Jankstralen, volwassenen, haha, tubgirlx 600, schelden, zeiken en zieken, zie MED, nog meer info?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:27 schreef gelly het volgende:
Que ?
Liep hier nou net half VOL rond?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:28 schreef Disana het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, wat belachelijk en kinderachtig.
Die snaptnix is daar admin toch?quote:
Dat is dus precies waar ik bang voor ben. Dat de vele goede users hier het moeten ontgelden omdat mensen van wat fora buiten fok de boel hier komen verzieken.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kansloze lui, ben blij als dit subforum verdwijnt, schandalig en vooral kinderachtig gedrag
Minimaal mod, zoiets ja. Stel je voor dat wij dat andersom zouden doen, dat geloof je toch niet?quote:
Vrienden OnLine bestaat al even, maar CREW van een ander forum dat HIER komt zeikstralen?!quote:Op zondag 27 januari 2008 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Christes te paard, hoeveel Rita Verdonken kent FOK! eigenlijk? VOL, POL, FH, FH2?
Sgop, mediawatchers, gesprek van de dag, besaid.. en er zijn er vast nóg meer die ooit uit FOK! zijn ontstaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Christes te paard, hoeveel Rita Verdonken kent FOK! eigenlijk? VOL, POL, FH, FH2?
Jankstralen, volwassenen, haha, tubgirlx 600, schelden, zeiken en zieken, zie MEDquote:Op zondag 27 januari 2008 02:32 schreef kissa het volgende:
Sorry? Wat is er aan de hand?
Het banmeldtopicquote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zondag 27 januari 2008 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankstralen, volwassenen, haha, tubgirlx 600, schelden, zeiken en zieken, zie MED, nog meer info?
Het is goddomme midden in de nacht en nee ik ben niet vrolijk.
[/quote
Wat is MED?
Een subforumquote:Op zondag 27 januari 2008 02:34 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zondag 27 januari 2008 02:28 schreef yvonne het volgende:
Wat is MED?
Je zou er haast van gaan nadenken of niet dan.....quote:Op zondag 27 januari 2008 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrienden OnLine bestaat al even, maar CREW van een ander forum dat HIER komt zeikstralen?!
Is iedereen collectief gek geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |