Je het de boetes zeker niet gezien als je te hard gaatquote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een god damn mongolen daar zeg
gewoon 1 op de 10 belgen maakt er een sport van om op de snelweg 60-70 km/h te gaan rijden. Levensgevaarlijk. Opflikkeren met die debielen
Ga toch weg man, de linkerbaan reed geregeld 160-180, geen enkele controle gezien. Paar maten van me waren met de taxi zaterdagavond uit geweest in Bouillon, konden geen taxi meer terug krijgen (ook zoietsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:50 schreef Pheno het volgende:
Je het de boetes zeker niet gezien als je te hard gaat
Nee, zoals ik zei: Mijn vrienden geven niks om treinen. Het was al heel wat dat ze voor mij wilden omrijden en ik even een paar minuten had om mijn ding te doen zeg maarquote:Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef marcb1974 het volgende:op de snelweg? Niet met de trein gegaan?
Nee, ik zat in wallonie, vandaarquote:Op maandag 28 januari 2008 07:52 schreef leonieke het volgende:
Maar zo erg is het in België nu ook niet hoor![]()
Goeiemorgen
Ja, zeg dat dan directquote:Op maandag 28 januari 2008 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik zat in wallonie, vandaar
Hoi
Dan had ik 'm al geclaimd hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 10:02 schreef Ynske het volgende:
HIer ergens een geldboom te vinden?
quote:
wat dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:ik kom gewoon niet uit een excel-probleem
zal zo even een voorbeeld posten,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |