abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56347111
Pff net kip op met zoete aardappels in veel olijf olie. Lekker vet, maarja wel goede vetten!
  zondag 27 januari 2008 @ 21:04:00 #52
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56348299
Ik heb net kippensoep gehad, nu bij een vriend ff filmpje kijken.
Draadloos internet hier dus internet op mijn telefoon

edit: Werkt :p
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:07:18 #53
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56348352
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:13 schreef Huppelei het volgende:
Pff net kip op met zoete aardappels in veel olijf olie. Lekker vet, maarja wel goede vetten!
Euh, maar niet goed qua afvallen natuurlijk, die vetten. Nja, zo erg is het natuurlijk niet, en je eet vast niet alle olijfolie op. Hoop ik dan. Als je wel de pan leegdrinkt na het bakken: niet meer doen! Bah!

Ik heb vanavond een carpacio-salade op. Beetje vlees, pistoletje, 30 + kaas, pijnboompittjes, dat werk. Best lekker. En nu ga ik weer leren... Pff, ik heb er wel een beetje genoeg van, van dat leren. Ik heb dinsdag een filosofie-tentamen. En ik heb een 5 gehaald voor het deeltijd-tentamen, dus ik moet nu zeker minstens een 6 halen. Nja, ik ben alles aan het lezen en aan het samenvatten enzo. Ik heb nog nooit zo hard geleerd volgens mij... Stom engels boek ook. Grr.
pi_56349226
lekker een appeltje gesnoept daarnet heerlijk!
René pakt net de koekjestrommel met daarin héérlijke koekjes uit Engeland... maar ik neem NIET

lekker nog een kopje thee, en het eerste wat ik weer eet is morgenochtend mijn grote kom muesli met yoghurt

ja, ik ben trots op mijzelf die koekjes zijn zooooooooooo lekker
Ja doei.
pi_56349302
ik heb net nog een liga op en dat was het voor vandaag
morgen ff kijken of de kwark nog goed is
pi_56349314
Zo - gek avondje! Schoonmams bleef onverwacht eten. En die woont op 2 uur reizen hier vandaan, dus die weiger je dan ook niet natuurlijk . Maar... ze wilde géén patat. Dus eigenlijk is zij mijn afvalredding geweest vanavond, want ik had zo de pest in over m'n studie dat ik niet wilde koken en eigenlijk patat wilde gaan halen. Maar nu dus maar heel verantwoord spaghetti met salade gegeten. En een perenijsje als toetje. En nu ben ik best blij dat ik toch geen patat heb gehaald whoehoe.

En nu is Boer Zoekt Vrouw weer afgelopen en mag ik nog fijn even dertig SO's gaan nakijken.
Ik stel dingen echt te vaak uit tot het laatste moment, zucht .

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2008 21:45:30 ]
  zondag 27 januari 2008 @ 21:54:57 #57
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56349610
* zwahiel heeft net een texas bbq pizza op

Af en toe dan maar 's niet zo goed.
Moet wel zeggen, de laatste tijd ben ik echt veel aan het werken en veel werk aan het doen voor verschillende projecten. Daarnaast komt het hele schoolgebeuren nog..Mijn laatste onderwijs semester is afgerond en was er veel gedoe rondom mijn afstuderen. Dat laatste is gelukkig nu voor 99% geregeld. Nog wat kleine dingen moeten nog wat dingen goed krijgen maar dat lukt wel komende week.

Morgen gaat 't weer lekker verder met trainen, want dat lag wel eventjes stil door al die drukte. Enig voordeel van die drukte is dat ik maar weinig at, dus dan alleen nog goeie dingen en weinig slechte dingen.

Trouwens Huppelei, jij bent toch 't neefje van Maarten?

//edit:

zag net dat ik aan de top van het afvallen sta. Damn had er niet eens echt aan gedacht dat 't zoveel is. Leef telkens van kg naar kg's. 28 kg damn
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56350607
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel heeft net een texas bbq pizza op

Af en toe dan maar 's niet zo goed.
Moet wel zeggen, de laatste tijd ben ik echt veel aan het werken en veel werk aan het doen voor verschillende projecten. Daarnaast komt het hele schoolgebeuren nog..Mijn laatste onderwijs semester is afgerond en was er veel gedoe rondom mijn afstuderen. Dat laatste is gelukkig nu voor 99% geregeld. Nog wat kleine dingen moeten nog wat dingen goed krijgen maar dat lukt wel komende week.

Morgen gaat 't weer lekker verder met trainen, want dat lag wel eventjes stil door al die drukte. Enig voordeel van die drukte is dat ik maar weinig at, dus dan alleen nog goeie dingen en weinig slechte dingen.

Trouwens Huppelei, jij bent toch 't neefje van Maarten?

//edit:

zag net dat ik aan de top van het afvallen sta. Damn had er niet eens echt aan gedacht dat 't zoveel is. Leef telkens van kg naar kg's. 28 kg damn
Huh! Ja. Wie ben jij dan?

Edit: Van 77 cm taille naar 74 cm gegaan trouwens!

Edit2: kijk ik terug toen ik begon:
quote:
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm
Van 81 naar 70 kilo en van 91 naar 74 cm!

[ Bericht 7% gewijzigd door Huppelei op 27-01-2008 22:31:44 ]
  zondag 27 januari 2008 @ 22:45:20 #59
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56351156
Haha! Dacht ik al, zag je al in zijn hyves staan. Ben 'n collega, vriend en schoolgenoot van 'm hier in Utrecht. Vannacht nog met 'm gewerkt. Nog 'n Schakelaar hier dus. Trouwens 74 is toch hardstikke dun al? Wanneer was je begonnen eigenlijk dan?

BTW aangezien dat afvallen van mij inmiddels ook jaar twee in gaat. Mijn naam mag ook bij OP erbij :>

zwahiel = Wiel

(jawel zo heet ik echt )
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 27 januari 2008 @ 23:06:48 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56351733
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:04 schreef conleche het volgende:
Vandaag voor het eerst 10 km. gelopen 57 minuten over gedaan. Dat is wel iets langzamer gemiddeld dan bij de 5k, maar ik ben toch blij!! Voor de rest vandaag bepaald geen NEAT dag. Ik heb voor ik ging rennen 3 afleveringen van Desperate Housewives gezien en ik ben nu weer klaar voor wat afleveringen
Trés bien!
Morgen ga ik weer. Zou eigenlijk vanavond, maar heb dit weekend mijn voeten stukgelopen, want m'n gastheer had niet gezegd dat hij in the middle of nowhere woonde en dat we overal te voet naartoe moesten. Erg fijn op je hoge hakken . In de trein m'n laarzen uitgegooid en lekker relaxed op het bankje gezeten. Was gelukkig lekker rustig . Thuis voeten in een bakje water en nu gaat het wel weer, dus morgen gaan we weer verder lopen .

En Desperate Housewives is helemaal top . Ik ben helemaal bij nu. Eind vorig jaar in een paar dagen 3,5 seizoen gezien .

Nu ga ik pitten trouwens. Morgen weer studeren .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_56353096
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Trés bien!
Morgen ga ik weer. Zou eigenlijk vanavond, maar heb dit weekend mijn voeten stukgelopen, want m'n gastheer had niet gezegd dat hij in the middle of nowhere woonde en dat we overal te voet naartoe moesten. Erg fijn op je hoge hakken . In de trein m'n laarzen uitgegooid en lekker relaxed op het bankje gezeten. Was gelukkig lekker rustig . Thuis voeten in een bakje water en nu gaat het wel weer, dus morgen gaan we weer verder lopen .

En Desperate Housewives is helemaal top . Ik ben helemaal bij nu. Eind vorig jaar in een paar dagen 3,5 seizoen gezien .

Nu ga ik pitten trouwens. Morgen weer studeren .

.
Ik had het 1e seizoen op tv gezien, tweede seizoen gemist en nu heb ik vandaag 7 afleveringen gezien. Heb ook nog seizoen 3, maar dat bewaar ik voor een volgend relaxdagje. Ik heb me helemaal niet schuldig gevoeld!!

Gegeten vandaag:

1 meergranen pistoletje met filet americain en ui
250 gram ananas
bakje Japanse mix
stukje kip (de helft van een bout), Indiaase rijst en Oosterse wokgroenten met Thaise chilisaus Toetje: Light cornetto
glas jus/vifit met 2 pimm's koekjes (wou dat ik die nooit in de kast had zien liggen, ik kan niet helpen dat ik aan de rest van die koekjes blijf denken )
  FOK!fotograaf maandag 28 januari 2008 @ 00:14:20 #62
13368 NiGeLaToR
pi_56353270
Geinig, ik ziet net dat ik sinds kort ook in dit topic terecht kan/mag

Maarum, ben van 96 tot 85 kg afgedaald door m'n leventje wat te veranderen. Je kent het wel, 2 tot 3 keer in de week sporten (hoeft geen uren, maar wel even lekker intensief) en verder afkicken van suiker en vet.

Magoed, ben er wel achter dat het nogal persoonlijk is.. ik geloof acuut helemaal niet meer in universele dieeten, maar wel in het leren luisteren naar je lichaam (en gewicht).

Enfin, ik ga ongeveer 0,5 a 1 kg per maand naar beneden, wat dan ook duurzame kg's zijn.
pi_56353315
Jeetje wat gaan die topics toch altijd hard!

Maandagochtend moet ik naar de tandarts, ik wil niet! De laatste maanden heb ik iedere keer als ik daar wegga meer pijn dan toen ik er heen ging.... Hopen op niet nog een wortelkanaalbehandeling
Spoilers!
  maandag 28 januari 2008 @ 00:59:14 #64
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56354023
brrr Lucky_Strike... De tandarts is ook niet mijn vriend op dit moment. Hij heeft van de week een verstandskies getrokken. Heb er nog behoorlijk last van. Pijn zo'n gat in je tandvlees waar vanalles en nog wat in gaat zitten...
pi_56355150
goedemorgen!

het wordt steeds leuker om op te staan en inde spiegel te kijken én aan te kleden

broek die eerst redelijk strak zat, zit nu 'gewoon' zelfs wat losjes!

Zo even een dagje extra werken, hadden ze me overgehaald... alles voor het geld, zeggen we dan maar dus nu lekker een kom muesli met yoghurt, en mee 2 bammetjes kaas en een banaan
Ja doei.
pi_56355157
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef zwahiel het volgende:
Haha! Dacht ik al, zag je al in zijn hyves staan. Ben 'n collega, vriend en schoolgenoot van 'm hier in Utrecht. Vannacht nog met 'm gewerkt. Nog 'n Schakelaar hier dus. Trouwens 74 is toch hardstikke dun al? Wanneer was je begonnen eigenlijk dan?

BTW aangezien dat afvallen van mij inmiddels ook jaar twee in gaat. Mijn naam mag ook bij OP erbij :>

zwahiel = Wiel

(jawel zo heet ik echt )
Oke gezellig!
Ik ben begonnen in november, dus nu 3 maanden bezig. En 74 is ook wel slank ja. Maar het is meer dat vet onder me taille dat ik nog wel wil. En dat is moeilijk aangezien dat het oudste vet is.
pi_56355349
Jaaa 75,5 !
1,5 kilo eraf. Netjes voor een week, ik wil ook niet te snel gaan. Nou, op naar de 74 volgende week
pi_56355498
Goeiemorgen!

Blijkbaar schommelt mijn echte gewicht zo rond de 61.5 kg, want dat woog ik gister en vandaag (naja, vandaag 61.6 ) . Die 62.2 was ook van midden op de dag.

Zo, nu eerst even ontbijten en lekker rustig wakker worden. Vanmiddag een tentamen
pi_56355522
ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

*gaap*

maargoed.. nog maar 8 uur en 20 minuten... en dan mag ik naar huis...
Ja doei.
pi_56355563
Goedemorgen
Zometeen hardlopen en dan vanmiddag stage lopen ipv woensdag want dan ga ik naar mijn vriendje
  maandag 28 januari 2008 @ 08:51:41 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56355653
Morgen. Nu aan het ontbijten en zometeen aan de studie . Bleh, geen zin in. Ik heb nog 2,5 episode van het eerste seizoen van DIRT die ik nog moet zien, maar daar ga ik mezelf maar mee belonen vanavond .
Niet meer actief op Fok!
pi_56355675
ik heb net magere kwark op, dus zal dat maar eerst laten zakken voordat ik ga lopen
pi_56355743
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Morgen. Nu aan het ontbijten en zometeen aan de studie . Bleh, geen zin in. Ik heb nog 2,5 episode van het eerste seizoen van DIRT die ik nog moet zien, maar daar ga ik mezelf maar mee belonen vanavond .
Dirt.. dat vnid ik zo gaaf/raar/gaaf/raar

helaas dinsdag gemist, maar zal 't eens bijwerken vandeweek
Ja doei.
  maandag 28 januari 2008 @ 09:04:19 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56355810
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dirt.. dat vnid ik zo gaaf/raar/gaaf/raar

helaas dinsdag gemist, maar zal 't eens bijwerken vandeweek
Courteney Cox .
Ik volg geen series / films op tv. Ben zo gewend aan het gemak van dl. Lekker zelf weten wanneer je kijkt . Kan alleen niet meer in het DIRT-topic komen babbelen nu, aangezien ik dus flink wat verder ben dan ze in Nederland zijn .
En ik weet gewoon nog steeds niet wat ik van die schizo moet vinden .
Niet meer actief op Fok!
pi_56355911
Die schizo met die dode chick dat was raaaaaaaaaaaaaar
Ja doei.
  maandag 28 januari 2008 @ 09:53:53 #76
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56356508
Ik vind de schizo leuk.

Maar dat terzijde.

Want... Ik ben vandaag onder de 70 kilo! 69,6 om precies te zijn! Jeuh!

Nu kan ik komende week met een gerust hard op vakantie naar Valencia (ik zal niet te veel tapas eten...) en dan nog even carnaval vieren (ik zal niet te veel drinken...).

Nu alleen nog even leren...
pi_56356529
Succes met nog even leren egeltje!
Ik zit lekker aan de sterrenmuntthee
pi_56356566
Carnaval.. het enige leuke daaraan is is dat wij hier ook een week vakantie hebben
Ja doei.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:00:11 #79
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56356611
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Carnaval.. het enige leuke daaraan is is dat wij hier ook een week vakantie hebben
Wij (=studenten) hebben hier (= Utrecht) helemaal geen vakantie! Ik heb deze week een weekje vrij, ware het niet dat ik een filosofievak heb. En filosofie heeft andere vakanties. Wat er dus voor zorgt dat ik eigenlijk helemaal geen vakantie heb, alleen soms een Nederlands-vrije-week en soms een filosofie-vrije-week. Stomme universiteit...
pi_56356672
Van carnaval merken wij hier hélemaal niks
pi_56356761
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:00 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wij (=studenten) hebben hier (= Utrecht) helemaal geen vakantie! Ik heb deze week een weekje vrij, ware het niet dat ik een filosofievak heb. En filosofie heeft andere vakanties. Wat er dus voor zorgt dat ik eigenlijk helemaal geen vakantie heb, alleen soms een Nederlands-vrije-week en soms een filosofie-vrije-week. Stomme universiteit...
ik (=student) heb hier (= Nijmegen) vakantie omdat al die debielen hier sowieso carnaval vieren

Vorig jaar wilden we de gekte even ontsnappen, en gingen we uit eten.. kwamen we bij een WokChinees uit waar een hele fanfare verkleedde clowns zat trauma's
Ja doei.
pi_56356785
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind de schizo leuk.

Maar dat terzijde.

Want... Ik ben vandaag onder de 70 kilo! 69,6 om precies te zijn! Jeuh!
Gefeliciteerd
Ik ben jaloers

Ik heb net les 8 van Evy gelopen, blijft toch lekker
pi_56356788
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Heb geen vakantie, maar van het weekend (in tilburg) was het natuurlijk wel 'enorm gezellig' in de stad.
De komende weken komt meneer maar naar mij toe
Maar eind feb. heb ik wel een soort van weekje vrij, dat is mooi Vlak voor m'n onderzoek begint.

Nu ben ik ongesteld en heb buikpijn enzo, wil daarom niet hardlopen en heb gister chocolade gegeten. Avondeten was gekruide aardappeltjes uit de oven met een lekkere grote salade en tilapiavis met ketjap, sambal en sinaasappelsapmarinade. Was erg goed gelukt
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:16:34 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56356921
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:03 schreef freecell het volgende:
Van carnaval merken wij hier hélemaal niks
Gelukkig niet nee .
Niet meer actief op Fok!
pi_56356950
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee .
Hier wel, maar daarom gaan we altijd maar op vakantie
Ookal is het best grappig om te verkleden
pi_56357183
ik vind carnaval nog steeds een raar excuus om ongegeneerd veel te zuipen en te neuken (en aan te komen) maar ik ben dan ook een 'nuchtere westerling' ofzo..

op 't werk zijn ze ook al volop in de voorbereiding.. ik wíl niet weten wat ze voor verkleedpartijen gaan doen
Ja doei.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:29:51 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56357190
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hier wel, maar daarom gaan we altijd maar op vakantie
Ookal is het best grappig om te verkleden
Het lijkt mij dus echt vre-se-lijk. Ik ben helemaal niet zo'n feestbeest, dus ik vind het nogal sneu: al die lallende mensen op straat.
Ik blijf tijdens de Groningse KEI-week (introductieweek voor nieuwe studenten) dan ook maar het liefst zoveel mogelijk weg uit het centrum .
Niet meer actief op Fok!
pi_56357227
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dus echt vre-se-lijk. Ik ben helemaal niet zo'n feestbeest, dus ik vind het nogal sneu: al die lallende mensen op straat.
Ik blijf tijdens de Groningse KEI-week (introductieweek voor nieuwe studenten) dan ook maar het liefst zoveel mogelijk weg uit het centrum .
Ik vind het ook echt beschamend, als je ziet hoe mensen gaan doen
Alleen de optocht vind ik bij ons echt wel mooi om te zien, maar die heb ik de afgelopen jaren dus ook gemist omdat ik op vakantie was
pi_56357270
Zo, voor alle vervelende uurtjes op school maar even een kloontje aangemaakt ... zat hier toch al iedere maandag te lezen ... en er komen nog veel meer tussenuren aan: mijn rooster is omgegooid en ik zit nu 4 dagen tot half 4, en 1 dag (dat was half 1) tot half 3. Ik baal zo ongelooflijk, voor dat ene uurtje moet ik die dag 3 uur wachten (hmmm ik kan de smileys niet vinden nog)...

Het is afgelopen weekend even niet zo lekker gegaan met gezond eten, en daar begin ik vandaag maar weer mee. Was ook wel nodig, er zijn broeken die ik pastte, maar nu niet meer. Weet niet wat de weegschaal zegt, kon ik niet bij vanochtend .

Oh en carnaval merk ik hier niets van, doen ze hier niet aan en we krijgen er ook echt geen vrij voor .

Fijne dag verder allemaal! Ik ga even boos wezen (groot PO opgekregen en die roosterzooi) en dan maar naar mijn volgende les ...
Zelfs op school kan men zich vervelen
pi_56357398
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef Chicolateopschool het volgende:
Zo, voor alle vervelende uurtjes op school maar even een kloontje aangemaakt ... zat hier toch al iedere maandag te lezen ... en er komen nog veel meer tussenuren aan: mijn rooster is omgegooid en ik zit nu 4 dagen tot half 4, en 1 dag (dat was half 1) tot half 3. Ik baal zo ongelooflijk, voor dat ene uurtje moet ik die dag 3 uur wachten (hmmm ik kan de smileys niet vinden nog)...

Het is afgelopen weekend even niet zo lekker gegaan met gezond eten, en daar begin ik vandaag maar weer mee. Was ook wel nodig, er zijn broeken die ik pastte, maar nu niet meer. Weet niet wat de weegschaal zegt, kon ik niet bij vanochtend .

Oh en carnaval merk ik hier niets van, doen ze hier niet aan en we krijgen er ook echt geen vrij voor .

Fijne dag verder allemaal! Ik ga even boos wezen (groot PO opgekregen en die roosterzooi) en dan maar naar mijn volgende les ...
Heeft niet iedereen dan vakantie op de middelbare en basisschool?
M'n oma noemt carnavalsvakantie steevast 'krokusvakantie' net als op het dorp waar ik vandaan kom (want katholieken, daar is niet veel goeds aan... ) maar de vakantieperiode is dan wel dezelfde.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56358116
Nee hoor, ik had heel vaak geen vakantie als mijn nichtjes (arnhem eo) carnavalsvakantie hadden. Dus het valt niet altijd gelijk. We hadden wel een krokusvakantie, maar die was niet per se tijdens carnaval.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56358389
Mogge! Goh, er wordt ineens zoveel gepost, dat ik overal wel op wil reageren, maar dan is het teveel dus dan reageer ik maar nergens op

Even toch: @Egeltje: dat je onder de 70 bent!!

@ carnaval

DIRT heb ik weer gemist. (alleen de pilot gezien)

De rest ben ik vergeten
  maandag 28 januari 2008 @ 11:29:36 #93
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56358422
Ik moet ook gewoon doorwerken, morgen bij een bedrijf kijken waar ik misschien aan de slag kan ben benieuwd.
Straks maar weer even hardlopen en even bezig met mijn kamer opruimen en een fotoboek van de vakantie 2 jaar terug. En dan moet afgelopen jaar ook nog
Bernie en ik zijn tof.
pi_56359366
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind carnaval nog steeds een raar excuus om ongegeneerd veel te zuipen en te neuken (en aan te komen) maar ik ben dan ook een 'nuchtere westerling' ofzo..

op 't werk zijn ze ook al volop in de voorbereiding.. ik wíl niet weten wat ze voor verkleedpartijen gaan doen
Carnaval nodig hebben om ongegeneerd veel te zuipen en neuken is idd lame Moet altijd kunnen !!
pi_56359406
ja, idd

kan me op elk moment van de week klemzuipen.. daar hoef ik me toch niet voor te verkleden, stelletje mongolen
Ja doei.
  maandag 28 januari 2008 @ 12:22:24 #96
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56359512
Nou... Carnaval = Vastelaovend =

Blijf een Limbo, ook al woon ik in Utrecht. Als de vastelaovend begint, begint eigenlijk mijn afstudeerperiode maar ik heb al meteen die dagen vrij genomen! Plan daar toch wel (on)bewust omheen. Vorig jaar eindigde mijn stage net een weekje voor de vastelaovend en was ik dus net op tijd weer terug in Nederland
quote:
Op maandag 28 januari 2008 07:42 schreef Huppelei het volgende:

[..]

Oke gezellig!
Ik ben begonnen in november, dus nu 3 maanden bezig. En 74 is ook wel slank ja. Maar het is meer dat vet onder me taille dat ik nog wel wil. En dat is moeilijk aangezien dat het oudste vet is.
Haha, met die Schakelaar is 't altijd wel gezellig ja!
Dat oude vet is 't vervelendste. Over een weekje of zes gok ik zo ga ik die periode ook in. Nu is al de zijkant qua vet goed weg aan het gaan. Dan alleen de taille en nog een beetje borstvet weg. Gek genoeg verdwijnt 't op de vreemdste plekken. Bovenbenen worden ineens dunner, onderbenen idem. Armen, handen, dat soort plekken. Maar nooit echt waar je 't nu weg wilt zien
pi_56359963
Goeiemiddag

Hier gaan we zondag wel even naar de optocht in Oldenzaal kijken, maar verder niet echt feesten ofzo, dat hou ik niet vol. Ben gister uit eten geweest in Nijkerk, van 16 tot 23 uur van huis weggeweest, en ben echt doodop nu. Lag om half 10 in de auto terug naar huis al te slapen, en ben nu net een half uur wakker. Gewoon zo vermoeiend voor mij op het moment. En ben ook ontzettend duizelig van het bloedverlies, dus maar rustig aan doen, en denk niet dat ik ga zwemmen vanavond.

Wat ik ga eten weet ik nog niet moet nog boodschappen doen. Gisteren toch niet echt gelet op wat ik gegeten heb, en heb lekkere lendebiefstuk gevuld met ardennerham en roomkaas gehad
pi_56360027
dat klinkt wel heel lekker

wij eten vanavond een Sate-schnitzel met sperziebonen en krieltjes
Ja doei.
pi_56360093
Nou er klopt weer iets niet in mijn nieuwe rooster ze hebben me bij een les (taalondersteuning) ingepland waar ik me niet voor aangemeld heb
Dus maar weer een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ze nog moeilijk gaan doen
pi_56360118
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
dat klinkt wel heel lekker

wij eten vanavond een Sate-schnitzel met sperziebonen en krieltjes
Sate schnitzel is lekker Is gewoon een schnitzel gevuld met sate-saus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')