Echt wel zeer ernstig gewoon... Was er nou echt geen betere mannelijke kandidaat te vinden dan "fukking lekker los gegaan" Neil?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik snap al die Nigel aversie van vandaag niet.
Hij was niet super of zo, maar als hij weg gaat betekent dat Neil de enige jongen is die overblijft. NEIL. Van alle mannelijke kandidaten van Idols 4 is hij dan als beste geëindigd. Neil. Laat het even tot u doordringen, mensen.
* Greys trekt Liquidootje aan zijn oorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Yeah Nathalie op de kruk!!!
Zeg kijk jij naar dezelfde tv als Re ?quote:
Dat vraag ik mij elke keer ook af hequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg kijk jij naar dezelfde tv als Re ?
Ja, hij zei het ook hardopquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg kijk jij naar dezelfde tv als Re ? [afbeelding]
3 zelfsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij elke keer ook af he
Vaak lijkt het ook nog alsof ze twee pc's hebben
Lekkerding ben je ook af en toe hèquote:
Nee, we loggen gewoon heel snel in en uit op 1 pc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij elke keer ook af he [afbeelding]
Vaak lijkt het ook nog alsof ze twee pc's hebben [afbeelding]
IK OOK, dan ga ik heb volgende persoonlijk ondersteunen!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik zit me ineens voor te stellen dat Ollie in een gigantische hamsterbal het podium op komt knallen straks.
Zo verveeld ben ik.
Hehe greys you silly girlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Neil is een stuk liever naar zijn medekandidaten dan Bas
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Tiffany moet eigenlijk blijven, kan ze nog een keer I'm from plastic, it's fantastic zingen.
Zei het tochquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tiffany gaat naar huis.
OLLIEEEEEEEEEquote:
Heldin?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Tetraktys het volgende:
Ik trek het slecht dat wendy en jeroen zo hun best doen tiffany te laten huilen. "komt toch dat moment van afscheid" "het was heel belangrijk voor je he?" Dat soort uitspraken... En tiffany maar gewoon blijven lachen. Heldin
Nee, die is er al veel eerder uitgegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hey was tiffany nu dat meisje met die grote scar op haar nek door kanker?
Meerdere malen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Cee het volgende:
Leuk dat ze dat exvriendje nog even mooi in beeld nemen.
Ja ik was al in de war. Zag haar continue met sjaaltjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, die is er al veel eerder uitgegaan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hey was tiffany nu dat meisje met die grote scar op haar nek door kanker?
ook alleen maar omdat wendy en jeroen het haar zo zwaar mogelijk maakten en ze bleef lachen (bleef...)quote:
Jeroen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Tetraktys het volgende:
Ik trek het slecht dat wendy en jeroen zo hun best doen tiffany te laten huilen. "komt toch dat moment van afscheid" "het was heel belangrijk voor je he?" Dat soort uitspraken... En tiffany maar gewoon blijven lachen. Heldin
Johnquote:
Neen, Jan Smit, BZN, Jostiband.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef Re het volgende:
nou dat is een klein lichtpuntje voor volgende week... geen janktrekpop
Die zit onder je bureau?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef Tetraktys het volgende:
hoe kom ik in godsnaam op jeroen :S
Die mocht gewoon naar beneden komen, of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Wat was er nou voor speciaals met dat broertje?
Nastyquote:
Broertje baalt gewoon dat ie nu niet meer laat op mag blijven op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:11 schreef MNR het volgende:
En anders is het gewoon leuk om te zien hoe trots een broertje op zijn grote zus kan zijn
marcoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, Jan Smit, BZN, Jostiband.
Die mag nu samen met Ollie op de bank zitten met een glaasje prik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Broertje baalt gewoon dat ie nu niet meer laat op mag blijven op zaterdagavond.
wilde net zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Broertje baalt gewoon dat ie nu niet meer laat op mag blijven op zaterdagavond.
Gordon, Froger, Die kleine met zijn piano.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die mag nu samen met Ollie op de bank zitten met een glaasje prik.
Van Velzen heeft een Engels album hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gordon, Froger, Die kleine met zijn piano.
Klinkt veelbelovend.
Hè verdomd zeg, goed punt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Van Velzen heeft een Engels album hoor.
trekpoptiffany was net zo ruk zo niet rukkerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:15 schreef robert2006 het volgende:
nigel was vanavond echt niets, heeft heel homo-nederland op hem gestemd of zo? tiffany was veel beter
Nederlandstalig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
Hebben ze nog aangegeven wat het thema van volgende week is?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:15 schreef robert2006 het volgende:
nigel was vanavond echt niets, heeft heel homo-nederland op hem gestemd of zo? tiffany was veel beter
Och ja, verrek, m'n prono!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:23 schreef Black_Tulip het volgende:
Tiffany eruit!Echt, wtf.. Ik zat zo op Nigel te rekenen... Nou ja, geeft niet. Nu klopt mijn prono tenminste
Bronquote:Een onbekend persoon gaat maandag een sekstape van Gordon aan de bladen aanbieden.
quote:
nou ja, nathalie, haar optreden is niet echt meer origineel, die schreeuw en dat stampen kennen we ondertussen wel, de afstand tussen haar en pauline/charlene/nikki is wel aanzienlijk groter geworden...wel ten nadele van nathaliequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef Treezz het volgende:
in america ... american idol 7 heeft iemand ook amazing grace gezongen
http://www.youtube.com/watch?v=p8hxo--7ehU
..
vind die van nathalie beter
jij houdt echt van die gast, geloof ik, maar serieus, vond je hem echt goed vanavond?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:37 schreef BVO het volgende:
We hebben de n, WE HEBBEN DE i, g, e, l...................... Nigggggggggggggel!!!
Pffff, 234 euro beltegoed opgemaakt vanavond, maar hij is door!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ach, jullie zijn gewoon jaloers op Nigel z'n knappe smoeltje. Maakt niet uit hoor.
Dat is een wijs besluit.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga niet kijken!
Had Britney / Kylie / elk willekeurig meidengroepje goed gescoord als ze geen mooie verschijning waren? Denk het niet. Uiterlijk is gewoon belangrijk in deze business.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt je beter focussen op z'n prestaties.
Eggnie....vond dit indrukwekkender..Leuke meid ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef Treezz het volgende:
in america ... american idol 7 heeft iemand ook amazing grace gezongen
http://www.youtube.com/watch?v=p8hxo--7ehU
..
vind die van nathalie beter
Watquote:
vindt jij nigel een knappe verschijning?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Had Britney / Kylie / elk willekeurig meidengroepje goed gescoord als ze geen mooie verschijning waren? Denk het niet. Uiterlijk is gewoon belangrijk in deze business.
Laat maar een foto zien, ben benieuwd.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vindt jij nigel een knappe verschijning?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woehahahhaaaa
nou ja, verschillende mensen verschillende smaken, is ook zo
moet me misschien toch maar inschrijven bij een modellenburo, zal ongetwijfeld beter verdienen dan het stomme bijbaantje wat ik nu heb![]()
Hoezo contradictie.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:16 schreef BVO het volgende:
Ik mag dan wel geen homo zijn, over Nigel zou ik zo gaan
wat wil je naakt of met kleren aan, geintje.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, ben benieuwd.
Iedereen is bi.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij heet dat bisexueel zijn, toch?
jij in ieder geval niet, ik had nog gevraagd of je van 2 walletjes at, en toen ontkende je, toch?quote:
Ik zei: ik eet van zoveel walletjesquote:Op zondag 27 januari 2008 01:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jij in ieder geval niet, ik had nog gevraagd of je van 2 walletjes at, en toen ontkende je, toch?
hmmm, je lult, maar ik vergeef het je, je bent dronken. je weet wat ze zeggen over dronken mensen en kinderen toch?quote:
Even inhalen:quote:
Vooral dat. Die agressieve mongool eindelijk van mijn netvliesquote:
Dat is nou metaforisch woordgebruik, T.quote:
Dat denk ik welquote:Op zondag 27 januari 2008 13:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan ze volgende week eigenlijk ieder twee nummers zingen? Ik ergerde me nu al een beetje aan de tijdvulling.
Was bij Idols III wel zo iig.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan ze volgende week eigenlijk ieder twee nummers zingen? Ik ergerde me nu al een beetje aan de tijdvulling.
Ik neem aan van wel, want deze week zongen ze maarliefst 2 minuten en 15 seconden en voor Idols begrippen is dat, buiten de single om, veeeeel te lang!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
De vorige keer stond Tiffy toch ook al te snotteren over 'dingen die gebeurd waren in haar verleden' en dat ging toen over dat broertje?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Die mocht gewoon naar beneden komen, of bedoelde je dat niet?
En anders is het gewoon leuk om te zien hoe trots een broertje op zijn grote zus kan zijn
2 Nederlandse nummers.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb ik niet opgevangen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
De vorige keer stond Tiffy toch ook al te snotteren over 'dingen die gebeurd waren in haar verleden' en dat ging toen over dat broertje?Dus ik vroeg me af wat er nou voor bijzonders met dat broertje is
Ik wil je graag iets onplezierigs toewensen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:57 schreef MNR het volgende:
Nou D_A, omdat Hollands gewoon lekker is. Ik hoop voor jou/jullie dat Frans ook voorbij komt
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil je graag iets onplezierigs toewensen.
Nederlandstaligquote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
2 Nederlandse nummers.
Waarom?
Wat ze vertelde was, dat haar moeder eigenlijk geen kinderen meer kon krijgen, dat ze elke keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had enz. en dat ze toen opeens zwanger was van dat broertjequote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer stond Tiffy toch ook al te snotteren over 'dingen die gebeurd waren in haar verleden' en dat ging toen over dat broertje?Dus ik vroeg me af wat er nou voor bijzonders met dat broertje is
Hebben we dat niet al gehad met de musical ronde?quote:
Nou het was alleen voor internet volgens mij, maar dan blijft het raar..quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
Ah, thanks, dat had ik helemaal gemist
Op zich wel een beetje gek dat je dat soort dingen allemaal gaat vertellen tijdens een wedstrijd op tv
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
2 Nederlandse nummers.
Waarom?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op Nikki na zijn nu alle mensen met een zachte g eruit!
Omdat er nog maar zes finalisten over zijn, dan beginnen ze met iedere finalist twee nummers te laten zingen omdat je anders niet goed een programma van anderhalf uur kunt vullen. En natuurlijk is de Nederlandstalige ronde ook aan het begin van de tweede helft van de reeks liveshows gepland omdat tante Jerney dat zo wil. Zo kan ze een maximaal aantal Nederlandse nummers in het programma kwijt.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
2 Nederlandse nummers.
Waarom?
Neilquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef happyme28 het volgende:
Tijdens de zevende liveshow zal het thema Nederlandstalig zijn en wij kunnen je nu al alvast verklappen dat een van de kandidaten een nummer van Jim ten gehore zal gaan brengen.
en daar hebben ze natuurlijk geen understudy's bij Albert!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef happyme28 het volgende:
Even een crosspost:
Jim heeft vandaag een item opgenomen voor Idols wat je aanstaande zaterdag bij RTL4 kan zien. Jim ontving de overgebleven zes kandidaten om hem de oren van 't hoofd te laten vragen. Tijdens de zevende liveshow zal het thema Nederlandstalig zijn en wij kunnen je nu al alvast verklappen dat een van de kandidaten een nummer van Jim ten gehore zal gaan brengen. Check dus Idols zaterdag 2 februari vanaf 20:00 op RTL4.
Hij is er overigens niet zelf bij aangezien hij op de planken staat in Fame.
Ze hebben wel Understudy's bij Albert, maar in tegenstelling tot Joop vindt Albert dat op zaterdagavond de 1e cast moet spelen want het publiek heeft veel geld betaald voor het kaartje (overigens is het zo toch mooi opgelost? Ik vind het niet veel toevoegen dat de gasten persoonlijk in de studio zijn).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
en daar hebben ze natuurlijk geen understudy's bij Albert!
Waarom ze Jim hebben gekozen is ook nog steeds een raadsel vind ik!
Omdat hij het meest succesvolle is op alle fronten van alle Nederlandse ex-Idols.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef Hockeylotje het volgende:
Waarom ze Jim hebben gekozen is ook nog steeds een raadsel vind ik!
Ik vind hem gewoon niet goed, dat mag ik toch ook als mening geven?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat hij het meest succesvolle is op alle fronten van alle Nederlandse ex-Idols.
Dus hou nu maar weer op met je trieste Jim-gebash. Zegt meer over jou dan over hem.
'tis 'm geraden ook want ik zit toevallig zaterdag bij die musical in de zaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
Leuk dat Jim komt (ben geen fan ofzo maar lijkt me een sympathiek hardwerkend joch) en inderdaad prima als hij weer netjes op zaterdagavond in de musical staat
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon niet goed, dat mag ik toch ook als mening geven?
Ik snap best dat hij veel bezoekers trekt, maar ik vind hem qua zang gewoon middelmatig en dat zal hij voor mij altijd blijven!
Ze heeft ook hele mooie nummers in het Nederlands! Ik zeg niet dat het haar besten zijn, maar ze behoren wel tot haar mooiste nummers! Zoals nu dat jij er bent, de zee en wereld zonder jou (al is die met Marco)!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, maar Trijntje zingt dan ook voornamelijk in het Engels he.
Als we naar dat programma gaan dan heb ik liever iets zoiets als dit! http://uk.youtube.com/watch?v=u4qPu_q7Acw&feature=relatedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:59 schreef Marble het volgende:
Jim kan gewoon prachtig zingen. Je kan niet van zijn timbre houden maar zingen kan hij echt wel. En hij heeft superleuke nummers. Ik zie Charlene deze wel doen, op haar eigen kickass manier.
Do vind ik dus niet om aan te horen, maar goed zo zie je maar weer... smaken verschillen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:31 schreef Hockeylotje het volgende:
Als we naar dat programma gaan dan heb ik liever iets zoiets als dit! http://uk.youtube.com/watch?v=u4qPu_q7Acw&feature=related
omgomgomgomgomgomgomgogmmgmgoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Richy (jeweetwel van Xfactor) gaat z'n single 'Ga je mee' zingen in de backstageshow
Maar dat je Jim niet mooi vindt zingen betekent toch niet dat je zijn teksten direct ook slecht vindt? Misschien wordt een Jim-nummer juist wel keitof als iemand anders 't zingt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:31 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ze heeft ook hele mooie nummers in het Nederlands! Ik zeg niet dat het haar besten zijn, maar ze behoren wel tot haar mooiste nummers! Zoals nu dat jij er bent, de zee en wereld zonder jou (al is die met Marco)!
[..]
Als we naar dat programma gaan dan heb ik liever iets zoiets als dit! http://uk.youtube.com/watch?v=u4qPu_q7Acw&feature=related
Qua Nederlandstalig vind ik van mannen heel weinig te pruimen!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:39 schreef happyme28 het volgende:
Richy (jeweetwel van Xfactor) gaat z'n single 'Ga je mee' zingen in de backstageshow
Beetje late reactie maarquote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op Nikki na zijn nu alle mensen met een zachte g eruit!
Ik zou zeggen luister eens naar het nummer Anna van Jim. Dat heeft hij zelf geschreven. Ik vind dat een heel goed nummer en ook nog eens mooi gezongen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:31 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ze heeft ook hele mooie nummers in het Nederlands! Ik zeg niet dat het haar besten zijn, maar ze behoren wel tot haar mooiste nummers! Zoals nu dat jij er bent, de zee en wereld zonder jou (al is die met Marco)!
[..]
Qua Nederlandstalig vind ik van mannen heel weinig te pruimen!
Klopt! Ik vind zijn teksten ook goed, maar zijn stem niet! Alleen is het vrij moeilijk om naar teksten te luisteren die naar mijn mening niet mooi gezongen worden!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat je Jim niet mooi vindt zingen betekent toch niet dat je zijn teksten direct ook slecht vindt? Misschien wordt een Jim-nummer juist wel keitof als iemand anders 't zingt.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:20 schreef Together het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Maar eh, Richy en Jim dus op de buis zaterdag. Wat een rotuitzending wordt dat.
Een rijtje van finalisten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:39 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
en Neil! Die past prima in dat rijtje
Nou ik hoop niet dat hij OOK tweede wordt.. Maar het zou altijd kunnen, aangezien we in Nl wonenquote:
Vind het persoonlijk wel jammer dat Neil een nummer van Jim gaat zingen want zo krijg je toch weer de vergelijkingen.quote:Dit item werd opgenomen omdat Neil, een van de kandidaten, a.s. zaterdag in de show mijn nummer 'Doe Dit, Doe Dat' zal zingen. Samen met hem heb ik ook nog een stukje samen DDDD gezongen, was heel leuk! Nu maar hopen dat het hem geluk brengt!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:29 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
ook van jimmusic.nl
Zou dan ook iemand iets van Maud gaan zingen?
Zo apart is dat niet. Jerney wil dat zo, omdat ze dan zoveel mogelijk Nederlandse liedjes kwijt kan in de show. En waarschijnlijk was je het al vergeten, maar bij Idols III was het ook zo dat er twee Nederlandstalige liedjes door elke finalist werden gezongen, kijk maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Overigens vind ik het wel een aparte keuze om pas in de show waar 2 nummers per persoon gezongen worden het Nederlandstalige thema te doen. Zal wel een ballad en een uptempo per persoon worden.
Aha, is idd. niet blijven hangen. Nou ja, we zullen zien. Ik vrees voor Neil maar zowiezo is Nederlandstalig altijd erg leuk aangezien er daar weer hele andere kwaliteiten nodig zijn en mensen soms flink door de mand vallen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:06 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zo apart is dat niet. Jerney wil dat zo, omdat ze dan zoveel mogelijk Nederlandse liedjes kwijt kan in de show. En waarschijnlijk was je het al vergeten, maar bij Idols III was het ook zo dat er twee Nederlandstalige liedjes door elke finalist werden gezongen, kijk maar.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. In ieder geval is er vandaag een Thuis bij Tiffany video toegevoegd. Trouwens, gisteren zat Tiffany bij Myrna op de bank (samen met Eric van Tijn), waar ze het niet droog hield.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De Idols-site is ook nog niet gewijzigd ? Dat is toch altijd al op dinsdag ofzo? Of zit ik er weer naast?
Ik bedoelde het thema, header etc. Maar die Thuis bij had ik ook nog niet gezienquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. In ieder geval is er vandaag een Thuis bij Tiffany video toegevoegd. Trouwens, gisteren zat Tiffany bij Myna op de bank (samen met Eric van Tijn), waar ze het niet droog hield.
Er is al een pagina aangemaakt voor komende zaterdag hoor, hier. Maar die is nog leeg en wordt pas op de avond zelf ingevuld. Dat gaat altijd zo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het thema, header etc. Maar die Thuis bij had ik ook nog niet gezien
Wordt gewoon NL hoor, was bij Idols III ook zo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat zaterdag vast Nederlandstalig én nog een thema wordt..
want 2 nrs in t NL per persoon ga ik niet trekken.
Daarom juist het woord HOOP!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef Riparius het volgende:
Wordt gewoon NL hoor, was bij Idols III ook zo.
Ik weet niet wat voor hoop jij koestert, maar additionele thema's lijken mij vergezocht en ook niet bepaald hoopvol. Of wil je graag "nummers van de Zangeres Zonder Naam" en "nummers van André Hazes" als subthema's?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom juist het woord HOOP!
Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef Riparius het volgende:
Ik weet niet wat voor hoop jij koestert, maar additionele thema's lijken mij vergezocht en ook niet bepaald hoopvol. Of wil je graag "nummers van de Zangeres Zonder Naam" en "nummers van André Hazes" als subthema's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |