Ja, en dat is heel wat anders dan SP. Dus ace of service winner is dan zeer goed mogelijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dan was het 40-30 geworden.
Hey, da's een kleinzusje-opmerking.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Tijd voor een fysio denk ik voor Djoko.
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speeltquote:Op zondag 27 januari 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n aanvallende finale
Yep, hij is echt een beetje uit z'n doen ofzo. Hij maakt ook nog maar weinig vuistjes, oogcontact met z'n bank etc... Hij heeft echt een paar van die superwinners nodig...quote:
Ja, maar wat wil je ermee zeggen? Federer maakt ook fouten op belangrijke momenten. Hoort er allemaal bij.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en dat is heel wat anders dan SP. Dus ace of service winner is dan zeer goed mogelijk.
Vanwege het feit dat Djokovic zoveel UE's maakt ? Als jij dat een aanvallende finale noemt, fine by mequote:Op zondag 27 januari 2008 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je moeilijk doet, maar dit is echt wel een van de aanvallendere finales van de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speelt
Wie maakt wie belachelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 10:35 schreef XL het volgende:
Nalbandian zou willen dat zijn beste service uit zijn carriere zo goed was als de slechtste service uit deze wedstrijd.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speelt
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat Djokovic zoveel UE's maakt ? Als jij dat een aanvallende finale noemt, fine by me
Je had gewoon moeten beginnen bij de BBCquote:Op zondag 27 januari 2008 10:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat doet de NOS nu weerkan ik weer verder gaan zappen richting BBC
Ik jou en je maakt het me makkelijk. Je kunt toch niet roepen dat ze slecht serveren, slecht spelen, veel fouten maken als je zo'n spectaculaire wedstrijd ziet. (Djokovic serveerde de eerste set 70% eerste services met 5 aces, dat is goed voor hem. Coryfee Ted van de Meer zei het al, achter de computer zitten ook mensen. Als die 15 UE tellen dan moeten ze UNforced eens opzoeken in een woordenboek. De eerste set was gewoon van superhoge kwaliteit. Pas begin tweede set speelde Djoko even slecht)quote:
Mijn nederige excuses voor het in twijfel trekken van je grote wijsheidquote:Op zondag 27 januari 2008 11:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik jou en je maakt het me makkelijk. Je kunt toch niet roepen dat ze slecht serveren, slecht spelen, veel fouten maken als je zo'n spectaculaire wedstrijd ziet. (Djokovic serveerde de eerste set 70% eerste services met 5 aces, dat is goed voor hem. Coryfee Ted van de Meer zei het al, achter de computer zitten ook mensen. Als die 15 UE tellen dan moeten ze UNforced eens opzoeken in een woordenboek. De eerste set was gewoon van superhoge kwaliteit. Pas begin tweede set speelde Djoko even slecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |