Flapperd, lees de rest ook ff.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die wil ik wel eens zien. Krijg dat maar eens klaar bij een beetje herder, held![]()
Ja ik snap dat ook nooit. Een duitse herder zijn veel mensen angstig voor, terwijl je in feite banger moet zijn voor een golden retriever. Herders (mits goed opgevoed uiteraard) zijn een van de betrouwbaarste honden juist.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand die vanaf een afstand schreeuwde wat voor hond ik bij me had.
Golden Retriever.
Oh okay.
En mevrouw komt er zo aan.
Dat vind ik ook zo vaag. Alsof alleen rottweilers nasty honden zijn..
Nou ,daar ben ik het niet mee eens. Imo maakt het ras niet zoveel uit, maar de eigenaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook nooit. Een duitse herder zijn veel mensen angstig voor, terwijl je in feite banger moet zijn voor een golden retriever. Herders (mits goed opgevoed uiteraard) zijn een van de betrouwbaarste honden juist.
Uiteraard, jouw Bello zou dat nooit doen. Heb je zelf niet door dat je wat dat betreft niet objectief kan zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er in de OP staat dat die hond eraan kwam en TS gelijk begon te schoppen en slaan, logisch dat je dan zulke reacties krijgt.
Ik heb een schijthekel aan onopgevoedde loslopende honden maar zoals TS het beschrijft is het voor mij duidelijk genoeg.
Je hebt mij nergens horen zeggen of mijn hond zoiets zou doen of niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Uiteraard, jouw Bello zou dat nooit doen. Heb je zelf niet door dat je wat dat betreft niet objectief kan zijn?
Ja, maar ik neem aan dat TS wel kan aanvoelen wanneer hijzelf in gevaar is en dat hij niet hoeft te wachten totdat die hond hem bijt. Als er iemand met een mes dreigend naar jou toe loopt, wacht je dan totdat hij het gebruikt?quote:
Hoe moet hij dan apporteren?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:31 schreef raptorix het volgende:
Een muilkorf bied natuurlijk ook een oplossing, kan de hond los, en de mensen kan ie nooit iets kwaad doen.
De kleine kinderen die door honden werden gebeten hebben het gemerkt... 'Mijn hond doet anders nooit iets hoor.'quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef Accordtje het volgende:
Muilkorven doe ik niet aan. Is bij de mijne ook niet nodig ook. Als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem gewoon aangelijnd houden. Heb je hem wel onder controle dan is er ook geen probleem om hem los te laten lopen. (buiten die k*t boa's dan...)
Ja, want dat doet elke hond. Hij zegt toch, opgevoed. Niet elke kutbaas die een pup zo schattig vond. Geez.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef Petre het volgende:
[..]
De kleine kinderen die door honden werden gebeten hebben het gemerkt... 'Mijn hond doet anders nooit iets hoor.'
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb het een keer zo hysterisch meegemaakt dat iemand op 20 meter afstand tegen mij begon te blèren dat ik mijn hond bij me moest houden. Mijn hond, een middenslag vleesgeworden goedmoedigheid met een tekenfilmuitstraling
En gíllen dat mokkel...
V.
Die hond is dus niet meer te houden thuis. Jammer dat ze dat niet in ziet. Dat gaat natuurlijk een keer fout. En al zou dat kind aan die hond z'n oren gezeten hebben, zelfs dan zou die hond niet dat kind moeten aanvliegen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:53 schreef Scorpie het volgende:
Een voorbeeld van een overduidelijke objectieve hondenbezitter: Moeder houdt hond die zoontje aanviel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |