nou ja, nathalie, haar optreden is niet echt meer origineel, die schreeuw en dat stampen kennen we ondertussen wel, de afstand tussen haar en pauline/charlene/nikki is wel aanzienlijk groter geworden...wel ten nadele van nathaliequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef Treezz het volgende:
in america ... american idol 7 heeft iemand ook amazing grace gezongen
http://www.youtube.com/watch?v=p8hxo--7ehU
..
vind die van nathalie beter
jij houdt echt van die gast, geloof ik, maar serieus, vond je hem echt goed vanavond?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:37 schreef BVO het volgende:
We hebben de n, WE HEBBEN DE i, g, e, l...................... Nigggggggggggggel!!!
Pffff, 234 euro beltegoed opgemaakt vanavond, maar hij is door!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ach, jullie zijn gewoon jaloers op Nigel z'n knappe smoeltje. Maakt niet uit hoor.
Dat is een wijs besluit.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga niet kijken!
Had Britney / Kylie / elk willekeurig meidengroepje goed gescoord als ze geen mooie verschijning waren? Denk het niet. Uiterlijk is gewoon belangrijk in deze business.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt je beter focussen op z'n prestaties.
Eggnie....vond dit indrukwekkender..Leuke meid ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef Treezz het volgende:
in america ... american idol 7 heeft iemand ook amazing grace gezongen
http://www.youtube.com/watch?v=p8hxo--7ehU
..
vind die van nathalie beter
Watquote:
vindt jij nigel een knappe verschijning?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Had Britney / Kylie / elk willekeurig meidengroepje goed gescoord als ze geen mooie verschijning waren? Denk het niet. Uiterlijk is gewoon belangrijk in deze business.
Laat maar een foto zien, ben benieuwd.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vindt jij nigel een knappe verschijning?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woehahahhaaaa
nou ja, verschillende mensen verschillende smaken, is ook zo
moet me misschien toch maar inschrijven bij een modellenburo, zal ongetwijfeld beter verdienen dan het stomme bijbaantje wat ik nu heb![]()
Hoezo contradictie.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:16 schreef BVO het volgende:
Ik mag dan wel geen homo zijn, over Nigel zou ik zo gaan
wat wil je naakt of met kleren aan, geintje.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, ben benieuwd.
Iedereen is bi.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij heet dat bisexueel zijn, toch?
jij in ieder geval niet, ik had nog gevraagd of je van 2 walletjes at, en toen ontkende je, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |