quote:Op zondag 27 januari 2008 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar woensdag gewoon de trekker over AZ halen niet? Daar mag je simpelweg geen problemen mee hebben.
quote:'Feyenoord huurt Podolski van Bayern'
27-01-2008 om 18:15 | Door: AfroJoey
Lukas Podolski wordt de rest van het seizoen verhuurd aan Feyenoord, dat meldt NOS Langs de Lijn op zondag. De aanvaller is bij Bayern München uit de gratie geraakt en zal het restant van dit seizoen uitkomen voor de Rotterdamse club.
Sinds de komst van Miroslav Klose (Werder Bremen) en Luca Toni (Fiorentina) komt de van 1. FC Köln overgekomen Podolski niet meer aan speeltijd toe bij Der Rekordmeister. Bij Feyenoord zal Podolski wel aan speelminuten toekomen.
Indien Podolski daadwerkelijk de tijdelijke overstap naar Rotterdam-Zuid maakt, wordt hij herrenigd met voormalig ploeggenoot Roy Makaay. De aanvaller kwam deze zomer over van de Duitse Bundesliga-club.
Het is beter iets dan...quote:Op zondag 27 januari 2008 18:52 schreef Siemerink het volgende:
Lukas Podolski huren voor een paar maanden lijkt me niks.
Misschien als Demy de Zeeuw/de scheidsrechter de fout in gaan.quote:
Het nummer op de backgroundquote:Op zondag 27 januari 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vC39mrwZ15U
Wat een goals![]()
![]()
![]()
Pelle en Ari zie ik nou niet potten breken. Zo ja dan zou ik nog maar rap werk maken van een verdediger.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Misschien als Demy de Zeeuw/de scheidsrechter de fout in gaan.![]()
![]()
Anders wordt het gewoon een lastige pot, zeker met deze verdediging.
OMGquote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
De tweede helft vond ik alledrie de spelers die jij noemt naar behoren spelen. Maarja, zal je toch wel niet met mij eens zijn.Vond Greene iig een fijn rustpunt in de verdediging.
Die 2 van Mols waren ook erg slecht andersquote:Op zondag 27 januari 2008 19:08 schreef Erasmusch het volgende:
Lucius mag telkens aardig opkomen omdat de tegenstander onze rechtsback altijd laat opbouwen.
Mols heeft het tot nu toe telkens goed gedaan, balvast, vrije trappen uitlokkend.
Trieste schwalbe van De Guzman btw
Niks gelijk, ajax moet gewoon winnenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Woensdag hopen dat Az de vormcrisis nog één wedstrijd doorzet en maar hopen op een gelijkspelletje bij ajax-Psv.
Precies, we zijn anderhalf jaar verder en hij gaat naar Feyenoord. Right.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
die Podolski ken ik eigenlijk alleen van het WK, en daar speelde die goed (lees scoorde ie veel)...
Als Feyenoord fan zou ik eerder baat hebben bij een overwinning van Ajax op PSV. Jullie hebben immers een achterstand van 6 punten op hun hé?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Woensdag hopen dat Az de vormcrisis nog één wedstrijd doorzet en maar hopen op een gelijkspelletje bij ajax-Psv.
Staat er al boven je hequote:Op zondag 27 januari 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als Feyenoord fan zou ik eerder baat hebben bij een overwinning van Ajax op PSV. Jullie hebben immers een achterstand van 6 punten op hun hé?
Een gelijkspelletje tegen AZ volgende week zaterdag zou helemaal het toetje zijn. Maar goed zover is het allemaal niet.
Greene loopt echt als een dwaas over het veld, telkens z'n man of de bal kwijt. Niet te gelovenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:03 schreef Happel het volgende:
[..]
OMG
Nee, wij worden het hierover niet eens.
Al moet ik zeggen dat ik de tweede helft niet echt goed op de drie heb kunnen letten. Toen keek ik naar de aanvallers van Feijenoord.
Lucius enige pluspunt is dat hij aardig opkomt, alleen verspeelt hij de bal daarna te vaak. Greene, tja. Liet constant zijn man lopen achterin. Bahia, viel ook tegen.
Az zal woensdag wel herrijzen uit de as, ja. Ik zie het i.i.g. wel gebeuren.
Mols speelde overigens ook goed tijdens zijn invalbeurt. Mag ook wel eens gezegd worden.
Nu wil ik niet lullig zijn maar Feyenoord speelt al weeekeen 4-5-1quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-5-1 spelen met 1 spits.
En nog door geluk van de scheids in de allerlaatste seconden winnen![]()
Maarja, ajax gaat vol op psv klappen woensdag
Nee hoor, onze middenvelders worden namelijk gebruikt als links- en rechtsbuitensquote:Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nu wil ik niet lullig zijn maar Feyenoord speelt al weeekeen 4-5-1
Feyenoord krijgt altijd kansen als Mols speelt, maar basis willen jullie hem nietquote:Op zondag 27 januari 2008 20:04 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Greene loopt echt als een dwaas over het veld, telkens z'n man of de bal kwijt. Niet te geloven![]()
Mols deed het goed ja.
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt altijd kansen als Mols speelt, maar basis willen jullie hem niet
Is die verhuurd of verkocht. Heb namelijk het hele nieuws dat ie naar Sparta ging gemist...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Gelukkig speelde Tiendalli goed op rechtsback bij sparta
verhuurd, zonder optie tot koop.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is die verhuurd of verkocht. Heb namelijk het hele nieuws dat ie naar Sparta ging gemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |