Jankstralen, volwassenen, haha, tubgirlx 600, schelden, zeiken en zieken, zie MED, nog meer info?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:27 schreef gelly het volgende:
Que ?
Liep hier nou net half VOL rond?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:28 schreef Disana het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, wat belachelijk en kinderachtig.
Die snaptnix is daar admin toch?quote:
Dat is dus precies waar ik bang voor ben. Dat de vele goede users hier het moeten ontgelden omdat mensen van wat fora buiten fok de boel hier komen verzieken.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kansloze lui, ben blij als dit subforum verdwijnt, schandalig en vooral kinderachtig gedrag
Minimaal mod, zoiets ja. Stel je voor dat wij dat andersom zouden doen, dat geloof je toch niet?quote:
Vrienden OnLine bestaat al even, maar CREW van een ander forum dat HIER komt zeikstralen?!quote:Op zondag 27 januari 2008 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Christes te paard, hoeveel Rita Verdonken kent FOK! eigenlijk? VOL, POL, FH, FH2?
Sgop, mediawatchers, gesprek van de dag, besaid.. en er zijn er vast nóg meer die ooit uit FOK! zijn ontstaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Christes te paard, hoeveel Rita Verdonken kent FOK! eigenlijk? VOL, POL, FH, FH2?
Jankstralen, volwassenen, haha, tubgirlx 600, schelden, zeiken en zieken, zie MEDquote:Op zondag 27 januari 2008 02:32 schreef kissa het volgende:
Sorry? Wat is er aan de hand?
Het banmeldtopicquote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zondag 27 januari 2008 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankstralen, volwassenen, haha, tubgirlx 600, schelden, zeiken en zieken, zie MED, nog meer info?
Het is goddomme midden in de nacht en nee ik ben niet vrolijk.
[/quote
Wat is MED?
Een subforumquote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef kissa het volgende:
Wat is MED?
Je zou er haast van gaan nadenken of niet dan.....quote:Op zondag 27 januari 2008 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrienden OnLine bestaat al even, maar CREW van een ander forum dat HIER komt zeikstralen?!
Is iedereen collectief gek geworden?
Opbokkenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef JJ1 het volgende:
Ongelofelijk sommige werden net gewoon kutkloon genoemd
??quote:Op zondag 27 januari 2008 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrienden OnLine bestaat al even, maar CREW van een ander forum dat HIER komt zeikstralen?!
Is iedereen collectief gek geworden?
[Forum] Banmeldtopicquote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef kissa het volgende:
Wat is MED?
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef JJ1 het volgende:
Ongelofelijk sommige werden net gewoon kutkloon genoemd
Net, in de SC, lollige "invasie van VOL, enorm leuk, enorm professioneel.quote:
Hiermee bedoel ik dus, dat een groep users het collectief verpest voor mensen die heir wel graag keuvelen over de Gouden Kooi, tot op het punt dat dit subforum gewoon verpest is.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kansloze lui, ben blij als dit subforum verdwijnt, schandalig en vooral kinderachtig gedrag
Admin ook nog eensquote:Op zondag 27 januari 2008 02:37 schreef yvonne het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=12134&start=75
Erg professionele crew daar.
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:37 schreef yvonne het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=12134&start=75
Erg professionele crew daar.
Je hebt achter de schermen een tik op je vingers gehad!quote:Op zondag 27 januari 2008 02:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik dus, dat een groep users het collectief verpest voor mensen die heir wel graag keuvelen over de Gouden Kooi, tot op het punt dat dit subforum gewoon verpest is.
Helemaal niet, in tegenstelling blijkbaar tot VOL kan ik wel mijn verstand gebruiken en niet als een infantiele neushoorn tekeer gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je hebt achter de schermen een tik op je vingers gehad!
Het kwartje is gevallen, thanks.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net, in de SC, lollige "invasie van VOL, enorm leuk, enorm professioneel.
Nee, dat doen we niet.quote:
quote:Njah, t was meer dat ik Bommie een week extra zag krijgen voor klonen wat ie niet had gedaan, en een week waar anderen voor t zelfde 48 uur kregen....
en ik vanuit diverse posts wel begreep dat oa Jappie een ban voor niks had zo'n beetje.
Vage acties die nergens over gaan. Dan kan remlof op dat moment t krijgen ook wat mij betreft.......
Nah, ze beweren een echt forum te hebben. Eens kijken hoeveel berichten per seconde ze kunnen verwijderen ?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef Maureentje het volgende:
waarom worden accounts in de prullenbak geflikkerd onder de naam "kloon" He3t zijn geeneens kloontjes
Wij hebben onze manieren om klonen te identificeren.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef Maureentje het volgende:
waarom worden accounts in de prullenbak geflikkerd onder de naam "kloon" He3t zijn geeneens kloontjes
Is dit een sollicitatie?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef Maureentje het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gelukkig weten wij wel beter
Ja, zeg maar niks. Meestal beginnen dergelijke ideëen op fok, maar trekt men daarna braaf de handjes ervan af.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Één FOK!-uitstapje naar dat forum en ze bestaan niet meer.![]()
Gelukkig weten wij wel beter
Couldn't care less hoe ze genoemd worden, weg is weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef Maureentje het volgende:
Je hebt het iq van een colablikkie lees ik netquote:Op zondag 27 januari 2008 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
'Idiote jankzak' staat zo lullig, dus kutkloon it is.
Beter, ik gooi gewoon weg en meld het niet, stukken beter, doei.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef Maureentje het volgende:
Woar?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt het iq van een colablikkie lees ik net
quote:nee en daarbij vind ik t nu wel genoeg geweest over en op FOK, punt is gemaakt... relmof waar t om ging heeft z'n dienst over gedragen.......... nu weer normaal....
maar eerst de tranen nog even uit de ogen vegen van t lachen
Toepasselijke username ookquote:Op zondag 27 januari 2008 02:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2685573#2685573
Snaptnix (Forum Admin) - zondag 27 januari 2008 @ 02:49
quote:Als ik maandag op werk telefoon op moet nemen, zeg ik : Goedemorgen u spreekt met kutkloon!
Het is echt pijnlijk hoe serieus ze het nemen ook, ik heb het vermoeden dat er een zooi mensen met soppende lipjes en glimmende kopjes achter de pc zit.quote:
Is de chemokar weer langs geweest?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is echt pijnlijk hoe serieus ze het nemen ook, ik heb het vermoeden dat er een zooi mensen met soppende lipjes en glimmende kopjes achter de pc zit.
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is de chemokar weer langs geweest?
Námen ze maar serieus wat ze hier hebben zitten doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is echt pijnlijk hoe serieus ze het nemen ook, ik heb het vermoeden dat er een zooi mensen met soppende lipjes en glimmende kopjes achter de pc zit.
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is de chemokar weer langs geweest?
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2685570#2685570
hypocriete zakkenwassers, als ze hier een kankerharde pik van krijgen
Disana bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:59 schreef Disana het volgende:
Snaptnix is haar positie onwaardig.
Er werd een user in hun ogen onterecht gebannedquote:Op zondag 27 januari 2008 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
Maar kan iemand mij ff een beknopt verslag geven waarom ze hierheen kwamen?
Bommie zegt: Relmof is een volledig incapabele admin die niet eens IP-adressen van elkaar kan scheiden, gelijk zijn collega de clown. Er is geen sprake van clowns echter van een relatief masale verontwaardiging over de ban van gebruiker Jappie. Totaal zonder 1 grondige reden heeft Relmof een keurige user weten te bannen, tot ongenoegen van andere gebruikers.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
Maar kan iemand mij ff een beknopt verslag geven waarom ze hierheen kwamen?
Plaats je oude avatars verspreidt over dat forum.quote:
Ai, nee dan zou ik ook mijn vriendjes optrommelen. Volkomen terecht, hoe durven ze!quote:Op zondag 27 januari 2008 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er werd een user in hun ogen onterecht gebanned
relmof?, zo hé!, die heb ik nog nooti gehoordquote:Op zondag 27 januari 2008 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
Je ziet ze gewoon glunderen als een kind dat zijn zwemdiploma A haalt als ze een woordgrapje maken, zoals relmof.
Heb snaptnix laten weten dat ik het niet sjiek vind wat er gebeurde.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er werd een user in hun ogen onterecht gebanned
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:17 schreef Biogarde het volgende:
Maar even zonder gekheid.
Wat is het verschil tussen een steiger en een accu?
Op een accu zitten maar 2 polen![]()
![]()
raap me op
![]()
;d;d;dd
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:18 schreef yvonne het volgende:
En dan moet je net een zwak hebben voor versabommie en jappie, tis me wat
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ai, nee dan zou ik ook mijn vriendjes optrommelen. Volkomen terecht, hoe durven ze!
Ze quoten die zooi ook nog eens op hun eigen forumquote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
relmof?, zo hé!, die heb ik nog nooti gehoord
Wat dacht je van remspoorquote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
relmof?, zo hé!, die heb ik nog nooti gehoord
Oh God hij maakt morgen op een andere pc een nieuw account aanquote:Op zondag 27 januari 2008 @ 03:12 schreef sommie het volgende:
[..]
ik kan nu niet lezen op FOK....maar ik ben niet voor niets IT-er...los ik morgen wel weer op!
Weet ikquote:Op zondag 27 januari 2008 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen ook wel eens rare dingen.
Goed topic dit.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Sgop, mediawatchers, gesprek van de dag, besaid.. en er zijn er vast nóg meer die ooit uit FOK! zijn ontstaan.
Ergens daar staat ook het geniale idee om uit te loggen, teneinde alles weer te kunnen lezen.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat dacht je van remspoor![]()
[..]
Oh God hij maakt morgen op een andere pc een nieuw account aan
Dat zie ik anders hier ook gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2008 03:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze quoten die zooi ook nog eens op hun eigen forum
Ssssssssjt, neequote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar die gaan toch niet door de shredder?
Schijnbaar is de bierpens er nog niet doorgekomen.quote:Foreverblue
De enige school die Remlof heeft afgemaakt is de sportschool, denk ik
Ik moest stiekem lachenquote:Op zondag 27 januari 2008 03:25 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Schijnbaar is de bierpens er nog niet doorgekomen.
Goffedomme, wat kinderachtig.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:25 schreef murp het volgende:
nu heb ik me helemaal ingelezen, wat zielig
Brutaler en valser zul je bedoelen. Niemand met zijn verstand op de juiste plek zal denken dat één iemand deze troep kan voorzien.quote:
Je moet jouw excuses nog aanbieden.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Al die verwarring daar omdat ik een zij 'hij' noemde. Het is ook niet makkelijk
Dat zeiden ze ook tijdens WOIIquote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Brutaler en valser zul je bedoelen. Niemand met zijn verstand op de juiste plek zal denken dat één iemand deze troep kan voorzien.
En dat was ook zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:33 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tijdens WOII
Even mijn incontinentiemateriaal vervangen.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Je moet jouw excuses nog aanbieden.ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |