quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Excelsior, Heracles en AZ gaan voor degredatie
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Tegen wie moet De Graafschap dit weekend?
Als ze winnen gaan ze Az voorbij nl.
Maar met kaasmarktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef detulp050 het volgende:
Ik gun het geen andere subtopper zo erg als AZ. Fundamentloze club zonder uitstraling.
graafschap-heerenveenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
hmmm.... jammerquote:
grappig dat dat weer een lied is dat via LFC het stadion in komtquote:
Gewoon even 6 punten pakken en ajax helpen en dan de biesen pakkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef PyTh het volgende:
En dan aankomende Woensdag butsen van fey en de Zaterdag erop van PSV.
Denk dat Louike zelf opstapt!
* rudedeltadude ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:23 schreef DrDentz het volgende:
ik verheug me op de persconferentie
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
ach volgende week weer een kansquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]blijven ze er onder
Maarre, ik zou als AZ speler echt geen enkele zin meer hebben om dit seizoen af te makenEcht met lood in de schoenen naar weer een volgende afgang
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
ff sport1 aanknallen voor de interviews
Nope, 15 februari spelen ze op vrijdag thuis tegen Spartaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:26 schreef ruud.nl het volgende:
Iedere vrijdagavondwedstrijd wordt de favoriet weggespeeld door hun tegenstander, eerst PSV tegen Roda, vorige week Feyenoord tegen Excelsior, nu AZ tegen Willem II.
Heeft Ajax al op vrijdag gevoetbald?
Ajax moet binnenkort op vrijdagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:26 schreef ruud.nl het volgende:
Iedere vrijdagavondwedstrijd wordt de favoriet weggespeeld door hun tegenstander, eerst PSV tegen Roda, vorige week Feyenoord tegen Excelsior, nu AZ tegen Willem II.
Heeft Ajax al op vrijdag gevoetbald?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:23 schreef OssieMan het volgende:
Nog 1x dan he
http://youtube.com/watch?v=8pvRxRq4tfk
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
0-01-2008 Feyenoord-AZ 20:45
02-02-2008 AZ - PSV 20:00
10-02-2008 NEC - AZ 14:30
17-02-2008 FC Groningen - AZ 14:30
23-02-2008 AZ - FC Twente 20:00
01-03-2008 Roda JC - AZ 19:30
09-03-2008 AZ - Feyenoord 12:30
16-03-2008 FC Utrecht - AZ 14:30
succes az
en openquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Deur van AZ is nog dicht
Valt me laatste tijd wel vaker opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Wat zit hij nou steeds te knorren? Of hoort dat bij zo'n varkenskop
Hey rustig tegen louis hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Wat zit hij nou steeds te knorren? Of hoort dat bij zo'n varkenskop
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
barbara
'maar dat vertrouwen is er nog steeds wel'
van gaal; 'waarom zou dat er niet zijn???'
'ja... .. blup... ja... uk..'
Louis: 'ben je nu even van slag?'
'ja, nee ik vraag het u gewoon'
niet grappig, wel waarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef OssieMan het volgende:
Speciaal voor AZ zenden ze zo nog even de competitie uit waar ze beter in passen
Via Bquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ ging van A naar Z
Hij praat als Cruijffquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:12 schreef OssieMan het volgende:
Is Martijn Reuser homo?
Ik zit het zo aan te kijken, niks tegen homo's.. maar.. WTF IS DAT voor gozert
Dat was een vreemde actie inderdaad. Had gewoon 1-0 moeten staan. Hij levert hem zomaar in..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom schiet Lurling die bal er niet gewoon in ?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=5437&part=sportsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef Willewa het volgende:
heeft iemand link voor sopcast??? mn tv is kaduuk gegaan en wil twente toch wel zien
Benieuwd wat Derksen te zeggen heeft.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Derksen te zeggen heeft.
Niet expres?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bah, rare situatie. Al ben ik wel overtuigd dat het niet expres was.
hapquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het je na 300000 posts nog niet opgevallen dat hij dat onder iedere post zet?
is dit een unicum?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Derksen te zeggen heeft.
Ja ligt aan jouquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dan zal het aan mij liggen dat ik er geen klap aan vind. Ook erg stil voor een 'avondje NAC'
'Van Hanegem en Israel hadden hem 5 minuten later per brancard de wedstrijd laten verlaten. Ik wil dat niet goedpraten maar in dit geval wel.'quote:
Kennelijk vindt de UEFA hem wel goed genoegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef Gatalin het volgende:
Man, man, man, wat een drama die Vink...
Hij doet leuk mee met carnaval, als je hem zo ziet lopen lijkt het net een echte scheidsrechter...quote:
ziek...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:16 schreef Gatalin het volgende:
Als Lurling morgenochtend niet wakker wordt, zullen er weinig mensen rouwig zijn denk ik...
Ah, ik was dus niet de enige die dat vond.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een zaadwedstrijd was dit zeg
Engelaar speelde nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef Jahike het volgende:
Twente is in een vrije val terecht gekomen. Had k niet verwacht. Wat is er aan de hand?
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Druk voor FCT is groter dan voor ons, dus gaat goedkomen
Doet Wilkshire mee?
waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef Grulez het volgende:
o - o
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb effe niet opgelet, doet die Aussie mee bij die rooien?
Mwah jullie winnen wel, ben ik bang.quote:
Weten ze zelf ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat zingen ze nou de hele tijd bij twente ? (dat ritmische liedje)
Het klinkt leuk, aar versta er geen hol van
In Goor heb je nog Twenthe Goorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
there is only one fc twente
zingen ze
When the saints are marching in of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat zingen ze nou de hele tijd bij twente ? (dat ritmische liedje)
Het klinkt leuk, aar versta er geen hol van
Ze wilden hem wisselen omdat hij weer eens z'n voorkeur liet doorschemeren. Nog voor de aftrap had hij het woord 'Arena' alweer genoemd na het zien van de rook die vanuit het Heracles-vak kwam...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kunnen die comentatoren nu ook al wisselen![]()
Ik vind hem juist een lijer door dat eeuwige gezeik op Ajaxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ze wilden hem wisselen omdat hij weer eens z'n voorkeur liet doorschemeren. Nog voor de aftrap had hij het woord 'Arena' alweer genoemd na het zien van de rook die vanuit het Heracles-vak kwam...![]()
Hup Twente overigens.
Dat doet hij omdat hij een echte fan is, als het slecht gaat wordt hij verdrietig en zeurderigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind hem juist een lijer door dat eeuwige gezeik op Ajax
Met een enkeling die reageert met vuurwerkgeluidenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ha daar heb je het aloude Calimero ook weer
Doen ze zelf volgens mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:49 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Met een enkeling die reageert met vuurwerkgeluiden
Ik heb er hier al meer zien uitglijden dan een heel seizoen Polmanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh had ik maar, een veld om op te spelen
Oh had ik maar, een voetbalstadion.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh had ik maar, een veld om op te spelen
Oh had ik maar, een voetbalstadion.
Hij zat van de week nota bene bij Ajax-Feyenoord of Ajax-PSV bij Tele2quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef vingerplant het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom die Driessen wedstrijden mag blijven verslaan, altijd een drama.
Bij een saaie wedstrijd is zo`n droogkloot wel handig. Valt er soms nog wat te lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef vingerplant het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom die Driessen wedstrijden mag blijven verslaan, altijd een drama.
Inderdaad, hij krijgt altijd de mooie potjes op Tele2. Net als die Poelmann die je altijd in slaap wiegt tijdens de topwedstrijden op Sport1. Gelukkig kan je daar nog van taal switchenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zat van de week nota bene bij Ajax-Feyenoord of Ajax-PSV bij Tele2
Leeft Eddy nogquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:53 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad, hij krijgt altijd de mooie potjes op Tele2. Net als die Poelmann die je altijd in slaap wiegt tijdens de topwedstrijden op Sport1. Gelukkig kan je daar nog van taal switchen
Ik vind hem totaal ongrappig en irriteer me er alleen maar aan. Zal wel kwestie van smaak zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Bij een saaie wedstrijd is zo`n droogkloot wel handig. Valt er soms nog wat te lachen.
'en... daaarrrrr... zit ie erin'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leeft Eddy nog
Ook zo oersaai idd.
2e keer al dat er countermogelijkheden liggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:57 schreef venomsnake het volgende:
Jeumig, daar zat meer in..
quote:
Wat een lompe overtreding ook..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
Maas met zn traditionele gele kaart.
Ik zag het ook staanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
7e gele kaart - mist volgende gele kaart
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef rudedeltadude het volgende:
Wat een grafkeeper toch die Pieckenhagen
Maas is gewoon te oud.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een lompe overtreding ook..
Mooi veldje. Gewoon gejank van alle clubs!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dat veld is trouwens spiegeltjeglad.
En dan lullen over dat van ons
Triest ventje. Als de weg naar boven weer is ingeslagen sta je vooraan te juichenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:18 schreef Eduard37 het volgende:
Heracles gaat dit potje winnen als het geluk heeft met 0-1
Anders wordt het een dooie en saaie 0-0.
Gefeliciteerd vast met dat punt!
Nee, hoor plezierig ventje! Hoe kom je daarbij. Misschien zijn dat je eigen gedachten?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Triest ventje. Als de weg naar boven weer is ingeslagen sta je vooraan te juichen
Een paar weken geleden was je nog zo trots en postte je nog dat Twente zo geweldig wasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:22 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Nee, hoor plezierig ventje! Hoe kom je daarbij. Misschien zijn dat je eigen gedachten?
Niet goed gelezen ventje! Of misschien verkeerd beoordeeld? Zeg het hele seizoen al dat het allemaal wel meevalt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was je nog zo trots en postte je nog dat Twente zo geweldig was
Goed kereltje, als jij het zegt... Ik zal het wel mis hebben danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:25 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Niet goed gelezen ventje! Of misschien verkeerd beoordeeld? Zeg het hele seizoen al dat het allemaal wel meevalt!
Sta je nog op de wachtlijst of is je kaart voor volgend seizoen al besteld?quote:
Je mag ook gelijk hebben hoor als je je dan beter voelt. Nu weer verder met de actualiteiten en minder op de man spelen? Graag, dank je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:27 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Goed kereltje, als jij het zegt... Ik zal het wel mis hebben dan
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:28 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Je mag ook gelijk hebben hoor als je je dan beter voelt. Nu weer verder met de actualiteiten en minder op de man spelen? Graag, dank je!
Dat laatste, 2de ring heuuyyyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:28 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sta je nog op de wachtlijst of is je kaart voor volgend seizoen al besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |