Disana bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is echt pijnlijk hoe serieus ze het nemen ook, ik heb het vermoeden dat er een zooi mensen met soppende lipjes en glimmende kopjes achter de pc zit.
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:59 schreef Disana het volgende:
Snaptnix is haar positie onwaardig.
Er werd een user in hun ogen onterecht gebannedquote:Op zondag 27 januari 2008 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
Maar kan iemand mij ff een beknopt verslag geven waarom ze hierheen kwamen?
Bommie zegt: Relmof is een volledig incapabele admin die niet eens IP-adressen van elkaar kan scheiden, gelijk zijn collega de clown. Er is geen sprake van clowns echter van een relatief masale verontwaardiging over de ban van gebruiker Jappie. Totaal zonder 1 grondige reden heeft Relmof een keurige user weten te bannen, tot ongenoegen van andere gebruikers.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
Maar kan iemand mij ff een beknopt verslag geven waarom ze hierheen kwamen?
Plaats je oude avatars verspreidt over dat forum.quote:
Ai, nee dan zou ik ook mijn vriendjes optrommelen. Volkomen terecht, hoe durven ze!quote:Op zondag 27 januari 2008 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er werd een user in hun ogen onterecht gebanned
relmof?, zo hé!, die heb ik nog nooti gehoordquote:Op zondag 27 januari 2008 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
Je ziet ze gewoon glunderen als een kind dat zijn zwemdiploma A haalt als ze een woordgrapje maken, zoals relmof.
Heb snaptnix laten weten dat ik het niet sjiek vind wat er gebeurde.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er werd een user in hun ogen onterecht gebanned
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:17 schreef Biogarde het volgende:
Maar even zonder gekheid.
Wat is het verschil tussen een steiger en een accu?
Op een accu zitten maar 2 polen![]()
![]()
raap me op
![]()
;d;d;dd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |