abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 12:51:01 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56360127
Ik ben een beetje aan het soggen vandaag . Vanochtend wel gedaan wat ik écht moest doen, maar wat uitgesteld kon worden tot morgen, heb ik uitgesteld .

Ben het allereerste seizoen van Melrose Place aan het bekijken. Zo leuk! . Het grappige is dat vier personages uit Beverly Hills 90210 in de pilot van MP zitten. Die zijn gewoon even overgekomen uit BH dus .

En ik vond motormuis Jake destijds heel en nu nog steeds . Ik weet niet meer vanaf welk seizoen ik de serie ben gaan volgen, maar heb heel wat afleveringen gezien .

Binnenkort ook de oude episodes van Beverly Hills maar weer (eens) gaan bekijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56360172
Ik heb nu de eerste 3 seizoenen van Beverly Hills op dvd, blijft toch leuk
Melrose Place heb ik eigenlijk nooit gekeken
pi_56360249
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Sate schnitzel is lekker Is gewoon een schnitzel gevuld met sate-saus
ik vroeg me al af waar die saté dan aan bod kwam ja
Ja doei.
pi_56360294
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Sate schnitzel is lekker Is gewoon een schnitzel gevuld met sate-saus
ook lekker mager dus
Maar gelukkig loopt het meeste eruit als je het probeert te snijden
  maandag 28 januari 2008 @ 13:04:28 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56360378
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ook lekker mager dus
En dat kun je dan vervolgens lekker oplepelen . Ik heb nog een potje satésaus van oud en nieuw in de koelkast staan .

Heb ook nog een aangebroken pakje crème fraiche staan. Hoe lang is dat eigenlijk nog houdbaar als je het eenmaal geopend hebt?
Niet meer actief op Fok!
pi_56360447
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ook lekker mager dus
Ik eet het nu nooit meer, maar toen ik nog thuis woonde aten we het wel eens, vandaar dat ik het weet Nou eet ik nooit gewoon een stuk vlees, behalve als ik uiteten ga
pi_56360470
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat kun je dan vervolgens lekker oplepelen . Ik heb nog een potje satésaus van oud en nieuw in de koelkast staan .

Heb ook nog een aangebroken pakje crème fraiche staan. Hoe lang is dat eigenlijk nog houdbaar als je het eenmaal geopend hebt?
dag of 3 ongeveer, max
Ja doei.
pi_56360484
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik eet het nu nooit meer, maar toen ik nog thuis woonde aten we het wel eens, vandaar dat ik het weet Nou eet ik nooit gewoon een stuk vlees, behalve als ik uiteten ga
idem

het vlees zit hier altijd wel ergens in, of niet, als we vega eten
Ja doei.
pi_56360504
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:49 schreef Miss_S het volgende:
Nou er klopt weer iets niet in mijn nieuwe rooster ze hebben me bij een les (taalondersteuning) ingepland waar ik me niet voor aangemeld heb
Dus maar weer een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ze nog moeilijk gaan doen
Misschien is het een hint

Creme fraiche vertrouw ik zolang er zich geen speciaal laagje op vormt (waterig meestal) of anders ruikt ofzo. Maar meestal verdwijnen dat soort dingen helaas naar de achterkant van de koelkast en kom ik er opeens achter dat het er nog staat als het al te laat is
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 28 januari 2008 @ 13:10:18 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56360516
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dag of 3 ongeveer, max
Damn .

* Viking84 crème fraiche weggooien gaat.

Wat zal ik vanavond eens gaan eten? . Mag niet te zwaar op de maag liggen, aangezien ik weer ga hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56360530
Craime fraiche zou ik idd niet langer dan 1-2 dagen bewaren. Maar hier nemen we altijd gewoon zo'n klein pakje, en gaat het allemaal in 1 keer op.
  maandag 28 januari 2008 @ 13:16:55 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56360665
Ik blijf steken op 69 kilo Het is nu 28 dagen geleden dat ik me hier aanmeldde en -1 kg is wel een heel matig resultaat. Ik heb wel in totaal zes etentjes gehad. En veel gesport heb ik ook al niet. Ik heb wel veel minder gesnoept dan normaal, en ben een stuk bewuster gaan eten. Zelfs tijdens de etentjes heb ik me iets meer beheerst dan normaal - meer spa rood en minder wijn, en vooraf niet de hele broodmand leegeten. Ik ben in elk geval op de goede weg...
  Vis een optie? maandag 28 januari 2008 @ 13:35:33 #113
70532 loveli
N
pi_56361061
Ik ben weer eens met open ogen in mijn favoriete valkuil gesprongen, de weegschaal. Met mijn gewicht is niets mis, maar de vet/spierverhouding kan stukken beter. Maar ik moet nog steeds flink meer bewegen. Binnenkort krijg ik twee weken een hond te logeren, dat zorgt in ieder geval voor wat extra wandelingen.
crap in = crap out
pi_56361119
Nu heb ik wel zin om hard te lopen, maar lief is weg en hij heeft de sleutel mee, komt om 5 uur terug en dan gaan we boodschappen doen en eten. Weet niet of ik daarna nog wel kan (niet donker enzo)

Nu: cup a soup en brood met kipfilet en tomaat.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56361343
Ik heb net een kwartier voor een rek met chocolade gestaan. Ik zwelg momenteel in zelfmedelijden en wil dan alleen maar met héél veel chocolade op de bank liggen en mezelf volstouwen. Ik ken geen andere manier om mezelf te troosten.

Uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan met een zak mandarijntjes. Jeuh.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_56361368
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net een kwartier voor een rek met chocolade gestaan. Ik zwelg momenteel in zelfmedelijden en wil dan alleen maar met héél veel chocolade op de bank liggen en mezelf volstouwen. Ik ken geen andere manier om mezelf te troosten.

Goed zo
pi_56361436
mandarijntjes

zelf net lekker mijn twee bammetjes met kaas een beetje getostificeerd en een half half pakje (250ml dus )magere melk gedronken heerlijk!

nu nog even 3 uurtjes werken, en dan zit 't er alweer op
Ja doei.
pi_56361640
Ik vind de mandarijntjes op het moment niet echt lekker meer. Tijd van het jaar voor sinaasappels
pi_56361644
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:48 schreef Claudia_x het volgende:

Niets mis met een beetje zelfmedelijden op zn tijd. En ik denk dat jij jezelf nu best wel zielig mag vinden. En chocolade is ook gewoon veel lekkerder dan mandarijntjes, helemaal mee eens. De kunst is alleen om niet een pond chocolade op te eten, maar een klein stukje.
Ga anders lekker een stukje wandelen om je hoofd een beetje leeg te maken. Of lekker op de bank hangen en je favoriete film kijken. Of lekker kokkerellen! Ga lekker een soep maken ofzo, kun je je frustratie uitleven op de groenten die je in stukken gaat hakken en het is nog dieet-verantwoord ook!

Ben je nu eigenlijk al afgestudeerd? Of moet ik daar maar niet naar vragen?
pi_56362062
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Niets mis met een beetje zelfmedelijden op zn tijd. En ik denk dat jij jezelf nu best wel zielig mag vinden. En chocolade is ook gewoon veel lekkerder dan mandarijntjes, helemaal mee eens. De kunst is alleen om niet een pond chocolade op te eten, maar een klein stukje.
Ga anders lekker een stukje wandelen om je hoofd een beetje leeg te maken. Of lekker op de bank hangen en je favoriete film kijken. Of lekker kokkerellen! Ga lekker een soep maken ofzo, kun je je frustratie uitleven op de groenten die je in stukken gaat hakken en het is nog dieet-verantwoord ook!

Ben je nu eigenlijk al afgestudeerd? Of moet ik daar maar niet naar vragen?

Het afstuderen is niet zo fraai afgelopen. Ik heb besloten om mijn dubbel afstuderen te laten schieten, simpelweg omdat ik de stress niet langer aankon. Nu studeer ik medio februari af in alleen wijsgebeerte. De scriptie is ingeleverd. En de opluchting is groot, kan ik je vertellen!

Nu wil ik het allemaal weer op de rails zien te krijgen. Mijn basiseetpatroon is prima, alleen moet ik écht geen chocola kopen. De strategieën die je noemt zijn prima. Het is vooral moeilijk om dat gevoel van 'het kan me geen reet schelen' dat ik bij vlagen heb te relativeren. Ik voel me echt een kleuter, als ik tegen beter weten in een doos Merci koop en in één keer opeet. (Een gelukzalige kleuter, dat wel. )
pi_56362235
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Misschien is het een hint
Nee hoor hoe ik hier typ, typ ik gelukkig niet mijn verslagen
Maar ik had hun ooit eens een mailtje gestuurd dus denk dat ze daarom mijn naam erbij hebben staan, maar goed ik kom toch lekker niet
pi_56362583
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het afstuderen is niet zo fraai afgelopen. Ik heb besloten om mijn dubbel afstuderen te laten schieten, simpelweg omdat ik de stress niet langer aankon. Nu studeer ik medio februari af in alleen wijsgebeerte. De scriptie is ingeleverd. En de opluchting is groot, kan ik je vertellen!

Nu wil ik het allemaal weer op de rails zien te krijgen. Mijn basiseetpatroon is prima, alleen moet ik écht geen chocola kopen. De strategieën die je noemt zijn prima. Het is vooral moeilijk om dat gevoel van 'het kan me geen reet schelen' dat ik bij vlagen heb te relativeren. Ik voel me echt een kleuter, als ik tegen beter weten in een doos Merci koop en in één keer opeet. (Een gelukzalige kleuter, dat wel. )
Ach, dan maar afstuderen in 1 opleiding. Je krijgt van die andere opleiding vast ook wel wat papieren neem ik aan. Maar ik ken de opluchting van het alles ingeleverd hebben. Zo ontzettend lekker.

En het is best moeilijk om weer even af te kicken van de chocolade. Je wordt namelijk best wel blij van chocolade. Maar je wordt ook echt heel blij van weer in je broeken passen!
  maandag 28 januari 2008 @ 15:08:52 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56362942
@ Claudia_X: Je hebt toch Nederlands gestudeerd? Of heb je daarnaast nog meer studies gedaan? Mijn afstuderen wil ook niet echt vlotten, helaas, maar ik hoop toch in ieder geval voor de zomer klaar te zijn. Dat zou moeten lukken.
Niet meer actief op Fok!
pi_56363130
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:08 schreef Viking84 het volgende:
@ Claudia_X: Je hebt toch Nederlands gestudeerd? Of heb je daarnaast nog meer studies gedaan? Mijn afstuderen wil ook niet echt vlotten, helaas, maar ik hoop toch in ieder geval voor de zomer klaar te zijn. Dat zou moeten lukken.
Ik heb de propedeuse Nederlands gedaan en daarna de doctoraal Taalwetenschap. Een jaar daarna ben ik Wijsbegeerte erbij gaan doen. Uiteindelijk heb ik de interdisciplinaire master Wijsbegeerte v/e Wetenschapsgebied (nl. de Taalwetenschap) gedaan, en daar studeer ik in af. Met Taalwetenschap is het eigenlijk allemaal misgelopen.

(En daar is het ook misgegaan met mijn eetregime... Ik wil deze heupen uit 2006 terug. )

Hoe komt het dat het met je scriptie niet vlot? Als ik je één goed advies mag geven: neem geen genoegen met 'hoop'. Ik heb ook lang gehoopt dat het goed zou komen, terwijl ik gewoon harde afspraken had moeten maken.
  maandag 28 januari 2008 @ 16:07:49 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56364026
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb de propedeuse Nederlands gedaan en daarna de doctoraal Taalwetenschap. Een jaar daarna ben ik Wijsbegeerte erbij gaan doen. Uiteindelijk heb ik de interdisciplinaire master Wijsbegeerte v/e Wetenschapsgebied (nl. de Taalwetenschap) gedaan, en daar studeer ik in af. Met Taalwetenschap is het eigenlijk allemaal misgelopen.

(En daar is het ook misgegaan met mijn eetregime... Ik wil deze heupen uit 2006 terug. )

Hoe komt het dat het met je scriptie niet vlot? Als ik je één goed advies mag geven: neem geen genoegen met 'hoop'. Ik heb ook lang gehoopt dat het goed zou komen, terwijl ik gewoon harde afspraken had moeten maken.
Ah ok, vandaar .
Ja, met mijn scriptie wil het niet vlotten, omdat ik geen proefpersonen bij elkaar krijg. Heb circa 100 scholieren uit gym 4 en 5 nodig en dat is op zich gemakkelijk te regelen via docenten. Helaas geven deze docenten niet thuis. Ze kunnen er geen tijd voor inruimen of ze reageren simpelweg niet. Gelukkig heb ik een goede begeleider. Hij heeft toegezegd dat hij er deze week nog achter aan zal gaan. Dus ik hoop, helaas heb ik momenteel niet meer dan hoop, dat hij meer succes heeft. In ieder geval zit ik er nu wel bovenop. Een afwachtende houding is funest.
Het vinden van proefpersonen is sowieso een groot probleem in Groningen. Deelname aan onderzoeken wordt niet gehonoreerd met studiepunten en er is ook geen geld om proefpersonen tegemoet te komen, dus ben je echt afhankelijk van de bereidwilligheid van mensen. De onderzoeksopzet is klaar, het theoretische kader in principe ook, maar het hoofdstuk resultaten is nog blanco... Als ik eenmaal proefpersonen heb gevonden zal het allemaal heel snel gaan, maar nu ziet het er best wel uitzichtloos uit.

Ik laat mijn scriptiestress mijn goede leefpatroon niet verpesten. Ik vind het juist erg lekker om na een frustrerende dag even te kunnen hardlopen of even in de keuken te kunnen staan. Even wat anders .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')