Ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:18 schreef yvonne het volgende:
En dan moet je net een zwak hebben voor versabommie en jappie, tis me wat
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ai, nee dan zou ik ook mijn vriendjes optrommelen. Volkomen terecht, hoe durven ze!
Ze quoten die zooi ook nog eens op hun eigen forumquote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
relmof?, zo hé!, die heb ik nog nooti gehoord
Wat dacht je van remspoorquote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
relmof?, zo hé!, die heb ik nog nooti gehoord
Oh God hij maakt morgen op een andere pc een nieuw account aanquote:Op zondag 27 januari 2008 @ 03:12 schreef sommie het volgende:
[..]
ik kan nu niet lezen op FOK....maar ik ben niet voor niets IT-er...los ik morgen wel weer op!
Weet ikquote:Op zondag 27 januari 2008 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen ook wel eens rare dingen.
Goed topic dit.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Sgop, mediawatchers, gesprek van de dag, besaid.. en er zijn er vast nóg meer die ooit uit FOK! zijn ontstaan.
Ergens daar staat ook het geniale idee om uit te loggen, teneinde alles weer te kunnen lezen.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat dacht je van remspoor![]()
[..]
Oh God hij maakt morgen op een andere pc een nieuw account aan
Dat zie ik anders hier ook gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2008 03:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze quoten die zooi ook nog eens op hun eigen forum
Ssssssssjt, neequote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar die gaan toch niet door de shredder?
Schijnbaar is de bierpens er nog niet doorgekomen.quote:Foreverblue
De enige school die Remlof heeft afgemaakt is de sportschool, denk ik
Ik moest stiekem lachenquote:Op zondag 27 januari 2008 03:25 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Schijnbaar is de bierpens er nog niet doorgekomen.
Goffedomme, wat kinderachtig.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:25 schreef murp het volgende:
nu heb ik me helemaal ingelezen, wat zielig
Brutaler en valser zul je bedoelen. Niemand met zijn verstand op de juiste plek zal denken dat één iemand deze troep kan voorzien.quote:
Je moet jouw excuses nog aanbieden.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Al die verwarring daar omdat ik een zij 'hij' noemde. Het is ook niet makkelijk
Dat zeiden ze ook tijdens WOIIquote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Brutaler en valser zul je bedoelen. Niemand met zijn verstand op de juiste plek zal denken dat één iemand deze troep kan voorzien.
En dat was ook zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:33 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tijdens WOII
Even mijn incontinentiemateriaal vervangen.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Je moet jouw excuses nog aanbieden.ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |