Blonde Redhead is redelijk populair onder de triviantenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:30 schreef schaap001 het volgende:
Als je ze kent niet, nee, maar soms verbaas ik me er wel eens over wat er allemaal wel en niet herkend wordt. Dus het was te proberen. Bovendien heb ik nu '23' op staan: en dacht ik "vooruit met de geit schaap!"
justin - my lovequote:
Dat is #7.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:00 schreef Grobbel het volgende:
Hey There Delilah van de Plain White T's?
quote:
D'r zijn heeeeeel veel 14 jarigen op de wereld hoorquote:
Of als een Marijke Helwegen die door het team van Pimp My Ride voorzien is van fluoriserende lak en 666 inch chromen velgen. En 5 veels te grote plasmaschermen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Grobbel het volgende:
Maar Fergie is als een creepy tante die te veel zuipt, bonbons vreet en vieze, zweterige knuffels geeft...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of als een Marijke Helwegen die door het team van Pimp My Ride voorzien is van fluoriserende lak en 666 inch chromen velgen. En 5 veels te grote plasmaschermen.
Nooit van gehoord, dus nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Doris D & The Pins - The Marvelous Marionettes
1981...quote:
Is het die clip dan waar de dames 'zweven'?quote:Jaren '90.
Was dit niet een van de absurdere shots uit Country House van Blur?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Grobbel het volgende:
Nog maar een videoclip. Wie met welk nummer?
[ afbeelding ]
Inderdaad, een typische Benny Hill achtervolging op een gigantische versie van het bordspel Muizenval.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dit niet een van de absurdere shots uit Country House van Blur?
Andere vijfde Beatlequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:10 schreef schaap001 het volgende:
George Martin en en Barbra Streisand?
Preston is correct.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Burnett het volgende:
billy preston en syreeta?
Ondertussen maar opgezocht vanwege de lange, doodse stilte, maar dit lijkt me het juiste antwoord ter zijn. Dus, beste Hoereer, verras ons maar met een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef Hoereer het volgende:
Janis Ian?
Ja, sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ondertussen maar opgezocht vanwege de lange, doodse stilte, maar dit lijkt me het juiste antwoord ter zijn.
oftewel je 2e postquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dus, beste Hoereer, verras ons maar met een nieuwe vraag.
Ik geloof niet dat iemand tong nog ooit in zal halen. Alleen al tijdens het uitschrijven van deze zin heeft tong er weer 18 posts bijgekregen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En een beetje opschieten anders haal je tong nooit meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |