Is het allemaal niet waar dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Michielos, denk je nou echt dat ik dit topic serieus neem?
Natuurlijk is het verhaal van Falco allemaal waar, wat denk je zelf. De meeste reacties in dit topic neem ik niet serieus. Ik vind het zo jammer dat veel mensen het dekbedverhaal in twijfel trekken. Het lijkt me echt doodeng als je dit overkomt. Stel je toch eensch voorquote:
Want je gunt iemand anders nog eens watquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Als ik zo'n dekbed zou hebben, dan had ik het allang aan het Leger desch Heilsch gedoneerd
waar ik hem vervolgens af kan halen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Slaapmeisje het volgende: Als ik zo'n dekbed zou hebben, dan had ik het allang aan het Leger desch Heilsch gedoneerd
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want je gunt iemand anders nog eens wat
]http://www.highbeam.com/doc/1P2-8848694.html[/quote][/url]quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef jogy het volgende:
2006 ook goed? 65 doden.
[url=http://www.highbeam.com/doc/1P2-8848694.html
bronquote:Een gezin uit Winterswijk kocht ooit een nieuw dekbed. Na een paar nachten ontdekte de vrouw dat het dekbed 's avonds als ze naar bed ging naast het bed lag, terwijl ze zeker wist dat ze het die ochtend nog keurig had opgemaakt. Dit herhaalde zich enkele dagen achter elkaar. Het gezin stond voor een raadsel.
De vrouw ging met haar dekbed terug naar de winkel waar ze het gekocht had. Daar kwam de aap uit de mouw. De donsveertjes in het dekbed waren bij de fabricage niet goed schoongemaakt. Duizenden maden voedden zich met de stukjes huid die waren achtergebeleven. Zij brachten het dekbed voortdurend in beweging.
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Mr_DG het volgende:
Waarschijnlijk een dekbedovertrekalien, heb ik vroeger ook veel last van gehad.....
OMG is dit echt serieus?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef Falco het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik nog in dit topic zou reageren. Er wordt over deze zaak nogal lacherig gedaan. Toch denk ik dat het wel aaridg is om een nieuwe post te schrijven om de serieus geïnteresseerde FOK!kers, zoals RonaldV, te informeren.
Vorige week dinsdag was ik dus bij de therapeute voor de 'goedmaak-sessie' en nam mijn schoongewassen overtrek maar mee. Het weerzien met haar was wel grappig: ik moest een lach onderdrukken toen ik haar gezicht zag, want daar begonnen zich lichtelijk littekens af te tekenen. Het hoefde niet gehecht te worden zei de therapeute en het zou wel overgaan, dacht ze. Daar heb ik mijn twijfels over, maar ja ik kan me voorstellen dat ze niet naar een normale dokter durft te gaan met zoiets. Hoe dan ook, het is erg lullig allemaal, maar ja had ze maar niet mijn dekbed moeten onderkotsen!
Goed, na een desalniettemin ontspannen gesprek, pakte ik het dekbed er bij. "Kijk, helemaal schoon hoor!" riep ik. De therapeute begon echter hevig te hyperventileren. "Doe weg, doe weg!" gilde ze. Ik schrok er zelf ook van en deed de overtrek maar gauw weer in mijn oversized AH-plastic tas. We kwamen bij de kern van het verhaal. Ze zei dat toen ik bij de laatste sessie onder hypnose was, heftige visioenen kreeg bij het aanblik van het zwarte dekbed. Ze kon zich niet meer concentreren op de hypnosesessie en kreeg zware epileptische aanvallen. Ondertussen greep ze mijn dekbed en wikkelde ze zichzelf er in en rolde zichzelf zo over de vloer. Tenminste ze denkt dat het zo gegaan is, heel concrete herinneringen heeft ze niet hieraan.
Vervolgens werd ze zelf geconfrontreerd met visioenen en droomsituaties, die ik ook had meegemaakt. Dit is haar weer meer bijgebleven. Bij haar waren die visioenen en beelden gruwelijk van aard. Ze zag verbrande Aziaten omgeven door een onmetelijke vuurzee. De geluiden, die ze meekreeg, waren voornamelijk vreselijk gejammer en naaigeluiden (van een naaimachine
). Het was heel realistisch volgens haar en heel veel wil ze er niet over kwijt. Kortom, het was heel afschuwelijk verzekerde ze mij. Zo afschuwelijk dat ze totaal geen controle meer had over haar lichaam en geest. Vreemd, heel vreemd zei ik en ik werd ook een beetje bang van. Dat kotsen legde ze uit als een van de ongecontroleerde lichaamsbewegingen die op kunnen treden bij een shock als deze. Ik durfde helaas niet te vragen hoe het kwam dat ze zoveel had gekotst
...
Anyway, al gauw legden we samen de link tussen een afschuwelijke gebeurtenis op de plek waar dat dekbedovertrek gemaakt is. Maar ja, kom er maar achter waar, wanneer zo'n overtrek gefabriceerd is. De therapeute en ik gaan nu 'Sherlock Holmes' spelen en willen het fijne van deze opmerkelijke zaak weten. Is er rond 2007 of 2008 iets ernstigs gebeurd bij een dekbedovertrekfabricant ergens in China of een ander Aziatisch land. Je hoort altijd van die verhalen van erbarmelijke onveilige werkomstandigheden. Misschien dat één zo'n verhaal te linken is naar mijn gevaarlijke overtrek. Hebben jullie tips hoe je zoiets moet aanpakken?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef HopeGiver het volgende:
De mensen van de kerk zullen je daarom kunnen vragen om je dekbed te verbranden. Sta er echter niet van te kijken als het dekbed weerstand biedt... Doe dit dan ook niet alleen, maar doe dit bijvoorbeeld samen met die mensen uit de kerk.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef HopeGiver het volgende:
Beste Falco,
<snip>
Ik hoop dat je hiervan bevrijd mag worden, en je vrijheid mag vinden in Jezus!
quote:Just get me 25 million dollars by the end of the weekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door RonaldV op 11-06-2009 22:07:39 ]- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Omdat die demon die nu verbonden is aan het dekbedovertrek, zich daaraan niet meer kan hechten als je het dekbedovertrek verbrandt. Vraag is; waar gaat die dan naar toe. Als deze enige grond heeft om bij Falco te blijven, zal deze ook blijven (door zich aan een ander voorwerp te hechten, aan zijn huisdier of mogelijk aan hemzelf). Falco is dan niet van het probleem af.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, op deze manier had ik het probleem ook wel op kunnen lossen.Waarom heb je daar dat hele circus in de kerk voor nodig?
Nú pas?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:55 schreef Waris7 het volgende:
Het begint nu wel enigszins ongeloofwaardig te worden.
Niet mee eens, de hele toestand is op zijn minst mysterieus te noemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Nou TS dit heeft zeer weinig te maken met dit hele forum hoor.. Je had het beter bij Onzin voor je leven of bij Klaagbalk kunnen posten.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:57 schreef Biancavia het volgende:
Eric is opgeslokt door het dekbed.
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:57 schreef Biancavia het volgende:
Eric is opgeslokt door het dekbed.
Slaan de vlammen er ook uit?quote:Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik krijg het altijd warm onder mijn dekbed, ook al zo bizar
Er bevinden zich regelmatig ontvlambare gassen onder het dekbed dus ik verwacht dat dat nog wel een keer gebeurtquote:
Ik zal mijn kameraad eens bezoeken deze week! Nog niets van hem vernomen iig.quote:
Hm, kreeg hem voor de zoveelste keer weer eens niet te pakken dit weekend. Misschien morgen maar eens proberen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zal mijn kameraad eens bezoeken deze week! Nog niets van hem vernomen iig.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgighgigh je zou nog geen anti-kraakpand in durven vluchten als je door een horde woeste hooligans werd achtervolgd...!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |