Hmm, ja dat is geen .mid volgens mij (nog niet gekekenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gevonden: [Update] Meest frustrerende Super Mario spin-off game ooit. Waarschijnlijk te snel..
Mijn pc liep gewoon vast door dat spel! CPU op 98 %quote:Op zondag 27 januari 2008 02:27 schreef Maisnon het volgende:
En ja iwowzik denk wel dat je het red (behalve als je op een vleermuis blijft stuiteren
Heb het ook al op onze home.nl pagina proberen te zetten maar zonder succes. Voor jou speciaal:quote:Op zondag 27 januari 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
Zodra ik de winrar open zegt hij dat hij bestanden niet kan lezen
En op Google pages. Als het mag van Mn. natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb het ook al op onze home.nl pagina proberen te zetten maar zonder succes. Voor jou speciaal:
http://rapidshare.com/files/86911601/mitch.zip.html
Danke.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb het ook al op onze home.nl pagina proberen te zetten maar zonder succes. Voor jou speciaal:
http://rapidshare.com/files/86911601/mitch.zip.html
Als je verteld wat er mis mee isquote:Op zondag 27 januari 2008 02:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maisnon ik vind je een aardig persoon dus vat dit niet te persoonlijk op maar wat een kutspel!
![]()
* in de prullenbak ermee
heerschend spel.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gevonden: [Update] Meest frustrerende Super Mario spin-off game ooit. Downloadbaar. Waarschijnlijk is de tune te snel..
Flikkerstraal es op?!. We lachen mee, want het is waar.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:03 schreef Maisnon het volgende:
Welk andere. Lach me niet uit, maar ik denk aan dat forum opgericht door huilende DGK users.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:59 schreef LudoSanders het volgende:
Psst hey! Gaat er nog gereld worden op dat andere forum?
Actie --> reactie. Het moet gewoon.quote:
hoe heet dat kut figuur eigenlijk in die picquote:Op zondag 27 januari 2008 02:56 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
heerschend spel.
[ afbeelding ]
juistquote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Actie --> reactie. Het moet gewoon.
Ben je echt net zo kinderachtig? Dat gaat gewoon niet gebeuren, en al helemaal niet vanuit FOK!. Als men nu een langdurende bitchfight tussen friggin' fora gaat veroorzaken, heb ik het gevoel dat er nog veel meer bans gaan vallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Actie --> reactie. Het moet gewoon.
anders heeft geenstijl vast wel interesse. ofzo enzo. kusje.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goedzo Ludo, wat wij absoluut niet willen, is dat een paar users zo'n geintje terugdoen, en daarmee FoK! door het slijk halen
Moet ook beetje op een onverwacht moment komen hè.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goedzo Ludo, wat wij absoluut niet willen, is dat een paar users zo'n geintje terugdoen, en daarmee FoK! door het slijk halen
Doe maar niet, stellen de (Forum)-Admins niet op de prijsquote:Op zondag 27 januari 2008 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet ook beetje op een onverwacht moment komen hè.
neuken?quote:Op zondag 27 januari 2008 03:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doe maar niet, stellen de (Forum)-Admins niet op de prijs
trusten
Zie de PI kwantumhoertje, ik heb wel wat beters te doen overdag ben ik bang.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doe maar niet, stellen de (Forum)-Admins niet op de prijs
trusten
Kwantumhoertje,quote:Op zondag 27 januari 2008 03:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie de PI kwantumhoertje, ik heb wel wat beters te doen overdag ben ik bang.
Hahaha, na mijn tieten en ass mijn punani posten of zo? Nope, sorry man. We houden het stijlvolquote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef zarGon het volgende:
Doe eens iets stoms, na een wild avondje stappen. Een foto bijvoorbeeld, hoe ruig.
quote:Op zondag 27 januari 2008 05:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Hahaha, na mijn tieten en ass mijn punani posten of zo? Nope, sorry man. We houden het stijlvol.
Ik controleer altijd mijn post geschiedenis na een avondje stappen.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef zarGon het volgende:
Doe eens iets stoms, na een wild avondje stappen. Een foto bijvoorbeeld, hoe ruig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |