abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:55:20 #251
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56398354
Dion Graus is natuurlijk de echte ster van de PVV
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56398425
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef Klopkoek het volgende:
Dion Graus is natuurlijk de echte ster van de PVV
Die mag toch ook alleen op tv om over Geert te praten? Omdat hij hem kent van 'vreuger in lemburgh'?

Ok en ook heel soms over zielige dieren
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:57:38 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56398441
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wel lachwekkend dat Cohen over polariseren spreekt. Neeuh, Cohen probeerde continu de pvv in het debatje te betrekken als argument voor zijn lafheid.
Feit is wel dat hij bestuurder is en niet degene in het beklaagdenbankje. In dit geval heeft die Hero HEM uitgedaagd via de volkskrant, nota bene op een schaamteloze geenstijlmanier. Dan vind ik het wel zo redelijk dat hij zich mag verdedigen en mag vragen om argumenten in plaats van onderbuikgevoelens.
Een moskee sluiten op basis van brandweervoorschriften is niet echt een houdbaar argument, doe dat dan beter op basis van de BIbobwet ofzo
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_56398519
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ijsbrekertje het volgende:

Ok en ook heel soms over zielige dieren
Niet over huiselijk geweld?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 23:06:12 #255
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_56398695
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Feit is wel dat hij bestuurder is en niet degene in het beklaagdenbankje. In dit geval heeft die Hero HEM uitgedaagd via de volkskrant, nota bene op een schaamteloze geenstijlmanier. Dan vind ik het wel zo redelijk dat hij zich mag verdedigen en mag vragen om argumenten in plaats van onderbuikgevoelens.
Een moskee sluiten op basis van brandweervoorschriften is niet echt een houdbaar argument, doe dat dan beter op basis van de BIbobwet ofzo
Brinkman heeft wel het beste voor met de moslimmetjes. Cohen had ze pardoes laten verbranden.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:07:25 #256
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56398732
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Brinkman heeft wel het beste voor met de moslimmetjes. Cohen had ze pardoes laten verbranden.
het ging om tijdelijke verbranding he, Hero vond dat te vaag
Cohen heeft al wel de reputatie dat hij niet zo goed om kan gaan met verbranding, hij nam het op voor Verdonk toen al die asielzoekers op Schiphol om kwamen in een brand. Je mocht haar geen Molenaar noemen van 'm.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:22:15 #257
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56399148
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de PVV het erg vindt als er een moskee affikt. Of denk ik nu te slecht over PVV'ers?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56399291
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef gronk het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de PVV het erg vindt als er een moskee affikt. Of denk ik nu te slecht over PVV'ers?
Och, als ze maar geen bezwaar maken tegen het uitzenden van Deep Throat hè. .
I´m back.
pi_56399355
Wat een brutale gladjakkers zijn het toch hè, net bij de zapp service tegen Job Cohen.
I´m back.
pi_56399387
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef gronk het volgende:
Ik denk dat ze het affikken van een moskee niet zullen betreuren, maar ik neem aan dat ze het wel erg zouden vinden als daar slachtoffers bij zouden vallen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_56399428
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het affikken van een moskee niet zullen betreuren, maar ik neem aan dat ze het wel erg zouden vinden als daar slachtoffers bij zouden vallen.
Het zijn humanisten, bedoel je?
I´m back.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:35:10 #262
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56399462
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een brutale gladjakkers zijn het toch hè, net bij de zapp service tegen Job Cohen.
PVV - Hero: Cohen, u bent de slechtste burgemeester van Nederland.

Cohen: Ja ho eens, dit ervaar ik een beetje grievend en polariserend...

PVV - Hero: Cohen, polariserend is een nieuw woordje van uw club om mensen die zeggen wat ze zien monddood te maken. U mag dat niet zeggen.

. . Het wordt wel een beetje goedkoop allemaal...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56399546
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Cohen: Ja ho eens, dit ervaar ik een beetje grievend en polariserend...

PVV - Hero: Cohen, polariserend is een nieuw woordje van uw club om mensen die zeggen wat ze zien monddood te maken. U mag dat niet zeggen.

. . Het wordt wel een beetje goedkoop allemaal...
Ik vond het wel een vrij onbehagelijk, unheimlisch treffen hoor.
Misschien omdat ik op de hand ben van Job Cohen, die ik echt een vrij goede bestuurder vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 30-01-2008 00:58:53 ]
I´m back.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:38:44 #264
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56399562
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Trouwens, wat was dat met dat Uruzgan, weer tientallen burgerslachtoffers ergens in het verleden ofzo?
Dat is een beetje het nadeel aan het land. De meeste plaatsen zijn zo raar uitgesproken dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met google-en.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56399592
Als links rechts monddood maakt met het verwijt dat ze polariseren..
en rechts links monddood maakt met het verwijt dat ze demoniseren..

dan is er nog verdacht veel herrie naar mijn idee.
pi_56399660
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:39 schreef ijsbrekertje het volgende:

Jij weet niets over monddood maken, merk ik al weer.
I´m back.
pi_56399680
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Trouwens, wat was dat met dat Uruzgan, weer tientallen burgerslachtoffers ergens in het verleden ofzo?
Dat is een beetje het nadeel aan het land. De meeste plaatsen zijn zo raar uitgesproken dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met google-en.
Daar komt wel een docu over, vermoed ik.
I´m back.
pi_56399725
.
B&W clipje van DT.
I´m back.
  woensdag 30 januari 2008 @ 02:21:10 #269
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56401733
Meisje beroofd van kat

Ik raakte zo geirriteerd door dit nieuws dat ik om mijzelf moest lachen.
Ik zie helemaal dat arme meisje zonder haar katje voor me. "Ohnee! Niet je katje!"
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2008 @ 06:32:32 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_56402088
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:39 schreef ijsbrekertje het volgende:

Goed samengevat. Cohen moet niet zo hypocriet doen. Het feit al dat hij zelf de regels blijkbaar niet serieus neemt zegt al genoeg.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_56403109
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als Hero nou een echte vent was geweest, had ie gewoon gezegd dat die moskee dicht moest omdat hij een tering hekel aan moslims heeft. Nu komt ie met allemaal semi argumenten, waarbij de brandveiligheid wel de kroon spande. Cohen zei nog even heel kort tussendoor, dat bij zijn aantreden in 2002, hij wel bijna alles kon sluiten vanwege de brandveiligheid. (werd toendertijd niet echt op gelet, en dus ook niet de toenmalige buurtregisseur dus !)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:14:03 #272
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56403205
Eindelijk eens verstandige taal in de krant:
quote:
Niet de PvdA, maar de VVD is de enige, echte potverteerder
commentaar
Lezersreacties op dit artikel (7) Reageer zelf

Eén beginsel van zijn partij hoeft VVD-leider Rutte niet te veranderen; dat is het beginsel dat de VVD op aarde is om de belastingen te verlagen.

In de gedragen bewoordingen van de beginselverklaring uit 1980 heet het dat ’een zo groot mogelijke vrijheid van de mens, in geestelijk, staatkundig en materieel opzicht een onmisbare voorwaarde is voor zijn ontplooiing’. Het getuigt derhalve van beginselvastheid dat de liberalen tegen de belastingverhogingen van dit kabinet te hoop lopen. Zeker nu onder invloed van de Amerikaanse kredietcrisis de economische groei wat minder zal zijn dan geraamd, moet minister van financiën Bos de bestedingsruimte van burgers vergroten en op de overheidsuitgaven bezuinigen.

Bos is dat niet van plan. In navolging van zijn liberale voorganger Zalm wil hij de begrotingsrust bewaren en niet ingrijpen nu de groei wat afwijkt van de raming. Hoezeer ook de VVD nog altijd met Zalm en diens trendmatige begrotingsbeleid wegloopt, nu Bos hetzelfde pad bewandelt deugt het ineens niet. Hier gaat de beginselvastheid van Rutte en zijn financiële man Weekers over in zuiver opportunisme.

In een poging het VVD-gezicht nog in een nette plooi te houden en de Zalm-norm niet te verloochenen, verwijt Weekers het kabinet nu dat het niet behoedzaam genoeg geraamd heeft en daarom het beleid moet bijstellen. Het is waar dat Zalm behoedzaam raamde; zo behoedzaam dat hij in de paarse jaren doorlopend belastingmeevallers had, die volgens afspraak in het regeerakkoord voor de helft aan de burgers werden teruggeven. Het was een slimme truc van Zalm om het liberale beginsel van de lastenverlaging recht te doen, maar deugen deed het niet. Het betekende een uitholling van het budgetrecht van de Kamer, die op de besteding van de meevallers geen invloed meer had, en het leidde tot een oververhitting van de economie rond de eeuwwisseling. De groeiende private rijkdom stak bovendien schril af bij de verschraling van publieke belangen als zorg en onderwijs, waarop dit kabinet nu met de noodzakelijke correctie komt.

Tenslotte dwong het verjubelen van gemeenschapsgeld Zalm later toen de economische omstandigheden verslechterden, tot forse belastingverhogingen. Deze ervaringen zouden de VVD tot enige bescheidenheid moeten dwingen. Rutte verwijt dit kabinet ’potverteren’, maar als er sinds 1973 één partij is geweest met een gat in haar hand is het de VVD. Een slecht geheugen is een kenmerk van een partij in de oppositie, maar deze krant is niet te beroerd het geheugen van de liberalen op dit punt wat op te frissen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:16:14 #273
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56403232
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:17:48 #274
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56403258
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als Hero nou een echte vent was geweest, had ie gewoon gezegd dat die moskee dicht moest omdat hij een tering hekel aan moslims heeft.
Nee joh, da's politiek. In plaats van te zeggen dat je willekeurige mensen bij een demonstratie wilt oppakken, voer je een identificatieplicht in. Iedereen die zich niet kan of wil identificeren, kun je dan oppakken.

Of in plaats van te zeggen dat je geen asielzoekers wilt toelaten, bedenk je een procedure waarin mensen eigenlijk per definitie geweigerd worden, maar jaaaarenlang in beroep kunnen gaan. Dan kun je altijd zeggen 'jah, als de mensen het er niet mee eens zijn, dan gaan ze maar in beroep'. Ten eerste lokt dat oneigenlijk gebruik uit van bezwaarprocedures, ten tweede is dat eigenlijk een zwaktebod wat gepresenteerd wordt als een handreiking aan je tegenstanders.

Of, stel, je bent libertarier. Als je dan maar lang genoeg blijft doordrammen met kreten als 'belasting is diefstal', dan geven mensen het vanzelf op. En dan kun je dus denken dat je de discussie in je voordeel beslecht.

Verdonklogica
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:19:56 #275
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56403283
Sowieso zou mijn inziens eens nagedacht moeten worden over hoe het geld besteed wordt: qua uitgaven aan defensie en uitkeringen zijn we één van de hoogste in Europa, maar qua uitgaven aan onderwijs en zorg bungelt Nederland onderaan.

Vooral dat neem ik de VVD kwalijk: het hakken in het onderwijsbudget. Dat is nog veel associaler dan het hakken in de uitkeringen.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')