Daar draait het dan ook echt goed met die talenten erin.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij Ajax gooien ze er ook zo 3 talenten van onder de 20 in en daar werkt het ook. Bovendien : slechter dan Lee etc. kan het toch niet, dus het kan alleen maar positief uitvallen.
Ben jij een retard ?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik was er vandaag niet, moest tot 10u werken.
Nog interessante dingen meegemaakt in het stadion?Waren de broodjes frikandel van Ron Koebrugge een keer te vreten? Was de sfeer weer matig? Floten er een paar joden na de wedstrijd? Speelde Greene opbouwend weer zeer sterk? Was de eerste helft weer matig? Werd er met bier gegooid? Was Sahin weer kut, op de plaats van Bruins? Deed onze kamikazekoreaan iets goeds? Hoe was Landzaat, en werd hij voor de wedstrijd toegezongen? Zoja, nekschot voor die gasten...
Wie o wie kan mij antwoord geven op deze vragen?
Dat ligt niet aan de jeugdspelers. Als Bert eens niet zo conservatief was en gewoon de jeugdspelers in de selectie boven Buijs, Lucius en Lee verkoos zouden we er echt niet minder op worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar draait het dan ook echt goed met die talenten erin.
Dat vind ik inderdaad ook de minpunten aan Bert. Hij heeft amper het lef om eens wat anders te proberen als het niet loopt. Waarom zet hij Greene, Bahia en Lucius naast elkaar als je ziet dat het gewoon totaal niet werkt? Zet dan gewoon een jongen als Jordy Buijs erin. Of zet Van Bronckhorst een linie terug en doe Fer erin (nu zal het wel Landzaat worden). Stap eens af van je verkapte 4-3-3 systeem wat je brengt als 4-5-1. Speel dan ook echt 4-5-1, zoals aan het begin van het seizoen met 3 spelers achter Makaay die constant van positie wisselen en hem moeten wegsturen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de jeugdspelers. Als Bert eens niet zo conservatief was en gewoon de jeugdspelers in de selectie boven Buijs, Lucius en Lee verkoos zouden we er echt niet minder op worden.
Ik verwacht dat jij wegblijft van de Coolsingel, mochten we er ooit belanden in de tijd dat van Marwijk trainer is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe rustig Ron Jans op z'n bankje zat? Als je je spelers met een goed plan het veld in stuurt hoef je helemaal niet zo boos en zenuwachtig te doen. Daar begint het.
E natuurlijk kan dat wel heel veel verschil maken. Alsof het allemaal niet uitmaakt waar iedereen staat
Ik ben er trouwens voor om van Bronckhorst centraal in de verdediging te zetten woensdag als Hofland niet mee doet. Tenminste iemand met nog een beetje ervaring centraal achterin dan.
En blijven jullie lekker vertrouwen op BertHet was niks, het is nu nog steeds niks en waarschijnlijk zal het niks worden ook. Dat iedereen bij z'n vorige periode verschrikkelijk blij was doet er blijkbaar niet meer toe. Ik ben dat niet vergeten in ieder geval.
stieken hoop ik dat ie dit leest en dat ie mij het tegendeel wil gaan bewijzen![]()
In het verleden heeft die toch een UEFA-cup binnen gehaald.. Dat was iets dat al onmogelijk gehouden werd, dus zo slecht was het niet..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij wegblijft van de Coolsingel, mochten we er ooit belanden in de tijd dat van Marwijk trainer is.
Vind het overigens vrij triest dat je blijft kijken naar hoe hij in het verleden heeft gepresteerd.
Misschien het feit dat het elke week slechter gaat i.p.v. beter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is er mis met Bert?
Waarom verwacht iedereen ineens onmogelijke prestaties van dit Feyenoord? Jongens als Slory, Bruins, Guzman en Sahin zijn nog jong en moeten nog veel leren. Dit is pas het eerste echte jaar (exclusief de Guzman) dat ze op dit niveau iedere week meespelen.
Je kan en mag toch niet verwachten dat je met tal van aankopen ineens een ingespeeld topteam hebt?
je hebt in elke linie ervaring lopen, dat kan prima gecombineerd worden met jonge jongens. En daarnaast ben ik het wel eens met de kritieken die op bert gegeven worden. Hij koopt vooral oude spelers en kan niet met de jeugd omgaan.. dat bewees hij zn vorige periode, en dat bewijst hij nu weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is er mis met Bert?
Waarom verwacht iedereen ineens onmogelijke prestaties van dit Feyenoord? Jongens als Slory, Bruins, Guzman en Sahin zijn nog jong en moeten nog veel leren. Dit is pas het eerste echte jaar (exclusief de Guzman) dat ze op dit niveau iedere week meespelen.
Je kan en mag toch niet verwachten dat je met tal van aankopen ineens een ingespeeld topteam hebt?
Hij kan niet met de jeugd omgaan? Wat een gelul.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef Crack_david het volgende:
[..]
je hebt in elke linie ervaring lopen, dat kan prima gecombineerd worden met jonge jongens. En daarnaast ben ik het wel eens met de kritieken die op bert gegeven worden. Hij koopt vooral oude spelers en kan niet met de jeugd omgaan.. dat bewees hij zn vorige periode, en dat bewijst hij nu weer
Bruins, de Guzman, Sahin, Wijnaldum etc.. spelen anders gewoon onder Bert.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef Crack_david het volgende:
[..]
je hebt in elke linie ervaring lopen, dat kan prima gecombineerd worden met jonge jongens. En daarnaast ben ik het wel eens met de kritieken die op bert gegeven worden. Hij koopt vooral oude spelers en kan niet met de jeugd omgaan.. dat bewees hij zn vorige periode, en dat bewijst hij nu weer
Bruins is niet meer weg te denken, De Guzman was al basisspeler en Sahin is z'n lieveling. Hoe vaak speelt Wijnaldum? Het is gewoon zo, Bert is geen trainer die veel jeugd ook echt een kans geeft. Dat wij dus ook zeggen langer laten staan na een foutje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Bruins, de Guzman, Sahin, Wijnaldum etc.. spelen anders gewoon onder Bert.
Maar je doelt waarschijnlijk over Robin van Persie. Die jongen was gewoonweg niet te handhaven, en dat lag zeker niet aan Bert.
Maar is de jeugd dan verder op dit moment wel zo sterk? Als Jordy Buijs, Biseswar en Fer bijvoorbeeld echt zo goed zijn dan ben ik er van overtuigd dat ook een Bert van Marwijk ze zal opstellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bruins is niet meer weg te denken, De Guzman was al basisspeler en Sahin is z'n lieveling. Hoe vaak speelt Wijnaldum? Het is gewoon zo, Bert is geen trainer die veel jeugd ook echt een kans geeft. Dat wij dus ook zeggen langer laten staan na een foutje.
Wijnaldum is pas 16. Die jonge elke week laten spelen is eerder slecht dan goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bruins is niet meer weg te denken, De Guzman was al basisspeler en Sahin is z'n lieveling. Hoe vaak speelt Wijnaldum? Het is gewoon zo, Bert is geen trainer die veel jeugd ook echt een kans geeft. Dat wij dus ook zeggen langer laten staan na een foutje.
Alsof bovenstaande spelers vervangen moeten worden door jeugdspelersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar is de jeugd dan verder op dit moment wel zo sterk? Als Jordy Buijs, Biseswar en Fer bijvoorbeeld echt zo goed zijn dan ben ik er van overtuigd dat ook een Bert van Marwijk ze zal opstellen.
Spelers als Hofland, Makaay en de Cler haal je tenslotte niet voor niets naar Feyenoord. Geef ze gewoon wat tijd.
17 alquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wijnaldum is pas 16. Die jonge elke week laten spelen is eerder slecht dan goed voor zijn ontwikkeling.
En hoeveel minuten? 301. Van de 19 wedstrijden die we hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:03 schreef Sloggi het volgende:
17 is nog te jong om wekelijks te spelen. Jonge spelers inbrengen in een elftal dat al moeizaam draait is over het algemeen geen goed idee. Wijnaldum heeft trouwens al 9 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lijkt me heel behoorlijk voor een 17-jarige.
Bahia noemen en dan Greene buiten schot laten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof bovenstaande spelers vervangen moeten worden door jeugdspelers.
Het gaat eerder om spelers als Lee, Buijs en Bahia. Het is een schande dat die nog speeltijd krijgen, al kan ik het bij Lee nog begrijpen gezien z'n (te) hoge transfersom en z'n korte verblijf tot nu toe.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Bahia noemen en dan Greene buiten schot laten.
Sommige supporters zijn echt te negatief.
Daar staan betere verdedigers dan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef De.Kromme het volgende:
'Niet eens zo slecht' doe je maar bij Heerenveen of Groningen, bij Feyenoord moet het gewoon goed.
Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Daar staan betere verdedigers dan bij Feyenoord.
Omdat TV Gelderland dat meld?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef De.Kromme het volgende:
Nee, is al volledig van de baan toch? Voor zover er ooit sprake van was.
Ik verwacht dat ze Sprockel halen.
Feyenoord heeft 4x voor hem op de tribune gezeten. Dat wil neit zeggen dat ze hem ook daadwerkelijk gaan halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Meestal zitten dat soort omroepen goed, net als b.v. AT5 en Radio Rijnmond.
in Voetbal Insite meldde Aad de Mos juist dat je Omroep Gelderland beter maar niet ál te serieus kan nemen omdat die werkelijk ieder gerucht overnemen en er nogal eens naast zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Meestal zitten dat soort omroepen goed, net als b.v. AT5 en Radio Rijnmond.
Bronquote:Feyenoorder Makaay heeft twijfels over aankoop Ajax
Feyenoord-aanvaller Roy Makaay is verbaasd over de nieuwste aanwinst van Ajax, Samuel Kuffour (foto, midden). Makaay vraagt zich in het Algemeen Dagblad af, wanneer de Amsterdammers hem gescout hebben. De aanvaller kent hem nog uit zijn beginperiode bij Bayern München. ‘Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer.’
‘In de kleedkamer bij Bayern zat ik altijd naast Kuffour. Het was een rustige jongen in de groep. Als voetballer is het een typisch Afrikaanse verdediger: fysiek zeer sterk. Maar dat hij nu naar Ajax komt, verbaast me wel.’ (JvE)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron
Vreselijk laag om je zo uit te laten over uitgerekend je oud-collega nog.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron
Vreselijk laag om je zo uit te laten over uitgerekend je oud-collega nog.
Mwha mwha........quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Hoezo verschrikkelijk laag? Hij zegt niets verkeerds over Kuffour.
Maar je zal het waarschijnlijk wel sarcastisch bedoelen (mag ik hopen).
quote:
bert zal idd vast wel op FOK! zittenquote:
Schattigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
dan met opgeheven hoofd naar 020 en ze een kopje kleiner maken.
Wij kopen alleen maar spelers die onze basis 11 beter maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet trouwens een aardige, haalbare verdediger voor jullie. Ramon Zomer. Komt toch niet in de plannen voor van RuttenBeters iets dan niets zou ik zeggen.
Ach als spelers als Sprockel al worden genoemd...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij kopen alleen maar spelers die onze basis 11 beter maken.
Josti, leer lezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach als spelers als Sprockel al worden genoemd...
Gezien de situatie bij Vitesse de laatste maanden zie ik hem morgen zo gepresenteerd worden in De Kuip.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze hebben 4 keer op de tribune voor hem gezeten. Dat wil niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk komt.
Het is inderdaad een gedrocht hé, dat 'stadion' van jullie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gezien de situatie bij Vitesse de laatste maanden zie ik hem morgen zo gepresenteerd worden in De Kuip.
Maar goed tot zondag in de niet te ontsnappen hel (voor de tegenstanders offcourse) van Amsterdam
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gezien de situatie bij Vitesse de laatste maanden zie ik hem morgen zo gepresenteerd worden in De Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |