Een topic openen en dan aftaaien...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:53 schreef MLI het volgende:
Zo, ik ga NU! feesten. Veel plezier en tot morgen.
Ze blijven je nog steeds aanstaren.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een topic openen en dan aftaaien...![]()
Dat is net zoiets als iemands gulp open maken en dan weg gaan...
zarGon wel. Dat van mij was beeldspraak.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
hebben jullie daar soms allemaal ervaring mee?
Ik durf niet te zeggen allemaal, maar bij sommigen kan ik het me goed voorstellen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
hebben jullie daar soms allemaal ervaring mee?
Heel ende gaar niet, jouw beeldspraak sprak mij heel erg aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
zarGon wel. Dat van mij was beeldspraak.
ah helder. zG leg eens uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
zarGon wel. Dat van mij was beeldspraak.
Tieten!quote:
alleen en NU ?? OMG....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Bio zit in bad met z'n piemeltje badeendje te spelen.
Smoesjes, jongeman.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel ende gaar niet, jouw beeldspraak sprak mij heel erg aan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:36 schreef Noorseviking het volgende:
Meer tieten , en zak over het hoofd.
verkapt "ik ben homo maar wil toch stoer lijken tegenover mijn internetmattie's door overmatig veel bier en tieten te zeggen"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:36 schreef Noorseviking het volgende:
Meer tieten , en zak over het hoofd.
Zegt een anonieme bloedhond kloon.?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
verkapt "ik ben homo maar wil toch stoer lijken tegenover mijn internetmattie's door overmatig veel bier en tieten te zeggen"
open ruimtes vind ik nogal zuigen, maar ik ben UT GOTY Edition gewend, ik heb uren doorgebracht op Deck17, instagibbendquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Even offtopic hoor; wat vinden jullie van mijn UT3 map? Ben het SF Armory aan het namaken.
Dit is nog maar het beginquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
open ruimtes vind ik nogal zuigen, maar ik ben UT GOTY Edition gewend, ik heb uren doorgebracht op Deck17, instagibbend
Dat werkt altijd, drie uur lang ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
verkapt "ik ben homo maar wil toch stoer lijken tegenover mijn internetmattie's door overmatig veel bier en tieten te zeggen"
Voor hoeveel personen maximaal ga je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin![]()
Dit ga ik maken: http://www.sfarmory.com/pictures.php
Denk 16, deze map wordt namelijk erg groot met enorm veel kamersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen maximaal ga je?
Zonder. Voertuigen binnen gebruiken is gewoon geen doen namelijk. Als ik de map op het internet zet is iedereen natuurlijk vrij er mee te doen wat hij wil.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als je 1 ruimte gebruikt, en die ernstig vergroot, kan je er een mooie deathmatch, tem deathmatch of CTF van maken
met of zonder voertuigen?
Veel te veel gespeeld, maar iCTF forever!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is al een tijd geleden dat ik UT heb gespeeld, maar als ik bij mijn broer ben, moet ik gewoon een potje ut goty edition spelen via internet, met mijn oude vertrouwde naam:
BananasplitXtreme
Mijn eerste online shooter was nerf blast arenaquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Goeie tijden, ik was 9/10 toen ik mijn eerste online shooter speelde
Doom95 ftw!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:25 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Mijn eerste online shooter was nerf blast arena![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |