Getver!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
al de tweede keer godver [afbeelding] stukken bot in gesneden snijworst [afbeelding]
Het zou iets scandinavisch moeten zijn. Het is gewoon wel lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is een polarbroodje nou weer
Terugbrengen.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
al de tweede keer godverstukken bot in gesneden snijworst
Als er serieus bot in zit is er iets serieus misgegaan met de productie, en moet er wellicht een hele serie uit de verkoop gehaald worden!quote:
Exactly.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als er serieus bot in zit is er iets serieus misgegaan met de productie, en moet er wellicht een hele serie uit de verkoop gehaald worden!
doe mij dat boompje maarquote:
Mwoa, iemand anders moet daar maar energie in gaan steken dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef mcDavid het volgende:
Als er serieus bot in zit is er iets serieus misgegaan met de productie, en moet er wellicht een hele serie uit de verkoop gehaald worden!
gaat lekker met jequote:Op maandag 28 januari 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, iemand anders moet daar maar energie in gaan steken dan.
Vaak zatquote:Op maandag 28 januari 2008 15:11 schreef qu63 het volgende:
Nieke nat [..] toch wel eens?
koekjequote:Op maandag 28 januari 2008 15:33 schreef Ynske het volgende:
iemand een kopje thee met kermiskoekje?
Ze zat even aan mijn account, dat is allesquote:
Nu nog aan je fles.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zat even aan mijn account, dat is alles
Okay dan...quote:
Ben ik alquote:
Nee, niet eens meer naar gekekenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef qu63 het volgende:
je excell probs zijn opgelost?
2 weken.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe lang zijn ze weg dat iedereen zo op de hoogte gehouden moet worden
Ja ze komen woensdagmorgen terugquote:Op maandag 28 januari 2008 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
Voor donderdag een afspraak maken terwijl ze in Marokko zitten
t is goedkoper om jou te smssen dan vanuit marokko een 0900 nummer in nederland te bellenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken.
[..]
Ja ze komen woensdagmorgen terug
Maar dan nog, als je dekking hebt, BEL ZELF die tandarts![]()
Als je toch mailtjes aan het sturen bent, MAIL DAN IEDEREEN
gekkigheid
Het was geen 0900-nummerquote:Op maandag 28 januari 2008 18:15 schreef Ynske het volgende:
t is goedkoper om jou te smssen dan vanuit marokko een 0900 nummer in nederland te bellen
En dat straks zeuren dat de afspraak om half 2 is ipv half 10quote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken.
[..]
Ja ze komen woensdagmorgen terug
Maar dan nog, als je dekking hebt, BEL ZELF die tandarts![]()
Als je toch mailtjes aan het sturen bent, MAIL DAN IEDEREEN
gekkigheid
Tuurlijk schatquote:Op maandag 28 januari 2008 19:16 schreef leonieke het volgende:
Het was echt heel toevallig, echt waar
welke band is het?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
de band waar ik gister bijgeweest ben is nu bij De wereld Draait door
Nee, lig er op tijd inquote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapkop
En vannacht zeker weer tot 5 uur doorgaan, en morgen de hele dag janken dat je zo moe bent hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |