quote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef MarkNMGN het volgende:Hoe was Landzaat, en werd hij voor de wedstrijd toegezongen? Zoja, nekschot voor die gasten...
- Patat op, uit de bak die net uit de frituur kwam dus lekker warm!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik was er vandaag niet, moest tot 10u werken.
Nog interessante dingen meegemaakt in het stadion?Waren de broodjes frikandel van Ron Koebrugge een keer te vreten? Was de sfeer weer matig? Floten er een paar joden na de wedstrijd? Speelde Greene opbouwend weer zeer sterk? Was de eerste helft weer matig? Werd er met bier gegooid? Was Sahin weer kut, op de plaats van Bruins? Deed onze kamikazekoreaan iets goeds? Hoe was Landzaat, en werd hij voor de wedstrijd toegezongen? Zoja, nekschot voor die gasten...
Wie o wie kan mij antwoord geven op deze vragen?
Dan kan ik het ook gewoon volgen via rijnmond vanuit Canada. Dan hoef ik niet eerde m'n bed uitquote:Op zondag 27 januari 2008 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is het woensdag avond pas om 20.45 uur dan?
Denny Landzaat is een speler die bij mij nu nog 0 krediet heeft.quote:
Dat heeft elke nieuwe speler. Wil niet zeggen dat je hem geen goed welkom kan heten.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denny Landzaat is een speler die bij mij nu nog 0 krediet heeft.
Laat die debielen lekker oprotten dan. De Cler zet zich doorgaans meer in voor Feyenoord dan b.v. Gio en Buijs.quote:En zolang mijn medesupporters het vertikken om Tim de Cler voor de wedstrijd toe te zingen
Ik dacht het nog vanmiddag, hij zal toch niet onder luid gezang ontvangen worden héquote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef Happel het volgende:
Landzaat werd ontvangen als de nieuwe messias. En dat voor een ajacied.
We zijn diep gezonken in onze drang naar succes.
Beter luisteren.quote:
Was ook niet zo, Happel overdrijft.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht het nog vanmiddag, hij zal toch niet onder luid gezang ontvangen worden hé![]()
Ik overdrijf.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was ook niet zo, Happel overdrijft.![]()
Ik heb geen gezang voor hem gehoord, enkel applaus, en dat is niet meer dan terecht hij heeft tenslotte bewust voor Feyenoord gekozen en heeft ajax voor onze club laten schieten, en hij zal zich met ziel en zaligheid gaan inzetten om onze club te brengen en te houden waar het hoort (nl in de top 3).
Hij gaat als het goed is nét dat ene steentje bijdragen dat Feyenoord tekort kwam in wedstrijden waarin het middenveld werd overlopen, en dat is zeer waardevol.
Hij moet zich natuurlijk nog bewijzen, maar dat is het doel en ik vindt het prijzenswaardig dat hij zich daarvoor wilt inzetten. amsterdams verleden of niet.
Klopt, niet meer dan terecht overigens naar mijn mening. Zie mijn bovenstaande post.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik overdrijf.
Die koekebakker werd met luid gejuich ontvangen in de Kuip.
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef Happel het volgende:
Landzaat werd ontvangen als de nieuwe messias. En dat voor een ajacied.
We zijn diep gezonken in onze drang naar succes.
Droom anders lekker verder, Podolski komt niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:43 schreef De.Kromme het volgende:
Alsof die daar iets over gaan zeggen tegen Derksen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik was er vandaag niet, moest tot 10u werken.
Nog interessante dingen meegemaakt in het stadion?Waren de broodjes frikandel van Ron Koebrugge een keer te vreten?
Heb alleen patat op maar die was kansloosWas de sfeer weer matig?
JaFloten er een paar joden na de wedstrijd?
JaSpeelde Greene opbouwend weer zeer sterk?
Denk je zelf?Was de eerste helft weer matig?
om je dood te schamenWerd er met bier gegooid?
Zeker wetenWas Sahin weer kut, op de plaats van Bruins?
Hij streed maar daar heb je alles mee gezegdDeed onze kamikazekoreaan iets goeds?
Ja hij had geloof 1 goeie voorzet in 45 min tijdHoe was Landzaat, en werd hij voor de wedstrijd toegezongen? Zoja, nekschot voor die gasten...
Landzaat was wel okej
Logisch, maar hoeft nou weer niet zo overdreven. Maar ja, veel supporters zien graag een volledig elftal gevuld met ajaxspelers. Als er maar prijzen worden gewonnen.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:43 schreef De.Kromme het volgende:
Ja, nieuwe spelers een goed welkom heten zodat ze zich snel thuisvoelen in de Kuip en beter gaan spelen, schandelijk!.
Waarom niet, blijft tenslotte een Feijenoorder. En hij is niet degene die bepaalt wie er opgesteld wordt.quote:En intussen wel Buijs toejuichen als ie speelt.
Ik wil een team waar ik trots op kan zijn en zo weinig mogelijk 020 erin maarja Greene en Landzaat vind ik niet bepaald 020 alleen dat accent van Denny is irritant!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef Suijk het volgende:
Dus aan de ene kant is het schandelijk dat Landzaat goed wordt ontvangen en aan de andere kant is het schandelijk dat er gasten zijn die hun ploeg of spelers uitfluiten. Wat willen jullie nou eigenlijk?Totale stilte?
Lee voegt niets toe, het enige dat hij doet is drijgen er langs te gaan om vervolgens de bal weer terug te spelen naar de Cler. Hij had het bijvoorbeeld kunnen proberen met Hofs op de plek van de Guzman want die zat nou niet echt in de wedstrijd. Hoe frustrerend moet het zijn voor jongens als Hofs, die worden gewisseld omdat ze niet brengen wat ze moeten brengen maar dat simpelweg niet kunnen brengen omdat ze verkeerd worden gebruikt.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:46 schreef Happel het volgende:
Vond niet dat er veel mis was met zijn wisselbeleid van vandaag. Er zijn uberhaupt weinig wisselmogelijkheden...
[..]
Volgens mij is dat ook alweer over, en Wijnaldum is in die periode nou niet echt vooruit gegaan of wel?quote:Fer en Wijnaldum hebben speeltijd onder van Marwijk gekregen. Bruins doet het goed, ook al speelt hij links op het middenveld. Verder vind ik het erg vroeg om te stellen dat spelers wel of niet beter zijn geworden onder van Marwijk.
Daar kan ik inderdaad niet zoveel negatiefs over zeggen, behalve dan natuurlijk dat ook dat achteruit is gegaan in plaats van vooruitquote:Verder was er weinig mis met de manier waarop ze aan het begin van dit seizoen speelden (Bruins, de Guzman en Hofs die constant van posities wisselde)
[..]
Nee, ik kan je melden van iemand die dicht bij het elftal staat dat ie alle ballen verkeerd raakt bij Feyenoord. Toch typisch dat ie bij Sparta de beste man van t veld is tegen Twente en, zoals Borst gisteren ook aangaf, een welkome aanvulling zou zijn aan onze rechterkant als ie zo zou spelen.quote:Wie zegt dat hij Tiendalli niet aan het voetballen krijgt? Hij verkiest gewoon Lucius boven Tiendalli.
[..]
Precies ja, al bedoel jij het waarschijnlijk sarcastisch. Maar het is te triest voor woorden dat de in potentie beste speler van Feyenoord (Bruins doet echt niet onder voor Afellay bijvoorbeeld naar mijn mening) zo misbruikt wordt.quote:Omdat die Turk zijn oogappeltje is, weet ik het.
Ik zei toch dat ik dat ook wat ver vond gaanquote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef Merkie het volgende:
Oh ja, als je niet op je eigen positie speelt krijg je spontaan last van je hamstring.
Dat komt omdat je hamstring mentaal verbonden zit aan je eigen positie, en als je er dan te ver vanaf moet lopen rekt ie opquote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef Merkie het volgende:
Oh ja, als je niet op je eigen positie speelt krijg je spontaan last van je hamstring.
Uberhaupt Derkse..quote:Op maandag 28 januari 2008 01:43 schreef De.Kromme het volgende:
Alsof die daar iets over gaan zeggen tegen Derksen.
Niet bepaald 020?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wil een team waar ik trots op kan zijn en zo weinig mogelijk 020 erin maarja Greene en Landzaat vind ik niet bepaald 020 alleen dat accent van Denny is irritant!
Dat ie dan maar de winnende mag maken tegen jullie komende zondag...quote:Op maandag 28 januari 2008 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet bepaald 020?
[ afbeelding ]
Landzaat.. Jullie Landzaat. Tussen z'n vrienden in De Meer. Waar hij menig wedstrijd als supporter keek. Ras-echte Ajacied dus, diep van binnen..
Die vind ik over het algemeen wel vrij goed invallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Mols speelde overigens ook goed tijdens zijn invalbeurt. Mag ook wel eens gezegd worden.
Slory werd terecht gewisseld hoor die bakte er ook niet veel van, en Mols viel prima in.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:59 schreef EnactedChaos het volgende:
He Bert, bedankt weer he![]()
Wat een fantastische instelling was t weer vandaag. "Jongens, zolang het 0-0 staat alle ballen terug op Henk he...".
Tactisch vermogen ook weer top, vooral de wissels. Als je Hofs gewoon op z'n goede plek zet hoef je 'm helemaal niet te wisselen (maar vooral als linksbuiten gebruiken in de aanval hoor). Haal dan de Guzman eruit en laat Hofs daar spelen.
Lee was inderdaad veel beter, en Slory kan tenminste nog met een snelle individuele actie de wedstrijd beslissen, nee hoor Mols erin en Sahin lekker laten staan, dat is immers zijn lievelingetje.
Alseblieft vent, ga lekker naar oranje.
Ongelooflijk.
Ohja, wel een compliment voor Landzaat trouwens![]()
Bruins kan het toch ook, blijkt dat Hofs dus te beperkt is.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nee, inderdaad lekker om in de wedtsrijd te komen als je als linksbuiten moet fungeren.
En het is toch te triest voor woorden hoe er aan de wedstrijd wordt begonnen? Al die ballen op Timmer, ik wordt daar echt schijtziek van. Zo worden ze gewoon het veld ingestuurd.
Waarom zijn bananen krom?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is het woensdag avond pas om 20.45 uur dan?
Mols viel goed in ja, ik had alleen Slory er niet uit gehaald want die kan met zn snelheid bij een counter oid nog wel gevaarlijk zijn. Had dan Sahin gewisseld, of anders de Guzman en had Hofs dan naar het midden gehaald.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Slory werd terecht gewisseld hoor die bakte er ook niet veel van, en Mols viel prima in.
Nee, Bruins kan het nietquote:Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Bruins kan het toch ook, blijkt dat Hofs dus te beperkt is.
Dat was gewoon een klasse-uitje... Hij kan moeilijk alleen op school blijven zitten hequote:Op maandag 28 januari 2008 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet bepaald 020?
[ afbeelding ]
Landzaat.. Jullie Landzaat. Tussen z'n vrienden in De Meer. Waar hij menig wedstrijd als supporter keek. Ras-echte Ajacied dus, diep van binnen..
Kan wel zijn, maar Slory speelde gewoon slecht en Sahin speelde gisteren in vergelijking met vorige wedstrijden vrij aardig.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Mols viel goed in ja, ik had alleen Slory er niet uit gehaald want die kan met zn snelheid bij een counter oid nog wel gevaarlijk zijn. Had dan Sahin gewisseld, of anders de Guzman en had Hofs dan naar het midden gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |