1. 1-0 was een fout van timmer, omdat hij veel en veel te vroeg( lomp ) uit kwam.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn god, je bent echt niet helemaal lekker ziend he?
En wanneer hadden we dan in godsnaam een strafschop moeten krijgen?
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Greene heeft de eerste 15 minuten zeker 6 keer z'n man uit z'n rug laten lopen. En dan die blinde ballen naar voren elke keerquote:Op zondag 27 januari 2008 18:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Greene speelde heel sterk, mannetje keer op keer uitgeschakeld, doorzetten, goed foutjes van anderen hersteld en zelfs maar 1 van zn gebruikelijke slippertjes. Greene
Hier kan ik me echt helemaal in vinden. De enige die goed speelde achterin was De Cler.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef Happel het volgende:
Ik ben tevreden op basis van de 2de helft. Volop strijd en ze gingen er vol voor, waarom ze dat niet gelijk de eerste helft deden mag joost weten.
En waarom vind iedereen Greene zo goed, mijn god. Waar kijken jullie naar. Die gast is echt een waardeloze prutser, samen met Lucius en vandaag Bahia. De hele verdediging is drastisch aan verbetering toe, want dat is echt de achilleshiel van Feijenoord.
Overigens een nekschot voor degene die het elftal uitfloten, stelletje joden.
Podolski naar Feijenoord hoorde ik ook op Radio1. Zou later vandaag meer duidelijkheid over komen.
En jij ben redactie Sport.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz kan zoveel zeggen, die moet opfucken!!
Greene won zijn duels gewoon.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef Happel het volgende:
Ik ben tevreden op basis van de 2de helft. Volop strijd en ze gingen er vol voor, waarom ze dat niet gelijk de eerste helft deden mag joost weten.
En waarom vind iedereen Greene zo goed, mijn god. Waar kijken jullie naar. Die gast is echt een waardeloze prutser, samen met Lucius en vandaag Bahia. De hele verdediging is drastisch aan verbetering toe, want dat is echt de achilleshiel van Feijenoord.
Podolski naar Feijenoord hoorde ik ook op Radio1. Zou later vandaag meer duidelijkheid over komen.
Ze moeten eens leren uitverdedigen. Elke (afvallende) bal was voor Groningen, en zo kom je er natuurlijk uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:
God wat baal ik van dit gelijkspel.![]()
Er had echt veel meer in gezeten de tweede helft.
Feyenoord mag wel eens trainen op het afwerken op de goal, wat een kansen weten ze weer te verprutsen zeg, in andere gevallen gingen ze net zolang breien totdat ze de bal weer hadden ingeleverd of kwam er een voorzet terwijl het juist verstandiger was geweest zelf te schieten.![]()
Klopt, moet ik het dan altijd maar eens zijn met iedereen en mag ik dan mn mening niet meer geven?quote:
Je moet echt eens beter oplettenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Greene heeft de eerste 15 minuten zeker 6 keer z'n man uit z'n rug laten lopen. En dan die blinde ballen naar voren elke keer
Hij is er ook maar 2 aangegaan, bij de rest was hij te laat of zelfs helemaal niet te bekennen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Greene won zijn duels gewoon.
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt, moet ik het dan altijd maar eens zijn met iedereen en mag ik dan mn mening niet meer geven?
Ik heb een voorbeeldfunctie als je dat soms bedoeld.quote:
Hoe is het in Belgie? Dit is een subtiele hint, ik zeg het er maar alvast bij, want je zal het toch wel weer niet begrijpen.quote:
Nee, dat je gewoon kansloze posts hebtquote:Op zondag 27 januari 2008 18:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeldfunctie als je dat soms bedoeld.
Ik begrijp het niet, vertel het nog eensquote:Op zondag 27 januari 2008 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe is het in Belgie? Dit is een subtiele hint, ik zeg het er maar alvast bij, want je zal het toch wel weer niet begrijpen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:
God wat baal ik van dit gelijkspel.![]()
Die vent hadden ze inderdaad de toegang moeten ontzeggen! Stond beneden bij de frietkraam toen de bussen kwamen stapte er een paar kotsmisselijk uit, neem aan dat dat met die trommel net achter je oren niet veel beter wordquote:en die supporters mogen hun debiele trommel ook thuislaten voortaan.![]()
Dat je je eens woord moet houden.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, vertel het nog eens
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat je gewoon kansloze posts hebt
Ja want het is een absolute diamant die wekelijks schittert bij Bayernquote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef ericajax het volgende:
Ik mag hopen dat het niet waar is van Podolski!
Wat wil je ook met Klose en Toni voor je?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want het is een absolute diamant die wekelijks schittert bij Bayern
Heeft bij Bayern in ieder geval weinig weten te imponeren. Maar gezien de situatie bij Feyenoord kun je zeggen: beter een extra spits dan geen.
De tweede helft vond ik alledrie de spelers die jij noemt naar behoren spelen. Maarja, zal je toch wel niet met mij eens zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef Happel het volgende:
Niet echt nee, maarja hier is het makkelijker hequote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want het is een absolute diamant die wekelijks schittert bij Bayern
Heeft bij Bayern in ieder geval weinig weten te imponeren. Maar gezien de situatie bij Feyenoord kun je zeggen: beter een extra spits dan geen.
De wedstrijden tegen Heracles en Ajax waren toch wel goed?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet echt nee, maarja hier is het makkelijker he
eind van het verhaal
Feyenoord speelt al 3 maanden kut
True maar hij heeft z'n kansen ook wel regelmatig gekregen hoor. Maar ik ben nooit gecharmeerd van hem geweest. Wellicht dat men daar straks in Rotterdam anders over denkt als hij daadwerkelijk op huurbasis komt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef ericajax het volgende:
[..]
Wat wil je ook met Klose en Toni voor je?
Die gast heeft gewoon uitstekende kwaliteiten, zeker voor de Eredivisie.
Ja Heracles was de laatstequote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen Heracles en Ajax waren toch wel goed?
Snap niet dat je een mogelijke komst van Podolski probeert te downplayen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True maar hij heeft z'n kansen ook wel regelmatig gekregen hoor. Maar ik ben nooit gecharmeerd van hem geweest. Wellicht dat men daar straks in Rotterdam anders over denkt als hij daadwerkelijk op huurbasis komt.
Tweede helft tegen Groningen en Twente waren gewoon goed, dus er zit wel een stijgende lijn in...quote:Op zondag 27 januari 2008 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja Heracles was de laatste2 dec, ja 2 maanden kut
Negeer die gast dan ook gewoon. Kraamt alleen maar onzin uit of hij komt weer met zon achterlijk plaatjequote:Op zondag 27 januari 2008 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet dat je een mogelijke komst van Podolski probeert te downplayen.
Ik vond de verdediging deze wedstrijd (vooral tweede helft) ook goed spelen. Het middenveld daarentegen was dramatisch. Vooral De Guzman. Geen enkele pass van die gast kwam volgens mij goed aan.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
De tweede helft vond ik alledrie de spelers die jij noemt naar behoren spelen. Maarja, zal je toch wel niet met mij eens zijn.Vond Greene iig een fijn rustpunt in de verdediging.
Ja daar kan ik zelf weinig aan doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet dat je een mogelijke komst van Podolski probeert te downplayen.
Vandaag was Lucius wel redelijk vond ik. Alleen een slimme pass of een mooie voorzet zal je nooit van hem zienquote:Op zondag 27 januari 2008 18:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeldfunctie als je dat soms bedoeld.
Maar ben dat eeuwige Bosz prijzen van sommige spuugzat!! Zat er ook 1 te roepen in de Kuip dat Lucius 1 van de betere in de selectie isSorry hoor maar dan ben je je SCC echt niet waard gewoon
Alleen Twente 2e helft was goed,quote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tweede helft tegen Groningen en Twente waren gewoon goed, dus er zit wel een stijgende lijn in...
Van AZ moet gewoon gewonnen worden.
Progressie bedoel je zeker?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tweede helft tegen Groningen en Twente waren gewoon goed, dus er zit wel een stijgende lijn in...
Ten eerste, je speelt wel tegen FC Groningen dat toch net een beetje beter in vorm is dan FC Twente. Ten tweede moest er koste wat kost een 2-1 gemaakt worden, dus kreeg je dat opportunistische jaagvoetbal. Er werd helaas niet gescoord, maar er werd wel gestreden en in de tweede helft heeft Groningen op die drie kansen van Nijland op het eind na niks klaar gespeeld. Feyenoord heeft een betere selectie dan Groningen, en in de tweede helft uiite zich dat ook in het spelbeeld. Wat dat betreft kan ik niet ontevreden zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen Twente 2e helft was goed,
De 2e helft van vandaag is gewoon hopeloos aanvallen zonder te weten wat ze gaan doen
Moet je nagaan, de woorden waren: Men gaat PROBEREN om hem te huren, en nu is het weer rondquote:Op zondag 27 januari 2008 18:41 schreef foetre het volgende:
'Feyenoord huurt Podolski van Bayern'
27-01-2008 om 18:15 | Door: AfroJoey
Lukas Podolski wordt de rest van het seizoen verhuurd aan Feyenoord, dat meldt NOS Langs de Lijn op zondag. De aanvaller is bij Bayern München uit de gratie geraakt en zal het restant van dit seizoen uitkomen voor de Rotterdamse club.
Sinds de komst van Miroslav Klose (Werder Bremen) en Luca Toni (Fiorentina) komt de van 1. FC Köln overgekomen Podolski niet meer aan speeltijd toe bij Der Rekordmeister. Bij Feyenoord zal Podolski wel aan speelminuten toekomen.
Indien Podolski daadwerkelijk de tijdelijke overstap naar Rotterdam-Zuid maakt, wordt hij herrenigd met voormalig ploeggenoot Roy Makaay. De aanvaller kwam deze zomer over van de Duitse Bundesliga-club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |