Dat was een vreemde actie inderdaad. Had gewoon 1-0 moeten staan. Hij levert hem zomaar in..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom schiet Lurling die bal er niet gewoon in ?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=5437&part=sportsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef Willewa het volgende:
heeft iemand link voor sopcast??? mn tv is kaduuk gegaan en wil twente toch wel zien
Benieuwd wat Derksen te zeggen heeft.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Derksen te zeggen heeft.
Niet expres?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bah, rare situatie. Al ben ik wel overtuigd dat het niet expres was.
hapquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het je na 300000 posts nog niet opgevallen dat hij dat onder iedere post zet?
is dit een unicum?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Derksen te zeggen heeft.
Ja ligt aan jouquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dan zal het aan mij liggen dat ik er geen klap aan vind. Ook erg stil voor een 'avondje NAC'
'Van Hanegem en Israel hadden hem 5 minuten later per brancard de wedstrijd laten verlaten. Ik wil dat niet goedpraten maar in dit geval wel.'quote:
Kennelijk vindt de UEFA hem wel goed genoegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef Gatalin het volgende:
Man, man, man, wat een drama die Vink...
Hij doet leuk mee met carnaval, als je hem zo ziet lopen lijkt het net een echte scheidsrechter...quote:
ziek...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:16 schreef Gatalin het volgende:
Als Lurling morgenochtend niet wakker wordt, zullen er weinig mensen rouwig zijn denk ik...
Ah, ik was dus niet de enige die dat vond.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een zaadwedstrijd was dit zeg
Engelaar speelde nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef Jahike het volgende:
Twente is in een vrije val terecht gekomen. Had k niet verwacht. Wat is er aan de hand?
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Druk voor FCT is groter dan voor ons, dus gaat goedkomen
Doet Wilkshire mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |