die voetbaltechnisch zijn veters nog niet hadden mogen strikken. Ok, het is een pokkeventje maar wel eentje die wedstrijden voor ons had kunnen en ook zeker willen winnen. Maar daar kreeg ie de kans niet voor. Ja op links of rechtsbuiten. En als t dan ff niet lukte was ie de eerste die werd gewisseld. Gewoon kutbeleid toen. En zeker ook Bert aan te rekenen.

En over de rest: Bruins moet een kans krijgen in het centrum, Bert is op dezelfde rare manier bezig als met van Persie. Fer heeft het bij mijn weten toen ie heeft gespeeld helemaal niet zo slecht gedaan (in tegendeel zelfs). Voor mijn gevoel is het al weken geleden dat ik m heb zien spelen. Wijnaldum is alleen maar achteruit gegaan daar waar hij vooruit moet gaan. En Sahin is z'n lievelingetje dus die mocht altijd in de basis beginnen (waarna ie wel 10 wedstrijden achter elkaar werd gewisseld met de rust ) Dan lijkt me t wel een goede om mee te beginnen ja, zeker als je weet dat je m toch moet wisselen. Waarom Fer niet een keer de kans geven dan? Of Bruins op die positie?

Ach, ik val in herhaling. Ik zal stoppen met zeiken (grapje, hou ik toch niet vol) en ik ben benieuwd naar de reacties over een paar maanden. Van mij mag ie lekker naar oranje. Geef mij Jol of Been maar. Die laatste zou t trouwens niet in zn hoofd halen om Bruins als linksbuiten op te stellen
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:16:44 #298
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56404123
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:38 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft die jongen fouten gemaakt. Grote ook waarschijnlijk maar je runt wel een voetbalclub met een van de beste spelers ter wereld in je selectie. En wat doen ze mee? Niks.

Hoe zou jij het vinden als je weet dat wanneer je in het centrum speelt je het beste tot je recht komt maar daar gewoonweg geen kans krijgt? Ik zou daar ook gefrustreerd van raken. Van Persie kon beter voetballen dan wie ook in dat elftal, en dat wist ie. Zulke spelers willen belangrijk zijn, of dat nou goed is of niet, je moet er maar mee omgaan. En dat kon Bert blijkbaar niet. En daardoor zijn wij nu een van de beste spitsen ter wereld kwijt die het potverdomme op die positie nooit heeft mogen proberen, het is gewoon lachwekkend.

Hij moest toendertijd dingen aannemen van spelers die voetbaltechnisch zijn veters nog niet hadden mogen strikken. Ok, het is een pokkeventje maar wel eentje die wedstrijden voor ons had kunnen en ook zeker willen winnen. Maar daar kreeg ie de kans niet voor. Ja op links of rechtsbuiten. En als t dan ff niet lukte was ie de eerste die werd gewisseld. Gewoon kutbeleid toen. En zeker ook Bert aan te rekenen.

En over de rest: Bruins moet een kans krijgen in het centrum, Bert is op dezelfde rare manier bezig als met van Persie. Fer heeft het bij mijn weten toen ie heeft gespeeld helemaal niet zo slecht gedaan (in tegendeel zelfs). Voor mijn gevoel is het al weken geleden dat ik m heb zien spelen. Wijnaldum is alleen maar achteruit gegaan daar waar hij vooruit moet gaan. En Sahin is z'n lievelingetje dus die mocht altijd in de basis beginnen (waarna ie wel 10 wedstrijden achter elkaar werd gewisseld met de rust ) Dan lijkt me t wel een goede om mee te beginnen ja, zeker als je weet dat je m toch moet wisselen. Waarom Fer niet een keer de kans geven dan? Of Bruins op die positie?

Ach, ik val in herhaling. Ik zal stoppen met zeiken (grapje, hou ik toch niet vol) en ik ben benieuwd naar de reacties over een paar maanden. Van mij mag ie lekker naar oranje. Geef mij Jol of Been maar. Die laatste zou t trouwens niet in zn hoofd halen om Bruins als linksbuiten op te stellen
Ik kan me hier helemaal in vinden.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_56404486
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:38 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Van Persie is bij Arsenal ook gewoon op links begonnen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:54:22 #300
139407 jorienvdherik
pi_56406215
vanavond az er aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')