quote:Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sate schnitzel is lekkerIs gewoon een schnitzel gevuld met sate-saus
ook lekker mager dusquote:Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sate schnitzel is lekkerIs gewoon een schnitzel gevuld met sate-saus
En dat kun je dan vervolgens lekker oplepelenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ook lekker mager dus
Maar gelukkig loopt het meeste eruit als je het probeert te snijden
Ik eet het nu nooit meer, maar toen ik nog thuis woonde aten we het wel eens, vandaar dat ik het weetquote:Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ook lekker mager dus
Maar gelukkig loopt het meeste eruit als je het probeert te snijden
dag of 3 ongeveer, maxquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat kun je dan vervolgens lekker oplepelen. Ik heb nog een potje satésaus van oud en nieuw in de koelkast staan
.
Heb ook nog een aangebroken pakje crème fraiche staan. Hoe lang is dat eigenlijk nog houdbaar als je het eenmaal geopend hebt?
idemquote:Op maandag 28 januari 2008 13:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik eet het nu nooit meer, maar toen ik nog thuis woonde aten we het wel eens, vandaar dat ik het weetNou eet ik nooit gewoon een stuk vlees, behalve als ik uiteten ga
Misschien is het een hintquote:Op maandag 28 januari 2008 12:49 schreef Miss_S het volgende:
Nou er klopt weer iets niet in mijn nieuwe roosterze hebben me bij een les (taalondersteuning) ingepland waar ik me niet voor aangemeld heb
Dus maar weer een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ze nog moeilijk gaan doen
Damnquote:
Goed zoquote:Op maandag 28 januari 2008 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net een kwartier voor een rek met chocolade gestaan. Ik zwelg momenteel in zelfmedelijden en wil dan alleen maar met héél veel chocolade op de bank liggen en mezelf volstouwen. Ik ken geen andere manier om mezelf te troosten.![]()
Uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan met een zak mandarijntjes. Jeuh.
Niets mis met een beetje zelfmedelijden op zn tijd. En ik denk dat jij jezelf nu best wel zielig mag vinden.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net een kwartier voor een rek met chocolade gestaan. Ik zwelg momenteel in zelfmedelijden en wil dan alleen maar met héél veel chocolade op de bank liggen en mezelf volstouwen. Ik ken geen andere manier om mezelf te troosten.![]()
Uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan met een zak mandarijntjes. Jeuh.
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje zelfmedelijden op zn tijd. En ik denk dat jij jezelf nu best wel zielig mag vinden.En chocolade is ook gewoon veel lekkerder dan mandarijntjes, helemaal mee eens. De kunst is alleen om niet een pond chocolade op te eten, maar een klein stukje.
Ga anders lekker een stukje wandelen om je hoofd een beetje leeg te maken. Of lekker op de bank hangen en je favoriete film kijken. Of lekker kokkerellen! Ga lekker een soep maken ofzo, kun je je frustratie uitleven op de groenten die je in stukken gaat hakken en het is nog dieet-verantwoord ook!
Ben je nu eigenlijk al afgestudeerd? Of moet ik daar maar niet naar vragen?
Nee hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien is het een hint![]()
Ach, dan maar afstuderen in 1 opleiding. Je krijgt van die andere opleiding vast ook wel wat papieren neem ik aan. Maar ik ken de opluchting van het alles ingeleverd hebben. Zo ontzettend lekker.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Het afstuderen is niet zo fraai afgelopen. Ik heb besloten om mijn dubbel afstuderen te laten schieten, simpelweg omdat ik de stress niet langer aankon. Nu studeer ik medio februari af in alleen wijsgebeerte. De scriptie is ingeleverd. En de opluchting is groot, kan ik je vertellen!
Nu wil ik het allemaal weer op de rails zien te krijgen. Mijn basiseetpatroon is prima, alleen moet ik écht geen chocola kopen. De strategieën die je noemt zijn prima. Het is vooral moeilijk om dat gevoel van 'het kan me geen reet schelen' dat ik bij vlagen heb te relativeren. Ik voel me echt een kleuter, als ik tegen beter weten in een doos Merci koop en in één keer opeet. (Een gelukzalige kleuter, dat wel.)
Ik heb de propedeuse Nederlands gedaan en daarna de doctoraal Taalwetenschap. Een jaar daarna ben ik Wijsbegeerte erbij gaan doen. Uiteindelijk heb ik de interdisciplinaire master Wijsbegeerte v/e Wetenschapsgebied (nl. de Taalwetenschap) gedaan, en daar studeer ik in af. Met Taalwetenschap is het eigenlijk allemaal misgelopen.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:08 schreef Viking84 het volgende:
@ Claudia_X: Je hebt toch Nederlands gestudeerd? Of heb je daarnaast nog meer studies gedaan? Mijn afstuderen wil ook niet echt vlotten, helaas, maar ik hoop toch in ieder geval voor de zomer klaar te zijn. Dat zou moeten lukken.
Ah ok, vandaarquote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb de propedeuse Nederlands gedaan en daarna de doctoraal Taalwetenschap. Een jaar daarna ben ik Wijsbegeerte erbij gaan doen. Uiteindelijk heb ik de interdisciplinaire master Wijsbegeerte v/e Wetenschapsgebied (nl. de Taalwetenschap) gedaan, en daar studeer ik in af. Met Taalwetenschap is het eigenlijk allemaal misgelopen.
(En daar is het ook misgegaan met mijn eetregime... Ik wil deze heupen uit 2006 terug.)
Hoe komt het dat het met je scriptie niet vlot? Als ik je één goed advies mag geven: neem geen genoegen met 'hoop'. Ik heb ook lang gehoopt dat het goed zou komen, terwijl ik gewoon harde afspraken had moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |