quote:Op zondag 27 januari 2008 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar woensdag gewoon de trekker over AZ halen niet? Daar mag je simpelweg geen problemen mee hebben.
quote:'Feyenoord huurt Podolski van Bayern'
27-01-2008 om 18:15 | Door: AfroJoey
Lukas Podolski wordt de rest van het seizoen verhuurd aan Feyenoord, dat meldt NOS Langs de Lijn op zondag. De aanvaller is bij Bayern München uit de gratie geraakt en zal het restant van dit seizoen uitkomen voor de Rotterdamse club.
Sinds de komst van Miroslav Klose (Werder Bremen) en Luca Toni (Fiorentina) komt de van 1. FC Köln overgekomen Podolski niet meer aan speeltijd toe bij Der Rekordmeister. Bij Feyenoord zal Podolski wel aan speelminuten toekomen.
Indien Podolski daadwerkelijk de tijdelijke overstap naar Rotterdam-Zuid maakt, wordt hij herrenigd met voormalig ploeggenoot Roy Makaay. De aanvaller kwam deze zomer over van de Duitse Bundesliga-club.
Het is beter iets dan...quote:Op zondag 27 januari 2008 18:52 schreef Siemerink het volgende:
Lukas Podolski huren voor een paar maanden lijkt me niks.
Misschien als Demy de Zeeuw/de scheidsrechter de fout in gaan.quote:
Het nummer op de backgroundquote:Op zondag 27 januari 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vC39mrwZ15U
Wat een goals![]()
![]()
![]()
Pelle en Ari zie ik nou niet potten breken. Zo ja dan zou ik nog maar rap werk maken van een verdediger.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Misschien als Demy de Zeeuw/de scheidsrechter de fout in gaan.![]()
![]()
Anders wordt het gewoon een lastige pot, zeker met deze verdediging.
OMGquote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
De tweede helft vond ik alledrie de spelers die jij noemt naar behoren spelen. Maarja, zal je toch wel niet met mij eens zijn.Vond Greene iig een fijn rustpunt in de verdediging.
Die 2 van Mols waren ook erg slecht andersquote:Op zondag 27 januari 2008 19:08 schreef Erasmusch het volgende:
Lucius mag telkens aardig opkomen omdat de tegenstander onze rechtsback altijd laat opbouwen.
Mols heeft het tot nu toe telkens goed gedaan, balvast, vrije trappen uitlokkend.
Trieste schwalbe van De Guzman btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |