Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb effe niet opgelet, doet die Aussie mee bij die rooien?
Mwah jullie winnen wel, ben ik bang.quote:
Weten ze zelf ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat zingen ze nou de hele tijd bij twente ? (dat ritmische liedje)
Het klinkt leuk, aar versta er geen hol van
In Goor heb je nog Twenthe Goorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
there is only one fc twente
zingen ze
When the saints are marching in of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat zingen ze nou de hele tijd bij twente ? (dat ritmische liedje)
Het klinkt leuk, aar versta er geen hol van
Ze wilden hem wisselen omdat hij weer eens z'n voorkeur liet doorschemeren. Nog voor de aftrap had hij het woord 'Arena' alweer genoemd na het zien van de rook die vanuit het Heracles-vak kwam...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kunnen die comentatoren nu ook al wisselen![]()
Ik vind hem juist een lijer door dat eeuwige gezeik op Ajaxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ze wilden hem wisselen omdat hij weer eens z'n voorkeur liet doorschemeren. Nog voor de aftrap had hij het woord 'Arena' alweer genoemd na het zien van de rook die vanuit het Heracles-vak kwam...![]()
Hup Twente overigens.
Dat doet hij omdat hij een echte fan is, als het slecht gaat wordt hij verdrietig en zeurderigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind hem juist een lijer door dat eeuwige gezeik op Ajax
Met een enkeling die reageert met vuurwerkgeluidenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ha daar heb je het aloude Calimero ook weer
Doen ze zelf volgens mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:49 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Met een enkeling die reageert met vuurwerkgeluiden
Ik heb er hier al meer zien uitglijden dan een heel seizoen Polmanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh had ik maar, een veld om op te spelen
Oh had ik maar, een voetbalstadion.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh had ik maar, een veld om op te spelen
Oh had ik maar, een voetbalstadion.
Hij zat van de week nota bene bij Ajax-Feyenoord of Ajax-PSV bij Tele2quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef vingerplant het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom die Driessen wedstrijden mag blijven verslaan, altijd een drama.
Bij een saaie wedstrijd is zo`n droogkloot wel handig. Valt er soms nog wat te lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef vingerplant het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom die Driessen wedstrijden mag blijven verslaan, altijd een drama.
Inderdaad, hij krijgt altijd de mooie potjes op Tele2. Net als die Poelmann die je altijd in slaap wiegt tijdens de topwedstrijden op Sport1. Gelukkig kan je daar nog van taal switchenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zat van de week nota bene bij Ajax-Feyenoord of Ajax-PSV bij Tele2
Leeft Eddy nogquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:53 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad, hij krijgt altijd de mooie potjes op Tele2. Net als die Poelmann die je altijd in slaap wiegt tijdens de topwedstrijden op Sport1. Gelukkig kan je daar nog van taal switchen
Ik vind hem totaal ongrappig en irriteer me er alleen maar aan. Zal wel kwestie van smaak zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Bij een saaie wedstrijd is zo`n droogkloot wel handig. Valt er soms nog wat te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |