Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Daar staan betere verdedigers dan bij Feyenoord.
Omdat TV Gelderland dat meld?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef De.Kromme het volgende:
Nee, is al volledig van de baan toch? Voor zover er ooit sprake van was.
Ik verwacht dat ze Sprockel halen.
Feyenoord heeft 4x voor hem op de tribune gezeten. Dat wil neit zeggen dat ze hem ook daadwerkelijk gaan halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Meestal zitten dat soort omroepen goed, net als b.v. AT5 en Radio Rijnmond.
in Voetbal Insite meldde Aad de Mos juist dat je Omroep Gelderland beter maar niet ál te serieus kan nemen omdat die werkelijk ieder gerucht overnemen en er nogal eens naast zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Meestal zitten dat soort omroepen goed, net als b.v. AT5 en Radio Rijnmond.
Bronquote:Feyenoorder Makaay heeft twijfels over aankoop Ajax
Feyenoord-aanvaller Roy Makaay is verbaasd over de nieuwste aanwinst van Ajax, Samuel Kuffour (foto, midden). Makaay vraagt zich in het Algemeen Dagblad af, wanneer de Amsterdammers hem gescout hebben. De aanvaller kent hem nog uit zijn beginperiode bij Bayern München. ‘Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer.’
‘In de kleedkamer bij Bayern zat ik altijd naast Kuffour. Het was een rustige jongen in de groep. Als voetballer is het een typisch Afrikaanse verdediger: fysiek zeer sterk. Maar dat hij nu naar Ajax komt, verbaast me wel.’ (JvE)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron
Vreselijk laag om je zo uit te laten over uitgerekend je oud-collega nog.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron
Vreselijk laag om je zo uit te laten over uitgerekend je oud-collega nog.
Mwha mwha........quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Hoezo verschrikkelijk laag? Hij zegt niets verkeerds over Kuffour.
Maar je zal het waarschijnlijk wel sarcastisch bedoelen (mag ik hopen).
quote:
bert zal idd vast wel op FOK! zittenquote:
Schattigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
dan met opgeheven hoofd naar 020 en ze een kopje kleiner maken.
Wij kopen alleen maar spelers die onze basis 11 beter maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet trouwens een aardige, haalbare verdediger voor jullie. Ramon Zomer. Komt toch niet in de plannen voor van RuttenBeters iets dan niets zou ik zeggen.
Ach als spelers als Sprockel al worden genoemd...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij kopen alleen maar spelers die onze basis 11 beter maken.
Josti, leer lezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach als spelers als Sprockel al worden genoemd...
Gezien de situatie bij Vitesse de laatste maanden zie ik hem morgen zo gepresenteerd worden in De Kuip.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze hebben 4 keer op de tribune voor hem gezeten. Dat wil niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk komt.
Het is inderdaad een gedrocht hé, dat 'stadion' van jullie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gezien de situatie bij Vitesse de laatste maanden zie ik hem morgen zo gepresenteerd worden in De Kuip.
Maar goed tot zondag in de niet te ontsnappen hel (voor de tegenstanders offcourse) van Amsterdam
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gezien de situatie bij Vitesse de laatste maanden zie ik hem morgen zo gepresenteerd worden in De Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |