Is allemaal de sgult van de overheit. Slotje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Gabry het volgende:
Nee, op bedrijven kun je niet vertrouwen om het algemeen belang van Nederland zullen behartigen wanneer dit strijdig is met de winstdoelstellingen. Vooral met de prijsstijgingen, de dreigementen van de NS en nu met de problemen met de woningbouwcorporaties (naar aanleiding van Vogelaar haar idiote plan) is het pijnlijk duidelijk dat privatisering geen zegen is. Maar dit zal natuurlijk hoog en laag ontkent worden, dus een topic, met uitwerking, waardig.
Wat, hè, huh? Welke? Of is dit weer zo'n antiek citaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mooie stukken over de Gaza, pverigens.
Je kan beter een voorbeeld nemen waar de touwtjes losser gelaten zijn zoals de telecomwereld.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Gabry het volgende:
Nee, op bedrijven kun je niet vertrouwen om het algemeen belang van Nederland zullen behartigen wanneer dit strijdig is met de winstdoelstellingen. Vooral met de prijsstijgingen, de dreigementen van de NS en nu met de problemen met de woningbouwcorporaties (naar aanleiding van Vogelaar haar idiote plan) is het pijnlijk duidelijk dat privatisering geen zegen is. Maar dit zal natuurlijk hoog en laag ontkent worden, dus een topic, met uitwerking, waardig.
Mja. Wij hebben alleen Multikabel. Multikabel heeft geen concurrentie, in feite (Digitenne misschien en ADSL, zoiets), en is dus een ongelooflijk asociaal bedrijf dat maar wat doet. Wat betreft telefonie, ja, daar is die privatisering lekker gegaan, maar niet in de kabelwereld.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan beter een voorbeeld nemen waar de touwtjes losser gelaten zijn zoals de telecomwereld.
Met als gevolg betere kwaliteit?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan beter een voorbeeld nemen waar de touwtjes losser gelaten zijn zoals de telecomwereld.
Meki?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:25 schreef Monidique het volgende:
Blanke jongens molestreren zieke meisje met krukken.
Lief van de moderators om de titel niet te veranderen.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik verhuisde, en wat gedoe had met m'n telefoonaansluiting. En dat ik toen (mobiel) mocht bellen naar een overbezet 0800-nummer. En toen tien minuten in de wacht heb gestaan, voor ik door de helpdeskmiep werd doorverwezen naar degene die iets aan m'n probleem kon doen. Helaas heb ik die man maar een halve minuut kunnen spreken, omdat toen m'n beltegoed op was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met als gevolg betere kwaliteit?![]()
![]()
Polen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:25 schreef Monidique het volgende:
Blanke jongens molestreren zieke meisje met krukken.
Lief van de moderators om de titel niet te veranderen.
Ja. Goedkoper, diverser en beter. Niet noodzakelijkerwijs alle drie tegelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met als gevolg betere kwaliteit?![]()
![]()
quote:
Op de gouden eeuw, de bloeiperiode van Suriname, de Hongaren na de opstand en nog enkele andere groepen na niet veel misschienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heeft Nederland in het verleden nooit geprofiteerd van open grenzen voor asielzoekers. Een onderbouwing zou leuk zijn.
Kap s met zuur doen beide.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weer een goede inhoudelijke bijdrage
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef sigme het volgende:
Pippeling, je dacht toch niet dat dat per on ge luk was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |