Een topic openen en dan aftaaien...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:53 schreef MLI het volgende:
Zo, ik ga NU! feesten. Veel plezier en tot morgen.
Ze blijven je nog steeds aanstaren.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een topic openen en dan aftaaien...![]()
Dat is net zoiets als iemands gulp open maken en dan weg gaan...
zarGon wel. Dat van mij was beeldspraak.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
hebben jullie daar soms allemaal ervaring mee?
Ik durf niet te zeggen allemaal, maar bij sommigen kan ik het me goed voorstellen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
hebben jullie daar soms allemaal ervaring mee?
Heel ende gaar niet, jouw beeldspraak sprak mij heel erg aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
zarGon wel. Dat van mij was beeldspraak.
ah helder. zG leg eens uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
zarGon wel. Dat van mij was beeldspraak.
Tieten!quote:
alleen en NU ?? OMG....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Bio zit in bad met z'n piemeltje badeendje te spelen.
Smoesjes, jongeman.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel ende gaar niet, jouw beeldspraak sprak mij heel erg aan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:36 schreef Noorseviking het volgende:
Meer tieten , en zak over het hoofd.
verkapt "ik ben homo maar wil toch stoer lijken tegenover mijn internetmattie's door overmatig veel bier en tieten te zeggen"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:36 schreef Noorseviking het volgende:
Meer tieten , en zak over het hoofd.
Zegt een anonieme bloedhond kloon.?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
verkapt "ik ben homo maar wil toch stoer lijken tegenover mijn internetmattie's door overmatig veel bier en tieten te zeggen"
open ruimtes vind ik nogal zuigen, maar ik ben UT GOTY Edition gewend, ik heb uren doorgebracht op Deck17, instagibbendquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Even offtopic hoor; wat vinden jullie van mijn UT3 map? Ben het SF Armory aan het namaken.
Dit is nog maar het beginquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
open ruimtes vind ik nogal zuigen, maar ik ben UT GOTY Edition gewend, ik heb uren doorgebracht op Deck17, instagibbend
Dat werkt altijd, drie uur lang ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
verkapt "ik ben homo maar wil toch stoer lijken tegenover mijn internetmattie's door overmatig veel bier en tieten te zeggen"
Voor hoeveel personen maximaal ga je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin![]()
Dit ga ik maken: http://www.sfarmory.com/pictures.php
Denk 16, deze map wordt namelijk erg groot met enorm veel kamersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen maximaal ga je?
Zonder. Voertuigen binnen gebruiken is gewoon geen doen namelijk. Als ik de map op het internet zet is iedereen natuurlijk vrij er mee te doen wat hij wil.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als je 1 ruimte gebruikt, en die ernstig vergroot, kan je er een mooie deathmatch, tem deathmatch of CTF van maken
met of zonder voertuigen?
Veel te veel gespeeld, maar iCTF forever!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is al een tijd geleden dat ik UT heb gespeeld, maar als ik bij mijn broer ben, moet ik gewoon een potje ut goty edition spelen via internet, met mijn oude vertrouwde naam:
BananasplitXtreme
Mijn eerste online shooter was nerf blast arenaquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Goeie tijden, ik was 9/10 toen ik mijn eerste online shooter speelde
Doom95 ftw!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:25 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Mijn eerste online shooter was nerf blast arena![]()
[ afbeelding ]
Zo'n nerd bij onsis dat ook aan het maken. methanol enzo. ethanol is gewoon alcohol. prima brandstofquote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb nu Ethanol/biobrandstof staan
hahaquote:Op zondag 27 januari 2008 01:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Zo'n nerd bij onsis dat ook aan het maken. methanol enzo. ethanol is gewoon alcohol. prima brandstof
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die Google Ads
[ afbeelding ]
Boeie, het plebs is blijquote:Op zondag 27 januari 2008 01:29 schreef Maisnon het volgende:
Dit is niet echt nachtbagger he.
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Boeie, het plebs is blij
Trouwens, waar keek jij het eerst na toen je de OP zag?
Je kijkt nog steeds eng in je FoBOquote:Op zondag 27 januari 2008 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik keek eerst naar de ogen, toen naar het papiertje, en toen naar alles wat er onderuit steekt
En dat heeft ook te maken met dat het plaatje moet laden.
Je bedoeld waarschijnlijk meshes. De enige meshes die ik heb gebruikt zijn de baken die bij het plafond langslopen en de metalen steunbalken die je bij de muur langs ziet lopen. De rest bestaat uit brushes, ook de bankjes die bovenlangs lopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Ey Terminator, ga je ook nog wat meer brushes gebruiken of echt alleen zelfgebouwde geometry
Ja, ik ben er ook zo een die dingen maakt
Ja ik ben bang voor wat er te wachten staat als ik een keer wel lachquote:Op zondag 27 januari 2008 01:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je kijkt nog steeds eng in je FoBO!!!!!!!!!
wiesda?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:34 schreef Bob-B het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt je nu niet boos deo
Dus dat doet overmatige bierconsumptie met je.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:34 schreef Bob-B het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt je nu niet boos deo
Sorry, ik haal dan wel weer termen door elkaarquote:Op zondag 27 januari 2008 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk meshes. De enige meshes die ik heb gebruikt zijn de baken die bij het plafond langslopen en de metalen steunbalken die je bij de muur langs ziet lopen. De rest bestaat uit brushes, ook de bankjes die bovenlangs lopen.
wie, jij?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:14 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier beter tussen past. ze zoeken zelfs naar mensen zoals jij.
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
(Kijk zG. echt veel smilies deze keer!)
Voel ik daar iets bloeien?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Jij weet mij echt aan het lachen te krijgen, he.!.
Je anus!quote:Op zondag 27 januari 2008 01:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Voel ik daar iets bloeien?
pffffffftquote:
Het deuntje speelt hier al een hele tijdje af.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik aan het maken nu
Een treffende imitatie van een natte scheet, it's wednesday baby, tuesday is the night we go to your mom and I tell her how to use the video machine again but it's wednesday, the night for love making... the laundry is done, there's nothing good on TV. Conditions are perfect.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pffffffft
*love is in the air*
misschien ook even op msn antwoorden plox?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het deuntje speelt hier al een hele tijdje af..
Leuk zo, tussen het posten door. Level 1 kan ik nog steeds niet winnen, trouwens..
Ik lees ze nog wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:48 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Je zou denken dat mijn posts zouden opvallen als enige zwarte hier.of is de apartheid weer ingevoert?
verschillende foto's die gemerged worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:00 schreef The_Terminator het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben ik nou gek of staan die gebouwen boven in ander perspectief dan de onderste?
Que?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Snakey is stiekem nog undercover mod [ afbeelding ]
Is dat muziek door jou gemaakt? Kan er niet een snelle chiptune eronder?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal dat spel wel even uploaden, heb de muziek weggehaald want die werd te irritant
Speel dan ook meequote:
tudududududududu, cerror!quote:Op zondag 27 januari 2008 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat muziek door jou gemaakt? Kan er niet een snelle chiptune eronder?.
OMG, ik ontdek nu pas het stukje in het begin waar je omhoog kunt gaan voor 6 snoepjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat muziek door jou gemaakt? Kan er niet een snelle chiptune eronder?.
Zou vet zijn als je op het einde cake kreeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan ik prijzen winnen?
Dat snap ik, maar dan nog, lekker verwarrendquote:Op zondag 27 januari 2008 02:01 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
verschillende foto's die gemerged worden.
Die pompoenen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sendspace.com/file/79fykv
Link naar mn spel
Ben er nog niet lang aan bezig hoor. 't Is maar 1 level. Je wint als je rechts uit het level weet te komen.
Rechtsboven zie je een vierkantje, als daarin een hartje verschijnt heb je genoeg snoep verzamelt en kan je met spatie een extra hartje krijgen.
Scherm te klein? Druk alt+enter voor fullscreen!
Kan de 'CTRL'knopje niet? Alles beter dan de shiftknop, 'z' ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:16 schreef Maisnon het volgende:
ohja haha die plaktoets! Nou dat wordt dan de Z knop.
Ja ik moet echt eerst betere muziek hebbenEn cerror zou wel kunnen maar die maakt met iets te weinig kanalen muziek, misschien wil guitarist.nl uiteindelijk helpen maar ik ga het eerst zelf proberen
Gevonden: [Update] Meest frustrerende Super Mario spin-off game ooit. Downloadbaar. Waarschijnlijk is de tune te snel.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r was een leuk tune bij een Mariokloon die gepost was op games.fok.nl. Ik kan het nieuwsbericht alleen nog niet vinden..
Wat is er mis met de omhoogknop?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:16 schreef Maisnon het volgende:
ohja haha die plaktoets! Nou dat wordt dan de Z knop.
Ja ik moet echt eerst betere muziek hebbenEn cerror zou wel kunnen maar die maakt met iets te weinig kanalen muziek, misschien wil guitarist.nl uiteindelijk helpen maar ik ga het eerst zelf proberen
Hmm, ja dat is geen .mid volgens mij (nog niet gekekenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gevonden: [Update] Meest frustrerende Super Mario spin-off game ooit. Waarschijnlijk te snel..
Mijn pc liep gewoon vast door dat spel! CPU op 98 %quote:Op zondag 27 januari 2008 02:27 schreef Maisnon het volgende:
En ja iwowzik denk wel dat je het red (behalve als je op een vleermuis blijft stuiteren
Heb het ook al op onze home.nl pagina proberen te zetten maar zonder succes. Voor jou speciaal:quote:Op zondag 27 januari 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
Zodra ik de winrar open zegt hij dat hij bestanden niet kan lezen
En op Google pages. Als het mag van Mn. natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb het ook al op onze home.nl pagina proberen te zetten maar zonder succes. Voor jou speciaal:
http://rapidshare.com/files/86911601/mitch.zip.html
Danke.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb het ook al op onze home.nl pagina proberen te zetten maar zonder succes. Voor jou speciaal:
http://rapidshare.com/files/86911601/mitch.zip.html
Als je verteld wat er mis mee isquote:Op zondag 27 januari 2008 02:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maisnon ik vind je een aardig persoon dus vat dit niet te persoonlijk op maar wat een kutspel!
![]()
* in de prullenbak ermee
heerschend spel.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gevonden: [Update] Meest frustrerende Super Mario spin-off game ooit. Downloadbaar. Waarschijnlijk is de tune te snel..
Flikkerstraal es op?!. We lachen mee, want het is waar.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:03 schreef Maisnon het volgende:
Welk andere. Lach me niet uit, maar ik denk aan dat forum opgericht door huilende DGK users.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:59 schreef LudoSanders het volgende:
Psst hey! Gaat er nog gereld worden op dat andere forum?
Actie --> reactie. Het moet gewoon.quote:
hoe heet dat kut figuur eigenlijk in die picquote:Op zondag 27 januari 2008 02:56 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
heerschend spel.
[ afbeelding ]
juistquote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Actie --> reactie. Het moet gewoon.
Ben je echt net zo kinderachtig? Dat gaat gewoon niet gebeuren, en al helemaal niet vanuit FOK!. Als men nu een langdurende bitchfight tussen friggin' fora gaat veroorzaken, heb ik het gevoel dat er nog veel meer bans gaan vallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Actie --> reactie. Het moet gewoon.
anders heeft geenstijl vast wel interesse. ofzo enzo. kusje.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goedzo Ludo, wat wij absoluut niet willen, is dat een paar users zo'n geintje terugdoen, en daarmee FoK! door het slijk halen
Moet ook beetje op een onverwacht moment komen hè.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goedzo Ludo, wat wij absoluut niet willen, is dat een paar users zo'n geintje terugdoen, en daarmee FoK! door het slijk halen
Doe maar niet, stellen de (Forum)-Admins niet op de prijsquote:Op zondag 27 januari 2008 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet ook beetje op een onverwacht moment komen hè.
neuken?quote:Op zondag 27 januari 2008 03:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doe maar niet, stellen de (Forum)-Admins niet op de prijs
trusten
Zie de PI kwantumhoertje, ik heb wel wat beters te doen overdag ben ik bang.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doe maar niet, stellen de (Forum)-Admins niet op de prijs
trusten
Kwantumhoertje,quote:Op zondag 27 januari 2008 03:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie de PI kwantumhoertje, ik heb wel wat beters te doen overdag ben ik bang.
Hahaha, na mijn tieten en ass mijn punani posten of zo? Nope, sorry man. We houden het stijlvolquote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef zarGon het volgende:
Doe eens iets stoms, na een wild avondje stappen. Een foto bijvoorbeeld, hoe ruig.
quote:Op zondag 27 januari 2008 05:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Hahaha, na mijn tieten en ass mijn punani posten of zo? Nope, sorry man. We houden het stijlvol.
Ik controleer altijd mijn post geschiedenis na een avondje stappen.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef zarGon het volgende:
Doe eens iets stoms, na een wild avondje stappen. Een foto bijvoorbeeld, hoe ruig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |