abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69540660
De enige die de grap niet doorheeft is de Truth moderator
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:05:22 #152
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_69543821
Epic
Minds are like parachutes. They only function when open.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:43:34 #153
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69547699
dit verhaal is hilarisch
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 17:35:19 #154
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_69556280
Goh Falco, ik zou gewoon wel naar die sessie gaan hoor. Ik vind het juist best dapper van die therapeute dat ze ondanks de dekbedaanval en het gekots (ook dank voor de heerlijk ranzige details) toch nog een sessie met jou aandurft
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:37:48 #155
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69556325
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goh Falco, ik zou gewoon wel naar die sessie gaan hoor. Ik vind het juist best dapper van die therapeute dat ze ondanks de dekbedaanval en het gekots (ook dank voor de heerlijk ranzige details) toch nog een sessie met jou aandurft
denk j echt dat dit topic ook maar ergens serieus was.. lijkt me meer iemand die de draak met jullie wilt steken
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 17:39:08 #156
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_69556352
Michielos, denk je nou echt dat ik dit topic serieus neem?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_69556823
Het meest geniale aan dit topic vind ik toch wel dat het volgens mij wel serieus begon, en het voor de grap in TRU gepost is, maar op een gegeven moment ontdekte TS dat er meer in zat ofzo.

(tenminste, ik ga er vanuit dat hij niet al vanaf het begin dit hele verhaal in z'n hoofd had )
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:03:37 #158
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69556915
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:59 schreef Omniej het volgende:
Het meest geniale aan dit topic vind ik toch wel dat het volgens mij wel serieus begon, en het voor de grap in TRU gepost is, maar op een gegeven moment ontdekte TS dat er meer in zat ofzo.

(tenminste, ik ga er vanuit dat hij niet al vanaf het begin dit hele verhaal in z'n hoofd had )
nop dat had hij niet maar men scheen hem te geloven en hij ging er op in spelen..
epic
pi_69565317
Ik vind het erg knap van die therapeute dat ze nog een sessie aandurft met het dekbed. Had je haar nog gevraagd wat er precies gebeurd was tussen dat je in slaap viel en weer wakker werd zo laat? De ''goedmaker-sessie'' moet je zeker doen! Want nu ben je eigenlijk nog geen stap verder gekomen met je probleem! Ik geloof hier zeker in
pi_69565930
Mijn dekbed staat nu naast me.
Ik moet mee naar boven, bedtijd zegt ie...
Dus ga maar mee
  maandag 1 juni 2009 @ 07:35:45 #161
65918 IBAZ
broeinest
pi_69594801
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Michielos, denk je nou echt dat ik dit topic serieus neem?
Is het allemaal niet waar dan?
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2009 @ 21:11:09 #162
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_69615030
quote:
Op maandag 1 juni 2009 07:35 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Is het allemaal niet waar dan?
Natuurlijk is het verhaal van Falco allemaal waar, wat denk je zelf. De meeste reacties in dit topic neem ik niet serieus. Ik vind het zo jammer dat veel mensen het dekbedverhaal in twijfel trekken. Het lijkt me echt doodeng als je dit overkomt. Stel je toch eensch voor Als ik zo'n dekbed zou hebben, dan had ik het allang aan het Leger desch Heilsch gedoneerd
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:49:55 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69628266
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Als ik zo'n dekbed zou hebben, dan had ik het allang aan het Leger desch Heilsch gedoneerd
Want je gunt iemand anders nog eens wat
The truth was in here.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:02:14 #164
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_69633122
Falco,

Niemand zal het ontgaan zijn dat tegenwoordig strenge stralingseisen aan allerlei spullen worden gesteld. Dat is ook logisch, want bijvoorbeeld op de werkplek is de afstand tussen mens en PC/laptop klein. Onderzoek heeft inmiddels uitgewezen dat hoge elektrische veldsterktes schadelijk zijn voor de gezondheid, zie ook de GSM-masten discussies. Met behulp van een veldsterktemeter is zelf eenvoudig te bepalen hoe groot het wisselende elektrische veld is dat een apparaat (bijvoorbeeld een GSM of GSM-mast in de buurt) of een hoogspanningsmast opwekt.

Wat maar heel weinig mensen zich realiseren: Het zou kunnen zijn dat jouw dekbed gemaakt is van materialen, bijvoorbeeld het garen, die -op een bepaalde manier verwerkt- functioneren als een versterker voor allerlei electromagnetische golven. Maar hoe kom je daar nou achter?
Met een veldsterktemeter kan de waarde en de polariteit (Horizontaal, verticaal of linksom/rechtsom circulair) van de veldsterkte van jouw dekbed gemeten worden. Daarnaast zou je kunnen overwegen om met een ionisatiestaaftester (die kan het snel en eenvoudig) een ionisator (zoals je dekbed) te testen, zodat je kunt bepalen of de afzonderlijke ionisatiepunten (in je dekbed, maar ook van je bed en van de bank) nog onder spanning staan. Natuurlijk moet je die testen ook nog een keer uitvoeren bij je hypnosetherapeute, en voor de zekerheid ergens waar je maar weinig invloeden van electromagnetische straling zult ondervinden, bij wijze van nul-meting. Het voormalige eiland Schokland (in de Noordoostpolder) schijnt daar heel geschikt voor te zijn: het ligt op uitgedroogde veengrond (dus geen vocht die de golven kan geleiden), en er woont al sinds midden 19e eeuw geen mens meer (dus er ligt zeker geen electromagnetische zooi). In alle gevallen zou ik een test van zeker 24 uur uitvoeren.

Laat je even weten hoe het je verder vergaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 02-06-2009 14:08:48 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:57:37 #165
257615 smelltheclochard
de enige echte zwerver
pi_69636245
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Slaapmeisje het volgende: Als ik zo'n dekbed zou hebben, dan had ik het allang aan het Leger desch Heilsch gedoneerd
waar ik hem vervolgens af kan halen.
Zwerver in de ruimste zin van het woord
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 22:33:32 #166
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_69650541
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Want je gunt iemand anders nog eens wat
Tja mijn leven is al spannend genoeg en ik gun een ander ook wel eensch een pleziertje. Falco heeft zijn dekbed nu wel lang genoeg voor zichzelf gehad
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:33:42 #167
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69862047
Ik zat te twijfelen of ik nog in dit topic zou reageren. Er wordt over deze zaak nogal lacherig gedaan. Toch denk ik dat het wel aaridg is om een nieuwe post te schrijven om de serieus geïnteresseerde FOK!kers, zoals RonaldV, te informeren.

Vorige week dinsdag was ik dus bij de therapeute voor de 'goedmaak-sessie' en nam mijn schoongewassen overtrek maar mee. Het weerzien met haar was wel grappig: ik moest een lach onderdrukken toen ik haar gezicht zag, want daar begonnen zich lichtelijk littekens af te tekenen. Het hoefde niet gehecht te worden zei de therapeute en het zou wel overgaan, dacht ze. Daar heb ik mijn twijfels over, maar ja ik kan me voorstellen dat ze niet naar een normale dokter durft te gaan met zoiets . Hoe dan ook, het is erg lullig allemaal, maar ja had ze maar niet mijn dekbed moeten onderkotsen!

Goed, na een desalniettemin ontspannen gesprek, pakte ik het dekbed er bij. "Kijk, helemaal schoon hoor!" riep ik. De therapeute begon echter hevig te hyperventileren. "Doe weg, doe weg!" gilde ze. Ik schrok er zelf ook van en deed de overtrek maar gauw weer in mijn oversized AH-plastic tas. We kwamen bij de kern van het verhaal. Ze zei dat toen ik bij de laatste sessie onder hypnose was, heftige visioenen kreeg bij het aanblik van het zwarte dekbed. Ze kon zich niet meer concentreren op de hypnosesessie en kreeg zware epileptische aanvallen. Ondertussen greep ze mijn dekbed en wikkelde ze zichzelf er in en rolde zichzelf zo over de vloer. Tenminste ze denkt dat het zo gegaan is, heel concrete herinneringen heeft ze niet hieraan.

Vervolgens werd ze zelf geconfrontreerd met visioenen en droomsituaties, die ik ook had meegemaakt. Dit is haar weer meer bijgebleven. Bij haar waren die visioenen en beelden gruwelijk van aard. Ze zag verbrande Aziaten omgeven door een onmetelijke vuurzee . De geluiden, die ze meekreeg, waren voornamelijk vreselijk gejammer en naaigeluiden (van een naaimachine ). Het was heel realistisch volgens haar en heel veel wil ze er niet over kwijt. Kortom, het was heel afschuwelijk verzekerde ze mij. Zo afschuwelijk dat ze totaal geen controle meer had over haar lichaam en geest. Vreemd, heel vreemd zei ik en ik werd ook een beetje bang van. Dat kotsen legde ze uit als een van de ongecontroleerde lichaamsbewegingen die op kunnen treden bij een shock als deze. Ik durfde helaas niet te vragen hoe het kwam dat ze zoveel had gekotst ...

Anyway, al gauw legden we samen de link tussen een afschuwelijke gebeurtenis op de plek waar dat dekbedovertrek gemaakt is. Maar ja, kom er maar achter waar, wanneer zo'n overtrek gefabriceerd is. De therapeute en ik gaan nu 'Sherlock Holmes' spelen en willen het fijne van deze opmerkelijke zaak weten. Is er rond 2007 of 2008 iets ernstigs gebeurd bij een dekbedovertrekfabricant ergens in China of een ander Aziatisch land. Je hoort altijd van die verhalen van erbarmelijke onveilige werkomstandigheden. Misschien dat één zo'n verhaal te linken is naar mijn gevaarlijke overtrek. Hebben jullie tips hoe je zoiets moet aanpakken?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:53:30 #168
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_69862804
weer
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:18:18 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:06:26 #170
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69865768
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:11:57 #171
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69878980
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef jogy het volgende:
2006 ook goed? 65 doden.

[url=http://www.highbeam.com/doc/1P2-8848694.html
]http://www.highbeam.com/doc/1P2-8848694.html[/quote][/url]
Die nemen we mee in het onderzoek . Dank je wel!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:48:51 #172
257615 smelltheclochard
de enige echte zwerver
pi_69887279
klinkt een beetje The Eye achtig... visioenen van vuurzeeen, ramp in een fabriek... ik zou het helemaal uitzoeken waar die dekbed overtrek is geproduceert, en naar die plek toegaan, misschien kan jij de ramp voorkomen? of zou deze in het verleden gebeurt moeten zijn

voel je geroepen!

kik
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:20:43 #173
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69904094
Exact zoiets heeft een vriend van me ook met zijn dekbed !
zzz
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:53:40 #174
257615 smelltheclochard
de enige echte zwerver
pi_69927590
bij mij lijkt mijn slaapkamer te veranderen, dit is overigens sinds een seance,

electronica in de ruimte vertoont rare kuren, paarse wazen over de tv, storing en rare geluiden over de subwoofer van mijn hifi set. de wekekr radio loopt elk uur 12 miniten meer voor, en opnieuw instellen heeft geen zin.

een vork of ander metalen voorwerp op tafel zal een dag later 180 graden gedraait zijn, de toner van de laser printer die normaal op het kastje valt zit tegen de linker muur (in oosterlijke richting) geplakt. en het kastje is schoon. dit terwijl ik dit al 3 jaar niet afgenomen heb.

op een compas wijst de naald die normaal naar het noorden wijst naar het oosten. het energieveld lijkt dus verstoord.

de temperatuur komt niet meer boven de 12 graden. en er beginnen zwarte roet randen langs het plafond te komen. deze komen steeds verder naar beneden.

ivm de tocht heb ik inmiddels een prop in de schoorsteen gedaan. ook heb ik op marktplaats een allesbrandertje gekocht om de ruimte bij te verwarmen, de cv kan ik op 25 graden zetten, maar boven de 12 graden krijg ik het niet uit.

iets meer over deze ruimte: dit is een slaapkamer met een openhaard er in. toen we het huis kochten was deze helemaal zwart van het roet en zat er een papieren krantenprop in de schoorsteen. naar verhalen van de buren heeft de vorige eigenaar zichzelf hier opgesloten na de dood van zijn vrouw. hij is hierna dood afgevoerd. op dat moment had hij 2 skipakken over elkaar en bivakmuts.

is er iemand die me hiermee kan helpen? het is om gek van te worden. en gezien het verleden ben ik bang...

[ Bericht 3% gewijzigd door smelltheclochard op 11-06-2009 10:59:00 ]
pi_69944616
Er is een heel eenvoudige verklaring voor bewegende dekbedden:
quote:
Een gezin uit Winterswijk kocht ooit een nieuw dekbed. Na een paar nachten ontdekte de vrouw dat het dekbed 's avonds als ze naar bed ging naast het bed lag, terwijl ze zeker wist dat ze het die ochtend nog keurig had opgemaakt. Dit herhaalde zich enkele dagen achter elkaar. Het gezin stond voor een raadsel.

De vrouw ging met haar dekbed terug naar de winkel waar ze het gekocht had. Daar kwam de aap uit de mouw. De donsveertjes in het dekbed waren bij de fabricage niet goed schoongemaakt. Duizenden maden voedden zich met de stukjes huid die waren achtergebeleven. Zij brachten het dekbed voortdurend in beweging.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')