Zei het tochquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tiffany gaat naar huis.
OLLIEEEEEEEEEquote:
Heldin?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Tetraktys het volgende:
Ik trek het slecht dat wendy en jeroen zo hun best doen tiffany te laten huilen. "komt toch dat moment van afscheid" "het was heel belangrijk voor je he?" Dat soort uitspraken... En tiffany maar gewoon blijven lachen. Heldin
Nee, die is er al veel eerder uitgegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hey was tiffany nu dat meisje met die grote scar op haar nek door kanker?
Meerdere malen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Cee het volgende:
Leuk dat ze dat exvriendje nog even mooi in beeld nemen.
Ja ik was al in de war. Zag haar continue met sjaaltjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, die is er al veel eerder uitgegaan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hey was tiffany nu dat meisje met die grote scar op haar nek door kanker?
ook alleen maar omdat wendy en jeroen het haar zo zwaar mogelijk maakten en ze bleef lachen (bleef...)quote:
Jeroen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Tetraktys het volgende:
Ik trek het slecht dat wendy en jeroen zo hun best doen tiffany te laten huilen. "komt toch dat moment van afscheid" "het was heel belangrijk voor je he?" Dat soort uitspraken... En tiffany maar gewoon blijven lachen. Heldin
Johnquote:
Neen, Jan Smit, BZN, Jostiband.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef Re het volgende:
nou dat is een klein lichtpuntje voor volgende week... geen janktrekpop
Die zit onder je bureau?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef Tetraktys het volgende:
hoe kom ik in godsnaam op jeroen :S
Die mocht gewoon naar beneden komen, of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Wat was er nou voor speciaals met dat broertje?
Nastyquote:
Broertje baalt gewoon dat ie nu niet meer laat op mag blijven op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:11 schreef MNR het volgende:
En anders is het gewoon leuk om te zien hoe trots een broertje op zijn grote zus kan zijn
marcoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, Jan Smit, BZN, Jostiband.
Die mag nu samen met Ollie op de bank zitten met een glaasje prik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Broertje baalt gewoon dat ie nu niet meer laat op mag blijven op zaterdagavond.
wilde net zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Broertje baalt gewoon dat ie nu niet meer laat op mag blijven op zaterdagavond.
Gordon, Froger, Die kleine met zijn piano.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die mag nu samen met Ollie op de bank zitten met een glaasje prik.
Van Velzen heeft een Engels album hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gordon, Froger, Die kleine met zijn piano.
Klinkt veelbelovend.
Hè verdomd zeg, goed punt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Van Velzen heeft een Engels album hoor.
trekpoptiffany was net zo ruk zo niet rukkerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:15 schreef robert2006 het volgende:
nigel was vanavond echt niets, heeft heel homo-nederland op hem gestemd of zo? tiffany was veel beter
Nederlandstalig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
Hebben ze nog aangegeven wat het thema van volgende week is?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:15 schreef robert2006 het volgende:
nigel was vanavond echt niets, heeft heel homo-nederland op hem gestemd of zo? tiffany was veel beter
Och ja, verrek, m'n prono!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:23 schreef Black_Tulip het volgende:
Tiffany eruit!Echt, wtf.. Ik zat zo op Nigel te rekenen... Nou ja, geeft niet. Nu klopt mijn prono tenminste
Bronquote:Een onbekend persoon gaat maandag een sekstape van Gordon aan de bladen aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |