Dat is netjesquote:Op zondag 27 januari 2008 13:16 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag mijn eerste sale via adwords gehad: een omzet van $37 op een klik van ¤0,12. Jammer van de lage dollar
Ik ga donderdag naar de VSquote:Op zondag 27 januari 2008 20:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ach die dollar. Sommige zaken koop je daardoor weer relatief goedkoop in.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Eris het volgende:
Volgende keer maar een openig post kopie pasten en die op de wiki trapen?
De Yen is nog slechterquote:Op maandag 28 januari 2008 20:16 schreef Gugli het volgende:
ja als je de 100 dollar heb bereikt en je laat het uitbetalen in euro's, dan houd je 68.11 EUR over. Toch zonde.
bron: http://www.allesamerika.com/dollar-euro-omrekenen.html
Was Yahoo daar niet mee bezig?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Duiker_21 het volgende:
*verkapte TVP*
Het is inderdaad eigenlijk om te huilen hoe laag de dollar staat. Gelukkig verdien ik iedere maand redelijk veel voor weinig inspanning, maar eigenlijk wordt het wel eens tijd dat er een goed Europees alternatief voor Adsense opduikt.
Waarom betaal die je dan ook niet in dollars?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:47 schreef star_gazer het volgende:
Vrij kut: twee sales. In totaal 53 dollar. Is rond de 35 euroEn de kliks betaal ik dus in euro's
Hoe?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom betaal die je dan ook niet in dollars?
Ik heb ruim 20 200 dollar op mn account staan. Maar waarom krijg ik geen PIN? Ik wordt betaald via bankoverschrijving.quote:
Komt vanzelf.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb ruim 20 dollar op mn account staan. Maar waarom krijg ik geen PIN? Ik wordt betaald via bankoverschrijving.
Je mag dus niet praten over wat je verdientquote:Op maandag 18 februari 2008 19:49 schreef BaggerUser het volgende:
ben benieuwd eigenlijk wat het gemiddelde is wat iedereen hier vangt per maand of juist kwijt is per maand
Dat dacht ik ooit gelezen te hebben in de policy die ze haddenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Duiker_21 het volgende:
sinds wanneer mag da niet meer, Jort?
Deze maand komt het denk ik niet boven de 400 uit. normaal zit ik rond $500.
bronquote:Google Shocker: Paid Click Hits Wall
Posted Feb 26, 2008 09:46am EST by Aaron Task in Internet, Recession
Related: GOOG
Google shares are getting hit early Tuesday after comScore's report on a startlingly big decline in paid click growth. Google's January paid click growth was flat on a year-over-year basis, down 7% from December and down 12% from the fourth quarter. UBS cut its earnings estimate and price target in response.
The comScore data provide further evidence that Google is not recession proof and it looks like somebody got wind of this report as GOOG shares were notably weak Monday in an up tape. This decline probably represents an opportunity for believers in Google's long-term story but the short-term pain isn't likely over yet.
Het lijtk er steeds meer op dat Yahoo happen uit google aan het nemen is... Hiermee willen ze duidelijk meer adverteerders trekken op hun netwerk.quote:Hi there,
I just want to share some news with our U.S. Yahoo! Search Marketing advertisers.
Within several weeks, minimum bids for a number of Sponsored Search keywords will no longer be fixed at $.10. Your new minimum bids can be lower or higher than $.10. Content Match minimum bids currently will remain at $.10.
The amount set as your minimum bid on a keyword in Sponsored Search can vary depending on multiple factors, such as the relevance of your keywords (as measured by the quality of the ads associated with them), and the number of bidders and bid amounts in the particular keyword market.
We’ve posted a more detailed article on the new features on our Yahoo! Search Marketing blog: http://www.ysmblog.com/blog/2008/02/26/minimum-bids/
I appreciate all the feedback on this forum.
All the best,
YahooPete
Ik vraag me af of dat eigenlijk wel mag ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey ik zit er aan te denken om de js bestandan van adsense op een eigen server te zetten om te snelheid te verhogen. Heeft iemand hier ervaring mee en is het aan te raden?
Ik denk dat dit niet mag, maar daarvoor zou je de adsense-policy moeten doorlezen. Ik denk ook niet dat je er veel mee zou opschieten. Daarnaast vrees ik dat je allerlei niet op te lossen cross-site problemen krijgt. Tenslotte zou het ook best kunnen dat page_ads.js niet voor iedereen hetzelfde is maar bijvoorbeeld rekening houdt met de user-agent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey ik zit er aan te denken om de js bestandan van adsense op een eigen server te zetten om te snelheid te verhogen. Heeft iemand hier ervaring mee en is het aan te raden?
Zie het meeste problemen in de policy, die eerst maar eens door lezen. Wat voor crosssitescripting problemen danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet mag, maar daarvoor zou je de adsense-policy moeten doorlezen. Ik denk ook niet dat je er veel mee zou opschieten. Daarnaast vrees ik dat je allerlei niet op te lossen cross-site problemen krijgt. Tenslotte zou het ook best kunnen dat page_ads.js niet voor iedereen hetzelfde is maar bijvoorbeeld rekening houdt met de user-agent.
Ik heb het over cross-site problemen, niet over cross-site scripting problemen. Hoewel ik het niet heb gechecked denk ik bijvoorbeeld aan cookies die niet meer worden meegestuurd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zie het meeste problemen in de policy, die eerst maar eens door lezen. Wat voor crosssitescripting problemen dan.
Heb je die betalings-confirmatie procedure doorlopen? Dat google twee kleine bedragen op je rekening overmaakt en jij moet aangeven welke bedragen het zijn?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef AstroNova het volgende:
Je kan toch ook gewoon je betalingen inhouden?
Ik heb me 3 maanden geleden aangemeld bij google, nog steeds geen goedkeuring of afkeuring
Ook een mail naar adsense uk/us/nl gestuurd zonder reactie terug
What to do?
Ik kan helemaal niet eens een advertentie plaatsenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb je die betalings-confirmatie procedure doorlopen? Dat google twee kleine bedragen op je rekening overmaakt en jij moet aangeven welke bedragen het zijn?
Je kunt betalingen gewoon laten inhouden voor een later moment. Dat is gewoon een optie in Adsensequote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef JortK het volgende:
Ik kom trouwens net achter een goede manier om je betalingen tegen te houden
Ik heb me tax information niet gevuld, hierdoor zegt Google dat ze niet uit kunnen betalen
Dat wist ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je kunt betalingen gewoon laten inhouden voor een later moment. Dat is gewoon een optie in Adsense
Voorbeeld?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef jp84 het volgende:
marktplaats heeft daar ook een heel sneaky scriptje voor, zodat je vaak perongeluk op een ad klikt ipv het object waar je in geintreseerd bent.
Ik ben ook benieuwd waar je dat ziet. De Adsensen advertenties staan in hun eigen blok. Als je eronder of erboven klikt dan is er niets aan de hand. Wellicht dat je zelf niet goed kijkt waar je klikt?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef jp84 het volgende:
marktplaats heeft daar ook een heel sneaky scriptje voor, zodat je vaak perongeluk op een ad klikt ipv het object waar je in geintreseerd bent.
Op een hightraffic populaire forum maakt CTR nauwelijks meer wat uitquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef Dlocks het volgende:
Ik denk relatief niet zo veel. De CTR op forums is over het algemeen erg laag.
Absoluut gezien niet, relatief gezien wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:10 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Op een hightraffic populaire forum maakt CTR nauwelijks meer wat uit
Nog steeds niet. Op m'n forum komt 80% van de inkomsten van adsense-CPM.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Absoluut gezien niet, relatief gezien wel.
Google AdSense wil m'n pagina niet voorzien van banners...quote:Hello,
While reviewing your account, we noticed that you are currently displaying Google ads in a manner that is not compliant with our policies. For instance, we found violations of AdSense policies on pages such as http://xxx.xx/
As stated in our program policies, AdSense publishers are not permitted to place Google ads on pages with adult or mature content.
As a result, we have disabled ad serving to the site.
Your AdSense account remains active. However, we strongly suggest that you take the time to review our program policies (https://www.google.com/adsense/policies ) to ensure that all of your remaining pages are in compliance.
Please note that we may disable your account if further violations are found in the future.
Sincerely,
The Google AdSense Team
Yahoo, doubleclick, bidvertiser...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:57 schreef whoops het volgende:
[..]
Google AdSense wil m'n pagina niet voorzien van banners...![]()
Is er een alternatief waar ik wat aan heb, die dus ook daadwerkelijk uitbetalen enzo?
Ik heb ooit, zo'n 4 jaar geleden, een hele simpele pagina gehad. Daarop had ik GoogleAds gezet, was toen geloof ik net beschikbaar voor particuliere websites ofzo...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:57 schreef whoops het volgende:
[..]
Google AdSense wil m'n pagina niet voorzien van banners...![]()
Is er een alternatief waar ik wat aan heb, die dus ook daadwerkelijk uitbetalen enzo?
Lol. Google acquired DoubleClick.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Yahoo, doubleclick, bidvertiser...
Je schijnt te moeten replyen op het standaard bericht wat je terugkrijgt dat je vraag goed is ontvangen, dus in die reply nogmaals dezelfde mail sturenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ooit, zo'n 4 jaar geleden, een hele simpele pagina gehad. Daarop had ik GoogleAds gezet, was toen geloof ik net beschikbaar voor particuliere websites ofzo...
Die pagina werdt natuurlijk door al m'n collega's bezocht, en natuurlijk ook op hetzelfde IP adres, want we zitten met weet ik hoeveel gebruikers op dezelfde lijn.
Toen gingen ze dus die ads aanklikken, waardoor mijn adsense account werdt gedisabled.
Nu kan ik het dus niet meer aanvragen. Niet met een nieuw Gmail account, nergens mee.
Ik heb ze er een mail over gestuurd, en nooit bericht terug gehad.
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Je schijnt te moeten replyen op het standaard bericht wat je terugkrijgt dat je vraag goed is ontvangen, dus in die reply nogmaals dezelfde mail sturen
Ik weet of dat ook echt werkt, maar ik heb het ergens gelezen (volgens mij zelfs in deze reeks...)quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!
Jeez, dat ik dat niet heb gelezen!
* Jo0Lz checken gaat.
Het stond niet in het mailtje, maar ik heb toch even gereplied. Vage gedoequote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik weet of dat ook echt werkt, maar ik heb het ergens gelezen (volgens mij zelfs in deze reeks...)
quote:Op maandag 21 april 2008 14:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het stond niet in het mailtje, maar ik heb toch even gereplied. Vage gedoe.
Feli. Niet weer verneuken hèquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ahja! Het heeft gewerkt
.
"Uw aanmelding voor Google AdSense is goedgekeurd. U kunt nu uw account
activeren en binnen enkele minuten Google-advertenties op uw site
weergeven."
Hèhè, ik heb me nu wat meer verdiept in het hele website gebeuren, weet nu ook hoe je illigal clicks kan voorkomen en dergelijke...quote:
Goed werkquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
.
weergeven."
Wat had je gevraagd als we het mogen weten? Heraanvraag na ban ofzo? Mijn account is ook geblokkeerd door mijn vrienden (ja, van vrienden moet je het hebben)quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
.
weergeven."
ik blokkeer adsense altijdquote:Op maandag 2 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
Kleine kick om eens te zien hoe iedereen er nog voor staat
Adsense hangt nergens voor, adsense maakt geen geluid en adsense geeft in 90+% van de gevallen geen banner. Mensen als jij remmen de groei van het internet. Is leeg wit nou echt zoveel interessanter dan een paar advertenties? Of hoop je elitair over te komen door je te goed te voelen voor het klikken op iets waar een ander een centje aan verdiendt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik blokkeer adsense altijd![]()
als ik ze niet wil zien wil ik er ook niet op klikken (bespaart bedrijf geld en mij ook)
Dat is wel typisch Nederlands hequote:Op donderdag 5 juni 2008 00:19 schreef star_gazer het volgende:
Of hoop je elitair over te komen door je te goed te voelen voor het klikken op iets waar een ander een centje aan verdiend?
Grooste onzin die je maar kunt bedenken die jij nu uit kraamt. Typisch antwoord van een money hunter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Adsense hangt nergens voor, adsense maakt geen geluid en adsense geeft in 90+% van de gevallen geen banner. Mensen als jij remmen de groei van het internet. Is leeg wit nou echt zoveel interessanter dan een paar advertenties? Of hoop je elitair over te komen door je te goed te voelen voor het klikken op iets waar een ander een centje aan verdiendt?
Motiveerquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Grooste onzin die je maar kunt bedenken die jij nu uit kraamt. Typisch antwoord van een money hunter.
Typisch antwoord van iemand die meeloopt in de hype van Adsense blockenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Grooste onzin die je maar kunt bedenken die jij nu uit kraamt. Typisch antwoord van een money hunter.
Ik block helemaal niets. Blocken vind ik voor bomenknuffelaars.... Maar er over klagen dat iemand blockt met een motivatie dat ie de ontwikkeling van het web zou tegen houden daarmee is je reinste onzin. Die dat roept moet maar eens wat serieuse research gaan uitvoeren of verder kijken dan zijn bankrekening.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Typisch antwoord van iemand die meeloopt in de hype van Adsense blocken
Met flashbanners enzo kan ik het begrijpen, maar die Adsense textblokken hebben vaak nog dezelfde kleur als de layout waardoor ze ook niet/minder opvallen
Het is jouw nog nooit opgevallen dat op bij wijze van spreken 9.999 van de 10.000 websites advertenties staan? DIt met uitzondering van websites die producten en diensten verkopen zoals bol.com e.d?quote:En die 3 websites van jou op die miljarden overige sites maakt echt niets uit
Ja, maar die maken niet het web zoals beweerd werd....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het is jouw nog nooit opgevallen dat op bij wijze van spreken 9.999 van de 10.000 websites advertenties staan? DIt met uitzondering van websites die producten en diensten verkopen zoals bol.com e.d?
Dat hangt van de adverteerder af. Europese adverteerders hebben over het algemeen een budget in euro's, Amerikanen in dollars. En verder is de niche ook belangrijk. Ik zie clicks van $0,03 langs komen, maar ook van dollars. De topper tot nu toe was een verwijzingsadvertentie van $71.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:11 schreef M3CABRIO het volgende:
Wat brengt een adsense click tegenwoordig gemiddeld nog op in $?
Dankzij ome Bush stelt het in pleuro's allemaal niet veel meer voor vrees ik.
Verwijzingsadvertentie als in gewoon een text ad?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hangt van de adverteerder af. Europese adverteerders hebben over het algemeen een budget in euro's, Amerikanen in dollars. En verder is de niche ook belangrijk. Ik zie clicks van $0,03 langs komen, maar ook van dollars. De topper tot nu toe was een verwijzingsadvertentie van $71.
Verhoudingsgewijs zullen ze waarschijnlijk minder opleveren dan link-unitsquote:Op zondag 15 juni 2008 17:13 schreef star_gazer het volgende:
Verwijzingen leveren niets op. Je kan beter een link-unit plaatsen als je plek over hebt.
Link units vereisen misschien een dubbele klik, maar die verwijzingen vereisen een transactie. Je bent dan dus zeer afhankelijk van het conversiepercentage van de landingpage. Ik gebruik ze in ieder geval geen van beide. Mocht ik ruimte over hebben, dan gooi ik er wel affiliate spul op.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs zullen ze waarschijnlijk minder opleveren dan link-units
stijging gaat soms snel he, nu is het wel zomerm aanden dat betekent: minder bezoekers hogere inkomsten, komt door dat ze meer moeten betalen voor de ads , dus voor ons een voordeel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef AstroNova het volgende:
Eerste maand met mijn site zo'n 300 euro (mei), vorige maand 350, en deze maand verwachting 450 (als je gemiddelde neemt van alle dagen tot nu toe *31)
Ik wou het eerst een reclamevrije site houden, maar de verleiding is groot
Ik kliktequote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef star_gazer het volgende:
Leuk dat ik ineens allemaal hits krijg via mijn sig uit dit topic
Dan moet je de adsense goed plaatsenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:53 schreef Kanonskogel het volgende:
Ik had vandaag 1050 bezoekers op mijn weblog is dit veel of vrij normaal?
En ik heb potverdomme nog maar 26 dollar cent verdient. Als ze nou allemaal even op die ad sense link klikken.
Dit is de site:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dan moet je de adsense goed plaatsen
1 kleine ad werkt niet. Probeer is een skyscraper (ofzoietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Dit is de site:
http://earthblog-roland.blogspot.com/
Hoe zou jij het dan plaatsen, kan je wat tips geven?
Trouwens als ik nu in blogger gewoon add googla adsense doe, worden die advertenties dan automatisch meegerekend in mijn account als iemand er op klikt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef mrfool het volgende:
gaat inderdaad niet goed werken, zet een 468x60 in de header, ik heb daar dagelijks 200 kliks op
Als je dat niet weet dan moet je echt even heel goed de TOS lezen:quote:En hoeveel advertenties mag je maximaal plaatsen?
Maar wat is nou precies 1 add sense unit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan moet je echt even heel goed de TOS lezen:
https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=81562
https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=48182
Hoeveel dagelijkse bezoekers moet je eigenlijk hebben wil je wat kunnen verdienen aan google adsense?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:10 schreef AstroNova het volgende:
Ja, dat is goed. Alleen zie ik rechts 'Ads by Google' niet.
1 box van verschillende advertenties is 1 unit. Dus één stukje code die je copy paste vanuit Adsense naar je website is 1 unit. Jij hebt nu dus drie add units op je site staan.quote:Maar wat is nou precies 1 add sense unit?
Is dat 1 advertentie linkje of 1 box van verschillende advertenties?
We zullen zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:27 schreef wipes66 het volgende:
Google gaat het een en ander veranderen aan adsense:
http://utmost-practice.bl(...)o-revolutionize.html
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Zorg ervoor dat je bezoekers niet om je ads heenkunnen. Zet bijvoorbeeld eens een unit tussen je titel en je content.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Dit is de site:
http://earthblog-roland.blogspot.com/
Hoe zou jij het dan plaatsen, kan je wat tips geven?
oke thnxquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef Dlocks het volgende:
Je krijgt uitbetaald in de maand nadat het saldo van je account USD 100,00 heeft bereikt.
Staat ook vrij duidelijk in je account
https://www.google.com/adsense/reports-payment
En in onderstaande help-pagina staat een nog duidelijkere uitleg (vandaar ook dat er op bovenstaande pagina een duidelijke link naar onderstaande pagina staat):
https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=9905&topic=134&sourceid=aso&subid=ww-ww-et-asui&medium=link
Hoeveel verdien je ermee als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:24 schreef Tabloid het volgende:
Goed iets dat Google Adsense![]()
Ik heb een blog wat soms veel mensen trekt en soms niet maar ik verdien er af en toe wel wat mee. Is in werkelijkheid erg weinig maar toch
Als je linktrades wilt doen, moet je eens kijken op tbforum.nl en sitedeals.nl. Daar hebben ze aparte linktrade-sections.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:11 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je ermee als ik vragen mag?
En wat si de link van die site van je, als ik die link nou even op mijn site zet, en die van jou zet ik op mijn site hebben we beiden weer meer bezoekers.
inderdaad paar vage dagen al, ook met adsense search een probleem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:01 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij zit er een bug in Adsense de laatste twee dagen ... aantal kliks blijft op 0 staan, terwijl de opbrengsten wel gewoon toenemen
Het advies geven om belasting te ontduiken en dus fraude te plegen.quote:Als ik jou was zou ik niet alles aangeven zodat je toch redelijk onder de 1200 blijft, nu loop je de kinderbijslag mis.
Netjes, ik heb Adsense op me persoonlijke blog ook wat prominenter neergezet bij mijn individuele blogspostsquote:
Net onder de titel van je artikel. Dan kunnen mensen niet om je ads heen. Ik haal daarmee CTR-waardes van rond de 15%.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Netjes, ik heb Adsense op me persoonlijke blog ook wat prominenter neergezet bij mijn individuele blogsposts
Iemand verder nog tips waar ik een box kan plaatsen?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:06 schreef floque het volgende:
Volgens mij heeft google een meldplicht bij bedragen boven waarde x. Zolang je daar onderblijft kan je het gewoon 'zwart' doen. Ik geloof dat dat iets van 500pm is.
Dus net onder me titel in plaats van er boven?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Net onder de titel van je artikel. Dan kunnen mensen niet om je ads heen. Ik haal daarmee CTR-waardes van rond de 15%.
Zo, dat doe je goed voor je leeftijd!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef AstroNova het volgende:
Ik ben 16 jaar en verdien zo'n 450 euro per maand...
Ik heb wel gemerkt dat je inkomsten meer afhankelijk zijn van het soort publiek dat je trekt dan het aantal unieke bezoekers per dag. Tenzij dit aantal boven de 1000 komt dan zijn unieke bezoekers wel beter dan 100 echt geïnteresseerde bezoekers. Maar je kan volgens mij beter 50 echt geïnteresseerde bezoekers hebben dan 300 bezoekers die gelijk weer weg klikken.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef AstroNova het volgende:
Ik ben 16 jaar en verdien zo'n 450 euro per maand. Ik geef mijn inkomsten minus aftrekkosten (server ed) wel door aan belastingdienst.
Ik lees op een site dat kinderen die bij hun ouders maximaal 1200 euro per kwartaal mogen bijverdienen, anders krijgen de ouders geen kinderbijslag meer. Valt dit ook onder bijverdienen of bij overige inkomsten? En moet ik me zorgen maken over de kinderbijslag... ik verdien meer dan 1200 euro per kwartaal ondertussen.
.. Ik log in op Analytics.. lijkt het erop dat alle gegevens waren verdwenen. Maar Google had weer andere profiel aangemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:52 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat je inkomsten meer afhankelijk zijn van het soort publiek dat je trekt dan het aantal unieke bezoekers per dag. Tenzij dit aantal boven de 1000 komt dan zijn unieke bezoekers wel beter dan 100 echt geïnteresseerde bezoekers. Maar je kan volgens mij beter 50 echt geïnteresseerde bezoekers hebben dan 300 bezoekers die gelijk weer weg klikken.
Wat is eigenlijk de gemiddelde tijd dat je bezoekers op je site zijn, en hoeveel unieke bezoekers heb je gemiddeld per dag?
Mar volgens mij ligt de kwaliteit van jouw site in het grote aantal bezoekers dat er komt die ook werkelijk geïnteresseerd zijn in dat onderwerp. En die klikken eerder op google adsense.
Ja. op de plaats waar mensen beginen met lezen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus net onder me titel in plaats van er boven?
Zeet goed tekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef ml002 het volgende:
dollarkoers is flink gestegen!
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook een site die $1 per click geeft, maar dat soort woorden zijn vaak vergeven van de concurrentie (traffic is dus schaars).quote:
Op een goeie dag wel ja. De sleutel zit hem in het (rechtmatig!) hooghouden van de CTR (percentage van je bezoekers dat klikt).quote:
Hoe wil je dat zelf hooghouden dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Op een goeie dag wel ja. De sleutel zit hem in het (rechtmatig!) hooghouden van de CTR (percentage van je bezoekers dat klikt).
Plaatsing van de ads, kleuren van de ads enz. Bijvoorbeeld: heb je veel nieuwe bezoekers (info-sites), dan wil je je ads inblenden, heb je veel regelmatige bezoekers (forum, webgame), dan wil je je ads wegens ad-blindness juist laten afsteken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe wil je dat zelf hooghouden dan?
Dit zegt Google adsense erover: \"Concurrerende advertenties en servicesquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef dennishk het volgende:
Ik heb mijn eigen blogje gestart, wel grappig op zich om te doen.. De hits vallen me ook best wel mee eerlijk gezegd, maandagavond heb ik me aangemeld op blogger.com en heb nu 150 hits, moet meer uit te halen zijn dus :p. Ben me nou aan het verdiepen in ads, google adsense heb ik er nu al op. Kan ik eigenlijk ads van verschillende aanbieders op een pagina proppen? Bijv Yahoo EN google ads?
Is wel toegestaan mits er geen verwarring kan ontstaan. Yahoo ads in een ander kleurtje dan Adsense ads is dus gewoon toegestaan. Ander voorbeeld: adsense image blok en yahoo tekst ads is ook gewoon toegestaan.quote:Kortom is niet toegestaan.
Dat is 10 dollar gezakt. En een maand geleden was 25 dollar ongeveer 18,50 euro waard. En op dit moment is 15 dollar ongeveer 11,90 euro waard. 18,50 - 11,90 = 6,60 euro. Je bent dus gemiddeld 6,60 euro per dag gezakt.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:22 schreef AstroNova het volgende:
Wat een kutmaand. Gemiddeld 10 euro per dag gezakt, van 25 dollar naar 15
Het hangt er maar net vanaf. Soms wil je terugkerend bezoek hebben, mensen die dagelijks naar je site komen. En dan is iemand die op je site blijft soms meer waard dan die paar eurocent die je verdient als ie wegklikt. Als je echt gaat voor een hoge CTR moet je al snel opletten dat je niet op MFA achtige sites uitkomt met alle risico's op een adsense ban.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:45 schreef star_gazer het volgende:
...
Veel mensen stoppen hun ads uit design-overwegingen weg in een hoekje 'waar ze niet zo opvallen'. Dat is de doodsteek voor je inkomsten, omdat mensen die ads dus niet zien en er dus niet op klikken. Je wilt je ads op een plaats hebben waar je bezoekers er niet omheen kunnen.
Erg handig inderdaad, ik heb het twee dagen geleden pas laten koppelen dus heb nog echte geen historie opgebouwd. Ik denk dat ik over een paar weken best een goede analyse mee kan maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:36 schreef star_gazer het volgende:
Meer mensen die de adsense / analytics integratielink hebben gevonden op hun adsense account? Steady $20 per dag trouwens tegenwoordig
Ik heb ook nog niet echt een data-populatie. Daarnaast lijk het alsof je nog niet goed kan segmenteren enz. Maargoed, google kennende wordt dat wel weer gladgestreken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Erg handig inderdaad, ik heb het twee dagen geleden pas laten koppelen dus heb nog echte geen historie opgebouwd. Ik denk dat ik over een paar weken best een goede analyse mee kan maken.
Verdien jij die $20 alleen met je zonnepanelen site, of icm met andere?
Returning visitors zijn dan ook vaak bezoekers die nog slechts zelden op je ads gaan klikken omdat ze vooral geïnteresseerd zijn in je content.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het hangt er maar net vanaf. Soms wil je terugkerend bezoek hebben, mensen die dagelijks naar je site komen. En dan is iemand die op je site blijft soms meer waard dan die paar eurocent die je verdient als ie wegklikt. Als je echt gaat voor een hoge CTR moet je al snel opletten dat je niet op MFA achtige sites uitkomt met alle risico's op een adsense ban.
Iddquote:
Als het goed is staat er bij iedereen onderstaande:quote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Iemand al uitbetaald gekregen deze maand?
Nog geen melding dat de betaling verzonden is en er is nog geen geld bijgeschreven op mijn giro. Bij mij wordt het meestal op de 30e bijgeschreven dus zal deze maand ook wel zo zijn.quote:Betalingsgeschiedenis
Er is een betaling aan u gepland voor de 30e van deze maand.
Ik had gisteren juist eindelijk weer een normale dag. De kerstdagen waren met -50% erg zwak, al was dat een ingecalculeerde dip. Vandaag lijkt een topper te gaan worden. De teller staat op $17 en de beste uren heb ik nog voor de boegquote:Op maandag 29 december 2008 16:39 schreef athlonkmf het volgende:
woah, budget van 2008 was gisteren zeker net op.. 75% minder inkomen gister.
Ik gun het je van harte!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef AstroNova het volgende:
Sinds afgelopen week is mijn adsense inkomsten weer op normale hoogte gekomen![]()
In november/december 18 dollar per dag gemiddeld. Afgelopen week 30 dollar per dag gemiddeld. Hopelijk ga ik zo ook het nieuwe jaar in
Meerdere sites. Maar ik deel mijn spullen liever niet met anderen (concurrentie is erg makkelijk te verkrijgen op het web)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Met welke website is dat dan, als ik vragen mag?
En door dat te zeggen kan iedereen bekijken wat je oude sig was en alsnog je site achterhalenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Meerdere sites. Maar ik deel mijn spullen liever niet met anderen (concurrentie is erg makkelijk te verkrijgen op het web)Er heft er 1 een tijdje in mijn sig gestaan hier.
Maakt me niets uit. Slechts één ingrediëntje van het hele recept. En met die site durf ik de concurrentie wel aan. Hij is al PR5, dus kom maarrrrrquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En door dat te zeggen kan iedereen bekijken wat je oude sig was en alsnog je site achterhalen
jipquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik weet het nog nietik zou het wel willen weten.
Klopt het dat de PR's laatst weer geüpdatet zijn?
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik weet het nog nietik zou het wel willen weten.
Klopt het dat de PR's laatst weer geüpdatet zijn?
Ik volg dit topic al een tijdje en heb een geheugen als een olifantquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maakt me niets uit. Slechts één ingrediëntje van het hele recept. En met die site durf ik de concurrentie wel aan. Hij is al PR5, dus kom maarrrrr
Klopt maar die bedoel ik niet, want daarmee kun je niet 1 specifieke video afspelen, enkelt een playlist of een compleet channel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmm ik zie dingen als dit: http://nl.youtube.com/my_adsense_players
Nee kan niet. Is niet beschikbaar voor NL-adsense gebruikers. Zodra het beschikbaar is krijg je een e-mail van Adsense en krijg je in Adsense de optie te zien om video's met advertenties als advertentieblok te kiezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef JortK het volgende:
Iemand hier die weet hoe je het voor elkaar kan krijgen dat in je youTube video's Adsense ads in je video worden getoond?
That sucksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee kan niet. Is niet beschikbaar voor NL-adsense gebruikers. Zodra het beschikbaar is krijg je een e-mail van Adsense en krijg je in Adsense de optie te zien om video's met advertenties als advertentieblok te kiezen.
Dat is dramatischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Pagina-CTR
0,26%
Pagina eCPM
- lalala -
Is dit goed of slecht?
hoeft lang niet dramatisch te zijn. Mijn CTR is namelijk rond de 0,09%quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat is dramatisch
CTR moet je makkelijk rond de 5% weten te krijgen (10 tot 15% in sommige onderwerpen). Je mag je eCPM overigens niet met anderen delen volgens de terms of service van adsense. FF weghalen dus
Okequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat is dramatisch
CTR moet je makkelijk rond de 5% weten te krijgen (10 tot 15% in sommige onderwerpen). Je mag je eCPM overigens niet met anderen delen volgens de terms of service van adsense. FF weghalen dus
onderbetaald?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef athlonkmf het volgende:
als ik 5% zal hebben, zal ik met 1 dag adsense mijn twee maanden bruto loon hebben
Dan heb je of een zeer druk bezochte website en/of je zit in een uitermate goede niche waar adverterteerders zeer veel voor betalen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef athlonkmf het volgende:
als ik 5% zal hebben, zal ik met 1 dag adsense twee maanden bruto loon van m'n echte baan hebben
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 7quote:Op zondag 1 februari 2009 21:48 schreef jeweetz17 het volgende:
kent iemand nog een goede webhost voor een info site en een goede webhost voor een wat grotere site die goedkoop is maar wel van redelijke kwaliteit is. ik ken wel 1eurohosting maar als ik de verhalen moet geloven is die niet echt betrouwbaar. dus iemand die het weet: moet betaalbaar zijn en moet geen problemen opleveren met adsense.
Hmm, zodat het nog meer op gewone pagina tekst en links lijken. Weet niet of dit zo'n vooruitgang is. Ja voor de webmaster waarschijnlijk wel...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef star_gazer het volgende:
Hte is sinds kort mogelijk het font van de ads aan te passen
En Adsense for Domains is nu ook in Nederland beschikbaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef star_gazer het volgende:
Hte is sinds kort mogelijk het font van de ads aan te passen
Het voordeel is dat je inkomsten PER DAG worden omgerekend naar euro's. Je hebt dus minder last van koersfluctuaties achteraf.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Dlocks het volgende:
Voor BTW maakt het niets uit. Overigens kwamen mijn betalingen altijd al uit Ierland (ook al staat in Adsense bij je betalingsoverzicht een Amerikaans adres). Tevens stond in het betalingsoverzicht altijd al een europees BTW-nummer (EU372000041) wat nu dus als je het zou omzetten IE6388047V is geworden.
Ale je het omzet moet je dus alleen de nieuwe factuurgegevens op je facturen zetten. 0% BTW blijft dus hetzelfde.
Overigens zie ik zelf geen voordeel of nadeel in het omzetten. Ik laat het dus vooralsnog gewoon op dollars staan.
Dus? Wil je geld verdienen of gokken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:08 schreef Dlocks het volgende:
Ja, dat is inderdaad mooi als de dollar op de dag van uitbetaling lager staat dan in de dagen ervoor. Echter op dit moment is de dollar al het hele jaar meer waard aan het worden en dan is het gunstiger om het op dollar te laten staan.
Het op de euro zetten is ook gokken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dus? Wil je geld verdienen of gokken?
Als je kijkt naar schuld per inwoner en afzet tegen BNP in verschillende landen dan gaat het in veel europese landen echt niet beter dan in de VS. Wat dat betreft loopt de euro evenveel risico om waarde te verliezen als de dollar. Dus dat heft elkaar weer mooi op. Vooralsnog is de waarde van de dollar al bijna gedurende drie maanden aan het stijgen. Of de waarde van de euro is al drie maanden aan het dalen. Het is maar net hoe je het bekijkt. Dus vooralsnog zie ik nog geen reden om het in Adsense op de euro te zetten.quote:Enig idee hoeveel dollars er bijgedrukt moeten gaan worden om aan al die wilde plannen te kunnen voldoen?
Want? 1 euro is 1 euro.quote:
Kraam geen onzin uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het op de euro zetten is ook gokken.
[..]
??? Mankeer je wat ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Is geen onzin. Denk er nog maar een keertje goed over na.
Leg het dan uit ... Er zijn kennelijk nogal wat mensen (waaronder ik) die het niet snappen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Is geen onzin. Denk er nog maar een keertje goed over na.
Dus als iemand zegt dat het op de dollar laten staan gokken is dan is het op de euro zetten ook gokken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dus? Wil je geld verdienen of gokken?
Was het geen 70 euro? Dan word je namelijk uitbetaald. Heb je een mailtje van google ontvangen dat je account dichtgegooid is? Draaien je ads nog wel? Dit is inderdaad vreemd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef PekkeMan het volgende:
Hoi,
ik heb een vraagje over google adsense. Deze heb ik al een tijdje op mijn site staan en de inkomsten lopen langzaam op. Nu was ik al bijna tot de 70 dollar en nu is ineens dit weg, foetsie. Heeft iemand enig idee waarom dit zo ineens kan zijn?
mvg
Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]Wen er maar vast aan, want google gaat de omzetting op termijn verplichten.
quote:
http://adsense.blogspot.c(...)e-international.htmlquote:We encourage you to update your account to local currency reports soon, as we may require this change in the future.
Ik heb het gebruikt voor een aantal maanden. Ongeveer $1200 mee verdiend. Wat wil je er over weten?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Zijn er hier ook mensen die gebruik maken van AdBrite?
Ben benieuwd naar de ervaringen. Waarom gebruik je het nu niet meer?quote:Op zondag 5 april 2009 08:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik heb het gebruikt voor een aantal maanden. Ongeveer $1200 mee verdiend. Wat wil je er over weten?
Met welke site verdien jij dan 1200 dollar per maand? Ik wil wel is weten wat je daarvoor dan moet hebben.quote:Op zondag 5 april 2009 08:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik heb het gebruikt voor een aantal maanden. Ongeveer $1200 mee verdiend. Wat wil je er over weten?
Ik gebruik het nu niet meer omdat de site te veel dataverkeer ging gebruiken. Ik had moeten overstappen op een dedicated server van +-¤200 per maand, waar ik, als student zijnde geen zin in had. In 2 maanden heb ik die $1200 verdiend. Daarna heb ik de site verkocht voor een kleine ¤4000,-. Wat voor site het was kan ik niet zeggen, want dat heb ik zo afgesproken met de koper.quote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de ervaringen. Waarom gebruik je het nu niet meer?
Auto approve inderdaad. Verwacht trouwens geen bakken met geld per klik hoor. AdBrite heeft iets van $0.04 tot $0.09 per click, veel lager dan AdSense. Maar AdBrite kun je dan wél weer gebruiken op een ander soort sites dan AdSense, wat ook weer een voordeel is. Meer vragen zijn welkom, geen probleem!quote:Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe deed je dat met ads? Liet je ze auto-approven of selecteerde je ze handmatig. En zo ja? Wat waren je criteria?
Bedankt voor je uitgebreide reactie trouwens!
Met zoveel zou ik niet meer hoeven te werkenquote:
Welke site onderhoud je nu? Dit gaat niet over Planetweb, neem ik aanquote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met zoveel zou ik niet meer hoeven te werken
Erhm nee, die is lang doodquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef FromOuterSpace het volgende:
[..]
Welke site onderhoud je nu? Dit gaat niet over Planetweb, neem ik aan
Geen idee. MIsschien heeft het hier iets mee te makenquote:Op zondag 5 april 2009 22:24 schreef FromOuterSpace het volgende:
Snap ik. Weet je hier toevallig een antwoord op?
Waarom zou de gebruiker naar die pagina gaan? Er is geen content.quote:Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef jeweetz17 het volgende:
is het toegestaan om op je site een pagina met links te plaatsen waar je alleen google adsense opzet.
en is het aan te raden of raden jullie het af. het is natuurlijk niet echt klant vriendelijk.
Niet alleen de markt is 20 keer groter, de concurrentie is ook een factor 50 sterker. Zorg dus voor een degelijke content- en linkbuilding-strategie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:31 schreef LTM het volgende:
Ik overweeg ook aan de slag te gaan met een eigen website en met Adsense. Daarbij denk ik aan een Engelstalige .com site, puur omdat het potentiele publiek dan vele malen groter is. Zijn er nog addertjes waarmee ik rekening moet houden wanneer ik in het Engels aan de slag ga ipv het Nederlands?
Je hebt gelijk, ik heb er nog eens een paar nachten over geslapen.. ik begin toch in het Nederlands.. eerst maar eens zien of dat lukt. Heb mijn .com al geregistreerd. Zijn er hier mensen die naast ad sense of ipv ad sense met affiliates werken, zoals vakantiehuisjes, online casino's , financiele dienstverlening, etc ? Ben wel benieuwd naar ervaringen en succes of fail storiesquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Niet alleen de markt is 20 keer groter, de concurrentie is ook een factor 50 sterker. Zorg dus voor een degelijke content- en linkbuilding-strategie.
Mijn ervaring met affiliate marketing is; begin met small-ticket items (goedkope producten). Dure producten hebben een grotere bedenktijd, waardoor de kans aanwezig is dat je cookie al verlopen is eer iemand de aanschaf doet. Niet alleen dat, de kans is bij een duur object groter dat iemand het hele internet afstruint, waardoor de kans groot is dat je cookie overschreven wordt, of iemand bij een andere aanbieder aan de haal gaatquote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef LTM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb er nog eens een paar nachten over geslapen.. ik begin toch in het Nederlands.. eerst maar eens zien of dat lukt. Heb mijn .com al geregistreerd. Zijn er hier mensen die naast ad sense of ipv ad sense met affiliates werken, zoals vakantiehuisjes, online casino's , financiele dienstverlening, etc ? Ben wel benieuwd naar ervaringen en succes of fail stories
Je raakt je geld niet kwijt. Het overzicht "since last payment" is alles dat je hebt verdient, sinds de laatste uitbetaling, of alles dat je tot nu toe hebt verdiend als je nog nooit bent uitbetaald.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:10 schreef Gehannes het volgende:
weet iemand trouwens wat het betekent als je bij je adsense overzicht: since last payment ziet staan?
Ik ben nooit door de 100 dollar grens gegaan dus ik kan nog niet uitbetaald zijn. Of is het zo dat je door die 100 dollar grens moet gaan binnen een bepaalde tijd en dat anders je kosten naar beneden gaan?
Dus dat al mijn verdiende geld nu pleite is?
Ik heb het al gevonden. Bij het totaal overzicht bij payment history staat inderdaad nog het totale bedrag.quote:Op zondag 19 april 2009 13:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je raakt je geld niet kwijt. Het overzicht "since last payment" is alles dat je hebt verdient, sinds de laatste uitbetaling, of alles dat je tot nu toe hebt verdiend als je nog nooit bent uitbetaald.
Bij mij deze wekenquote:
Ligt er maar net aan wat voor onderwerp je site heeft, waar je de advertenties plaatst, of het goede bezoekers zijn (dus niet van bijvoorbeeld dutchleader.nl ofzo).quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef ARKON het volgende:
ik zit zo rond de 2000+ bezoekers per dag, hoeveel zou ik met adsense kunnen verdienen?
Weinigquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Een eCPM van 1 euro is dat veel of weinig?
Hang af van de kwaliteit van de bezoekers en van je niche. Waarover gaat je site (globaal)?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef ARKON het volgende:
ik zit zo rond de 2000+ bezoekers per dag, hoeveel zou ik met adsense kunnen verdienen?
Nou bij mij loopt het nog geen storm (pas 2 weken adsense)quote:
Snel even wat ruimte tussen de links en de google ads vergroot en een streep ertussen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:56 schreef star_gazer het volgende:
Niet toegestaan; je belazert mensen door hun te laten denken dat de ads een deel van je content zijn. Daarnaast mogen ads niet onder de kop 'links' staan. Indirect moedig je je bezoeker op deze manier aan tot klikken, wat een absolute doodzonde is. Mijn regel is altijd "bij twijfel, niet doen." Die twijfel is er namelijk niet voor niets. Google is 100% onverbiddelijk als het gaat om het sluiten van accounts.
URL?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef HarryP het volgende:
[..]
Snel even wat ruimte tussen de links en de google ads vergroot en een streep ertussen.
of is het op die manier nog steeds niet toegestaan?
Geduld hebben en relevante ads.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:30 schreef HarryP het volgende:
[..]
Nou bij mij loopt het nog geen storm (pas 2 weken adsense)
Nog tips om aan meer bezoekers (en klikkers) te komen?
Over alles en nog wat, heb vorige week nog een check gehad van zo'n 200 dollar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hang af van de kwaliteit van de bezoekers en van je niche. Waarover gaat je site (globaal)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |