Klopt, alhoewel Greene me nog wel meevalt deze wedstrijd. Maarja, met spelers die 'mee vallen' win je geen wedstrijden.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die drukheid komt door één ding: waardeloos slome onschakeling achterin, waardoor de tegenstander snel weer terug op zijn positie is. Greene, Lucius en Bahia hebben totaal geen inzicht en slimheid om een bal (snel) te spelen. Erger me er dood aan. Blijf dus hopen op een versterking achterin.
Gaat dat het kenmerk van Feyenoord worden dit jaar???quote:Op zondag 27 januari 2008 16:04 schreef Merkie het volgende:
Wat een verschil zeg met de eerste helft.
Heel goed, vond ik. Maarja, 1-1 dus. Had veeeeel meer ingezeten, al mag je blij zijn dat Nijland 3 70000000 % kansen mist, al zou dat maar 1 punt schelen. Pff, van Looquote:Op zondag 27 januari 2008 16:18 schreef Vidacz het volgende:
Hoe was Landzaat?
En daarna Ajax... Als ze altijd zo voetballen als in de tweede helft is er weinig aan de hand. Jammer dat die eerste helft dan alleen echt bedroevend is.quote:
Jullie ook, in de laatste 45 minuten.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Komen jullie goed weg in de laatste 5 minuten..
Als Groningen (Fledderus) niet zo'n prachtige gelijkmaker had gescoord had Feyenoord verloren hoor..quote:Op zondag 27 januari 2008 16:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat Feyenoord blij moet zijn met dat ene punt.
Klopt, maar De Guzman mist ook twee 100% kansen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Groningen (Fledderus) niet zo'n prachtige gelijkmaker had gescoord had Feyenoord verloren hoor..
Kneus.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat komen jullie goed weg. Nijland had tot 3 keer toe de winnende op z'n voet. Was misschien niet eens zo onverdiend geweest.
Maar zeg Jorien, waar was ''steunpilaar'' Landzaat? Speelde (zoals gewoonlijk) een onopvallende rol vandaag.
Ge je hem serieus in zijn debuutwedstrijd al zo beoordelen?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar zeg Jorien, waar was ''steunpilaar'' Landzaat? Speelde (zoals gewoonlijk) een onopvallende rol vandaag.
Ik vond Landzaat prima spelen vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat komen jullie goed weg. Nijland had tot 3 keer toe de winnende op z'n voet. Was misschien niet eens zo onverdiend geweest.
Hij heeft ruim voldoende wedstrijdritme opgebouwd toch bij Wigan? Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat hij geen stempel kon drukken op het middenveld vandaag. Ik schrijf 'm ook niet meteen af maar ik ben van mening dat Landzaat niet de verlosser is voor dit Feyenoord.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ge je hem serieus in zijn debuutwedstrijd al zo beoordelen?
Boehoe, bel het door aan de carepolice.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Van wat ik op de radio hoorde speelde hij juist goedquote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij speelde ook prima hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Van wat ik op de radio hoorde speelde hij juist goed
Landzaat speelde juist erg goed vond ik. En Groningen krijgt 3 opgelegde kansen ja, maar dat neemt niet weg dat Feyenoord ook 2 100% kansen had en ongeveer vanaf minuut 35 heeft gedomineerd.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij heeft ruim voldoende wedstrijdritme opgebouwd toch bij Wigan? Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat hij geen stempel kon drukken op het middenveld vandaag. Ik schrijf 'm ook niet meteen af maar ik ben van mening dat Landzaat niet de verlosser is voor dit Feyenoord.
Ik was wat aan het overdrijven ja maar lees m'n reactie hiervoor eens. Hij speelde wel aardig maar ik zag vandaag in hem geen steunpilaar, verre van zelfs.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Van wat ik op de radio hoorde speelde hij juist goed
Boehoe. Landzaat speelde gewoon prima. Niet zo zeiken man.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik was wat aan het overdrijven ja maar lees m'n reactie hiervoor eens. Hij speelde wel aardig maar ik zag vandaag in hem geen steunpilaar, verre van zelfs.
Een verlosser zal ie niet zijn, maar ik zie wel een ontbrekende schakel in hem. Of ie dat ook wordt moet nog blijken natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik was wat aan het overdrijven ja maar lees m'n reactie hiervoor eens. Hij speelde wel aardig maar ik zag vandaag in hem geen steunpilaar, verre van zelfs.
Van Bronckorst was geschorst.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef Jahike het volgende:
Snap sowieso niet dat Landzaat debuteert terwijl ie nog maar 3x? heeft meegetraind.
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
De Guzman![]()
Lee![]()
Wissels van Bert.![]()
In plaats dat hij nou De Guzman wisselt voor Mols en het daar bij laat.
De Guzman was drama, 2 100% kansen missen en zodra hij met de bal ging lopen was hij hem kwijt.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:21 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Mols voor Slory was een prima wissel, De Guzman begon gaandeweg de tweede helft iets beter te spelen. Niet veel op af te dingen imo, aangezien Hofs helemaal onzichtbaar was.
kansloze Mohammed ,quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Greene was helemaal niet zo slecht vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:42 schreef Tomasso het volgende:
Slory werd veel te laat gewisseld, die raakte geen ene flikker. Net als Greene
En De Guzman speelde ook 3 keer kut.
Greene was 1 van betere vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Greene was helemaal niet zo slecht vandaag.
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Greene was 1 van betere vandaag.
Mijn god, je bent echt niet helemaal lekker ziend he?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verder was greene goed aan het verdedigen,
1-0 was fout van timmer,
Was een interview met Van Marwijk, ik hoorde de naam Podolski vallen en iets met "straks misschien ook nog..". Dus misschien dat jullie iets meer weten? Verder ken ik ook geen details ofzo hoor..quote:
Ja ze zeggen dat ie maandag word gepresenteerd(huur)quote:Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoor ik bij NOS LdL iets over Podolski die gelinkt wordt aan jullie?
Greene speelde heel sterk, mannetje keer op keer uitgeschakeld, doorzetten, goed foutjes van anderen hersteld en zelfs maar 1 van zn gebruikelijke slippertjes. Greenequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |