abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56381441
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 07:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Het was al duidelijk hoor. Alleen als je dan gaat 'bijten', bijten ze terug.

Natuurlijk hoef je dat niet te willen, en je mag er ook wat van zeggen.
Maar schoppen als een hond niets doet dan begroeten, tja, dan vraag je erom gebeten te worden.
Een bijtende hond vraagt erom om afgemaakt te worden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:50:10 #78
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_56381787
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Een bijtende hond vraagt erom om afgemaakt te worden.
Een schoppende lul ook

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:54:43 #79
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_56381899
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die tijden dat je er niet bent vallen ook best op, zo zonder mijn stalkertje En och, ik ben tevreden met mijn 140, veel hoger hoeft van mij niet
[offtopic]
140 zeer ongeloofwaardig.. een IQ van 130 betekent dat 98% van de mensen lager scoort dan jij.
Waarschijnlijk gemeten met de BNN IQ test ipv een betrouwbare test. Van alle mensen die ik gesproken heb had niemand een IQ lager dan 120. Het gemiddelde IQ een populatie is altijd 100, in de vele IQ-reporting topics wordt zelden een IQ beneden de 100 genoemd.

Verder heeft intelligentie weinig met wijsheid te maken, maar is het een (aangeboren) vermogen om (cognitieve) problemen op te lossen. Ttegenwoordig vrij eenvoudig te verhogen door het spelen van bepaalde computerspelletjes die je IQ verhogen, maar je niet wijzer maken.

[/offtopic]

Een van de meest primaire emotie bij mensen (en veel dieren) is angt. De topicstarter 'voelde' zich aangevallen, niemand was erbij en wij kunnen daar niet over oordelen. Misschien is hij in het verleden al eens vaker gebeten door honden die tegen hem opsprongen en waarschijnlijk als hij binnenkort weer gaat hardlopen zal hij wanneer hij een hond op hem af ziet komen toch weer even die angst (of herinnering aan die gebeurtenis) naar boven voelen komen. De hond viel dit keer de hardloper aan, de hardloper vroeg hier niet om en het baasje ondernam geen (juiste) actie.

In Nederland is het vaak zo dat een niet goed afgerichte en opgevoede (valse) hond die zonder enige aanleiding een voorbijganger aanvalt en bijt wordt afgemaakt. Je kan er van vinden wat je wilt, maar zo zijn de regels. Stel je voor: het was een spelend kind die samen met vriendjes door het bos rende?
Graag drogrederingen en vergelijkingen als hond - straatverkoper of kind dat je aanspreekt buiten beschouwing laten, totaal onvergelijkbaar.

Bovendien vind ik dat je niet van ieder mens kunt verwachten dat ze moeten weten hoe ze met honden om moeten gaan in het geval van een bedreigende situatie waarbij het baasje niet ingrijpt. Niet iedereen heeft een hond, of hoeft hier verstand van te hebben.

Echter een hondenbaasje dient wel enig verstand van honden(gedrag) te hebben en de aan te leren dat hij niet zomaar tegen vreemde mensen opspringt. Voed de hond dus goed op OF lijn hem aan.
keep up the good work!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:01:52 #80
136 V.
pi_56382079
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef krn176 het volgende:

[..]

[offtopic]
140 zeer ongeloofwaardig.. een IQ van 130 betekent dat 98% van de mensen lager scoort dan jij.
Ja. En nu?
quote:
Waarschijnlijk gemeten met de BNN IQ test ipv een betrouwbare test.
Integendeel. Maar ik hoef jou niet te overtuigen
quote:
Van alle mensen die ik gesproken heb had niemand een IQ lager dan 120.
Daar kan ik weinig aan doen.
quote:
Het gemiddelde IQ een populatie is altijd 100
Dan heb je niet opgelet, inmiddels zou volgens mensen die zich daarmee bezighouden, het gemiddelde IQ inmiddels ergens tegen de 110 hangen
quote:
in de vele IQ-reporting topics wordt zelden een IQ beneden de 100 genoemd.
Dat komt omdat de mensen met 80 wellicht minder behoefte hebben om dat online te zetten.
quote:
Verder heeft intelligentie weinig met wijsheid te maken, maar is het een (aangeboren) vermogen om (cognitieve) problemen op te lossen. Ttegenwoordig vrij eenvoudig te verhogen door het spelen van bepaalde computerspelletjes die je IQ verhogen, maar je niet wijzer maken.
Ehhh, degene op wie ik reageerde had het toch echt over intelligentie. En hoewel ik je standpunt over wijsheid en intelligentie deel (als in: het is niet hetzelfde), maak ik mij daarover ook niet echt veel zorgen. Doe jij dat ook maar niet

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56382220
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Goh, een echte dierenliefhebber

V.
Het is best wel hard misschien, maar als je hond 1 keer iemand echt gebeten heeft is ie niet meer te vertrouwen. Hoe erg ik ook op m'n hond gesteld ben, dan kan je hem echt niet meer houden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:12:19 #82
136 V.
pi_56382335
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Het is best wel hard misschien, maar als je hond 1 keer iemand echt gebeten heeft is ie niet meer te vertrouwen. Hoe erg ik ook op m'n hond gesteld ben, dan kan je hem echt niet meer houden.
Als je 'op een hond gaat staan' en hij bijt, kun je een hond afmaken wat je wilt, maar hij bijt dan toch echt met een aanwijsbare reden. Een dier is natuurlijk geen boksbal

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56382641
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

Als je 'op een hond gaat staan' en hij bijt, kun je een hond afmaken wat je wilt, maar hij bijt dan toch echt met een aanwijsbare reden. Een dier is natuurlijk geen boksbal

V.
Nee tuurlijk, maar hij zal echt niet op z'n hond gaan staan. Is gewoon bij wijze van spreken. Zijn hond zal dus gewoon nooit bijten. De enige reden dat ik van mijn hond zou accepteren dat ie iemand bijt is wanneer iemand mij zou aanvallen. Maar goed, als ik met m'n hond loop is er geen enkele idioot die dat in z'n hoofd haalt, dus dat komt toch niet voor.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:25:21 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56382735
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik kom soms tijden niet op Fok, maar als je dan weer eens langs komt zie je toch dat de mensen niet echt progressie hebben gemaakt qua intelligentie. Hij zegt toch dat hij werd aangevallen? Da's heel iets anders dan 'een beetje blaffend om hem heen springen'. En als dat beest in z'n kuit hangt zodanig dat ie naar de EHBO moet, dan kan zoiets voor een klein kind (die ook wel eens in parken komen) makkelijk fataal aflopen. Dus nee het is niet gek dat TS die hond dood wil hebben. Sterker nog; het lijkt me de allerslimste oplossing. Onze hond daar kun je bovenop gaan staan en dan nog bijt ie niet. En als ie dat wel doen, dan wordt 't ook hoog tijd voor een spuitje.
Dus als iemand bovenop jouw hond gaat staan, err ouch, en hij dan bijt, want ouch, vind jij dat hij afgemaakt moet worden?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:26:08 #85
136 V.
pi_56382757
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, maar hij zal echt niet op z'n hond gaan staan. Is gewoon bij wijze van spreken. Zijn hond zal dus gewoon nooit bijten.
Mijn hond ook niet, maar ik zal geen kwalificaties gebruiken als 'op hem staan'. En mijn hond zal ook niet bijten als iemand hem schopt of slaat, maar als hij dat wel zou doen, zou ik hem gaan helpen door 's mans of s' vrouws ledematen los te schroeven en per post naar hem of haar op te sturen, nadat ik mijn hond er eerst nog uitgebreid een paar uur op had laten kluiven.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:26:46 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56382768
Oh, Verbal was me al voor. .
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:29:57 #87
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_56384404
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Mijn hond ook niet, maar ik zal geen kwalificaties gebruiken als 'op hem staan'. En mijn hond zal ook niet bijten als iemand hem schopt of slaat, maar als hij dat wel zou doen, zou ik hem gaan helpen door 's mans of s' vrouws ledematen los te schroeven en per post naar hem of haar op te sturen, nadat ik mijn hond er eerst nog uitgebreid een paar uur op had laten kluiven.

V.
Wie zou er enige reden kunnen hebben om zonder aanleiding jouw hond te gaan schoppen/slaan?

Verder raad ik hardlopers/wielrenners aan een hondenafschrikaparaat te kopen (dogchaser).

Wat doet de Dazer
DAZER ULTRASOON HONDAFSCHRIKMIDDEL, ultrasone hondenafschrikker
Met de DAZER bent u in het bezit gekomen van een apparaat, dat u op diervriendelijke wijze helpt om ongewenst kontakt met honden te voorkomen.Door een ultra hoge toon die een mens niet kan horen schikt u de hond af. U doet de hond hiermee geen letsel of pijn aan, enkel een schrikgevoel.

[ Bericht 17% gewijzigd door krn176 op 29-01-2008 13:36:25 ]
keep up the good work!
pi_56384615
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 07:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Het was al duidelijk hoor. Alleen als je dan gaat 'bijten', bijten ze terug.

Natuurlijk hoef je dat niet te willen, en je mag er ook wat van zeggen.
Maar schoppen als een hond niets doet dan begroeten, tja, dan vraag je erom gebeten te worden.
Schoppen zonder reden is nooit goed te praten, bijten is dan ook zeer begrijpelijk. Met honden communiceer je honds en met katten kats.

Wat me tegenstaat is dat hondenliefhebbers er direct vanuit gaan dat het wel aan de TS zal liggen terwijl er genoeg onopgevoede honden rondlopen. Ik ken zat honden die ik erg nuttig en symphatiek vind, ik ken ook honden die verveeld in een nieuwbouwwijk wonen.

Mijn moeder heeft een hond die ze niet in de hand heeft, dat is overigens op het platteland. Ik mag dat beest absoluut niet maar ik zal hem nooit schoppen of slaan. Hooguit zeg ik hem op te sodemieteren en natuurlijk luistert hij niet. Gelukkig kan je een tennisbal weggooien waar hij achterna rent zonder de bal terug te brengen. Een snelle manier om van hem af te zijn.
pi_56384674
Als de hond als eerste bijt, draai ik zijn nek om, en bezorg ik hem netjes bij de eigenaar.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:42:04 #90
136 V.
pi_56384750
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:29 schreef krn176 het volgende:

[..]

Wie zou er enige reden kunnen hebben om zonder aanleiding jouw hond te gaan schoppen/slaan?
'enige reden' en 'zonder aanleiding' spreekt elkaar een beetje tegen. Althans... ik vind sowieso dat er bitter weinig redenen zouden zijn om een hond te schoppen of te slaan. En ik ben van mening dat dat dus vaak genoeg zonder reële aanleiding toch gebeurt.

Ik heb het een keer zo hysterisch meegemaakt dat iemand op 20 meter afstand tegen mij begon te blèren dat ik mijn hond bij me moest houden. Mijn hond, een middenslag vleesgeworden goedmoedigheid met een tekenfilmuitstraling
En gíllen dat mokkel...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56384751
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef Scorpie het volgende:
Als de hond als eerste bijt, draai ik zijn nek om, en bezorg ik hem netjes bij de eigenaar.
Bij een tekkel misschien wel effectief. Maar denk dat dat je niet bij alle honden gaat lukken hoor...Zou het wel knap vinden overigens...
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:47:40 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56384907
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Schoppen zonder reden is nooit goed te praten, bijten is dan ook zeer begrijpelijk. Met honden communiceer je honds en met katten kats.

Wat me tegenstaat is dat hondenliefhebbers er direct vanuit gaan dat het wel aan de TS zal liggen terwijl er genoeg onopgevoede honden rondlopen. Ik ken zat honden die ik erg nuttig en symphatiek vind, ik ken ook honden die verveeld in een nieuwbouwwijk wonen.

Mijn moeder heeft een hond die ze niet in de hand heeft, dat is overigens op het platteland. Ik mag dat beest absoluut niet maar ik zal hem nooit schoppen of slaan. Hooguit zeg ik hem op te sodemieteren en natuurlijk luistert hij niet. Gelukkig kan je een tennisbal weggooien waar hij achterna rent zonder de bal terug te brengen. Een snelle manier om van hem af te zijn.
Als er in de OP staat dat die hond eraan kwam en TS gelijk begon te schoppen en slaan, logisch dat je dan zulke reacties krijgt.
Ik heb een schijthekel aan onopgevoedde loslopende honden maar zoals TS het beschrijft is het voor mij duidelijk genoeg.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:49:22 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56384949
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

'enige reden' en 'zonder aanleiding' spreekt elkaar een beetje tegen. Althans... ik vind sowieso dat er bitter weinig redenen zouden zijn om een hond te schoppen of te slaan. En ik ben van mening dat dat dus vaak genoeg zonder reële aanleiding toch gebeurt.

Ik heb het een keer zo hysterisch meegemaakt dat iemand op 20 meter afstand tegen mij begon te blèren dat ik mijn hond bij me moest houden. Mijn hond, een middenslag vleesgeworden goedmoedigheid met een tekenfilmuitstraling [afbeelding]
En gíllen dat mokkel...

V.
Ik had laatst iemand die vanaf een afstand schreeuwde wat voor hond ik bij me had.
Golden Retriever.
Oh okay.

En mevrouw komt er zo aan.

Dat vind ik ook zo vaag. Alsof alleen rottweilers nasty honden zijn. .
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:51:28 #94
136 V.
pi_56385000
Wat het gedrag van dat gilwijf zo apart maakte was dat Pjotr gewoon aangelijnd was

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56385111
quote:

[..]

Ow, dus ik had mijn eigen hond maar moeten laten doodbijten toen 2 herders een sprintje van 300 meter trokken, dwars door een weiland heen, en afkwamen op mijn hond? Want ja, ik had geen aanleiding.
quote:
Ik heb het een keer zo hysterisch meegemaakt dat iemand op 20 meter afstand tegen mij begon te blèren dat ik mijn hond bij me moest houden. Mijn hond, een middenslag vleesgeworden goedmoedigheid met een tekenfilmuitstraling
En gíllen dat mokkel...

V.
Zo is mijn hond dus ook. Geen idee waarom die herders hem te grazen wilden nemen. Weet wel dat ze beiden flinke hoofdpijn hadden toen ik met mijn laars een paar flinke trappen tussen de ogen gaf zodat ze wegbleven bij mijn hond en mij vandaan.

Als ik ze nu tegen zou komen en ze zouden het wagen ook maar te grommen naar mij hebben hem gelijk al te pakken, kets, boem, erbovenop. Als de eigenaar ze blijkbaar niet kan handlen, zal ik ze wel eventjes met harde hand opnieuw opvoeden.
pi_56385143
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als er in de OP staat dat die hond eraan kwam en TS gelijk begon te schoppen en slaan, logisch dat je dan zulke reacties krijgt.
Ik heb een schijthekel aan onopgevoedde loslopende honden maar zoals TS het beschrijft is het voor mij duidelijk genoeg.
Ik lees toch iets heel anders in deze zin:
quote:
Afgelopen woensdag was ik weer eens aan het hardlopen in het Amsterdamse bos toen ik ineens werd aangevallen door een hond (beetje het type van tokkie gasten).
Of is mijn Nederlands roestig
pi_56385158
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Bij een tekkel misschien wel effectief. Maar denk dat dat je niet bij alle honden gaat lukken hoor...Zou het wel knap vinden overigens...
Och, als ze groot zijn trap ik hun schedel in 2en.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:58:41 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56385173
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik lees toch iets heel anders in deze zin:
[..]

Of is mijn Nederlands roestig [afbeelding]
Ik lees dit.
quote:
Ik heb eerst nog dat beest van me af proberen te slaan en daarna heb ik hem nog op zijn hoofd weten te schoppen maar daarna beet hij me behoorlijk in mijn been.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:59:14 #99
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_56385185
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef Scorpie het volgende:
Die wil ik wel eens zien. Krijg dat maar eens klaar bij een beetje herder, held
pi_56385246
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef American_Nightmare het volgende:
achterlijk fok volk hier.. hij zegt toch dat de hond hem aanviel. En dat is normaal? Maar ja het is bekend dat mensen hier erop geilen om de ts af te zeiken. Sukkeltjes
Veel mietjes roepen al dat ze aangevallen worden wanneer een hond van de overkant van de straat naar ze keek, vergeef me dat ik zijn opmerking probeer te relativeren.
pi_56385253
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:59 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Die wil ik wel eens zien. Krijg dat maar eens klaar bij een beetje herder, held
Flapperd, lees de rest ook ff.
pi_56387947
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik had laatst iemand die vanaf een afstand schreeuwde wat voor hond ik bij me had.
Golden Retriever.
Oh okay.

En mevrouw komt er zo aan.

Dat vind ik ook zo vaag. Alsof alleen rottweilers nasty honden zijn. .
Ja ik snap dat ook nooit. Een duitse herder zijn veel mensen angstig voor, terwijl je in feite banger moet zijn voor een golden retriever. Herders (mits goed opgevoed uiteraard) zijn een van de betrouwbaarste honden juist.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:00:55 #103
136 V.
pi_56388159
Pjotr is het vaakst gegrepen door labradors.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:03:59 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56388232
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ook nooit. Een duitse herder zijn veel mensen angstig voor, terwijl je in feite banger moet zijn voor een golden retriever. Herders (mits goed opgevoed uiteraard) zijn een van de betrouwbaarste honden juist.
Nou ,daar ben ik het niet mee eens. Imo maakt het ras niet zoveel uit, maar de eigenaar.
pi_56388946
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Uiteraard, jouw Bello zou dat nooit doen. Heb je zelf niet door dat je wat dat betreft niet objectief kan zijn?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:52:37 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56389402
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Uiteraard, jouw Bello zou dat nooit doen. Heb je zelf niet door dat je wat dat betreft niet objectief kan zijn?
Je hebt mij nergens horen zeggen of mijn hond zoiets zou doen of niet.
pi_56390818
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik lees dit.
[..]
Ja, maar ik neem aan dat TS wel kan aanvoelen wanneer hijzelf in gevaar is en dat hij niet hoeft te wachten totdat die hond hem bijt. Als er iemand met een mes dreigend naar jou toe loopt, wacht je dan totdat hij het gebruikt?
pi_56392755
TS reageert inmiddels niet meer, zou hij zijn overleden aan zijn verwondingen?
RIP aan de nabestaanden
pi_56393071
Een muilkorf bied natuurlijk ook een oplossing, kan de hond los, en de mensen kan ie nooit iets kwaad doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56395636
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:31 schreef raptorix het volgende:
Een muilkorf bied natuurlijk ook een oplossing, kan de hond los, en de mensen kan ie nooit iets kwaad doen.
Hoe moet hij dan apporteren?
pi_56396327
Muilkorven doe ik niet aan. Is bij de mijne ook niet nodig ook. Als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem gewoon aangelijnd houden. Heb je hem wel onder controle dan is er ook geen probleem om hem los te laten lopen. (buiten die k*t boa's dan...)
pi_56396986
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef Accordtje het volgende:
Muilkorven doe ik niet aan. Is bij de mijne ook niet nodig ook. Als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem gewoon aangelijnd houden. Heb je hem wel onder controle dan is er ook geen probleem om hem los te laten lopen. (buiten die k*t boa's dan...)
De kleine kinderen die door honden werden gebeten hebben het gemerkt... 'Mijn hond doet anders nooit iets hoor.'
bye
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:10:20 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56397022
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef Petre het volgende:

[..]

De kleine kinderen die door honden werden gebeten hebben het gemerkt... 'Mijn hond doet anders nooit iets hoor.'
Ja, want dat doet elke hond. Hij zegt toch, opgevoed. Niet elke kutbaas die een pup zo schattig vond. Geez.
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:36:38 #114
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_56401444
Ik kan me best voorstellen dat die hond beet nadat hij een schop kreeg. Jij laat je toch ook niet zonder pardon schoppen?

Maar het kan ook zo zijn dat TS het verkeerd heeft uitgelegt en dat de hond eerst beet, en dan kan ik me weer voorstellen dat TS dat beest een rotschop gaf. En dan kan dat beest beter afgemaakt worden, de volgende keer is het een kind.

Onopgevoedde honden horen aan de riem. Maar sommige mensen beginnen al te gillen als een teckeltje naar de kijkt.
quote:

[..]

En gíllen dat mokkel...

V.
Herkenbaar.
Ik heb 2 (binnenkort 3) Duitse herders en een rottweiler. Dus ik kan me best voorstellen dat sommige mensen ze liever niet in de buurt hebben.
Maar als ik met mijn honden (aangelijnt) de oplaatplaats opkom en zo een burgertrutje met dr Yorkshire al vanaf 20m afstand begint te krijsen dat ik mn "monsters" bij me moet houden...Dan kan ik een lach niet onderdrukken.

Een ander heeft geen last van mijn honden, ze luisteren perfect, springen niet, lebberen niet.
En mijn honden zijn allemansvriendjes, de 2 mannen van het stel verstoppen zich achter het teefje, of mijn benen als ze iets niet leuk vinden.
pi_56403753
Een voorbeeld van een overduidelijke objectieve hondenbezitter: Moeder houdt hond die zoontje aanviel
pi_56405035
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:53 schreef Scorpie het volgende:
Een voorbeeld van een overduidelijke objectieve hondenbezitter: Moeder houdt hond die zoontje aanviel
Die hond is dus niet meer te houden thuis. Jammer dat ze dat niet in ziet. Dat gaat natuurlijk een keer fout. En al zou dat kind aan die hond z'n oren gezeten hebben, zelfs dan zou die hond niet dat kind moeten aanvliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')