Dat denk ik niet, bij Blom bijvoorbeeld had hij waarschijnlijk geel gehad en kunnen ze na de wedstrijd hem niet meer straffen. Nu kan hij alsnog een flinke schorsing krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft geluk dat Vink de scheidsrechter is.
Lurling is misschien wel een fan van Edgar Davids. Die deed dat woensdag twee keer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wilde tijdens NAC-FC Twente iemands been breken. De bal was al weg maar meneer ging met gestrekt been met alle kracht op het scheenbeen van de op de grond liggende Wielaard af. Zeg maar een Bouazouanetje.
Echt smeriger heb ik jaren niet gezien. En dan ook nog zijn excuses aanbieden. Hij heeft geluk dat Vink de scheidsrechter is.
Volgens mij heeft Vink het wel degelijk gezien en ook met dat handje / excuses achteraf gaf Vink knikkend aan het is goed zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:13 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, bij Blom bijvoorbeeld had hij waarschijnlijk geel gehad en kunnen ze na de wedstrijd hem niet meer straffen. Nu kan hij alsnog een flinke schorsing krijgen.
Heb je woensdag Ajax niet zien verliezen van PSV dan? Vond je de overtredingen van Davids ook zo smerig?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Echt smeriger heb ik jaren niet gezien.
Carnavalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef veldmuis het volgende:
Lurling zit ook op de toneelschool hier in Breda.
De dood aan carnaval!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Alle winkels dicht en allemaal josti's met smerige stinkkleren. Straten afgesloten voor een kutoptocht en overal hoor je kansloze muziek
Kokmeijer werd in 2 stukken geschopt door Rachid Bouaouzan van Sparta. (Kokmeijer was van Go Ahead Eagles geloof ik...)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb 'm nog niet gezien. En wie was de Kokmeijer?
tong zei: Het was als Bouazouan. Dus dat was Lurling. Ik bedoelde dus: Wie was het slachtoffer van de actie van Lurling?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kokmeijer werd in 2 stukken geschopt door Rachid Bouaouzan van Sparta. (Kokmeijer was van Go Ahead Eagles geloof ik...)
Excuses... En inderdaad....Wielaertquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
tong zei: Het was als Bouazouan. Dus dat was Lurling. Ik bedoelde dus: Wie was het slachtoffer van de actie van Lurling?
Maar uit de post voor mijn vorige maak ik op dat het Wielaert was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |