Een talentvolle selectie misschien maar geen één steunpilaar in het team. Dat is ook het probleem met dit AZ. Vorig seizoen hadden ze nog Shota, maar dit seizoen is er geen echte leider binnen het team. Dembele is totaal geen schim meer van wat hij vorig seizoen was, de verdediging wankelt zo verschrikkelijk en die twee mooiboys voorin bakken er geen hol van. Gewoon erop klappen en prijs schieten maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Happel het volgende:
Het middenveld is aanzienlijk verbeterd met Landzaat erbij. Zou geen problemen mogen opleveren, maar je weet het nooit. Het is AZ en ze hebben een talentvolle selectie..
we?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Enige speler van AZ waar ik nog gecharmeerd van ben is De Zeeuw. Die moeten we in de zomer maar eens overnemen.
Hij tekent straks gewoon in Amsterdam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef ruud_fr het volgende:
als De Zeeuw net bij een andere club getekend heeft?
Laat AZ De Cler ook heel?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik wou jullie eigenlijk nog succes wensen, maar ik vraag me af of dat uberhaupt wel van toepassing is![]()
Ik zou zeggen, doe het rustig aan en laat ons een beetje heel
Waarom niet? Misschien dat men Perez wat pissig aankijkt i.v.m. spelen voor allerlei ex-concurrenten (aangezien we zelf inmiddels zijn afgehaakt) en op 1 of andere manier er een haat en nijd blijkt te zijn tussen Ajax en AZ figuren, maar bij de Cler?quote:
Wij kregen zondag een telefoontje dat er op de gele secor streng gecontroleerd werd op ID en er en drugshond stond, maar toen wij 14.25 naar binnen gingen konden we zo door lopen net als altijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie weet trouwens waarom de rijen voor de toegangspoorten de laatste tijd zo abnormaal lang zijn?
wij waren er rond 13.15, nergens last vanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Wij kregen zondag een telefoontje dat er op de gele secor streng gecontroleerd werd op ID en er en drugshond stond, maar toen wij 14.25 naar binnen gingen konden we zo door lopen net als altijd.
Volgens mij doet hij het helemaal niet zo goed hoor.quote:
Beetje vertrouwen in je club, al is dat momenteel moeilijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik wou jullie eigenlijk nog succes wensen, maar ik vraag me af of dat uberhaupt wel van toepassing is![]()
Ik zou zeggen, doe het rustig aan en laat ons een beetje heel
Een gelijkspel is echt het beste hoor. Dan verspelen beide concurrenten punten, en bovendien hebben we dan wat marge als we zondag naar amsterdam afreizen. De kans dat we daar verliezen is namelijk zeer reeël en dan kun je beter met een punt voorsprong naar amsterdam afreizen dan met een punt achterstand.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
maar goed,morgen moeten we gewoon winnen.
Heel de dag vrij, ik heb er zin in![]()
En dat ajax mag winnen van psv
Ach, 1 punt schiet je ook niets mee op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een gelijkspel is echt het beste hoor. Dan verspelen beide concurrenten punten, en bovendien hebben we dan wat marge als we zondag naar amsterdam afreizen. De kans dat we daar verliezen is namelijk zeer reeël en dan kun je beter met een punt voorsprong naar amsterdam afreizen dan met een punt achterstand.
Moeten we wel zelf winnen van Az natuurlijk.
Ja, en dan lekker weer tegen Ajax in de play-offsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nahh, in de titel geloof ik niet meer. Laat PSV dus maar lekker kampioen worden.
Inderdaad, voor Feyenoord kan ajax beter kampioen wordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, en dan lekker weer tegen Ajax in de play-offs.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, voor Feyenoord kan ajax beter kampioen worden
Tegen psv hebben we tenminste een kans in die play offs...
Alsof we ooit nog op de coolsingels staan met een huldiging... Dan heeft opeens het balkon weer een restauratiebeurt nodig waardoor de festiviteiten helaas in het stadion plaats zullen moeten vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij wegblijft van de Coolsingel, mochten we er ooit belanden in de tijd dat van Marwijk trainer is.
Vind het overigens vrij triest dat je blijft kijken naar hoe hij in het verleden heeft gepresteerd.
OK, ik heb er ook nog geen 1x last van gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wij waren er rond 13.15, nergens last van
Dat lag zeker niet aan Bert? Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Bruins, de Guzman, Sahin, Wijnaldum etc.. spelen anders gewoon onder Bert.
Maar je doelt waarschijnlijk over Robin van Persie. Die jongen was gewoonweg niet te handhaven, en dat lag zeker niet aan Bert.
Ik kan me hier helemaal in vinden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:38 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat lag zeker niet aan Bert? Hoe weet jij dat?
Natuurlijk heeft die jongen fouten gemaakt. Grote ook waarschijnlijk maar je runt wel een voetbalclub met een van de beste spelers ter wereld in je selectie. En wat doen ze mee? Niks.
Hoe zou jij het vinden als je weet dat wanneer je in het centrum speelt je het beste tot je recht komt maar daar gewoonweg geen kans krijgt? Ik zou daar ook gefrustreerd van raken. Van Persie kon beter voetballen dan wie ook in dat elftal, en dat wist ie. Zulke spelers willen belangrijk zijn, of dat nou goed is of niet, je moet er maar mee omgaan. En dat kon Bert blijkbaar niet. En daardoor zijn wij nu een van de beste spitsen ter wereld kwijt die het potverdomme op die positie nooit heeft mogen proberen, het is gewoon lachwekkend.
Hij moest toendertijd dingen aannemen van spelers die voetbaltechnisch zijn veters nog niet hadden mogen strikken. Ok, het is een pokkeventje maar wel eentje die wedstrijden voor ons had kunnen en ook zeker willen winnen. Maar daar kreeg ie de kans niet voor. Ja op links of rechtsbuiten. En als t dan ff niet lukte was ie de eerste die werd gewisseld. Gewoon kutbeleid toen. En zeker ook Bert aan te rekenen.
En over de rest: Bruins moet een kans krijgen in het centrum, Bert is op dezelfde rare manier bezig als met van Persie. Fer heeft het bij mijn weten toen ie heeft gespeeld helemaal niet zo slecht gedaan (in tegendeel zelfs). Voor mijn gevoel is het al weken geleden dat ik m heb zien spelen. Wijnaldum is alleen maar achteruit gegaan daar waar hij vooruit moet gaan. En Sahin is z'n lievelingetje dus die mocht altijd in de basis beginnen (waarna ie wel 10 wedstrijden achter elkaar werd gewisseld met de rust) Dan lijkt me t wel een goede om mee te beginnen ja, zeker als je weet dat je m toch moet wisselen. Waarom Fer niet een keer de kans geven dan? Of Bruins op die positie?
Ach, ik val in herhaling. Ik zal stoppen met zeiken (grapje, hou ik toch niet vol) en ik ben benieuwd naar de reacties over een paar maanden. Van mij mag ie lekker naar oranje. Geef mij Jol of Been maar. Die laatste zou t trouwens niet in zn hoofd halen om Bruins als linksbuiten op te stellen
Van Persie is bij Arsenal ook gewoon op links begonnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:38 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat lag zeker niet aan Bert? Hoe weet jij dat?
Natuurlijk heeft die jongen fouten gemaakt. Grote ook waarschijnlijk maar je runt wel een voetbalclub met een van de beste spelers ter wereld in je selectie. En wat doen ze mee? Niks.
Hoe zou jij het vinden als je weet dat wanneer je in het centrum speelt je het beste tot je recht komt maar daar gewoonweg geen kans krijgt? Ik zou daar ook gefrustreerd van raken. Van Persie kon beter voetballen dan wie ook in dat elftal, en dat wist ie. Zulke spelers willen belangrijk zijn, of dat nou goed is of niet, je moet er maar mee omgaan. En dat kon Bert blijkbaar niet. En daardoor zijn wij nu een van de beste spitsen ter wereld kwijt die het potverdomme op die positie nooit heeft mogen proberen, het is gewoon lachwekkend.
Hij moest toendertijd dingen aannemen van spelers die voetbaltechnisch zijn veters nog niet hadden mogen strikken. Ok, het is een pokkeventje maar wel eentje die wedstrijden voor ons had kunnen en ook zeker willen winnen. Maar daar kreeg ie de kans niet voor. Ja op links of rechtsbuiten. En als t dan ff niet lukte was ie de eerste die werd gewisseld. Gewoon kutbeleid toen. En zeker ook Bert aan te rekenen.
En over de rest: Bruins moet een kans krijgen in het centrum, Bert is op dezelfde rare manier bezig als met van Persie. Fer heeft het bij mijn weten toen ie heeft gespeeld helemaal niet zo slecht gedaan (in tegendeel zelfs). Voor mijn gevoel is het al weken geleden dat ik m heb zien spelen. Wijnaldum is alleen maar achteruit gegaan daar waar hij vooruit moet gaan. En Sahin is z'n lievelingetje dus die mocht altijd in de basis beginnen (waarna ie wel 10 wedstrijden achter elkaar werd gewisseld met de rust) Dan lijkt me t wel een goede om mee te beginnen ja, zeker als je weet dat je m toch moet wisselen. Waarom Fer niet een keer de kans geven dan? Of Bruins op die positie?
Ach, ik val in herhaling. Ik zal stoppen met zeiken (grapje, hou ik toch niet vol) en ik ben benieuwd naar de reacties over een paar maanden. Van mij mag ie lekker naar oranje. Geef mij Jol of Been maar. Die laatste zou t trouwens niet in zn hoofd halen om Bruins als linksbuiten op te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |