Pffrt!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Links genoeg om een Cuba-crisis te veroorzaken en links genoeg om het initiatief in de Koude Oorlog aan de Sovjets te geven.
Florida telt toch niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Morgen Florida ofniet? Waarom leeft Amerika hier niet man? tering
alleen voor de Democraten telt het niet.quote:
tax cuts for the richquote:Op maandag 28 januari 2008 02:36 schreef Diebold het volgende:
Andere Obama ideeen: Permanente federale belastingverlaging voor 95% van de bevolking
amnestyquote:, oplossen van de illegale immigratie crisis
Een overheid kan geen banen creeeren.quote:en het creeeren van banen op het gebied van het globale klimaat.
- 95% is "the rich" in Amerika? Dat geloof ik niet..Volgens mij zijn die 5% die ontzien worden "the rich".quote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
tax cuts for the rich
[..]
Een overheid kan geen banen creeeren.
De republikeinen kennen niet zoiets als "de sterkste schouders de zwaarste lasten".quote:Op maandag 28 januari 2008 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat veel Amerikanen het nog eens zijn ook met the tax cut for the rich. Ik bedoel: je wilt toch hoofdzakelijk een belastingverlaging voor jezelf hebben? En niet voor de bankdirecteur die er toch al warmpjes bij zit?
Sowieso is het trickle down effect ernstig overschat. Wil je echt wat doen voor de middenklasse dan moet je de belastingen van die middenklasse omlaag doen, en niet via een slappe omweg beredeneren dat the tax cuts for the rich ook de middenklasse ten goede komt!
voor zover ik weet doet Hillary overal wel mee.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef Susi het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom ''doet Hillary niet mee'' in bepaalde staten ?
*n00b*
Dat bedoel ik niet eens. Ik bedoel: als je gelooft in lastenverlichting, en gelooft in voorspoed voor de middenklasse, dan ga je toch niet de belastingen van de top verlagen? Dan verlaag je de belastingen van de middenklasse. Ik snap echt niet dat de middenklasse daarin trapt.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De republikeinen kennen niet zoiets als "de sterkste schouders de zwaarste lasten".
Och... een oorlogje en een paar defense contracts.... en je komt al een eind.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef Lyrebird het volgende:
Een overheid kan geen banen creeeren.
Het is ook een beetje goedkope demagogie: in feite kan de overheid helemaal niets. De overheid kan zaken alleen maar stimuleren. De overheid an sich pakt ook geen boeven, dat doen de agenten. Net zo min als dat de overheid geen banen creeert en die taak overlaat aan de ondernemers/instituten.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Och... een oorlogje en een paar defense contracts.... en je komt al een eind.
En wie doen ook alweer veel van de security en/of bodyguard diensten in Irak?
http://latimesblogs.latim(...)breaking-news-i.htmlquote:Rudy Giuliani appears to be pondering an end to his long pursuit of the Republican presidential nomination.
In a meeting in the back of his chartered plane en route to St. Petersburg, Fla., a short while ago, the onetime, longtime GOP front-runner told a small group of reporters, including The Times' Louise Roug: "The winner of Florida will win the nomination."
He then went on to predict he would win. And his spokeswoman, Maria Comella, said later he was speaking with confidence.
But that's an unusually categorical statement suggesting that only a total first-place upset by Giuliani, who trails both Mitt Romney and John McCain in all major polls for Florida's Republican primary tomorrow, will keep him in the competition, despite previous repeated vows to continue.
Zucht, soms lijkt het wel alsof ik aan een dood paard aan het trekken ben, maar laat ik het nog maar eens proberen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat veel Amerikanen het nog eens zijn ook met the tax cut for the rich. Ik bedoel: je wilt toch hoofdzakelijk een belastingverlaging voor jezelf hebben? En niet voor de bankdirecteur die er toch al warmpjes bij zit?
Sowieso is het trickle down effect ernstig overschat. Wil je echt wat doen voor de middenklasse dan moet je de belastingen van die middenklasse omlaag doen, en niet via een slappe omweg beredeneren dat the tax cuts for the rich ook de middenklasse ten goede komt!
Een crimineel. Die man hadden ze lang geleden op moeten sluiten.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Net zag ik op Nova Ted Kennedy. Ongelovelijk, wat een demagoog
Wat heeft hij op zijn geweten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Een crimineel. Die man hadden ze lang geleden op moeten sluiten.
http://www.ytedk.com/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |