Vanwege het feit dat Djokovic zoveel UE's maakt ? Als jij dat een aanvallende finale noemt, fine by mequote:Op zondag 27 januari 2008 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je moeilijk doet, maar dit is echt wel een van de aanvallendere finales van de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speelt
Wie maakt wie belachelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 10:35 schreef XL het volgende:
Nalbandian zou willen dat zijn beste service uit zijn carriere zo goed was als de slechtste service uit deze wedstrijd.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speelt
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat Djokovic zoveel UE's maakt ? Als jij dat een aanvallende finale noemt, fine by me
Je had gewoon moeten beginnen bij de BBCquote:Op zondag 27 januari 2008 10:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat doet de NOS nu weerkan ik weer verder gaan zappen richting BBC
Ik jou en je maakt het me makkelijk. Je kunt toch niet roepen dat ze slecht serveren, slecht spelen, veel fouten maken als je zo'n spectaculaire wedstrijd ziet. (Djokovic serveerde de eerste set 70% eerste services met 5 aces, dat is goed voor hem. Coryfee Ted van de Meer zei het al, achter de computer zitten ook mensen. Als die 15 UE tellen dan moeten ze UNforced eens opzoeken in een woordenboek. De eerste set was gewoon van superhoge kwaliteit. Pas begin tweede set speelde Djoko even slecht)quote:
Mijn nederige excuses voor het in twijfel trekken van je grote wijsheidquote:Op zondag 27 januari 2008 11:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik jou en je maakt het me makkelijk. Je kunt toch niet roepen dat ze slecht serveren, slecht spelen, veel fouten maken als je zo'n spectaculaire wedstrijd ziet. (Djokovic serveerde de eerste set 70% eerste services met 5 aces, dat is goed voor hem. Coryfee Ted van de Meer zei het al, achter de computer zitten ook mensen. Als die 15 UE tellen dan moeten ze UNforced eens opzoeken in een woordenboek. De eerste set was gewoon van superhoge kwaliteit. Pas begin tweede set speelde Djoko even slecht)
Geen probleem. Graag gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses voor het in twijfel trekken van je grote wijsheiden dank voor de terechtwijzing van een domme tennisfan
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Net weer dat enge jongste broertje van Djoko in beeld. Heb het dee dat ik naar propaganda voor de Hitlerjugend kijk met al drie enge gebaren. Sorry hoor, maar ik vind het echt irritant. Vind die hele familie irritant trouwens.
Het is nog lang niet gedaanquote:Op zondag 27 januari 2008 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeten we de partij tegen Murray niet? Tsonga kreeg kramp en kwam goed weg dat 'ie de tie-break in de vierde set pakte. Tsonga speelde ook nog nooit een 5-setter. Djokovic kan er 4-5 uur tegenaan.
quote:
Leuk dat we elkaar hier gewoon helpen op Fok!.quote:
Mja, toch lijkt Tsonga we een goede atleet en een beetje adrenaline doet ook wonderen. Dus denk dat hij het wel 5 sets vol kan houden. Tegen Murray was ook overdag in de volle zon, da's wel stukje zwaarder.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeten we de partij tegen Murray niet? Tsonga kreeg kramp en kwam goed weg dat 'ie de tie-break in de vierde set pakte. Tsonga speelde ook nog nooit een 5-setter. Djokovic kan er 4-5 uur tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |