Waarschijnlijk omdat je gewoon niet leuk bent. En dat klinkt wellicht harder dan ik het bedoel, maar lees je eigen verhalen eens terug... alles is triest, moeilijk of mislukt en vooral: alles moet anders dan het nu gaat, want anders is immers beter. Afgaande van wat je hier op fok tentoonstelt, ben je gewoon een onzeker, wanhopig en klaagziek mannetje. Dat vindt niemand leuk, zelfs jij niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef RealZeus het volgende:
Echt, waarom kan het bij mij nou nooit leuk zijn?
Nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Beach het volgende:
RealZeus; is DYD van David DeAngelo niks voor je?
Halleluja, U heeft het licht gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:07 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij moet ik mezelf eerst maar eens overtuigen van mezelf, ik denk nog steeds dat dat het grootste probleem is en dat dat maakt dat het elke keer misloopt.
Ja, daar ben ik al achter ja. Alhoewel dat in het echt best mee valt. Het ios heus niet zo dat ik volcontinu met een chagerijnige kop rond loop.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je gewoon niet leuk bent. En dat klinkt wellicht harder dan ik het bedoel, maar lees je eigen verhalen eens terug... alles is triest, moeilijk of mislukt en vooral: alles moet anders dan het nu gaat, want anders is immers beter. Afgaande van wat je hier op fok tentoonstelt, ben je gewoon een onzeker, wanhopig en klaagziek mannetje. Dat vindt niemand leuk, zelfs jij niet.
Als jij niet tevreden bent met jezelf, wie zal dat dan wel zijn?
Nee, dat licht had ik al gezien, maar ik weet niet hoe ik het lampje aan krijg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Halleluja, U heeft het licht gezien.
Bedenk eens antwoorden op de volgende vragen. Wat vind je leuk aan jezelf? Wat zijn je sterke punten? Wat is er leuk aan jou als persoon? Waar ben je goed in? Wat vind je het mooiste aan jezelf?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat licht had ik al gezien, maar ik weet niet hoe ik het lampje aan krijg.
maw, hoe ik mij van mezelf kan overtuigen.
Geloof me dat wordt echt behandeld hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet.
Volgens mij moet ik mezelf eerst maar eens overtuigen van mezelf, ik denk nog steeds dat dat het grootste probleem is en dat dat maakt dat het elke keer misloopt.
quote:Echt, waarom kan het bij mij nou nooit leuk zijn?
In welk opzicht? Qua uiterlijk? Of qua innerlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bedenk eens antwoorden op de volgende vragen. Wat vind je leuk aan jezelf?
- mensen voelen zich bij mij snel op hun gemakquote:Wat zijn je sterke punten?
- Ik sta voor mensen klaar als ze me nodig hebben.quote:Wat is er leuk aan jou als persoon?
- zingenquote:Waar ben je goed in?
- Mijn ogen. Die zijn heel blauw en als ik me goed voel krijg ik pretlichtjes.quote:Wat vind je het mooiste aan jezelf?
Dat doe ik tegenwoordig ook echt welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Als jij je ongemakkelijk voelt als een vrouw vanalles met je deelt, kun je dat toch gewoon tegen haar zeggen?
Nee, het is ook niet de ultieme reden om een relatie te willen. Maar het feit dat mijn vrienden niet hun huis uit te krijgen zijn maakt het vrijgezel zijn ook niet leuker.quote:Zijn jouw vrienden overigens echt allemaal zo vreselijk blissfully happy, en denk jij: 'dat wil ik ook', of is het meer dat je ze weinig meer ziet omdat ze vaak thuis zitten, en dat jij geen zin hebt om alleen thuis te zijn? Dat laatste klinkt een beetje uit je post door. Helemaal geen goede reden om aan een relatie te beginnen, lijkt me.
Ja, dat weet ik, dat weet ik o zo goed en dat wil ik ook. Alleen het lukt me niet.quote:Dan nog even het oh zo ware cliché: hoe harder je zoekt en je best doet, hoe kleiner de kans dat het lukt, wat zeker opgaat voor de liefde. Zeker als je jaloers en onzeker reageert. Je moet dat patroon echt doorbreken, wil je ooit een goede relatie aan kunnen gaan.
Nee, maar ik dacht, hoe meer tips hoe beter. En ja, dat klinkt erg slachtofferig, maar af en toe word ik gewoon vreselijk moedeloos van.quote:Ik vind
[..]
wel een beetje èrg slachtofferig trouwens. Joh, je mag mij hard en zakelijk noemen, maar als je er iets aan wilt veranderen, moet je daar ZELF aan werken, en eerlijkgezegd denk ik niet dat Fok! daar de uitgelezen plaats voor is...
Met die negatieve gedachten creeer je natuurlijk een self-fullfilling prophecy.
Ook dat weet ik.quote:Ik geloof zeker wel dat je het leuk zou vinden en dat het je blij zou maken, een relatie. Idealiseer het echter niet al teveel, hoorJe moet er vaak ook echt hard aan werken, en het dwingt je ook om rekening te houden met de ander op momenten dat je dat eigenlijk niet zou willen.
Kijk, dit geeft al een heel ander beeld dan dat zielige, klaagzieke mannetje uit je vorige posts.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In welk opzicht? Qua uiterlijk? Of qua innerlijk?
[..]
- mensen voelen zich bij mij snel op hun gemak
- eerlijk
- gevoelig
- als ik ergens werk ben ik er ook goed in
- bijna nooit ziek
- altijd op tijd
[..]
- Ik sta voor mensen klaar als ze me nodig hebben.
- Soms ben ik best grappig
[..]
- zingen
- de weg vinden
- merken hoe mensen zich voelen en dat vaak goed hebben
[..]
- Mijn ogen. Die zijn heel blauw en als ik me goed voel krijg ik pretlichtjes.
Eén oplossing: zoek andere vrienden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef RealZeus het volgende:
... het feit dat mijn vrienden niet hun huis uit te krijgen zijn maakt het vrijgezel zijn ook niet leuker...
Idd wat ik net zei, je bent ook nooit afhankelijk van vrienden. Tuurlijk maken zij het leven leuker, en het is makkelijker om op stap te gaan met vrienden dan alleen maar je kan het ook prima naar je zin hebben in je ééntje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eén oplossing: zoek andere vrienden.
Als al jouw vrienden aan de drugs gaan, ga je toch ook niet meedoen? Je bent toch niet wie je vrienden zijn?
Zoek dan gewoon andere vrienden, zeg...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef RealZeus het volgende:
Nee, het is ook niet de ultieme reden om een relatie te willen. Maar het feit dat mijn vrienden niet hun huis uit te krijgen zijn maakt het vrijgezel zijn ook niet leuker.
Ja, dat weet ik, dat weet ik o zo goed en dat wil ik ook. Alleen het lukt me niet.
[..]
Nee, maar ik dacht, hoe meer tips hoe beter. En ja, dat klinkt erg slachtofferig, maar af en toe word ik gewoon vreselijk moedeloos van.
[..]
Ook dat weet ik.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon andere vrienden, zeg...
Ik snap je niet zo goed; je hebt meer dan eens zo'n topic geopend, toch? Waarom bespreek je dit herhaaldelijk op Fok!? Daar verander je he-le-maal niets mee. Bespreek het met je vrienden. Of met een psychologe, of met een coach, whatever. In real life, in ieder geval, en niet via een forum.
Er hangt zo'n sfeertje van moedeloosheid/ 'wil niet & kan niet' om je heen dat ik er niet echt blij van word. En dat is nog maar op Fok!
Zoek een psychologe, ga bij een sportclub, ga op een koor of neem zangles als je zo van zingen houdt, maak een babbel met je buren, stuur een aardige kaart naar je opa, bel je zus om eens bij te praten,maak bietenrisottowat dan ook. Maar kom in hemelsnaam uit deze vicieuze cirkel van negativiteit en, sorry dat ik het zeg, zwelgen in zelfmedelijden.
Verdikkeme, ik wil het echt graag aardig zeggen, ik bedoel het opbouwend, maar ik word zo ontzettend kriebelig van je slachtofferige houding...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:40 schreef Beach het volgende:
Sex?
Jij liever dan ik, maar toch:quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]Nee, dat bedoelde ik niet.
Ik zit er aan te denken om me op te geven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Als ik die uitloop vind ik dat wel heel stoer van mezelf.
Dat is intensief sporten hoor en daar kun je zeker niet ongetraind aan komen kakken. Ik vind het een mooi doel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]Nee, dat bedoelde ik niet.
Ik zit er aan te denken om me op te geven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Als ik die uitloop vind ik dat wel heel stoer van mezelf.
Lees denk je sterk, zéér aan te raden in jouw geval. Doen hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo.
Ik zat vannacht in de vrachtwagen en ik was zo zat van mezelf.
De knop is om, ik moet eens kappen met dat eeuwige denken wat anderen van mij denken terwijl ik dat in principe niet kan weten.
Ik ga wel naar de psychologe, omdat ik wil voorkomen dat het weer gebeurt en ik heb nog een ander plan, als dat door gaat open ik er wel een topic over. En ja, het is bewegen, maar niet intensief sporten.
Ik bedoel met intensief sporten dingen als hardlopen en zo, van die dingen waarbij ik gierend de bocht om ga , dat idee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is intensief sporten hoor en daar kun je zeker niet ongetraind aan komen kakken. Ik vind het een mooi doel.
Ik heb hem besteld. (tezamen met de nieuwe cd van Ayreon, maar dat is offtopic.)quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Lees denk je sterk, zéér aan te raden in jouw geval. Doen hoor.
Goed zo. Zodra je het boek gaat lezen moet je alles onderstrepen wat je herkent en wat je belangrijk vindt. Markeer dingen en maak aantekeningen. Lees het elke dag, ook wanneer je je weer een beetje kut voelt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld. (tezamen met de nieuwe cd van Ayreon, maar dat is offtopic.)
Dan heb ik het boek overmorgen.(want na 14.00u)
Sporten is niet mijn ding en dat laatste gaat dinsdag gebeuren. Maar goed, ik lees net dat wat ik misschien ga doen ook sporten is dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:20 schreef TNA het volgende:
Ik heb lang niet alle reacties hier gelezen, maar ik zou lekker gaan sporten en een professionele hulpverlener in de hand nemen
Ik denk dat ik het morgen in huis heb, dus dan zal ik al wat gaan lezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:56 schreef Bartholomeus het volgende:
RealZeus: doe mij een lol en laat eens weten wat je vind van dat boek.
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, behalve dan dat ik nieteens zo slecht over mezelf denk, maar dat de grote boze buitenwereld (lees: de leuke meiden) mij blijkbaar niet de moeite waard vinden om beter te leren kennen. Sure, ik ben geen fotomodel, en ik wil ook best toegeven dat ik een ontzettende eigenwijze botte lompe lul kan zijn soms, maar aardslelijk ben ik ook heus niet, en een downright klootzak evenmin. Puntje is dus vooral dat, doordat enig noemenswaardig succes (afgezien van een platonische vriendschap links of rechts met meiden waar ik verder ook niets voor voel) uitblijft, ik juist aan mezelf ga twijfelen. Ik heb best vertrouwen in mezelf wat betreft de meeste dingen, maar wat betreft de liefde is het al nooit veel geweest, en ik merk aanmezelf dat dat ook steeds verder weg zakt. En voor ik nou helemaal geen fatsoenlijk zelfbeeld meer overhoud, ben ik dus een beetje op zoek naar iets om die spiraal mee te doorbreken
Of zou het dan toch met die vrachtwagens te maken hebben?
Nouja, 't is niet dat ik bang ben voor m'n eigen gevoelens, of hoe een ander daarop gaat reageren, maar wat meer zelfvertrouwen wat dat betreft kon wel eens helpen om de volgende keer op z'n minst minder catastrofaal te laten verlopenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het morgen in huis heb, dus dan zal ik al wat gaan lezen.
En ik herken het idd. Bij mij gaat het ook altijd fout en daardoor word ik gewoon bang als ik weer iemand leuk vind. En in alles wat ze zegt lees ik een potentiele afwijzing, daar word je heel onrustig van.Kutzooi.
Ik denk het niet, ik had het al toen ik nog koerier was
Eigenlijk hoop ik wel op een wondertje,dat op mijn bek gaan ken ik nou wel en het meisje waar ik nou leuk contact mee heb is echt te leuk om een blauwtje bij te lopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, 't is niet dat ik bang ben voor m'n eigen gevoelens, of hoe een ander daarop gaat reageren, maar wat meer zelfvertrouwen wat dat betreft kon wel eens helpen om de volgende keer op z'n minst minder catastrofaal te laten verlopenMaar als ik er niet wat aan doe om die spiraal te stoppen, wordt het ook steeds moeilijker om hem om te draaien.
En weet je, je kunt niet ineens van niets naar alles natuurlijk he, als je er dat van verwacht ga je ongekend hard op je bek. Ervaring jaIn die zin moet je er ook gewoon rekening mee houden dat het misschien wel niet wordt wat jij je erbij voorstelt. Een koorddanser loopt ook niet ineens naar de overkant, die is er heus al eens een paar keer af gesodemieterd. En dat zal 'm best pijn gedaan hebben ook
Mooi, kan ik vannacht onbezorgd m'n rondje keulen crossen![]()
Mag ik jou even heel erg bedanken voor die tip?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Lees denk je sterk, zéér aan te raden in jouw geval. Doen hoor.
kijk! waar gaat het over , hoe is de aanpak? ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik jou even heel erg bedanken voor die tip?![]()
Ik heb nu een paar hoofdstukken gelezen en ik snap eindelijk wat er fout gaat en vooral, wat ik er aan kan doen.
En het feit dat ik dat al na 50 van de 283 pagina's merk belooft nog wat.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is intensief sporten hoor en daar kun je zeker niet ongetraind aan komen kakken. Ik vind het een mooi doel.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:56 schreef LucasBergman het volgende:
tis mij anders al 5 keer gelukt om hem succesvol onvoorbereid uti te lopenMaar pas op, je leert jezelf echt goed kennen. En juist dan kan je lekker uitjanken op de schouder van een onbekende, iemand die je wsl nooit meer ziet, of een vriend voor het leven wordt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:
*geeft RealZeus een trap in z'n hol*
Oi, boekupdate?
Ik vind het persoonlijk stoerder om met fier opgeheven hoofd en pretlichtjes in mijn ogen de finish te halen dan al jankend en strompelend op de schouder van een onbekende. Dan kan ik pas echt zeggen dat IK de vierdaagse heb uitgelopen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:56 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
tis mij anders al 5 keer gelukt om hem succesvol onvoorbereid uti te lopenMaar pas op, je leert jezelf echt goed kennen. En juist dan kan je lekker uitjanken op de schouder van een onbekende, iemand die je wsl nooit meer ziet, of een vriend voor het leven wordt.
Iig kan je beter wel trainen, dan ben je ook weer positief bezig en merk je de frisse lucht en alles wat kalmerend werkt
Je bent bij huis halverwege de week, dus zo dik is die rit dan ook weer nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, dimmen ja. Ik heb deze week een hele dikke rit, dus niet veel tijd.
Ja, waar gaat het over:
Over de oorzaken van een slcht zelfbeeld , dat je dat aan gepraat wordt door je interne criticus en die is bij sommige mensen wat te actief en zit je alleen maar af te zeiken. En over wat je daar tegen kunt doen.
Ik vind het een zinvol boek en de psychologe is dat met mij eens.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent bij huis halverwege de week, dus zo dik is die rit dan ook weer niet
Maargoed, misschien dan ook maar eens bestellen, thanks
Binnenlandboerquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
760 km per dag. Dedemsvaart - Varsseveld - Brussel - Hoogeveen - DedemsvaartEn daar komt nog 150 km woon-werk verkeer bij.
Ik zou het doen, het is echt een goed boek en als je voor 20 euro je leven kunt veranderen.
Het zijn twee boeken in één, dus ja. (Denk je sterk & denk je zeker)quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
BinnenlandboerDoe maar eens Ruurlo - Hamburg - Parijs - Sens - Assen - Ruurlo - Ulm - Ruurlo in 5,5 dag, of 3 keer in 5,5 dag op en neer naar Donauwörth, trappen zul je, kreng
Voor een dagritje is het evengoed wel pittig
Nja, dat is ook het hele punt, ik zie van mezelf in dat ik zo niet langer door kan gaan, ik vind m'n eigen toestand nog niet dusdanig om proffessionele hulp te zoeken, maar er moet evengoed wel wat gebeuren. En voor 20 euries is het altijd het proberen waard denk ik dan. Heb je er ook dat tweede boek bij gehad?
Je mist de essentie uit men post, maar dat is niet erg. Als je hem uitgelopen hebt snap je wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk stoerder om met fier opgeheven hoofd en pretlichtjes in mijn ogen de finish te halen dan al jankend en strompelend op de schouder van een onbekende. Dan kan ik pas echt zeggen dat IK de vierdaagse heb uitgelopen.
Juist juist, gaat helemaal de goede kant op met jou.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk stoerder om met fier opgeheven hoofd en pretlichtjes in mijn ogen de finish te halen dan al jankend en strompelend op de schouder van een onbekende. Dan kan ik pas echt zeggen dat IK de vierdaagse heb uitgelopen.
Geloof me, als je alleen maar op je bek gaat maakt je dat zeker niet sterker. Mijn niet iig. Het maakt mij alleen angstiger en onzekerder. Zeker als ik iemand leuk vind.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:01 schreef Trickeyrick het volgende:
.
Het enige wat ik je mee kan geven is dat je er schijt aan moet hebben. Dan ga je maar eens op je bek, het maakt je alleen maar sterker en nog eens een ervaring rijker.
Ik heb 1 keer met een meisje gezoend, negen jaar geleden. Zij was dronken, ik ook. En nuchter was ze totaal niet leuk en zat ze alleen over haar ex te zeiken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:42 schreef Landgeld het volgende:
FF interesse vraagje hoor RealZeus; heb jij ook nog nooit met een dame gezoent/gerotzooid? Of daar wél ervaring mee?
en hoe bevalt het boek? heb hem zelf ook aangeschaft, ben benieuwd!
Ik heb gesport en ik vind het niks. Elke keer zoiets van: ik moet weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:30 schreef Beach het volgende:
RealZeus ga ook toch sporten.
Ik fitness zelf sinds 1 week en loop al veel rechterop (borst vooruit) en zelfverzekerd rond.
en het voelt niet 'fake'
Een beetje hetzelfde als in "Denk je sterk"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
ff een crosspost naar een ander topic, misschien heb je daar iets aan.
zelfsaboteren
Dan wil je gewoon nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb gesport en ik vind het niks. Elke keer zoiets van: ik moet weer.
dan moet je ook maar accepteren dat je jezelf te zwaar vindt....quote:
Het werpt zijn vrichten af. Ik snap nu een beetje hoe en wat en dat scheelt al een hoop.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:16 schreef Landgeld het volgende:
Hoe werkt het boek?
Ja ik herken mij hierin en ik heb 1 grote oplossing voor je die hieronder staat. [b] TJAKAA{/b]quote:Op zondag 27 januari 2008 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen heeft het wel eens: momenten van onzekerheid.
Ik heb het alleen heel vaak, te vaak naar mijn zin en het belemmert me.
Het uit zich in ziekelijke jaloezie, een negatief zelfbeeld en daardoor het negatieve er uit pikken in plaats van het positieve.
Meestal zeg ik dan dingen die niet verstandig zijn en als ik wil dat mensen dichterbij komen jaag ik ze daar door juist weg.
Het erge is: ik weet het. Ik weet het allemaal. Ik ben niet de knapste maar ook niet de lelijkste en de dikste op de wereld. Ik ben best ok, maar die onzekerheid maakt me zo aan het twijvelen, ik voel me dan zo onrustig, het is haast paniekerig te noemen.
En ik wil er vanaf: het belemmert me en het maakt mijn leven minder leuk.
Maar hoe? Ik ga sowieso een afspraak maken met een psychologe, maar ik wil graag zoveel mogelijk tips.
Het zit er al zo lang in en het is moeilijk uit die negatieve gedachten te komen.
Voorbeeld: als ik een meisje leuk vind denk ik: ze kan wel knapper krijgen, ze zal wel een ander tegenkomen . En elke keer als ze met een jongen staat te praten gaan de alarmbellen af. Nou, da's niet handig. Voor mij is het niet handig en voor haar is het verrekte irritant.
En tuurlijk, er zijn mensen die zijn lelijker en dikker dan ik en die hebben ook relaties. Dus daarom zeg ik: ik moet er vanaf. Mijn gevoel moet mijn verstand gaan geloven wat dat betreft.
Maar ik weet niet hoe...:
Zijn hier mensen die het herkennen? Die het hebben of gehad hebben en hoe kwam je er uit?
Iets beter. Ik heb nu in elk geval door waardoor het komt en wat ik tegen dat negatieve gevoel kan doen. Helaas nog niet altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:36 schreef Burdie het volgende:
RZ hoe is het nu?
Nou, erkennen deed ik het al wel, maar ik snap nu ook hoe het werkt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:03 schreef Burdie het volgende:
Erkenning is de eerste stap naar genezing.
Of hoe ze dat altijd maar zo mooi kunnen zeggen.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |