Nog maar 1 dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:44 schreef Berkery het volgende:
Jaren '90 top 40 is voor mij duidelijk een achilleshiel, ik ken maar 1 van die laatste drie nummers
Grobbel +1quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef Grobbel het volgende:
Robyn - Show me Love
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:00 schreef Burnett het volgende:
three little pigs - green jelly
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:09 schreef ranja het volgende:
Robin S - Show me Love
Clipkoning Grobbel +1quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:48 schreef Grobbel het volgende:
Gala - Freed from Desire?
Ik heb een handig programmatje dat heet Screenprint waarmee je (delen van) je scherm kunt capturen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:48 schreef Mark het volgende:
He, mag ik vragen hoe jullie die stills krijgen?
Ik gebruik gewoon de print screen functie op mijn toetsenbord, en vervolgens 'plak' ik het resultaat in Paintshop Pro. Om het vervolgens verder te bewerken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:48 schreef Mark het volgende:
He, mag ik vragen hoe jullie die stills krijgen?
Ha! Met shitty jaren '90 video's ben ik inderdaad praktisch onverslaanbaar. Alles daarbuiten daarentegen...quote:
Het nummer ken je geheid. Dit is er echter eentje uit 1992, en volgens mij heeft die nooit echt veel airplay op tv gekregen toentertijd... In ieder geval bijzonder weinig ten opzichte van zo een beetje elke hit die ze daarna hebben gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal clips ik die toevallig ook ken als niet echte clip-kijker, staat er een vaag ding nu...![]()
Dat is 'm inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:23 schreef ranja het volgende:
Prodigy - Out of space? (al is dat 93 volgen smij)
quote:They called me up in Tenessee, they said "Tammy, ..."
Captain_Redbeard +1quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
als het vuur gedoofd is
Stand by the jamquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef knars het volgende:
Dat printscreenen ga ik ook maar eens proberen... heb wel aardig wat videoclips maar met Zapgrab lukte het me nooit een goeie still te krijgen.
Maar zit nu niet achter mn eigen pc, dus eerst een wat ongeïnspireerdere vraag...
Maak de quote af:
[..]
MadMaster +1quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Multigroove (MG) logo op de Stubnitz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |