quote:Op maandag 28 januari 2008 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Om over de in de USA geboycotte videoclip nog maar te zwijgen...
Republikeinse kandidaat Mitt Romney heeft 'A little less conversation' van Elvis tot campagnelied gebombardeerd. Ik vraag me af of ie weet dat het over sex gaat...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over de in de USA geboycotte videoclip nog maar te zwijgen...
"Satisfy Me Baby!"quote:Op maandag 28 januari 2008 22:40 schreef Grobbel het volgende:
Republikeinse kandidaat Mitt Romney heeft 'A little less conversation' van Elvis tot campagnelied gebombardeerd. Ik vraag me af of ie weet dat het over sex gaat...
Warm, een beter woord is heet!, maar om ook hier een bruggetje te maken, no cigar...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:52 schreef MadMaster het volgende:
De Earring zelf?
Wederom heet...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Jaap Eggermont?
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:24 schreef belsen het volgende:
Je wilt de naam van de eerste zanger weten dus...
Het lijkt me toch kras dattie morgenochtend nog niet geraden is...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:27 schreef belsen het volgende:
Frans...eh...eh...eh...
Waarschijnlijk om wat verwarring te zaaien, als de mensen een single zien staan waar 'golden earrings' op staat... het bracht hem toch tot de 20e plaats in de top 40quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:32 schreef MadMaster het volgende:
Kan het nummer niet vinden, maar wel een vreemd verhaal.
Hij verlaat in 1967 de Earring om in 1968 met de naam van z'n vormalige band een hitpoging te ondernemen...
Bertus Staigerpaip?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Nederlandse band probeerde met een bewerkte versie van een nummer van bovenstaande band een hit te scoren?
Goedemorgen! Deze nog even goedkeuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:07 schreef Mark het volgende:
Lijkt me goed: http://www.popinstituut.nl/discografie/frans_krassenburg.76.html
Namens Burnett: MadMaster +1
Da's snel! Ik zat te hopen dat ik er nog aan toe zou komen om een foto-rebus van de bandnaam te moeten makenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:15 schreef Z het volgende:
Blonde Redhead.
Als je ze kent niet, nee, maar soms verbaas ik me er wel eens over wat er allemaal wel en niet herkend wordt. Dus het was te proberen. Bovendien heb ik nu '23' op staan: en dacht ik "vooruit met de geit schaap!"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:27 schreef Grobbel het volgende:
Dat is ook niet zo'n lastig te herkennen band, natuurlijk.
Heuj, heuj, heuj. Hartstikke knap werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:27 schreef Grobbel het volgende:
Dat is ook niet zo'n lastig te herkennen band, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |