Echt wel zeer ernstig gewoon... Was er nou echt geen betere mannelijke kandidaat te vinden dan "fukking lekker los gegaan" Neil?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik snap al die Nigel aversie van vandaag niet.
Hij was niet super of zo, maar als hij weg gaat betekent dat Neil de enige jongen is die overblijft. NEIL. Van alle mannelijke kandidaten van Idols 4 is hij dan als beste geëindigd. Neil. Laat het even tot u doordringen, mensen.
* Greys trekt Liquidootje aan zijn oorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Yeah Nathalie op de kruk!!!
Zeg kijk jij naar dezelfde tv als Re ?quote:
Dat vraag ik mij elke keer ook af hequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg kijk jij naar dezelfde tv als Re ?
Ja, hij zei het ook hardopquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg kijk jij naar dezelfde tv als Re ? [afbeelding]
3 zelfsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij elke keer ook af he
Vaak lijkt het ook nog alsof ze twee pc's hebben
Lekkerding ben je ook af en toe hèquote:
Nee, we loggen gewoon heel snel in en uit op 1 pc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij elke keer ook af he [afbeelding]
Vaak lijkt het ook nog alsof ze twee pc's hebben [afbeelding]
IK OOK, dan ga ik heb volgende persoonlijk ondersteunen!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik zit me ineens voor te stellen dat Ollie in een gigantische hamsterbal het podium op komt knallen straks.
Zo verveeld ben ik.
Hehe greys you silly girlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Neil is een stuk liever naar zijn medekandidaten dan Bas
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Tiffany moet eigenlijk blijven, kan ze nog een keer I'm from plastic, it's fantastic zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |